Waarbij de 2e RB in de WK-stand nog wel achter een Racing Point, Renault en McLaren eindigde en vlak voor een Ferrariquote:Op maandag 15 maart 2021 10:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat sowieso hoor. Iedereen houdt heel erg vast aan dat die RB zo stabiel is en de mercedes juist niet. Maar uiteindelijk gaat het er ook om hoe snel de auto's zijn. Vorig jaar was RB 1 van de lastigere auto's maar ze waren nog steeds beter dan 8 andere teams.
Mercedesquote:Op maandag 15 maart 2021 10:38 schreef Newone82 het volgende:
Misschien leuk Verwachting rangorde teams te posten, naar aanleiding van de test:
Mercedes
Red Bull
McLaren
Alpha Tauri
Alpine
Ferrari
Aston Martin
Alfa Romeo
Williams
Haas
Of Gasly vorig jaar geen slechte coureur was hangt samen met hoe goed je Kvyat/AT vind. Dus echt bewijs vind ik dat niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, met Verstappen aan het stuur, Albon was toch niet echt beter dan de andere teams.
Hetzelfde zaq je ook met Gasly, wat op zich echt geen slechte coureur is zoals hij ook bewees bij AT.
Lijkt veel op mijn lijstje. Leuk!quote:Op maandag 15 maart 2021 10:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes
RedBull
McLaren
Ferrari
Alpha Tauri
Alpine
Alfa Romeo
Aston Martin
Haas
Williams
Mercedesquote:Op maandag 15 maart 2021 10:38 schreef Newone82 het volgende:
Misschien leuk Verwachting rangorde teams te posten, naar aanleiding van de test:
Waarom verwacht je aston martin zo laag?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mercedes
Red Bull
McLaren
Ferrari
Alpine
Alpha Tauri
Williams
Alfa Romeo
Aston Martin
Haas
Je hoeft niet in een risicogroep te zitten om een vaccinatie te krijgen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef JeMoeder het volgende:
Verstappen geeft trouwens aan dat hij al een covid vaccinatie heeft gehad. Wist niet dat hij in de risicogroep zat.
Stukje uit het AD van vandaag:quote:Op maandag 15 maart 2021 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft niet in een risicogroep te zitten om een vaccinatie te krijgen.
En hij woont in Monaco, daar zijn de regels anders dan in Nederland.
quote:Zijn nieuwe teamgenoot Sergio Pérez vertelde vrijdag dat hij net als meerdere werknemers van het team gebruik heeft gemaakt van het aanbod van Bahrein om daar meteen een corona-vaccinatie te krijgen. Verstappen kreeg die prik al voor vertrek naar het Midden-Oosten, bevestigde hij vandaag. Voor vertrek in Europa al. ,,Uiteindelijk moet iedereen ‘m toch krijgen. En omdat we veel reizen is het ook beter voor de mensen met wie we allemaal in contact komen’’, meent Verstappen.
Volkomen logisch dus, al zal je altijd mensen blijven houden die overal over willen janken.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Stukje uit het AD van vandaag:
[..]
Ik snap het ergens wel. Aston Martin doet heel graag alsof ze een topteam zijn, maar het is gewoon Racing Point met een andere lik verf, misschien wat meer Mercedes personeel, veel geld en de verkeerde lineup. Je bent geen topteam als je per sé het gemiddelde zoontje van de baas boven zichzelf uit wil laten stijgen en hoewel ik Vettel een succes best gun na zijn rottige vertrek bij Ferrari, kan hij nog steeds niet goed overweg met auto's die weinig grip aan de achterzijde hebben. Voorlaatste zou ik niet zeggen. Eerder bovenin het middenveld vanwege de Mercedes powerquote:Op maandag 15 maart 2021 11:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waarom verwacht je aston martin zo laag?
Aero package is best wel anders door de aanpassing van de achterkant. Ik denk dat hun c/p gedrag nu niet heel goed meer uitkomt. Ik hoop trouwens dat ze beter zijn, maar die auto zag er niet heel goed uit qua weggedrag en handling.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waarom verwacht je aston martin zo laag?
Monaco vaccineert nu alleen boven de 55 jaar of mensen in een risicogroep.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft niet in een risicogroep te zitten om een vaccinatie te krijgen.
En hij woont in Monaco, daar zijn de regels anders dan in Nederland.
Dan heeft hij gewoon een Van Rossumpje gedaan en is blijven bellen tot hij er door was 😁quote:Op maandag 15 maart 2021 12:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Monaco vaccineert nu alleen boven de 55 jaar of mensen in een risicogroep.
Natuurlijk, gewoon groot gelijk, als ik hem kan krijgen ook al is het per vergissing zeg ik ook geen nee.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Volkomen logisch dus, al zal je altijd mensen blijven houden die overal over willen janken.
Hoe zit het in België? Heeft hij niet een dubbele nationaliteit?quote:Op maandag 15 maart 2021 12:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit is voor zo goed als alle Nederlanders onmogelijk, zeker wanneer je achternaam Verstappen is.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe zit het in België? Heeft hij niet een dubbele nationaliteit?
Je kan zelfs op vakantie gaan om je vaccinaties te krijgen. Bulgarije is er nu met dat gedoe rondom AZ tijdelijk mee gestopt maar in ieder geval in Dubai kan je probleemloos ook gevaccineerd worden. Laatstgenoemde is het zelfs aan het marketen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, gewoon groot gelijk, als ik hem kan krijgen ook al is het per vergissing zeg ik ook geen nee.
Pas vanaf juni voor niet-risicogroepen en niet-bejaarden:quote:Op maandag 15 maart 2021 13:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe zit het in België? Heeft hij niet een dubbele nationaliteit?
Bulgarije had dan ook het bijkomende probleem dat de groepen die het eerst mochten allemaal weigeren. En ze bleven met zoveel vaccin zitten dat ze toen alles maar open gegooid hebbenquote:Op maandag 15 maart 2021 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije is er nu met dat gedoe rondom AZ tijdelijk mee gestopt ..
Daarom en er is vast wel een dokter in Monaco die weet hoe hij/zij eraan moet komen en stel dat het 1000 euro is dan ook geen issue.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit is voor zo goed als alle Nederlanders onmogelijk, zeker wanneer je achternaam Verstappen is.
Maar goed, nationaliteit is irrelevant. Het draait namelijk om in welk land je woonachtig bent. Ik heb als 31-jarige Nederlander m'n eerste shot ook al gehad.
Daarbij,
[..]
Je kan zelfs op vakantie gaan om je vaccinaties te krijgen. Bulgarije is er nu met dat gedoe rondom AZ tijdelijk mee gestopt maar in ieder geval in Dubai kan je probleemloos ook gevaccineerd worden. Laatstgenoemde is het zelfs aan het marketen.
Inderdaad, daarom kon je ook gewoon op vakantie gaan naar Bulgarije en je in Sofia laten vaccineren. Goed, nu met de AZ-stop is ook dat tijdelijk stilgelegd maar naar verwachting is het over twee weken ook weer voor iedereen mogelijk door gewoon in de rij te gaan staan.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bulgarije had dan ook het bijkomende probleem dat de groepen die het eerst mochten allemaal weigeren. En ze bleven met zoveel vaccin zitten dat ze toen alles maar open gegooid hebben
Lijkt mij dat professionele atleten die in Monaco wonen en gedurende het jaar de hele wereld overvliegen een risicogroep vormen en dus in het prinsdom op de lijst terecht naar voren worden geschoven.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |