Je zet wel erg veel druk op hem zo, Baldé is nog lang niet op het niveau van een middelmatige reservespeler met een cultstatus die per ongeluk een Europese finale heeft gespeeld.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon BaldéGod voor de leeuwen gooienDie lacht blijkbaar heel veel, nieuwe Gyan dit dat.
Hij had gisteren blijkbaar de jas van Conteh aan (viel FeyenoordTM op) dus ik vraag me af of ze niet gewoon de verkeerde snelle nergert mee hebben genomen in de bus.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zet wel erg veel druk op hem zo, Baldé is nog lang niet op het niveau van een middelmatige reservespeler met een cultstatus die per ongeluk een Europese finale heeft gespeeld.
Dit inderdaad, er waren betere opties te bedenken dan Haps op linksbuiten.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was gewoon voor een extra middenvelder of Jorgensen gegaan. Linssen leek nog wel wat in de tank te hebben en is een prima counterspeler
In zijn verdediging; zoiets zeiden we ook van Sinisterra na zijn eerste jaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorige week geblesseerd geraakt.
Echt een topaankoop is dat geweest.
Als bier er tussen in komt te staan dan gaat mij het allemaal wat te ver. Mijn welgemeende excuses.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zo blijft stoken in het Feyenoord-topic geef ik je geen bieradvies meer hoor Vjenne4045
Zeker, al speelde die bij Jong nog wel z'n wedstrijden deze jongen speelt door dat de competitie stil lag gewoon niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In zijn verdediging; zoiets zeiden we ook van Sinisterra na zijn eerste jaar.
Toch raar dat spelers van AZ zich dan zo goed ontwikkelen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als bier er tussen in komt te staan dan gaat mij het allemaal wat te ver. Mijn welgemeende excuses.
Maar laten we wel even rust aan doen met Geertruida. Leuke speler hoor daar niet van, maar ik moet het echt nog maar zien. Tot nu toe 'mag' je nog steeds bij Feyenoord, daar is bijvoorbeeld geen druk voor prijzen die er bij PSV en Ajax bijvoorbeeld wel is.
is dat zo? Die zijn ook pas weer opgefleurd toen het moeten eraf was.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch raar dat spelers van AZ zich dan zo goed ontwikkelen.
Er kan geen druk zijn als je eigenlijk nooit wat wint.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Die zijn ook pas weer opgefleurd toen het moeten eraf was.
Geen druk bij Feyenoord? Er is altijd druk bij Feyenoord. Het enige jaar dat dit niet zo was, was het jaar na het kampioenschap. Toen was iedereen blij met alles en zaten we in een flower power, iedereen is lief jaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als bier er tussen in komt te staan dan gaat mij het allemaal wat te ver. Mijn welgemeende excuses.
Maar laten we wel even rust aan doen met Geertruida. Leuke speler hoor daar niet van, maar ik moet het echt nog maar zien. Tot nu toe 'mag' je nog steeds bij Feyenoord, daar is bijvoorbeeld geen druk voor prijzen die er bij PSV en Ajax bijvoorbeeld wel is.
Welk moeten? AZ moet nog steeds Europees voetbal halen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Die zijn ook pas weer opgefleurd toen het moeten eraf was.
Behalve na het drama tegen Excelsior toen is nog even een poging gedaan her en der wat stedelijke vernieuwing toe te passen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen druk bij Feyenoord? Er is altijd druk bij Feyenoord. Het enige jaar dat dit niet zo was, was het jaar na het kampioenschap. Toen was iedereen blij met alles en zaten we in een flower power, iedereen is lief jaar.
Ja, maar officieel was dat nog voor het kampioenschap he.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve na het drama tegen Excelsior toen is nog even een poging gedaan her en der wat stedelijke vernieuwing toe te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
hoe bedoel je dat, AZ dacht dat ze kampioen waren en dat zouden dit seizoen wel even laten zien, niet dus en nu ze kansloos zijn voor de prijzen gaat het weer wat beter dan kan je dus niet zo goed tegen de druk van het moeten winnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Er kan geen druk zijn als je eigenlijk nooit wat wint.
En ja kop hem maar binnen.
Hij zei dat de druk om te presteren bij Feyenoord minder is omdat het allemaal vrijblijvend is dat is natuurlijk niet waar. Bij AZ zijn ze eigenlijk altijd kansloos voor de prijzen, als ze daar een beker winnen gaat het dak af, hier klaagt men dan over het zoveelste tussenjaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat, AZ dacht dat ze kampioen waren en dat zouden dit seizoen wel even laten zien, niet dus en nu ze kansloos zijn voor de prijzen gaat het weer wat beter dan kan je dus niet zo goed tegen de druk van het moeten winnen.
Feyenoord is wat anders dan AZ, bij Feyenoord heb je wel die "topclub" druk al dan niet terecht, voor AZ is dat nieuw.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei dat de druk om te presteren bij Feyenoord minder is omdat het allemaal vrijblijvend is dat is natuurlijk niet waar. Bij AZ zijn ze eigenlijk altijd kansloos voor de prijzen, als ze daar een beker winnen gaat het dak af, hier klaagt men dan over het zoveelste tussenjaar.
Of die druk reëel is is een tweede maar men verwacht op voorhand altijd een hoop.
Maar ze leveren wel hele goede spelers af (AZ) dus of je die druk wel of niet hebt is kennelijk niet zo relevant in het beoordelen van kwaliteit van individuele spelers. Weerstand en druk zou je eigenlijk alleen maar sterker moeten maken al werkt dat helaas bij de meeste spelers niet zo.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord is wat anders dan AZ, bij Feyenoord heb je wel die "topclub" druk al dan niet terecht, voor AZ is dat nieuw.
Welke goeie spelers leveren ze dan af?quote:Op maandag 15 maart 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze leveren wel hele goede spelers af (AZ) dus of je die druk wel of niet hebt is kennelijk niet zo relevant in het beoordelen van kwaliteit van individuele spelers. Weerstand en druk zou je eigenlijk alleen maar sterker moeten maken al werkt dat helaas bij de meeste spelers niet zo.
Dat heeft vooral te maken met het onrealistische verwachtingspatroon.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen druk bij Feyenoord? Er is altijd druk bij Feyenoord. Het enige jaar dat dit niet zo was, was het jaar na het kampioenschap. Toen was iedereen blij met alles en zaten we in een flower power, iedereen is lief jaar.
Dat is dan niet zo. Welke spelers breken nou echt door vanaf AZ? Als ze de stap niet maken naar Ajax of PSV leert de geschiedenis dat het verdomd lastig voor ze. Niet dat het een garantie is om eerst een tussenstap te maken, maar het helpt zeker wel.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze leveren wel hele goede spelers af (AZ) dus of je die druk wel of niet hebt is kennelijk niet zo relevant in het beoordelen van kwaliteit van individuele spelers. Weerstand en druk zou je eigenlijk alleen maar sterker moeten maken al werkt dat helaas bij de meeste spelers niet zo.
Gasten als Jahanbakhsh, Janssen en Weghorst. Of die kwalitatief goed zijn valt over te twisten maar in elk geval goed voor de portemonnee van de club. Het weerhoudt een buitenlandse club er niet van er behoorlijk voor te betalen ondanks dat het zogenaamd vrijblijvend is wat ze op het veld laten zien.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke goeie spelers leveren ze dan af?
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gasten als Jahanbakhsh, Janssen en Weghorst. Of die kwalitatief goed zijn valt over te twisten maar in elk geval goed voor de portemonnee van de club. Het weerhoudt een buitenlandse club er niet van er behoorlijk voor te betalen ondanks dat het zogenaamd vrijblijvend is wat ze op het veld laten zien.
Bij PSV zijn er ook zat die het niet redden daarna, Ajax is een ander verhaal maar dat is zelf inmiddels ook al een paar jaar Europese subtop dus die kloof is sowieso al kleiner.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken met het onrealistische verwachtingspatroon.
[..]
Dat is dan niet zo. Welke spelers breken nou echt door vanaf AZ? Als ze de stap niet maken naar Ajax of PSV leert de geschiedenis dat het verdomd lastig voor ze. Niet dat het een garantie is om eerst een tussenstap te maken, maar het helpt zeker wel.
Oké. Toch denk ik dat de druk bij Ajax en PSV veel hoger ligt. Jij kwam vervolgens met AZ, in die vergelijking.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV zijn er ook zat die het niet redden daarna, Ajax is een ander verhaal maar dat is zelf inmiddels ook al een paar jaar Europese subtop dus die kloof is sowieso al kleiner.
Oneens.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké. Toch denk ik dat de druk bij Ajax en PSV veel hoger ligt. Jij kwam vervolgens met AZ, in die vergelijking.
Bij Feyenoord ligt de druk misschien hoger dan bij AZ, maar dat komt in mijn optiek door de onrealistische
verwachting van de supporters.
Daar had je in 2018 al afscheid van moeten nemen maar die zal er volgend seizoen wel nog steeds rondlopen onder het mom van ga zonder geld maar iemand vinden die beter is dan deze ERVAREN ROTquote:Op maandag 15 maart 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oneens.
Onrealistisch of niet die druk is er dus gewoon, dan kan je maar beter in een goed voetballende ploeg terecht komen.
Je zal als zo'n Senesi elke week naast Botteghin moeten spelen. Dan kun je je eigenlijk hoe klein ook geen inschattingsfout permitteren gedurende de wedstrijd .
Grote kans ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je in 2018 al afscheid van moeten nemen maar die zal er volgend seizoen wel nog steeds rondlopen onder het mom van ga zonder geld maar iemand vinden die beter is dan deze ERVAREN ROT
Pure aids
Ging toch alleen over gisteren? Was inderdaad een wat minder potje.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef fetX het volgende:
Las hier trouwens iemand die zei dat Sini nog niet echt goed was. Qua spel is daar wel wat voor te zeggen, maar hij heeft toch al 3 goals en 3 assists in 13 competitiewedstrijden (waarvan de meeste wedstrijden niet volledig gespeeld, 727 minuten).
Als dat over mij gaat; ik doelde enkel en alleen op gister waar ik hem echt heel droevig vond spelen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef fetX het volgende:
Las hier trouwens iemand die zei dat Sini nog niet echt goed was. Qua spel is daar wel wat voor te zeggen, maar hij heeft toch al 3 goals en 3 assists in 13 competitiewedstrijden (waarvan de meeste wedstrijden niet volledig gespeeld, 727 minuten).
Mjah, bij Sinisterra dacht ik eigenlijk dat hij er gewoon helemaal niks van kon maar die jongen had vooral aanpassingsproblemen, die Conteh kan volgens mij prima voetballen alleen is hij permanent geblesseerd, dat was hij al toen hij in Duitsland bij Groenlinks speelde. Denk niet dat dat nog goed gaat komen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In zijn verdediging; zoiets zeiden we ook van Sinisterra na zijn eerste jaar.
In 2018 hadden vooral Scharie en Beekie eruit gedonderd moeten worden.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je in 2018 al afscheid van moeten nemen maar die zal er volgend seizoen wel nog steeds rondlopen onder het mom van ga zonder geld maar iemand vinden die beter is dan deze ERVAREN ROT
Pure aids
Het was de SP overigens, niet Groenlinks.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, bij Sinisterra dacht ik eigenlijk dat hij er gewoon helemaal niks van kon maar die jongen had vooral aanpassingsproblemen, die Conteh kan volgens mij prima voetballen alleen is hij permanent geblesseerd, dat was hij al toen hij in Duitsland bij Groenlinks speelde. Denk niet dat dat nog goed gaat komen.
eens, die enorme kans die hij had moet op z'n minst op goal geschoten worden, zoveel tijd en ruimtequote:Op maandag 15 maart 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat over mij gaat; ik doelde enkel en alleen op gister waar ik hem echt heel droevig vond spelen.
Yep. En ondanks dat het natuurlijk een speler is met veel risico in z'n spel vond ik 'm opvallend veel balverlies hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, die enorme kans die hij had moet op z'n minst op goal geschoten worden, zoveel tijd en ruimte
We hadden toen een hele hoop spelers die keihard gepiekt hadden en nooit meer dat niveau zouden/zullen halen:quote:Op maandag 15 maart 2021 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 2018 hadden vooral Scharie en Beekie eruit gedonderd moeten worden.
Botje deed het goed vorig seizoen toen Dickie kwam maar nu is het wel echt klaar, je kan hem echt alleen nog maar gebruiken als je met 5 verdedigers speelt en een voorsprong wil verdedigen. Het is ook jammer van die bizarre vormdip van Spajic anders had je hem niet meer nodig gehad. Denk dat dit wel het laatste seizoen is voor Bot bij ons, heb geen flauw idee wat Slot er mee moet.
Je vergeet Jurk (alhoewel die het halfjaar erna nog wel heel goed was).quote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden toen een hele hoop spelers die keihard gepiekt hadden en nooit meer dat niveau zouden/zullen halen:
Jones
Nelom
Scharie
Botteghin
Kongolo
Van Beek
El Ahmadi
Elia
Kuyt
En dan nog een bende klungels zoals Bassie, Kramer en Vejinovic.
Hoe zijn wij in godsnaam kampioen geworden dat jaar...
Inderdaad, hoe kan ik die nou vergetenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vergeet Jurk (alhoewel die het halfjaar erna nog wel heel goed was).
Die ploeg stond trouwens gewoon heel goed, en in de Eredivisie hoef je echt geen flitsend elftal te hebben om 80 punten te halen.
En de backs.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kan ik die nou vergeten![]()
We wonnen het toen vooral op het middenveld met KEA, Toornstra en Vilhena.
Ze hadden allemaal hun bijdrage, maar voor mijn gevoel de middenvelders nog het meest.quote:
Karsdorp en Kongolo hadden een belangrijk aandeel in de aanval én moesten met hun snelheid die slakken VDH en Botje compenseren. Dat moet je niet onderschattenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal hun bijdrage, maar voor mijn gevoel de middenvelders nog het meest.
Ja, je hebt altijd wel eens zo'n jaartje dat ook de wedstrijden die moeizaam zijn net goed vallen. En als je dan niet zo'n denderend elftal hebt, maar door de goede resultaat wel een hoop zelfvertrouwen tankt, dan kan je zomaar een heerlijk jaartje hebben. En dan had Ajax ook nog eens een heel lang en zwaar Europees jaar, meen ik me te herinneren, met de finale Europa League. Tja, die komen dan uiteindelijk net een puntje te kort in de competitie. Dat was een enorm prettig jaar voor Feyenoord. Het stond goed allemaal.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden toen een hele hoop spelers die keihard gepiekt hadden en nooit meer dat niveau zouden/zullen halen:
Jones
Nelom
Scharie
Botteghin
Kongolo
Van Beek
El Ahmadi
Elia
Kuyt
En dan nog een bende klungels zoals Bassie, Kramer en Vejinovic.
Hoe zijn wij in godsnaam kampioen geworden dat jaar...
Nu denk ik niet dat de daar in de Premier League nog heel snel aan beginnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gasten als Jahanbakhsh, Janssen en Weghorst. Of die kwalitatief goed zijn valt over te twisten maar in elk geval goed voor de portemonnee van de club. Het weerhoudt een buitenlandse club er niet van er behoorlijk voor te betalen ondanks dat het zogenaamd vrijblijvend is wat ze op het veld laten zien.
Ik zie die Jankbak nog wel bij ons terechtkomen volgend seizoen, de Berghuisweg.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu denk ik niet dat de daar in de Premier League nog heel snel aan beginnen.
Die zit nu toch bij PEC op de bank ofzo?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie die Jankbak nog wel bij ons terechtkomen volgend seizoen, de Berghuisweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |