Wat voor cijfer geven jullie John de Jong voor de afgelopen transferzomer?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef RipCity het volgende:
0-15 in toppers
Voer voor een boekie @:TopsportToon
Cordon bleu = cordon bleuquote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Calimerogejank = calimerogejank
Wat nu
Ben je bepaald niet origineel met je niet inhoudelijk verweer.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Calimerogejank = calimerogejank
Wat nu
Dat was onder Van Bommel.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er waren tijden dat PSV conditioneel beter was in dit soort wedstrijden waardoor je het gevoel had dat het kon in minuut 90+5.
Nu zijn die tijden wel echt voorbij.
Er valt weinig inhoudelijk te verweren aan "terechte kritiek = terecht"quote:Op zondag 14 maart 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je bepaald niet origineel met je niet inhoudelijk verweer.
Onder Cocu, vooral.quote:
5.3quote:Op zondag 14 maart 2021 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geven jullie John de Jong voor de afgelopen transferzomer?
FA op fok is ook een soort sociale werkplaats positie.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je bepaald niet origineel met je niet inhoudelijk verweer.
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef GGMM het volgende:
Uiteindelijk is Dumfries toch gewoon een heel matige speler, of mis ik iets?
Ik denk niet dat er heel veel mensen fan van hem zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef GGMM het volgende:
Leuke speler voor rechterrijtje PL ofzo, lekker draven en duels aangaanquote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef GGMM het volgende:
Werkelijk iedereen op het veld op 2 momenten van Berghuis en Gotze na.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef GGMM het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |