abonnement Unibet Coolblue
pi_198501489
quote:
84s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:13 schreef Starhopper het volgende:
Filmpje van Nieuw Nieuws staat online :) ff kijken
Die vent op de grond zou weleens een hersenbeschadiging kunnen overhouden.
Vakman pur sang
pi_198501502
quote:
84s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:13 schreef Starhopper het volgende:
Filmpje van Nieuw Nieuws staat online :) ff kijken
Fakenews! Even later: goed zo jongen! :D
pi_198501535
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet als het niet nodig is ja, en alleen noodzakelijk geweld. Dus geen andere middelen of lichter geweld, en proportioneel. Er was geen gevaar voor de volksgezondheid dat uberhaupt ingrijpen rechtvaardigde.

Zo mag de politie bijvoorbeeld ook niet een arrestant die in bedwang op de grond ligt voor zijn kop schoppen, en zo mag je dus ook niet op het hoofd knuppelen wanneer iemand weerloos op de grond ligt.
Is dat hier gebeurd dan?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 14 maart 2021 @ 20:24:52 #104
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198501566
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ja, ongelofelijk.

Hele hordes altijd de mond vol over dat de Nederlandse politie te pussy is en we meer Guardia Civil nodig hebben. En dan wordt een keer een demonstratie beeindigd met inzet van zwaardere middelen wordt heb je diezelfde figuren die dan weer steen en been klagen over de aanpak.

Hilarisch.
Weet je wat pas tyfus asociaal is? Die duizenden figuren die zich verzamelen op een plein om maar hun diarree in de buitenlucht te mogen spuien terwijl 99% van Nederland zich gewoon aan de regels houden.

De politie stelt zich vervolgens nog coulant op door ze een paar uur hun gang te laten gaan, wat al discutabel is.

Maar dan, dan gaat de politie optreden omdat men niet wil optyfen, zoals een fatsoenlijk betoger zou moeten doen.

En in plaats van dat dat gedrag wordt veroordeeld zijn er gewoon mafklappers die dat gedrag totaal negeren en beginnen te huilen over een handhavende politie.

Echt, hoe fucked up in je hoofd ben je dan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:25:43 #105
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198501583
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet als het niet nodig is ja, en alleen noodzakelijk geweld. Dus geen andere middelen of lichter geweld, en proportioneel. Er was geen gevaar voor de volksgezondheid dat uberhaupt ingrijpen rechtvaardigde.
Er waren 2 criteria bij de demonstratie: 1) demonstranten dienden zich aan de geldende corona-voorschriften te houden en 2) er was een maximum aantal van 200 toegestaan.

Beide voorwaarden werden geschonden. Dan is het natuurlijk niet heel gek dat men besluit om de demonstratie te beeindigen.
pi_198501590
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:23 schreef recursief het volgende:

[..]

Is dat hier gebeurd dan?
|:(

Nee, en het waarschuwingsschot zou zijn gelost omdat een politiehond belaagd werd. Een waarschuwingsschot is het laatste voor gericht schieten, dus de politie wilde hier een burger neerschieten omdat een hond werd belaagd?

Dat is het kader, de balans tussen staatsmacht en de burger is compleet zoek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:26:25 #107
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198501596
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je wat pas tyfus asociaal is? Die duizenden figuren die zich verzamelen op een plein om maar hun diarree in de buitenlucht te mogen spuien terwijl 99% van Nederland zich gewoon aan de regels houden.

De politie stelt zich vervolgens nog coulant op door ze een paar uur hun gang te laten gaan, wat al discutabel is.

Maar dan, dan gaat de politie optreden omdat men niet wil optyfen, zoals een fatsoenlijk betoger zou moeten doen.

En in plaats van dat dat gedrag wordt veroordeeld zijn er gewoon mafklappers die dat gedrag totaal negeren en beginnen te huilen over een handhavende politie.

Echt, hoe fucked up in je hoofd ben je dan.
_O_

Precies dit.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:27:02 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198501610
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

|:(

Nee, en het waarschuwingsschot zou zijn gelost omdat een politiehond belaagd werd. Een waarschuwingsschot is het laatste voor gericht schieten, dus de politie wilde hier een burger neerschieten omdat een hond werd belaagd?

Dat is het kader, de balans tussen staatsmacht en de burger is compleet zoek.
Dit walgelijke slavenvolk wil niet anders.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198501611
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:23 schreef recursief het volgende:

[..]

Is dat hier gebeurd dan?
Minimaal 2x en dat is nu overal op Twitter en in filmpjes te zien.

Maar dat maakt niet dat al het andere geweld ook per definitief buiten proportioneel was. Over de gehele linie deelt het gros geen tik meer dan strikt noodzakelijk uit.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:27:51 #110
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198501630
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

|:(

Nee, en het waarschuwingsschot zou zijn gelost omdat een politiehond belaagd werd. Een waarschuwingsschot is het laatste voor gericht schieten, dus de politie wilde hier een burger neerschieten omdat een hond werd belaagd?

Dat is het kader, de balans tussen staatsmacht en de burger is compleet zoek.
Aldus iemand die het hier opneemt voor een tokkie die voor een politieauto gaat staan, 'nee' antwoordt op de vraag om aan de kant te gaan en vervolgens geraakt wordt door diezelfde auto.
pi_198501675
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er waren 2 criteria bij de demonstratie: 1) demonstranten dienden zich aan de geldende corona-voorschriften te houden en 2) er was een maximum aantal van 200 toegestaan.
Het is helemaal niet aan de overheid om een maximum te stellen. De burgemeester kan genoodzaakt zijn om vanwege de volksgezondheid een demonstratie te beeindigen. Maar daar was hier natuurlijk geen sprake van.

Dat jij met je laffe conformistische aard een schending van de rechsstaat prima vindt maakt dat nog niet wat anders dan een schending.

quote:
Beide voorwaarden werden geschonden. Dan is het natuurlijk niet heel gek dat men besluit om de demonstratie te beeindigen.
De wetshandhavers lappen de wet aan hun laars. Dat is in zoverre niet gek dat dat over de hele wereld gebeurt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:30:48 #113
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198501679
quote:
9s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aldus iemand die het hier opneemt voor een tokkie die voor een politieauto gaat staan, 'nee' antwoordt op de vraag om aan de kant te gaan en vervolgens geraakt wordt door diezelfde auto.
Dan moet je hem nog maar een keer lief vragen blijkbaar.

“Insane in the membrane....insane in the brain!”
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:31:15 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198501691
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je wat pas tyfus asociaal is? Die duizenden figuren die zich verzamelen op een plein om maar hun diarree in de buitenlucht te mogen spuien terwijl 99% van Nederland zich gewoon aan de regels houden.

De politie stelt zich vervolgens nog coulant op door ze een paar uur hun gang te laten gaan, wat al discutabel is.

Maar dan, dan gaat de politie optreden omdat men niet wil optyfen, zoals een fatsoenlijk betoger zou moeten doen.

En in plaats van dat dat gedrag wordt veroordeeld zijn er gewoon mafklappers die dat gedrag totaal negeren en beginnen te huilen over een handhavende politie.

Echt, hoe fucked up in je hoofd ben je dan.
Amen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 20:31:27 #115
332671 crew  indiaantje89
pi_198501696
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je wat pas tyfus asociaal is? Die duizenden figuren die zich verzamelen op een plein om maar hun diarree in de buitenlucht te mogen spuien terwijl 99% van Nederland zich gewoon aan de regels houden.

De politie stelt zich vervolgens nog coulant op door ze een paar uur hun gang te laten gaan, wat al discutabel is.

Maar dan, dan gaat de politie optreden omdat men niet wil optyfen, zoals een fatsoenlijk betoger zou moeten doen.

En in plaats van dat dat gedrag wordt veroordeeld zijn er gewoon mafklappers die dat gedrag totaal negeren en beginnen te huilen over een handhavende politie.

Echt, hoe fucked up in je hoofd ben je dan.
Ja leuk, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat de politie zo maar alles kan doen en laten war ze willen. Het gaat er om dat het geweld dat ze gebruiken dat het gewoon binnen proporties blijft. En daar zit hier nu het probleem. Die vrouw die voor een bus werd geduwd en die gast die ze op de grond op zijn hoofd inslaan is ook gewoon not done. Dat staat volledig los van wat je van de wappies vind of niet.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:31:41 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198501698
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je wat pas tyfus asociaal is? Die duizenden figuren die zich verzamelen op een plein om maar hun diarree in de buitenlucht te mogen spuien terwijl 99% van Nederland zich gewoon aan de regels houden.

De politie stelt zich vervolgens nog coulant op door ze een paar uur hun gang te laten gaan, wat al discutabel is.

Maar dan, dan gaat de politie optreden omdat men niet wil optyfen, zoals een fatsoenlijk betoger zou moeten doen.

En in plaats van dat dat gedrag wordt veroordeeld zijn er gewoon mafklappers die dat gedrag totaal negeren en beginnen te huilen over een handhavende politie.

Echt, hoe fucked up in je hoofd ben je dan.
Ja, dit. En dan ondertussen de muil vol hebben over strijden voor vrijheid en doen alsof ze voor 'het volk' spreken en vechten 'voor jouw kinderen!!!'.

Newsflash: het grootste deel van 'het volk' wil dat je gewoon je gemak houdt en de maatregelen respecteert zodat we zo snel mogelijk klaar zijn met deze ellende.
Huilen dan.
pi_198501708
quote:
9s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aldus iemand die het hier opneemt voor een tokkie die voor een politieauto gaat staan, 'nee' antwoordt op de vraag om aan de kant te gaan en vervolgens geraakt wordt door diezelfde auto.
Gewoon naar de wet luisteren! Doen wat de wet je vertelt!
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:32:19 #118
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198501714
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is helemaal niet aan de overheid om een maximum te stellen. De burgemeester kan genoodzaakt zijn om vanwege de volksgezondheid een demonstratie te beeindigen. Maar daar was hier natuurlijk geen sprake van.

Dat jij met je laffe conformistische aard een schending van de rechsstaat prima vindt maakt dat nog niet wat anders dan een schending.
[..]

De wetshandhavers lappen de wet aan hun laars. Dat is in zoverre niet gek dat dat over de hele wereld gebeurt.
Wat is dit nou weer voor creatieve armoede? Er was een nood bevel uitgevaardigd ivm de volksgezondheid door een pandemie. Denk je nou werkelijk dat dat geen stand houdt? Leuk dat je een pandemie ontkenner bent maar daar ga je hier geen punten scoren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:33:40 #119
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198501746
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is helemaal niet aan de overheid om een maximum te stellen.
Dan heb ik nieuws voor je: dat is het wel.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:34:55 #120
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198501777
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja leuk, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat de politie zo maar alles kan doen en laten war ze willen. Het gaat er om dat het geweld dat ze gebruiken dat het gewoon binnen proporties blijft. En daar zit hier nu het probleem. Die vrouw die voor een bus werd geduwd en die gast die ze op de grond op zijn hoofd inslaan is ook gewoon not done. Dat staat volledig los van wat je van de wappies vind of niet.
Twee excessen die onderzocht dienen te worden, prima. Kan ik de rest van je verbazing totaal niet plaatsen en je hypocriete verzwijging van de veroordeling van de overtreders met een “ja leuk” doet me denken dat je zelf ook een wappie bent. Je gedrag hier is volkomen misselijkmakend.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:35:27 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198501790
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Gewoon naar de wet luisteren! Doen wat de wet je vertelt!
Ja, of niet en dan de consequenties aanvaarden hè. Zelf weten.
Huilen dan.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:35:28 #122
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198501792
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Gewoon naar de wet luisteren! Doen wat de wet je vertelt!
Dat zeg ik. Je casus is op gebakken lucht gebouwd. Stop maar met je act.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198501809
De overheid heeft ook verantwoordelijkheden op het gebied van volksgezondheid en de openbare orde, heel vreemd allemaal. Blijkbaar is men alweer vergeten hoe zo'n demonstratiefeestje nog niet zo lang geleden uitliep op rellen en plunderingen. Moet ook maar gewoon voor lief genomen worden vanwege het recht op demonstreren natuurlijk.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:36:46 #124
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198501833
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Voor een noodbevel heb je nood nodig. Die was er niet.

Maar goed, als iemand zich nog afvroeg hoe de Nazi's erin geslaagd zijn om 100.000 joden af te voeren, lees dit topic en je ziet hoe conformisme werkt.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:37:01 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198501844
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja leuk, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat de politie zo maar alles kan doen en laten war ze willen. Het gaat er om dat het geweld dat ze gebruiken dat het gewoon binnen proporties blijft. En daar zit hier nu het probleem. Die vrouw die voor een bus werd geduwd en die gast die ze op de grond op zijn hoofd inslaan is ook gewoon not done. Dat staat volledig los van wat je van de wappies vind of niet.
De vrouw rende met haar paraplu op een arrestatie af. De agent probeerde haar daar weg te houden en toen kwam ze voor een busje terecht. Dat was wat onhandige timing misschien maar dat kan gebeuren op een hectisch moment. Ik zie geen grove fout.

Wat de reden is dat die kerel op de grond meppen krijgt weten we niet. Op basis van de beelden lijkt het misschien buitenproportioneel maar dat zal onderzoek wel uitwijzen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')