"We should retire the car Bono, it is undrivable, I can't finish the race like this"quote:Op zondag 14 maart 2021 16:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij zal snel maar moeilijk te besturen zijn. Gelukkig hebben ze geen diva achter het stuur daar.
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:48 schreef shiz het volgende:
'this fucking moron, hes fucking blind mate, seriously'
Gemist, over wie ging het?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:48 schreef shiz het volgende:
'this fucking moron, hes fucking blind mate, seriously'
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:55 schreef beantherio het volgende:
Nog een rondje en dan waarschijnlijk wel weer een rode vlag.
Red Bull een van de betere wintertests al hebben ze vandaag niet zoveel rondjes gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan ook; Mercedes heeft de slechtste wintertests in jaren achter de rug.
Ik zou Haas bij de floppers zettenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
De rest er een beetje tussenin.
Ik vond ze vooral onopvallend. En ik verwacht ook niet veel van ze. Dus tja.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou Haas bij de floppers zetten
Haas heeft ook al aangegeven dat ze zich al op 2022 focussen. Gooi daar 2 rookies bij en zelfs williams finished voor zequote:Op zondag 14 maart 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou Haas bij de floppers zetten
Zou Alfa Romeo ook gewoon bij Toppers zetten hoor qua test. Niet de snelste, maar die lijken een prima winter te hebben gehad.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
De rest er een beetje tussenin.
|
Forum Opties | |