SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Pfffquote:
Duurde te lang dit hoor.quote:
Stiekem een Green Velvet TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik vond he ook al kut dat het zo lang duurde tot ik in de gaten had dat ik zelf moest openenquote:
Ik ben niet opgegroeid met Disney (ook al is elke Gen-Z in NL dat blijkbaar wel) en mensen vonden het heel raar dat ik dit liedje niet kende.quote:
Het is ook geen Disney dit.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met Disney (ook al is elke Gen-Z in NL dat blijkbaar wel) en mensen vonden het heel raar dat ik dit liedje niet kende.
Animaniacs was toch geen Disney?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met Disney (ook al is elke Gen-Z in NL dat blijkbaar wel) en mensen vonden het heel raar dat ik dit liedje niet kende.
Ze woonden in de WB-watertoren.quote:
Daarom was het waarschijnlijk wel leukquote:
Ik ben 22, pas in 2016 zag ik Frozen voor het eerst. We hadden vroeger niet genoeg geld voor Disney-VHS banden. Op Disney XD/Jetix had je soms Ducktales maar dat vond ik oprecht niks. De hele Disney-hype en de wil om Disneyland te bezoeken heb ik ook tevens niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook geen Disney dit.
Maar ik denk dat je er gewoon net wat te jong voor bent.
Wat mensen raar vinden is totaal niet belangrijk.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben sinds anderhalf week oid 22 jaar.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben jij 22?![]()
Maar ik ken je al 8jaar of zo
De echte Disney classics zijn niet te vergelijken met Ducktales.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:41 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben 22, pas in 2016 zag ik Frozen voor het eerst. We hadden vroeger niet genoeg geld voor Disney-VHS banden. Op Disney XD/Jetix had je soms Ducktales maar dat vond ik oprecht niks. De hele Disney-hype en de wil om Disneyland te bezoeken heb ik ook tevens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |