En één wissel minderquote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap best dat het niveau van ons bankie noet heel wenselijk is.
Maar twer wisseltjes meer kon geen kwaad dunkt mij
Kokcu was de eerste 60 minuten best prima. Daarna was het op en had je hem moeten wisselen.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Marsman wel MOTM. Haps was echt hilarisch. Kokcu weer ook des kokcu...
Jammer
Ja, PSV was een stuk sterker in de 2e helft. Met 1-1 kom je nog goed weg.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef fetX het volgende:
Ik kan wel leven met dit puntje al zat er meer in. Met name de eerste helft. Maar 1-1 is wel terecht.
helaas mij ook nietquote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef raptorix het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als Feyenoord Dani de Wit zou kopen.
Het zou mij niet verbazen als dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef raptorix het volgende:
Die kon nog beter in de luwte rijpen bij een subtopper als AZ voordat hij het bij ons komt proberenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef raptorix het volgende:
Dan is ie te duurquote:Op zondag 14 maart 2021 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kon nog beter in de luwte rijpen bij een subtopper als AZ voordat hij het bij ons komt proberen
En onze vriend Bozenik dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon een veelscorende spits kopen deze zomer. Desnoods tel je er 6 miljoen voor neer.
Zal alleen wel weer geen geld voor zijn, al moet je sowieso Jorgensen verkopen natuurlijk.
Ah, ze speelde dus ok/goed? Slechts met een half oog kunnen kijken, zonder geluid. De 0-1 leek me onterecht, maar goed...quote:Op zondag 14 maart 2021 18:33 schreef Duveldrinker het volgende:
Al met al best tevreden, ik had een nederlaag verwacht. Wel jammer dat die 0-2 niet viel, zeker die kopbal van Linssen had moeten hangen, lange hoek was raak geweest.
Was wel een prachtige goal van Berghuis en toen kregen ze een boel behoorlijke kansen. Sini, Linssen 2x en de Geert.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, ze speelde dus ok/goed? Slechts met een half oog kunnen kijken, zonder geluid. De 0-1 leek me onterecht, maar goed...
Sowieso onbegrijpelijk dat Advocaat zo weinig wisselde. Je zag aan alles dat ze op waren.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu was de eerste 60 minuten best prima. Daarna was het op en had je hem moeten wisselen.
Ook niet echt de type middenvelders voor dit systeem, denk ik, en de wedstrijd. Texeira is wel iets aanvallender ingesteld dan Kokcu. En Toornstra en Kokcu hadden wel meer een controlerende rol vandaag. Fer had gekund, maar de ruimtes op het middenveld waren denk ik te groot voor hem. El Bouchataoui gooi je er ook niet in, in zo’n wedstrijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso onbegrijpelijk dat Advocaat zo weinig wisselde. Je zag aan alles dat ze op waren.
ja die Kokcu kon niet meer, vond ik wel goed spelen trouwens toen hij nog energie had.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso onbegrijpelijk dat Advocaat zo weinig wisselde. Je zag aan alles dat ze op waren.
Wordt hij er überhaupt wel eens in gegooid dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ook niet echt de type middenvelders voor dit systeem, denk ik, en de wedstrijd. Texeira is wel iets aanvallender ingesteld dan Kokcu. En Toornstra en Kokcu hadden wel meer een controlerende rol vandaag. Fer had gekund, maar de ruimtes op het middenveld waren denk ik te groot voor hem. El Bouchataoui gooi je er ook niet in, in zo’n wedstrijd
Je had ook gewoon Fer voor Sinisterra erin kunnen brengen, dan heb je een extra middenvelder. En dan daarna Teixeira of Jørgensen voor Kökcü.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ook niet echt de type middenvelders voor dit systeem, denk ik, en de wedstrijd. Texeira is wel iets aanvallender ingesteld dan Kokcu. En Toornstra en Kokcu hadden wel meer een controlerende rol vandaag. Fer had gekund, maar de ruimtes op het middenveld waren denk ik te groot voor hem. El Bouchataoui gooi je er ook niet in, in zo’n wedstrijd.
Verdedigend had je ook alleen Haps en die werd al voor Sini gebracht. Misschien Haps naar de back en Linssen naar linksbuiten, want Malacia zat dicht tegen een tweede geel aan.
Dit inderdaad. De mogelijkheden zijn niet ruim, maar je had best wat kunnen omzetten vandaag. Maar sinds die wedstrijd in H’veen is advocaat nog behoudender daarin geworden. Ook best opmerkelijk dat Jorgensen helemaal niet meer in de plannen voorkomt, speelde tegen Ajax en Vitesse toch prima wedstrijden. Ik ben wel benieuwd wat daar op de achtergrond allemaal speelt.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon Fer voor Sinisterra erin kunnen brengen, dan heb je een extra middenvelder. En dan daarna Teixeira of Jørgensen voor Kökcü.
PSV staat dan ook 2e en Feyenoord 5e.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft de afgelopen seizoenen 17 miljoen uitgegeven tegen PSV 44 miljoen
Begrijp dan ook niet dat je Wehrmann verhuurt. Die was niet echt goed genoeg maar nog wel een redelijke invaller als je niks beters hebt.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon Fer voor Sinisterra erin kunnen brengen, dan heb je een extra middenvelder. En dan daarna Teixeira of Jørgensen voor Kökcü.
Kloptquote:Op zondag 14 maart 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV staat dan ook 2e en Feyenoord 5e.
Eens. Echt genant als we Vitesse voor ons moeten dulden. Daar mag je je best voor schamen.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp dan ook niet dat je Wehrmann verhuurt. Die was niet echt goed genoeg maar nog wel een redelijke invaller als je niks beters hebt.
Langzamerhand toch maar flink rekening houden dat we play-offs moeten gaan spelen eind dit jaar. Zou wel dieptriest zijn eigenlijk, de selectie is niet even qua kwaliteit maar met jongens als Senesi, Berghuis, Sini, Bijlow, Toorn die dit jaar in uitstekende vorm verkeert en Geert mag dit echt niet gebeuren. Zeker als je bedenkt wat voor salarissen Feyenoord uitdraait in vergelijking tot de rest van de competitie.
Het financiële verschil tussen PSV en Feyenoord is kleiner dan tussen Feyenoord en AZ/Vitesse. Ik vind dat PSV beroerd presteert dit seizoen overigens, als we een beetje oké jaar hadden gedraaid hadden we zo boven ze kunnen eindigen (laat staan AZ die twee waardeloze reeksen hebben gehad) maar de vergelijking met ons gaat nu niet op.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Maar staat niet echt in verhouding met het financiële plaatje, qua inkomende en uitgaande transfers in elk geval.
8 punten voor en wel overwinteren in Europa (maar toch achter Ajax staan) lijkt mij eigenlijk prima in verhouding.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Maar staat niet echt in verhouding met het financiële plaatje, qua inkomende en uitgaande transfers in elk geval.
Viel er vandaag er anders niet aan af te zien. In het thuisduel ook niet trouwens.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8 punten voor en wel overwinteren in Europa (maar toch achter Ajax staan) lijkt mij eigenlijk prima in verhouding.
Gelukkig wordt men wel steeds kritischer naar Dickie, nu het ook niet draait nu we een voornamelijk fitte ploeg hebben. Alhoewel het ook wel weer zo is dat we niet hoog kunnen spelen met onze huidige opties op CVM en RCV, dus weet niet zeker of een aanvallende speelstijl had gewerkt, maar dit is ook niks.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Echt genant als we Vitesse voor ons moeten dulden. Daar mag je je best voor schamen.
Maar Dick haalt er het maximale uit.
Een seizoen is gelukkig langer dan 2 duels, het verschil tussen Ajax en PSV was er in de onderlinge duels ook niet vanaf te zien.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel er vandaag er anders niet aan af te zien. In het thuisduel ook niet trouwens.
Het is meer dat Feyenoord op de meest infantiele en onnodige momenten overal punten laat liggen dat dat gat zo onnodig groot is.
Qua begroting ja maar ik postte puur op basis wat er onderling uitgegeven was aan spelers. Dan zou je toch verwachten dat de kwaliteit daar veel groter is, terwijl het onderling eigenlijk gelijkwaardige teams zijn als je vandaag ook weer zit te kijken.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het financiële verschil tussen PSV en Feyenoord is kleiner dan tussen Feyenoord en AZ/Vitesse. Ik vind dat PSV beroerd presteert dit seizoen overigens, als we een beetje oké jaar hadden gedraaid hadden we zo boven ze kunnen eindigen (laat staan AZ die twee waardeloze reeksen hebben gehad) maar de vergelijking met ons gaat nu niet op.
Met de verhouding in de stand is weinig mis. Gezien het spelersmateriaal kan ik het zelfs verkroppen dat we achter AZ staan.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8 punten voor en wel overwinteren in Europa (maar toch achter Ajax staan) lijkt mij eigenlijk prima in verhouding.
Het overkomt Feyenoord wel heel vaak hoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een seizoen is gelukkig langer dan 2 duels, het verschil tussen Ajax en PSV was er in de onderlinge duels ook niet vanaf te zien.
Dat heeft PSV ook gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |