Komt omdat ze in de eerste helft zo vreselijk veel zinloos hebben rondgerend.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Beide ploegen zijn na 60 minuten totaal leeg gespeeld man, man, man.
Fijn om te zien dat jij je serieuze pet op hebt gezet, vanochtend. Maakt het topic een stuk leuker!quote:Op zondag 14 maart 2021 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? PSV en Feyenoord zijn al jaren lachwekkend in Europa (ja ik kop hem maar even in)
Nee of er moet een keeper of verdediger blunderen.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgt deze match nog een winnaar?
Lijkt me uitgesloten in de eredivisiequote:Op zondag 14 maart 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee of er moet een keeper of verdediger blunderen.
Het begint de laatste jaren op deze manier wel een beetje een patroon te worden he.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1 lijkt me ook wel een terechte uitslag. Feyenoord eerste helft wel meer kansen gehad, de spaarzame kansen zijn in de tweede helft voor PSV geweest.
Het is geen slechte scheids, maar hij wil gewoon altijd net even het mannetje zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef Zorro het volgende:
En dit is waarom ik Nijhuis zo irritant vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |