Zou dat toeval zijn?quote:Op zondag 14 maart 2021 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het overkomt Feyenoord wel heel vaak hoor.
Nee klopt wel, PSV heeft een bredere selectie maar echt beter zijn ze niet, maar goed vorig seizoen waren we weer duidelijk sterker dan PSV vond ik, dus niet gek dat dat met al hun aankopen weer rechtgetrokken is. Ze kopen wel echt veel dure rotzooi in daar, ze hebben mazzel dat Feyenoord en AZ beiden niet optimaal presteren dit jaar want met een beetje pech hadden ze nu rond plek 4 gestaan en dan was het financieel nijpend geworden daar denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua begroting ja maar ik postte puur op basis wat er onderling uitgegeven was aan spelers. Dan zou je toch verwachten dat de kwaliteit daar veel groter is, terwijl het onderling eigenlijk gelijkwaardige teams zijn als je vandaag ook weer zit te kijken.
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt een verklaring voor eigenlijk.
Nou dat dus.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee klopt wel, PSV heeft een bredere selectie maar echt beter zijn ze niet, maar goed vorig seizoen waren we weer duidelijk sterker dan PSV vond ik, dus niet gek dat dat met al hun aankopen weer rechtgetrokken is. Ze kopen wel echt veel dure rotzooi in daar, ze hebben mazzel dat Feyenoord en AZ beiden niet optimaal presteren dit jaar want met een beetje pech hadden ze nu rond plek 4 gestaan en dan was het financieel nijpend geworden daar denk ik.
Dit dus. En dan voornamelijk scorend vermogen.quote:
Mwah, met ongeveer diezelfde jongens zet je vorig seizoen een mooie zegereeks neer, er zit duidelijk meer in. Aan de andere kant speelden toen Fer en Kökcü goed en die twee zijn nu al een heel seizoen niet fit of in belabberde vorm. Komt nog bij dat Sini de eerste seizoenshelft ontbrak wat volgens mij een heel groot verschil heeft gemaakt. Komt nog bij die plotse vormdip van Spajic sinds begin januari. Aan de andere kant ook wel weer gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord dat allemaal niet kan opvangen natuurlijk, maar er zat wel meer in.quote:
Het is meer dat Ajax het beter doet dan vorig seizoen, PSV had dit seizoen na 25 wedstrijden maar 2 punten minder dan Ajax vorig seizoenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de verhouding in de stand is weinig mis. Gezien het spelersmateriaal kan ik het zelfs verkroppen dat we achter AZ staan.
Alleen draaien PSV en AZ ook een matig jaar met vrij veel onnodig puntenverlies.
Nou slecht doen we het zeker, maar ik denk wel dat er meer in zit. Tegen AZ was die eerste helft heel goed maar verlies je toch (verdiend) door Fer en Botteghin eigenlijk die niet mee konden in onze verrassend frisse speelstijl, tegen Ajax en nu tegen PSV is het gewoon matige afronding, dat kan gebeuren ja maar is wel zonde want dat probleem keert vaker terug dit seizoen. Aan de ene kant pech want anders raak je niet zo vaak de paal en lat, aan de andere kant ook wel echt slordigheid vaak, sommige spelers schieten echt te gehaast vaak heb ik het idee.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Tegen Ajax hoewel ze een offday hadden zie je gewoon het enorme verschil in kwaliteit en zelfs tegen AZ, tegen PSV ben je eigenlijk gewoon twee keer minstens gelijkwaardig. Terwijl we een fractie hebben uitgegeven aan spelers en je drie spelers uit eigen jeugd in de basis hebt staan. Dan doe je het ook weer niet zo heel slecht toch?
Die extreme wisselvalligheid kun je waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk toe dichten aan kwaliteit maar bij ons is het te extreem.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou slecht doen we het zeker, maar ik denk wel dat er meer in zit. Tegen AZ was die eerste helft heel goed maar verlies je toch (verdiend) door Fer en Botteghin eigenlijk die niet mee konden in onze verrassend frisse speelstijl, tegen Ajax en nu tegen PSV is het gewoon matige afronding, dat kan gebeuren ja maar is wel zonde want dat probleem keert vaker terug dit seizoen. Aan de ene kant pech want anders raak je niet zo vaak de paal en lat, aan de andere kant ook wel echt slordigheid vaak, sommige spelers schieten echt te gehaast vaak heb ik het idee.
Vorig jaar was Ajax toch ook beroerd bezigquote:Op zondag 14 maart 2021 22:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer dat Ajax het beter doet dan vorig seizoen, PSV had dit seizoen na 25 wedstrijden maar 2 punten minder dan Ajax vorig seizoen
Valt mij wel op dat we vaak 15 a 20 minuten hebben waarin we ineens heel goed spelen en de ene naar de andere kans krijgen (soms ook met veel goals) en verder een heel matige wedstrijd spelen.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die extreme wisselvalligheid kun je waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk toe dichten aan kwaliteit maar bij ons is het te extreem.
Regelmatig twee totaal verschillende helften, bijvoorbeeld tegen Willem II, Ajax, Twente of wat te denken van het debacle in de beker. Vandaag was het eerste kwartier ook weer totaal niet representatief voor de rest van de wedstrijd. Slaat soms helemaal nergens op waar we naar kijken.
vandaag was het de 0-1 die de omslag inluidt dat is op zich niet zo heel vreemd, PSV was de bovenliggende partij tot dat doelpunt.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die extreme wisselvalligheid kun je waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk toe dichten aan kwaliteit maar bij ons is het te extreem.
Regelmatig twee totaal verschillende helften, bijvoorbeeld tegen Willem II, Ajax, Twente of wat te denken van het debacle in de beker. Vandaag was het eerste kwartier ook weer totaal niet representatief voor de rest van de wedstrijd. Slaat soms helemaal nergens op waar we naar kijken.
Ook in de Kuip was PSV beter, maar zij hebben tegen ons wat wij tegen jullie hebben. Kunnen die wedstrijden beter schriftelijk afdoen.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag was het de 0-1 die de omslag inluidt dat is op zich niet zo heel vreemd, PSV was de bovenliggende partij tot dat doelpunt.
na die 0-1 had Feyenoord het gewoon af moeten maken voor rust maar daar waren we het vanmiddag al over eensquote:Op maandag 15 maart 2021 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook in de Kuip was PSV beter, maar zij hebben tegen ons wat wij tegen jullie hebben. Kunnen die wedstrijden beter schriftelijk afdoen.
In de Kuip heeft PSV alleen amper een kans gehad. Deze wedstrijd kregen ze er wel wat meer, maar wij ook.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook in de Kuip was PSV beter, maar zij hebben tegen ons wat wij tegen jullie hebben. Kunnen die wedstrijden beter schriftelijk afdoen.
Eens, maar in beide wedstrijden hadden we eigenlijk ook niet echt kunnen klagen als PSV wel had gewonnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:01 schreef fetX het volgende:
[..]
In de Kuip heeft PSV alleen amper een kans gehad. Deze wedstrijd kregen ze er wel wat meer, maar wij ook.
Klopt, maar goed Fey en spitsen/scoren...quote:Op maandag 15 maart 2021 00:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
na die 0-1 had Feyenoord het gewoon af moeten maken voor rust maar daar waren we het vanmiddag al over eens
Heerlijke aanval inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Zie zojuist een herhaling van die 0-1 maar nondeju dat is echt een fijne goal he (en dan doel ik niet alleen op het schot).
Ik ga nu klinken als PSVEL, maar die van hun was ook wel lekker.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Zie zojuist een herhaling van die 0-1 maar nondeju dat is echt een fijne goal he (en dan doel ik niet alleen op het schot).
De eerste helft was gewoon heerlijk om naar te kijken. Daarom extra zonde dat dat niveau niet kon worden doorgetrokken en Advocaat niet wilde ingrijpenquote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga nu klinken als PSVEL, maar die van hun was ook wel lekker.
Klopt, Kokcu, Sini, Malacia, Berghuis en zelfs Toornstra zaten er helemaal doorheen. Ik snap dat hij verdedigers niet durft te wisselen, maar aanvallend hadden we die extra lucht ook kunnen gebruiken. Dan neem je ook wat druk weg van de verdediging.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerste helft was gewoon heerlijk om naar te kijken. Daarom extra zonde dat dat niveau niet kon worden doorgetrokken en Advocaat niet wilde ingrijpen
Als opa Botje daar niet zo achterlijk stapt kan hij die (uitstekende) bal nooit geven.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga nu klinken als PSVEL, maar die van hun was ook wel lekker.
Ik had het idee dat ze doordat ze met 3 centraal stonden plots dachten eerder te kunnen instappen. 'als ik 'm mis, lost die ander het wel op'. Senesi was trouwens in de opbouw niet erg sterk gister.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa Botje daar niet zo achterlijk stapt kan hij die (uitstekende) bal nooit geven.
Misschien wil Frons hem wel bij het grote oranje hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert niet geselecteerd voor het EK van Jong Oranje
Daar is Karsdorp vooralsnog niet eens welkomquote:Op maandag 15 maart 2021 10:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien wil Frons hem wel bij het grote oranje hebben.
Dat zou je denken maar zo'n omslag kan bij ons dit seizoen eigenlijk op elk moment in een wedstrijd ontstaan ongeacht de stand.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag was het de 0-1 die de omslag inluidt dat is op zich niet zo heel vreemd, PSV was de bovenliggende partij tot dat doelpunt.
hij was ook maar een klein beetje te laat en dan z'n arm nog opstekenquote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa Botje daar niet zo achterlijk stapt kan hij die (uitstekende) bal nooit geven.
Op rechts zal hij wel bij één van de Ajax jonkies uitkomen.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar is Karsdorp vooralsnog niet eens welkom
Het is wel vermoeiend ja, naast Bijlow en Berghuis zie ik Geert als de enige speler bij Feyenoord die mogelijk toekomst heeft in Oranje.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op rechts zal hij wel bij één van de Ajax jonkies uitkomen.![]()
Dan gaat heel PSV ook weer los, omdat strijder Dumbfries er niet staat.
Het is wel vreemd dat Geertruida niet eens voor jong Oranje wordt opgeroepen toch? Is een van de betere rechtsbacks van de Eredivisie, zeker de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op rechts zal hij wel bij één van de Ajax jonkies uitkomen.![]()
Dan gaat heel PSV ook weer los, omdat strijder Dumbfries er niet staat.
Misschien speelt het mee, dat hij bij ons ook een poosje heeft gebankt voor Nieuwkoop?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat Geertruida niet eens voor jong Oranje wordt opgeroepen toch? Is een van de betere rechtsbacks van de Eredivisie, zeker de tweede seizoenshelft.
In de toekomst misschien Malacia ook wel. Die moet alleen nog leren doseren.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend ja, naast Bijlow en Berghuis zie ik Geert als de enige speler bij Feyenoord die mogelijk toekomst heeft in Oranje.
Dat vond ik ook al zo’n rare move. Buiten vermoeidheid kan ik dat niet verklaren. Hij speelde gisteren ook weer prima.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien speelt het mee, dat hij bij ons ook een poosje heeft gebankt voor Nieuwkoop?
Vaak neemt de bondscoach ook even contact op met de clubtrainer en neemt die informatie mee in zijn selectie.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al zo’n rare move. Buiten vermoeidheid kan ik dat niet verklaren. Hij speelde gisteren ook weer prima.
Hij heeft ook wel veel concurrentie natuurlijk, die Zeefuik vond ik vorig jaar wel goed (geen idee hoe hij het nu doet) en kiezen voor Timber is ook niet zo extreem vreemd.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien speelt het mee, dat hij bij ons ook een poosje heeft gebankt voor Nieuwkoop?
Timber vindt hij ook eerder een optie om CV te zetten denk ik, kan hij wat meer kanten mee op (ik weet dat Geertruida dat ook kan maar die heeft daar zelden gestaan in Feyenoord 1 althans) Zeefuik heeft niet zo gek veel gespeeld dit seizoen als ik het even bekijk. Ekkelenkamp begrijp ik ook niets van maar dat is wel typisch zo'n voetballertje die lekker luistert naar de trainer waar Looi op geilt. Waarschijnlijk geen zin in gezeik met Ihattaren.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel veel concurrentie natuurlijk, die Zeefuik vond ik vorig jaar wel goed (geen idee hoe hij het nu doet) en kiezen voor Timber is ook niet zo extreem vreemd.
Geen Ihattaren vind ik dan iets vreemder helemaal als je zo'n Ekkelenkamp meeneemt, maar het moet natuurlijk wel allemaal volgens de Van der Looi doctrine.
niet goed voor het GROEPSPROCESquote:Op maandag 15 maart 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timber vindt hij ook eerder een optie om CV te zetten denk ik, kan hij wat meer kanten mee op (ik weet dat Geertruida dat ook kan maar die heeft daar zelden gestaan in Feyenoord 1 althans) Zeefuik heeft niet zo gek veel gespeeld dit seizoen als ik het even bekijk. Ekkelenkamp begrijp ik ook niets van maar dat is wel typisch zo'n voetballertje die lekker luistert naar de trainer waar Looi op geilt. Waarschijnlijk geen zin in gezeik met Ihattaren.
Niet gek dat de middenvelders moe worden als ze met z'n tweeën een groot deel van het veld moeten bestrijken. Dat kon je vanaf het begin invullen.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, Kokcu, Sini, Malacia, Berghuis en zelfs Toornstra zaten er helemaal doorheen. Ik snap dat hij verdedigers niet durft te wisselen, maar aanvallend hadden we die extra lucht ook kunnen gebruiken. Dan neem je ook wat druk weg van de verdediging.
Timber is toch een centrale verdediger en die Rensch voor rechts? Ik ben niet zo goed op de hoogte qua Ajaxbacks.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel veel concurrentie natuurlijk, die Zeefuik vond ik vorig jaar wel goed (geen idee hoe hij het nu doet) en kiezen voor Timber is ook niet zo extreem vreemd.
Geen Ihattaren vind ik dan iets vreemder helemaal als je zo'n Ekkelenkamp meeneemt, maar het moet natuurlijk wel allemaal volgens de Van der Looi doctrine.
Timber speelt ook wel als back. Rensch is afgevallen maar die staat meestal op RB ja. (al speelt hij bij Jong soms ook wel op 6 of als cv)quote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Timber is toch een centrale verdediger en die Rensch voor rechts? Ik ben niet zo goed op de hoogte qua Ajaxbacks.
Kreeg een 5,5 van Krabbyquote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
Vond Kokcu het eerste uur wel echt weer goed spelen, daarna was het wel op ja.
Erg benieuwd waar zijn ontwikkeling zit bij een andere trainer/speelwijze.
Blijkbaar worden die cijfertjes ook voor 50% bepaald door zo'n statistiekenbureatje. Dat hoorde ik in die podcast vorige week.quote:
Ik was allang blij dat hij koos voor 5-2-3 variant en niet voor de 5-3-2, maar dan wel vreemd dat je niet ingrijpt om verse krachten te brengen. Je zag inderdaad bij te veel spelers dan het na 60-70 minuten op was. Wat ook niet erg is.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet gek dat de middenvelders moe worden als ze met z'n tweeën een groot deel van het veld moeten bestrijken. Dat kon je vanaf het begin invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |