Nee, dat zeg ik ook niet. Dat was niet richting jou maar tegen iedereen die die insinuaties nu wel maakt, hier in dit topic, op twitter, waar dan ook.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, dat schrijf ik dan ook nergens.
Ze hebben tig keer geroepen dat ze geweld gebruiken als je niet voldoet aan de vordering. Dan moet je niet klagen als je een wapenstok van dichtbij mag bekijken.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:19 schreef Haags het volgende:
Maar ik heb oprecht met stijgende verbazing zitten kijken. Geweld van beide kanten is niet goed, nooit niet. Maar dit sloeg toch helemaal nergens op? Zelfs al krijg je 10x de waarschuwing om op te pleuren? Nee dan gaan we maar lekker erop los slaan en weet ik het wat allemaal? Kan toch niet man. Sluit die groep in zoals op het Museumplein en reken ze in op een vredelievende manier, geef ze een boete en klaar.
En dan heb ik het niet over die idioot die een wapenstok afpakte en daarmee in sloeg op een agent, die moet je uiteraard aanpakken.
Ik geil er niet op? Ik vind het gewoon leuk en soms spannend om de wappies te volgenquote:Op zondag 14 maart 2021 19:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat je daar zo op geilt bedoel ik. En dat allemaal weer melden en retweeten en weet ik veel wat je allemaal doet. Dat kicken op dingen en dat meteen weer allemaal doorgeven om het veel erger te maken dan het is. Dat bedoel ik met stemmingmakerij.
Het komt erop neer dat je van iets wat geen reet voorstelt een grote happening maakt wat dan heel belangrijk lijkt. Ik vind die attitude klote zeg maar. Dat overdrijven en de dingen opblazen volledig buiten proportie.
Oh de ironiequote:Op zondag 14 maart 2021 19:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik geil er niet op? Ik vind het gewoon leuk en soms spannend om de wappies te volgen
Een wapenstok is geen probleem. Maar niet om op iemands hoofd in te slaan als ze op de grond liggen.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hebben tig keer geroepen dat ze geweld gebruiken als je niet voldoet aan de vordering. Dan moet je niet klagen als je een wapenstok van dichtbij mag bekijken.
Nee Schmerzie, jammer dat je zit nu weer zegt. Die mensen gaan komende week een keihard signaal afgeven door een voorkeursstem uit te brengen op Pieter Omtzigt. Of misschien een kritische VVD'er op plek 55 op de lijst, als zo iemand nog bestaat. Dat zal ze leren! Een aantal echte rebellen gaat misschien zelfs JA21 stemmen. Tante Bel!!11!!quote:Op zondag 14 maart 2021 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dumpert en GeenStijl zijn vol conformisme gegaan enige tijd geleden.
Leuk en spannend?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik geil er niet op? Ik vind het gewoon leuk en soms spannend om de wappies te volgen
Die is de hele middag al hyped as fuck.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Leuk en spannend?
Je geilt er dus wel op.
Kloenk!quote:Op zondag 14 maart 2021 19:38 schreef Nober het volgende:
Undercover gooit demonstrant voor ME bus.
[ twitter ]
quote:Op zondag 14 maart 2021 19:38 schreef Nober het volgende:
Undercover gooit demonstrant voor ME bus.
[ twitter ]
Waarom ga je zelf met je sensatiezucht er niet tussen staan?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Jij had hem ook al gezienquote:Op zondag 14 maart 2021 19:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wappie zoekt een medische wappie
[ afbeelding ]
is dit die kerel die zo bebloed op de grond ligt?
https://www.facebook.com/erick.m.veldhuis/posts/2535596703415379
Vraag je je ook af waarom mensen naar voetbal kijken terwijl ze zelf nooit op het veld staan noch toeschouwer zijn langs de lijn of in het stadion?quote:Op zondag 14 maart 2021 20:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom ga je zelf met je sensatiezucht er niet tussen staan?
Draag een mondkapje of ga lekker dood voor je overtuiging.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wappie zoekt een medische wappie
[ afbeelding ]
is dit die kerel die zo bebloed op de grond ligt?
https://www.facebook.com/erick.m.veldhuis/posts/2535596703415379
Wat is dit voor retarde argumentatie ?quote:Op zondag 14 maart 2021 20:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Omdat die liever met een bakje kaasbolletjes en salamiworst achter de pc zit.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het is weekend, er is geen enkele dokter wakker nu pik.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:00 schreef Starhopper het volgende:
De kerel met een hoofdwondje weigert een mondkapje te dragen in het ziekenhuis zoekt nu een wakkere dokter die hem zonder mondkapje wil helpenAls je zo graag medische hulp wil hebben, wees dan een kerel en zet een mondkapje op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, jij hebt daar inderdaad ruime ervaring mee.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat die liever met een bakje kaasbolletjes en salamiworst achter de pc zit.
een echte wappie draagt geen kappie.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Draag een mondkapje of ga lekker dood voor je overtuiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |