Malen werkt twee keer ook gewoon best matig af.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Gele Kanarie is wel lekker aan het keepen. Afgezien van een uitloopmomentje dan
Dat snijdt best hout.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Malen werkt twee keer ook gewoon best matig af.
Mjah ik denk niet dat je heel veel gaat vangen voor hem, daarnaast denk ik dat het komend seizoen rustig op de transfermarkt zal zijn ivm Corona.quote:
Senesi zal wel worden verkocht en van wat er overblijft zal Arnesen hopelijk iets halen dat enigszins van niveau is.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik denk niet dat je heel veel gaat vangen voor hem, daarnaast denk ik dat het komend seizoen rustig op de transfermarkt zal zijn ivm Corona.
Exact, hierin lijken wij op elkaar.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zeg ook zelden dingen die geen hout snijden, maar het overkomt iedereen weleens
Ik zou ook geen spits kopen, dat is met dat soort budgetten toch altijd flink gokken, ik zou gewoon uit de eigen jeugd spelers laten proberen, daar moeten toch jongens zijn die goals kunnen maken.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Senesi zal wel worden verkocht en van wat er overblijft zal Arnesen hopelijk iets halen dat enigszins van niveau is.
Jullie moeten steeds die eerste 10 a 12 minuten even overleven. Daarna komen de kansen wel weer.quote:
Tweede helft is van onze kant vaak een stuk minder.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tweede helft begint weer minder
Gaat er steeds meer op lijken dat we 5e worden dit seizoen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse voor, gaat een vervelende zondag worden zo.
Even aanzetten jongens.
Dat valt tegen..wij leiden aanvallers op die in de KKD amper mee kunnen komen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou ook geen spits kopen, dat is met dat soort budgetten toch altijd flink gokken, ik zou gewoon uit de eigen jeugd spelers laten proberen, daar moeten toch jongens zijn die goals kunnen maken.
Irritant ja, maar wel de enige ‘buitenspeler’ met snelheid. Sekou is geblesseerd en Narsingh is wegquote:
BaldeGod zit op de bank.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Irritant ja, maar wel de enige ‘buitenspeler’ met snelheid. Sekou is geblesseerd en Narsingh is weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zag ik nu ook meer zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:59 schreef Jaytje07 het volgende:
De standaard kut wissel...
Breng dan een Bozenik en laat Linssen op plek Luis spelen...
dickie snapt niks van voetbalquote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja je ziet al 10 minuten dat hij leeg is. Wissel gewoon.
Mwa ja, maar dit was toch ook geen buitensporig geweld. Dus rood komt daar sowieso niet. Net als Martinez bij PSV-Ajax.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu wel even mazzel met de scheids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |