Veel verschillende visiesquote:Op zondag 14 maart 2021 15:30 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van zowel een analyse van een trio in de studio als van een duo op het veld
Die is zeker 'blessa'?quote:
Zo viel de 1-1.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Hij moet hem toch op een gegeven moment een keer per ongeluk naast de keeper schuiven?
Dat zie je toch zelf ook wel of ben je kleurenblindquote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marsman in oranje als ik de commentator zo hoor.
Dat deed ie in de eerste helft. Nu is het op.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Hij moet hem toch op een gegeven moment een keer per ongeluk naast de keeper schuiven?
Ik baal ervan dat ik deze post leuk vindquote:Op zondag 14 maart 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zie je toch zelf ook wel of ben je kleurenblind
Zoals Perez al zei bij de goal had hij maar 1 optie en had hij geen tijd/kon hij niet nadenken.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Vooral geen tijd. Dat niet nadenken is geen argument, dat kan hij anders ook niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Perez al zei bij de goal had hij maar 1 optie en had hij geen tijd/kon hij niet nadenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |