SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Pfffquote:
Duurde te lang dit hoor.quote:
Stiekem een Green Velvet TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik vond he ook al kut dat het zo lang duurde tot ik in de gaten had dat ik zelf moest openenquote:
Ik ben niet opgegroeid met Disney (ook al is elke Gen-Z in NL dat blijkbaar wel) en mensen vonden het heel raar dat ik dit liedje niet kende.quote:
Het is ook geen Disney dit.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met Disney (ook al is elke Gen-Z in NL dat blijkbaar wel) en mensen vonden het heel raar dat ik dit liedje niet kende.
Animaniacs was toch geen Disney?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met Disney (ook al is elke Gen-Z in NL dat blijkbaar wel) en mensen vonden het heel raar dat ik dit liedje niet kende.
Ze woonden in de WB-watertoren.quote:
Daarom was het waarschijnlijk wel leukquote:
Ik ben 22, pas in 2016 zag ik Frozen voor het eerst. We hadden vroeger niet genoeg geld voor Disney-VHS banden. Op Disney XD/Jetix had je soms Ducktales maar dat vond ik oprecht niks. De hele Disney-hype en de wil om Disneyland te bezoeken heb ik ook tevens niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook geen Disney dit.
Maar ik denk dat je er gewoon net wat te jong voor bent.
Wat mensen raar vinden is totaal niet belangrijk.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben sinds anderhalf week oid 22 jaar.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben jij 22?![]()
Maar ik ken je al 8jaar of zo
De echte Disney classics zijn niet te vergelijken met Ducktales.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:41 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben 22, pas in 2016 zag ik Frozen voor het eerst. We hadden vroeger niet genoeg geld voor Disney-VHS banden. Op Disney XD/Jetix had je soms Ducktales maar dat vond ik oprecht niks. De hele Disney-hype en de wil om Disneyland te bezoeken heb ik ook tevens niet.
Da's wel naar danquote:Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef G-Pier het volgende:
Al zouden we in het laatste jaar van het middelbaar wel naar Disneyland gaan met de klas maar de jongens wilde niet met een homo op de kamer dus ben ik niet gegaan omdat er al toch geen zin in had om te gaan als mensen zouden denken dat ik onbedoeld aan ze zou zitten.
Wat een eikels zijn er toch ook.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef G-Pier het volgende:
Al zouden we in het laatste jaar van het middelbaar wel naar Disneyland gaan met de klas maar de jongens wilde niet met een homo op de kamer dus ben ik niet gegaan omdat er al toch geen zin in had om te gaan als mensen zouden denken dat ik onbedoeld aan ze zou zitten.
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal jou eens makken![]()
(smekken hehehehehe @:bitterbal )
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef G-Pier het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben sinds anderhalf week oid 22 jaar.Haha ik heb mijn profiel op het andere forum in december 2014 gemaakt ja! 7 jaar
pak jij de vissen vastquote:Op zondag 14 maart 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf![]()
Zijn die jongens daar nog op aangesproken
Nam dan een eigen kamer.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben sinds anderhalf week oid 22 jaar.Haha ik heb mijn profiel op het andere forum in december 2014 gemaakt ja! 7 jaar
Ja ik zat daar gewoon een beetje treinen leuk te vinden. Bleek dat de meeste van die auti's daar net 15 waren of zoquote:Op zondag 14 maart 2021 18:44 schreef G-Pier het volgende:
Alsof dat zo voor de hand ligt als je met de middelbare school ergens naartoe gaat.quote:
Gelukkig gebeurt dat op FOK! niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zat daar gewoon een beetje treinen leuk te vinden. Bleek dat de meeste van die auti's daar net 15 waren of zo![]()
Sommigen hadden een compleet fake leven verzonnen dat ze machinist waren voor een goederenvervoerder of zo. Ik geloof dat gewoon allemaal HAHA
Ja zo tolerant zijn we allemaal nietquote:Op zondag 14 maart 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof dat zo voor de hand ligt als je met de middelbare school ergens naartoe gaat.
Een vriend van mij heeft zijn relatie bijna 4 jaar voor iedereen (buiten zijn ouders en broer/zussen) geheim gehouden omdat hij bang was voor reacties van een aantal mensen. Valt nog veel te winnen ook hier in Nederland.
Nja ze stoppen de meiden toch ook niet bij de jongens op de kamer? Voor je het weet is er een zwoele avond.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof dat zo voor de hand ligt als je met de middelbare school ergens naartoe gaat.
Een vriend van mij heeft zijn relatie bijna 4 jaar voor iedereen (buiten zijn ouders en broer/zussen) geheim gehouden omdat hij bang was voor reacties van een aantal mensen. Valt nog veel te winnen ook hier in Nederland.
Nee allemaal bloedserieuze levenlozen die verslag doen van de schimmelgroei op de zolderkamer allemaalquote:Op zondag 14 maart 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dat op FOK! niet.
Nee, niet echt. Sowieso heb ik de middelbareschooltijd nooit echt leuk gevonden. Heb 2 jaar Mavo gedaan op een erg gelovige witte dorpsschool (uit de kast geboren, altijd open geweest daarover) en daarna 2 jaar Vmbo-Kader op een stadse school waar het wat diverser was maar niet echt openminded qua geaardheden.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf![]()
Zijn die jongens daar nog op aangesproken
Wat een kutkneus ben je soms toch ookquote:Op zondag 14 maart 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja ze stoppen de meiden toch ook niet bij de jongens op de kamer? Voor je het weet is er een zwoele avond.
OH NEE EEN ZWOELE AVOND DAT MOET TEN KOSTE VAN ALLES BESTEDEN WORDENquote:Op zondag 14 maart 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja ze stoppen de meiden toch ook niet bij de jongens op de kamer? Voor je het weet is er een zwoele avond.
Gelukkig was luchtvaartcollege wel gewoon leuk voor jequote:Op zondag 14 maart 2021 18:56 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Sowieso heb ik de middelbareschooltijd nooit echt leuk gevonden. Heb 2 jaar Mavo gedaan op een erg gelovige witte dorpsschool (uit de kast geboren, altijd open geweest daarover) en daarna 2 jaar Vmbo-Kader op een stadse school waar het wat diverser was maar niet echt openminded qua geaardheden.
MBO Luchtvaartschool is 180 graden, tijd van mijn leven gehad daar. Openminded en divers waarbij mijn geaardheid niet in de spotlights stond als ik praatte over mijzelf omdat iedereen op de opleiding al vanuit ging dat alle mannelijke studenten homo zouden zijn.
Nou ja prima keuze dan toch?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:56 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Sowieso heb ik de middelbareschooltijd nooit echt leuk gevonden. Heb 2 jaar Mavo gedaan op een erg gelovige witte dorpsschool (uit de kast geboren, altijd open geweest daarover) en daarna 2 jaar Vmbo-Kader op een stadse school waar het wat diverser was maar niet echt openminded qua geaardheden.
MBO Luchtvaartschool is 180 graden, tijd van mijn leven gehad daar. Openminded en divers waarbij mijn geaardheid niet in de spotlights stond als ik praatte over mijzelf omdat iedereen op de opleiding al vanuit ging dat alle mannelijke studenten homo zouden zijn.
Jongens en meiden die los gaan op een schooluitje wordt nooit zo bejubeld. Waarom weet ik ook niet?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH NEE EEN ZWOELE AVOND DAT MOET TEN KOSTE VAN ALLES BESTEDEN WORDEN![]()
Wat is er ook weer mis met een zoele avond eigenlijk?
Bang voor het onbekende vaak. En mensen zoals Los die bang zijn dat die mannen ook meteen iets van hem willen.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp echt niet dat men er nu nog steeds een probleem mee moet hebben
Je hebt je hoofd tegen je hippe nieuwe barbecue gestoten of niet?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja prima keuze dan toch?
Op de timmeropleiding zal de sfeer anders zijn geweest.
That’s life nou eenmaal.
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is toch arrogant om te denken dat die man in kwestie dan gelijk maar ook iets van je wiltquote:Op zondag 14 maart 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bang voor het onbekende vaak. En mensen zoals Los die bang zijn dat die mannen ook meteen iets van hem willen.
Vriend van mij was vooral bang voor zijn werkomgeving; echt mannenwereld. Hij vond het zelfs enorm lastig om het zijn eigen vrienden te vertellen omdat hij zich "anders" voelde en bang was dat er dingen zouden veranderen.
Hou dan geen schooluitjes?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jongens en meiden die los gaan op een schooluitje wordt nooit zo bejubeld. Waarom weet ik ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:EttovanBelgie ik heb iets gevonden dat je komende dagen vast kunt gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zondag 14 maart 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:EttovanBelgie ik heb iets gevonden dat je komende dagen vast kunt gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ouders waren het Nederlands niet zo goed machtig als dat ze nu zijn dus keken zij en ik elke dag steevast Jeugdjournaal. Ik heb oprecht bijna elke dag gekeken sinds mijn 4e tot 14e.quote:
Ja dat was vorige week hoor ik netquote:Op zondag 14 maart 2021 19:04 schreef G-Pier het volgende:
Jeugdjournaal. Ik heb oprecht bijna elke dag gekeken sinds mijn 4e tot 14e.
Waar komen ze vandaan?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:04 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Mijn ouders waren het Nederlands niet zo goed machtig als dat ze nu zijn dus keken zij en ik elke dag steevast Jeugdjournaal. Ik heb oprecht bijna elke dag gekeken sinds mijn 4e tot 14e.
Ik ben loempia van buiten maar kaas van binnen. Vietnamees uiterlijk met Westers-Aziatische opvoeding.quote:
quote:19.02 uur: ja je zal wel gelijk hebben
quote:Op zondag 14 maart 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Ballie is appjes aan het verwijderen waarin ze mij gelijk geeft
[..]
Soort kaassoufflé; maar dan niet gepaneerd.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:05 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben loempia van buiten maar kaas van binnen. Vietnamees uiterlijk met Westers-Aziatische opvoeding.
quote:Op zondag 14 maart 2021 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort kaassoufflé; maar dan niet gepaneerd.
Je weet wel dat iedereen dit ziet als "kijk mij appen met ballie"" tochquote:Op zondag 14 maart 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Ballie is appjes aan het verwijderen waarin ze mij gelijk geeft
[..]
Ja, ik ben best lekker eigenlijk. Zowel om te zien als om te eten.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort kaassoufflé; maar dan niet gepaneerd.
Denk dat het voor een groot deel Nederlanders ook goed zou zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:04 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Mijn ouders waren het Nederlands niet zo goed machtig als dat ze nu zijn dus keken zij en ik elke dag steevast Jeugdjournaal. Ik heb oprecht bijna elke dag gekeken sinds mijn 4e tot 14e.
Ik zou vandaag naar Den Haag gaan, Duindorp to be precisequote:Op zondag 14 maart 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik deze koffie drinken in den haag heb gemist
Dat is niet echt een geheim toch, dat is al jaren.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet wel dat iedereen dit ziet als "kijk mij appen met ballie"" toch
joh. Wat zou je daar doen?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:08 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik zou vandaag naar Den Haag gaan, Duindorp to be precise
ja maar ik ben wel jaloers hoorquote:Op zondag 14 maart 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet echt een geheim toch, dat is al jaren.
Tijdelijks sollicitaties bij airlines waren ze heel verbaasd om te zien hoe een net 19-jarige jongen zulke zakelijk geschreven brieven kon schrijven. Ik ben van mening dat Jeugdjournaal en Klokhuis daar echt aan hebben geholpen.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het voor een groot deel Nederlanders ook goed zou zijn.
Nergens voor nodigquote:
Op bezoek bij een vriend maar heb het niet gedaan omdat ik een me-day wilde.quote:
Ah joh stel je niet zo aan mensquote:
Bedoel dat het niet zo leuk is voor gtdgsquote:Op zondag 14 maart 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh stel je niet zo aan menswij zouden een kapot leuke dag hebben samen
Ja weet ik veel. Vraag de leraren waarom ze de jongens en meiden vol drank niet mixen in de slaapkamer. Denk dat daar best een leuk item op SBS6 van zou kunnen komen.quote:
Wat niet? Om met jou te appen?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet zo leuk is voor gtdgs
@LTVDKquote:Op zondag 14 maart 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet? Om met jou te appen?Dan kapt ie er toch mee
Heb je al een speciaal plekje voor de AirFryer?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet echt een geheim toch, dat is al jaren.
Accepteer ik alleen als jij met Balieserpent aanspreektquote:Op zondag 14 maart 2021 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou wel klachtbrieven appen naar Bal
Alsof ik daar een vrije keuze in hebquote:Op zondag 14 maart 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet? Om met jou te appen?Dan kapt ie er toch mee
quote:Op zondag 14 maart 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Accepteer ik alleen als jij met Balieserpent aanspreekt
Anders krijg je ook niet. Koffie hoort zwart te zijn. Geen smaakverziekers zoals melk en suiker er in..quote:
Wist je dat zwarte koffie drinkers vaker psychopatisch zijn?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anders krijg je ook niet. Koffie hoort zwart te zijn. Geen smaakverziekers zoals melk en suiker er in..
Wat vind je van melk in thee?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anders krijg je ook niet. Koffie hoort zwart te zijn. Geen smaakverziekers zoals melk en suiker er in..
Zou goed kunnen. boeit me nietquote:Op zondag 14 maart 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist je dat zwarte koffie drinkers vaker psychopatisch zijn?
quote:
Hoho een beetje inclusief zijn hč?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. boeit me niet
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie me zelf misschien niet als normaal. maar ik ben echt (nog niet) geen psychopaat..quote:Op zondag 14 maart 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho een beetje inclusief zijn hč?
Was een grapje hč Boss.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie me zelf misschien niet als normaal. maar ik ben echt (nog niet) geen psychopaat..
Van jou wellicht??quote:Op zondag 14 maart 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was een grapje hč Boss.
Maar goed je kunt het altijd nog leren
Wat is je selectieprocedure?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja rond 0:00 vertrek ik altijd om wat mensen in het kanaal te pleuren.
Nu laat je mijn leuke boompjes ineens heel vies klinkenquote:Op zondag 14 maart 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een kleintje gemaakt met @:Bomenverzameling?
That escalated quicklyquote:Op zondag 14 maart 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een kleintje gemaakt met @:Bomenverzameling?
Nou nouquote:Op zondag 14 maart 2021 19:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu laat je mijn leuke boompjes ineens heel vies klinken
quote:Op zondag 14 maart 2021 19:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu laat je mijn leuke boompjes ineens heel vies klinken
Nicequote:Op zondag 14 maart 2021 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja was een actieIk heb er 2 besteld.
https://www.intratuin.nl/bosjehierbosjedaar
Ja ik ga het hier toch niet in het openbaar over mijn boompje hebben ...quote:
Hoe was je BBQ gerecht?quote:
Ik blijf op tot 0.00 uurquote:Op zondag 14 maart 2021 20:12 schreef mschol het volgende:
zo eten zit erin, vanavond eens pogen optijd op 1 oor te gaan..
https://www.coalitiechecker.nlquote:Op zondag 14 maart 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
Net Jeugdjournaal-debat gekeken. Mark Rutte en Sigrid Kaag zijn naar mijn mening de enige twee met een helder verhaal. Mark Rutte mag zich in z'n handen klappen straks met zulks een capabele vice-premier. Maar het duurt nog even. Zal wel weer een drama worden om aan 76 te komen.
En dan is het tijd om te feestenquote:
Moet jij je niet onderhand in mijn verjaardagstaart verstoppen??quote:Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk een serie: new amsterdam en moet eigenlijk bij elke aflevering wel huilen
Ben nu bij aflevering 9 geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
huilen niet, maar hij is wel tofquote:Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Nooit genoeg geweld.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Het was weer gezellig zo te zien. Wtf op tien minuten..
Daar ben ik gisteren ook aan begonnenquote:Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Wat gestoordquote:Op zondag 14 maart 2021 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Het was weer gezellig zo te zien. Wtf op tien minuten..
Dat doen je amandelen expres en zodra je praktijd uitstapt beginnen ze weerquote:Op zondag 14 maart 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen naar de huisarts. Maar natuurlijk is mijn keelpijn nu nagenoeg weg
Ja, daar ben ik dus bang voorquote:Op zondag 14 maart 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doen je amandelen expres en zodra je praktijd uitstapt beginnen ze weer
Dat was al snelquote:Op zondag 14 maart 2021 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:IJsdraakje je nieuwe Gerard is in beweging.
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:Op zondag 14 maart 2021 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik overweeg ook een nieuwe adoptiequote:Op zondag 14 maart 2021 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg ook een nieuwe adoptie
Ik zou de hoop op een verplaatsing van m'n Schweizli nooit opgevenquote:Op zondag 14 maart 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag hoor! Heb weer wat op voorraad.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil Thijsse ook niet opgeven eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou de hoop op een verplaatsing van m'n Schweizli nooit opgeven
quote:Op zondag 14 maart 2021 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag hoor! Heb weer wat op voorraad.Kan een nummer 2 worden maar mag ook iets compleet anders zijn.
Merkte toen ik nog maar 5 kabouters had die ready to go waren dat ik er een beetje onrustig van wordt dus nu heb ik er weer 20 ofzo
We geven geen kabouters op. we sturen gewoon versterking.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil Thijsse ook niet opgeven eigenlijk
Een legertje op zoektochtquote:Op zondag 14 maart 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We geven geen kabouters op. we sturen gewoon versterking.
Ik zie de PM wel verschijnen als je iets bedacht hebt.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou ‘m nu een andere naam en opdracht geven
quote:Op zondag 14 maart 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We geven geen kabouters op. we sturen gewoon versterking.
Maak je niet druk man.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF is dat nou allemaal weer voor een zinloos gedoe op heel dat klotemalieveld? Blijf gewoon thuis WTF. Wees blij dat je een thuis hebt of zo. Tering.
Even kijkenquote:Op zondag 14 maart 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 heb je een kabouter met een rood mutsje en een groene broek?
Ga je iets met St Patrick's Day doen?quote:Op zondag 14 maart 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Oranje met groene broek maar die heeft een paars jasje en dat vond je niet zo leuk toch? Dus ik kan een rode muts en groene broek voor je maken, welke kleur jasje wil je dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
nee hij gaat voor pady van the Kelly familyquote:Op zondag 14 maart 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je iets met St Patrick's Day doen?
WAT NOU WEER MOET JE KLAPPEN OF ZOquote:Op zondag 14 maart 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee hij gaat voor pady van the Kelly family
Cabouter Oronaquote:Op zondag 14 maart 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Kabouter een mondkapje op z'n gezicht schilderen en Corrie noemen.
quote:Op zondag 14 maart 2021 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon ook eens het kleine lepeltje zijn
Hmmm, rood mutsje, witte baard, groen jasje. En misschien een blauwe broek of zo?quote:Op zondag 14 maart 2021 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oranje met groene broek maar die heeft een paars jasje en dat vond je niet zo leuk toch? Dus ik kan een rode muts en groene broek voor je maken, welke kleur jasje wil je dan?
Ga je nou weer iets zeggen dat je al 100x herhaald hebt?quote:
Denk aan je emotiesquote:Op zondag 14 maart 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je nou weer iets zeggen dat je al 100x herhaald hebt?
- DePama
- Aromat
- Kaas
- sigaar
- klappen
- je dode vriendin aanstaren ?
Dode vriendin aanstaren?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
- DePama
- Aromat
- Kaas
- sigaar
- klappen
Nee jij bent lekker origineel bedoel jequote:Op zondag 14 maart 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
- DePama
- Aromat
- Kaas
- sigaar
- klappen
Sorry watquote:Op zondag 14 maart 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
- DePama
- Aromat
- Kaas
- sigaar
- klappen
Dat is voetbalkantinehumor a la Los... "Hij heb heul geen vriendin, hij heb een lijk heuheuheu"quote:
Ja hij heeft het altijd over dat ie “zijn slapende vriendin” bewondert. Nog nooit iets levendigs over gezegd.quote:
Oh jawel hoor. Wel wat ordinair soms, maar ach.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hij heeft het altijd over dat ie “zijn slapende vriendin” bewondert. Nog nooit iets levendigs over gezegd.
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, rood mutsje, witte baard, groen jasje. En misschien een blauwe broek of zo?
Dit topic heeft ineens een lugubere wending genomen.. dumdumdum..quote:Op zondag 14 maart 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hij heeft het altijd over dat ie “zijn slapende vriendin” bewondert. Nog nooit iets levendigs over gezegd.
`quote:Op zondag 14 maart 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of een Ja'michaelquote:Op zondag 14 maart 2021 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik dacht eerder aan Bradley, Mahonie, of Stanley
Maak eens een lijstje?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Je hebt rare figuren op internet,
Etto is nog een stapje verder.
O, maar die linker kabouter is toch prima? We hebben een Boldizsárquote:Op zondag 14 maart 2021 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders maak ik er gewoon een voor je?
Een vriendin van mij zei dat het echt zo is "once you go black you never go back". Ben nog steeds nieuwsgierigquote:Op zondag 14 maart 2021 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
Moet wel nog een bultje gips bij hoor. Mist een keniaanse kinderarm
Ga je Gergi inruilen voor een Kanye?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zei dat het echt zo is "once you go bkack you never go back". Ben nog steeds nieuwsgierig
Nee hoor, ik was vandaag niet op het Malieveld.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan je vertellen dat het voor mij niet zo heeft gewerkt.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zei dat het echt zo is "once you go bkack you never go back". Ben nog steeds nieuwsgierig
je loopt nog steeds moeilijkquote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het voor mij niet zo heeft gewerkt.
Neequote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je Gergi inruilen voor een Kanye?
Moest googlen maar Hongaarse naam? Het jasje is in het echt iets blauwer dan het op de foto lijkt, het is een beetje turquoisequote:Op zondag 14 maart 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, maar die linker kabouter is toch prima? We hebben een Boldizsár
@Molo kan hier mooie verhalen over vertellenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aaawwquote:Op zondag 14 maart 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeDan maar de rest van m'n leven nieuwsgierig
Nou ja probeer het eens dan.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zei dat het echt zo is "once you go black you never go back". Ben nog steeds nieuwsgierig
Weet ik veel, alle negers zijn Teun en zijn van mij ook trouwensquote:Op zondag 14 maart 2021 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teun had een gele baard toch? Moet dit een Teun2 worden?
2pacquote:Op zondag 14 maart 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, alle negers zijn Teun en zijn van mij ook trouwens
Lajos Portisch lijkt me een mooie Hongaarse naam voor een kabouterquote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest googlen maar Hongaarse naam? Het jasje is in het echt iets blauwer dan het op de foto lijkt, het is een beetje turquoise
Heb weleens een Afrikaanse roots meid gehad en dat was wel een bijzonder leuk ding hoor.quote:
Nou niet alle negers hoor!quote:Op zondag 14 maart 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sylvana Simons does not approve this messagequote:Op zondag 14 maart 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja deze ook, superleukquote:Op zondag 14 maart 2021 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb weleens een Afrikaanse roots meid gehad en dat was wel een bijzonder leuk ding hoor.
Leuk! Ben echt blij met jullie adoptiesquote:Op zondag 14 maart 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vind het echt een naam voor een kabouter.
Ah ja, dat is ook prima.![]()
Zal me zo even over een tekst buigen
Da’s een schaker, toch?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lajos Portisch lijkt me een mooie Hongaarse naam voor een kabouter
Dan heb je het ook wel over de meest belangrijke mening ooit. In MIJN leven op z'n minst.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sylvana Simons does not approve this message
altijd wel gedacht dat jij een zwak voor die ragebol hadquote:Op zondag 14 maart 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over de meest belangrijke mening ooit. In MIJN leven op z'n minst.
Ja snap ik. Ik hecht ook bijzonder veel waarde aan de mening van mevrouw Simonsquote:Op zondag 14 maart 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over de meest belangrijke mening ooit. In MIJN leven op z'n minst.
Once you black, you go single mom.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zei dat het echt zo is "once you go black you never go back". Ben nog steeds nieuwsgierig
Stiekem he, stiekemquote:Op zondag 14 maart 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd wel gedacht dat jij een zwak voor die ragebol had
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik hecht ook bijzonder veel waarde aan de mening van mevrouw Simons"Kabouter Sylvana zou het liefst in Nederland blijven, maar alle andere kabouters willen haar zo ver mogelijk van zich vandaan hebben. Help jij kabouter Sylvana een stukje op weg naar Zuid-Afrika?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een meter twintig dus?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie een leuk huis maar het is weer kwakverweg.
Al die stimulerende meningkjesquote:Op zondag 14 maart 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kroeshaar dat tegen je Arie kriebelt
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kabouter Sylvana zou het liefst in Nederland blijven, maar alle andere kabouters willen haar zo ver mogelijk van zich vandaan hebben. Help jij kabouter Sylvana een stukje op weg naar Zuid-Afrika?"
Vandaag ben je niet zo leuk losquote:Op zondag 14 maart 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
los is soms een pestkopquote:Op zondag 14 maart 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los is altijd leuk, soms een beetje knoestig maar
Nou je kan toch gewoon aardig blijven?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als iedereen elkaar naar de preut of piel praat is er ook weinig aan he?
je KUNT ook gewoon normaal doen tussne die twee uitersten in.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als iedereen elkaar naar de preut of piel praat is er ook weinig aan he?
hoe vaak heb je dat al moeten zeggen tegen klagersquote:Op zondag 14 maart 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je kan toch gewoon aardig blijven?
Ssssssst.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ahhh Seats en Sofa's reclame op TV![]()
![]()
![]()
![]()
Bomderop klotezooiquote:Op zondag 14 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat is waar maar weet je wat raar is, negeer je chagrijnige verzuurde griezels constant en bijt je eenmaal hun hoofd eraf dan ben je zelf de gebeten kat.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je kan toch gewoon aardig blijven?
Normaal doen? Wat is dat?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je KUNT ook gewoon normaal doen tussne die twee uitersten in.
Dat heb ik nog nooit gezegd tegen klantenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe vaak heb je dat al moeten zeggen tegen klagers
"Alleen vandaag, een bank van 5000 euro voor maar 5 euro per maand! Geen positief banksaldo? Geen probleem bij Schurken & Schuldsanering!"quote:Op zondag 14 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bel nu: 0800-balliequote:Op zondag 14 maart 2021 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Alleen vandaag, een bank van 5000 euro voor maar 5 euro per maand! Geen positief banksaldo? Geen probleem bij Schurken & Schuldsanering!"
Isnie waarquote:Op zondag 14 maart 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:molo kan hier mooie verhalen over vertellen
De muur zat in de weg, God weet hoe ver die was gekomenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben verder gekomen.
Gekomen huehue.
Ola!quote:
RAMSAY!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dan niet. Lig ik ook niet wakker van hoorquote:
Ik wil weer gewoon openquote:Op zondag 14 maart 2021 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ola!
Nog steeds volledig noodopvang gebruikert hier![]()
Maakt je geen leuker mens Flash, beter om lekker mee te kappenquote:
I know, ben al aan het afbouwen. Al jaren.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt je geen leuker mens Flash, beter om lekker mee te kappen
Mijn BSO vraagt allemaal dingen te doen... Voor thuis...quote:Op zondag 14 maart 2021 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil weer gewoon openWe hebben nu een nieuw project dat we bij kinderen langsgaan om een speurtocht te doen. Begint deze week, ben benieuwd of daar animo voor is.
Wil jij een kabouter adopteren?
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn BSO vraagt allemaal dingen te doen... Voor thuis...
Rot op, daar heb ik helemaal geen tijd en energie voor of zin in, ik heb niet voor niets noodopvang man![]()
Maar goed
Kabouter? Ik ben best wel Rien Poortvliet fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |