quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Al het hele seizoen niet hé.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn niet effectief deze keer helaas.
we moeten ze afmakenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn niet effectief deze keer helaas.
Ja valt me nog mee na die eerste 10 minuten. Ze hebben slechts 1 kans gehad eigenlijk.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:06 schreef aTypisch het volgende:
pakt wel aardig uit met die 3 centrale wat mij betreft
kunnen malacia en de geert nog iets vrijer spelen in aanvallend opzicht
Tegen PSV zit het wel altijd mee hequote:Op zondag 14 maart 2021 15:04 schreef Irritatie100 het volgende:
10 tegen 1 dat deze vrije trap erin vliegt...
Wil je dit niet meer zeggen?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen PSV zit het wel altijd mee he
Even afkloppen
Mwah, onze 0-1 was op dat moment ook tegen de verhouding in.quote:
Ze hebben 2 kansen tegen 4 van Feyenoord. Voorlopig wel onverdiend.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, valt ook wel mee als je het eerste kwartier zag.
Inmiddels 5.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben 2 kansen tegen 4 van Feyenoord. Voorlopig wel onverdiend.
quote:Op zondag 14 maart 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel bizar hoe wij onze kansen niet afmaken. Kan je vandaag wel eens lelijk op gaan breken wederom.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Het verhaal van het seizoen toch? Dit heeft ons al zo vaak opgebroken. Een van de hoofdredenen waarom we zo laag staan.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel bizar hoe wij onze kansen niet afmaken. Kan je vandaag wel eens lelijk op gaan breken wederom.
Dombo denkt dat de eerste helft alleen uit de eerste 10 minuten bestaat.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is erg vervelend de laatste tijd.
Zeker en dat is wel zorgelijk want dat is nou juist iets waar Slot volgend seizoen ook niet veel aan kan veranderen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Het verhaal van het seizoen toch? Dit heeft ons al zo vaak opgebroken. Een van de hoofdredenen waarom we zo laag staan.
Oh is dat het.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is erg vervelend de laatste tijd.
Mjah dat is meestal iets wat zichzelf corrigeert over een langere periode. Vorig seizoen waren we onder Dickie bijzonder effectief en onder Jaap niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker en dat is wel zorgelijk want dat is nou juist iets waar Slot volgend seizoen ook niet veel aan kan veranderen.
Je doet gewoon vervelend, fetx is simpelweg gefrustreerd omdat Feyenoord na een reeks kansen de 1-1 weggeeft en dat voelt dan even onverdiend aan. Dan hoef je niet te zuigen, als we dat zouden willen zouden we meeposten in het livetopicquote:Op zondag 14 maart 2021 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh is dat het.
Heb de laatste maand al 30x op mn tong moeten bijten om me niet te mengen in een Bozenik discussie hier.
Moet je nagaan
Vorig seizoen gingen ze er onder Dick ook niet makkelijk in maar kregen ze er minder tegen. Maar goed..het blijft pijnlijk om bijvoorbeeld Sinistierra zo'n kans te zien missen. Waarom niet iets koelbloediger zijn en die bal niet meteen een roei geven.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah dat is meestal iets wat zichzelf corrigeert over een langere periode. Vorig seizoen waren we onder Dickie bijzonder effectief en onder Jaap niet.
Gewoon een veelscorende spits kopen deze zomer. Desnoods tel je er 6 miljoen voor neer.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker en dat is wel zorgelijk want dat is nou juist iets waar Slot volgend seizoen ook niet veel aan kan veranderen.
Eensquote:Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
Tsja, als je zoveel kansen mist ga je geen wedstrijden winnen.
Feyenoord staat lekker te spelen. Als ze zo doorgaan komt die overwinning vanzelf wel. Al moet het verdedigend natuurlijk wel beter, want dat is aan beide kanten erg matig. Maar aanvallend: Petje afquote:Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je doet gewoon vervelend, fetx is simpelweg gefrustreerd omdat Feyenoord na een reeks kansen de 1-1 weggeeft en dat voelt dan even onverdiend aan. Dan hoef je niet te zuigen, als we dat zouden willen zouden we meeposten in het livetopic
Wat haal je tegenwoordig voor 6 mln?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon een veelscorende spits kopen deze zomer. Desnoods tel je er 6 miljoen voor neer.
Zal alleen wel weer geen geld voor zijn, al moet je sowieso Jorgensen verkopen natuurlijk.
Doet me een beetje denken aan de laatste PSV - Feyenoord. Al waren we toen qua veldspel een stuk sterker en was het verschil in kansen iets minder groot.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
Tsja, als je zoveel kansen mist ga je geen wedstrijden winnen.
Wat is je mening over deze analyse @Calandquote:Op zondag 14 maart 2021 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord staat lekker te spelen. Als ze zo doorgaan komt die overwinning vanzelf wel. Al moet het verdedigend natuurlijk wel beter, want dat is aan beide kanten erg matig. Maar aanvallend: Petje af![]()
Die van Malen had er natuurlijk wel echt in gemoeten in het begin. En verder was er de eerste 12 minuten puur en alleen dreiging van PSV. Maar daarna was de reactie van Feyenoord gewoon goed, en is het zuur dat je er niet nog 1 of 2 bij maakt.
Klopt, laatste twee keer domineerden we echt in veldspel, maar vorig jaar hadden we wat pech (werd ons ook een strafschop ontnomen) en jaar daarvoor had Beekie kortsluiting.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de laatste PSV - Feyenoord. Al waren we toen qua veldspel een stuk sterker en was het verschil in kansen iets minder groot.
Ook dit snijdt gewoon houtquote:Op zondag 14 maart 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is je mening over deze analyse @:caland
Malen werkt twee keer ook gewoon best matig af.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Gele Kanarie is wel lekker aan het keepen. Afgezien van een uitloopmomentje dan
Dat snijdt best hout.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Malen werkt twee keer ook gewoon best matig af.
Mjah ik denk niet dat je heel veel gaat vangen voor hem, daarnaast denk ik dat het komend seizoen rustig op de transfermarkt zal zijn ivm Corona.quote:
Senesi zal wel worden verkocht en van wat er overblijft zal Arnesen hopelijk iets halen dat enigszins van niveau is.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik denk niet dat je heel veel gaat vangen voor hem, daarnaast denk ik dat het komend seizoen rustig op de transfermarkt zal zijn ivm Corona.
Exact, hierin lijken wij op elkaar.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zeg ook zelden dingen die geen hout snijden, maar het overkomt iedereen weleens
Ik zou ook geen spits kopen, dat is met dat soort budgetten toch altijd flink gokken, ik zou gewoon uit de eigen jeugd spelers laten proberen, daar moeten toch jongens zijn die goals kunnen maken.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Senesi zal wel worden verkocht en van wat er overblijft zal Arnesen hopelijk iets halen dat enigszins van niveau is.
Jullie moeten steeds die eerste 10 a 12 minuten even overleven. Daarna komen de kansen wel weer.quote:
Tweede helft is van onze kant vaak een stuk minder.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tweede helft begint weer minder
Gaat er steeds meer op lijken dat we 5e worden dit seizoen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse voor, gaat een vervelende zondag worden zo.
Even aanzetten jongens.
Dat valt tegen..wij leiden aanvallers op die in de KKD amper mee kunnen komen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou ook geen spits kopen, dat is met dat soort budgetten toch altijd flink gokken, ik zou gewoon uit de eigen jeugd spelers laten proberen, daar moeten toch jongens zijn die goals kunnen maken.
Irritant ja, maar wel de enige ‘buitenspeler’ met snelheid. Sekou is geblesseerd en Narsingh is wegquote:
BaldeGod zit op de bank.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Irritant ja, maar wel de enige ‘buitenspeler’ met snelheid. Sekou is geblesseerd en Narsingh is weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zag ik nu ook meer zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:59 schreef Jaytje07 het volgende:
De standaard kut wissel...
Breng dan een Bozenik en laat Linssen op plek Luis spelen...
dickie snapt niks van voetbalquote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja je ziet al 10 minuten dat hij leeg is. Wissel gewoon.
Mwa ja, maar dit was toch ook geen buitensporig geweld. Dus rood komt daar sowieso niet. Net als Martinez bij PSV-Ajax.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu wel even mazzel met de scheids
En één wissel minderquote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap best dat het niveau van ons bankie noet heel wenselijk is.
Maar twer wisseltjes meer kon geen kwaad dunkt mij
Kokcu was de eerste 60 minuten best prima. Daarna was het op en had je hem moeten wisselen.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Marsman wel MOTM. Haps was echt hilarisch. Kokcu weer ook des kokcu...
Jammer
Ja, PSV was een stuk sterker in de 2e helft. Met 1-1 kom je nog goed weg.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef fetX het volgende:
Ik kan wel leven met dit puntje al zat er meer in. Met name de eerste helft. Maar 1-1 is wel terecht.
helaas mij ook nietquote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef raptorix het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als Feyenoord Dani de Wit zou kopen.
Het zou mij niet verbazen als dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef raptorix het volgende:
Die kon nog beter in de luwte rijpen bij een subtopper als AZ voordat hij het bij ons komt proberenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef raptorix het volgende:
Dan is ie te duurquote:Op zondag 14 maart 2021 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kon nog beter in de luwte rijpen bij een subtopper als AZ voordat hij het bij ons komt proberen
En onze vriend Bozenik dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon een veelscorende spits kopen deze zomer. Desnoods tel je er 6 miljoen voor neer.
Zal alleen wel weer geen geld voor zijn, al moet je sowieso Jorgensen verkopen natuurlijk.
Ah, ze speelde dus ok/goed? Slechts met een half oog kunnen kijken, zonder geluid. De 0-1 leek me onterecht, maar goed...quote:Op zondag 14 maart 2021 18:33 schreef Duveldrinker het volgende:
Al met al best tevreden, ik had een nederlaag verwacht. Wel jammer dat die 0-2 niet viel, zeker die kopbal van Linssen had moeten hangen, lange hoek was raak geweest.
Was wel een prachtige goal van Berghuis en toen kregen ze een boel behoorlijke kansen. Sini, Linssen 2x en de Geert.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, ze speelde dus ok/goed? Slechts met een half oog kunnen kijken, zonder geluid. De 0-1 leek me onterecht, maar goed...
Sowieso onbegrijpelijk dat Advocaat zo weinig wisselde. Je zag aan alles dat ze op waren.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu was de eerste 60 minuten best prima. Daarna was het op en had je hem moeten wisselen.
Ook niet echt de type middenvelders voor dit systeem, denk ik, en de wedstrijd. Texeira is wel iets aanvallender ingesteld dan Kokcu. En Toornstra en Kokcu hadden wel meer een controlerende rol vandaag. Fer had gekund, maar de ruimtes op het middenveld waren denk ik te groot voor hem. El Bouchataoui gooi je er ook niet in, in zo’n wedstrijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso onbegrijpelijk dat Advocaat zo weinig wisselde. Je zag aan alles dat ze op waren.
ja die Kokcu kon niet meer, vond ik wel goed spelen trouwens toen hij nog energie had.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso onbegrijpelijk dat Advocaat zo weinig wisselde. Je zag aan alles dat ze op waren.
Wordt hij er überhaupt wel eens in gegooid dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 19:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ook niet echt de type middenvelders voor dit systeem, denk ik, en de wedstrijd. Texeira is wel iets aanvallender ingesteld dan Kokcu. En Toornstra en Kokcu hadden wel meer een controlerende rol vandaag. Fer had gekund, maar de ruimtes op het middenveld waren denk ik te groot voor hem. El Bouchataoui gooi je er ook niet in, in zo’n wedstrijd
Je had ook gewoon Fer voor Sinisterra erin kunnen brengen, dan heb je een extra middenvelder. En dan daarna Teixeira of Jørgensen voor Kökcü.quote:Op zondag 14 maart 2021 19:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ook niet echt de type middenvelders voor dit systeem, denk ik, en de wedstrijd. Texeira is wel iets aanvallender ingesteld dan Kokcu. En Toornstra en Kokcu hadden wel meer een controlerende rol vandaag. Fer had gekund, maar de ruimtes op het middenveld waren denk ik te groot voor hem. El Bouchataoui gooi je er ook niet in, in zo’n wedstrijd.
Verdedigend had je ook alleen Haps en die werd al voor Sini gebracht. Misschien Haps naar de back en Linssen naar linksbuiten, want Malacia zat dicht tegen een tweede geel aan.
Dit inderdaad. De mogelijkheden zijn niet ruim, maar je had best wat kunnen omzetten vandaag. Maar sinds die wedstrijd in H’veen is advocaat nog behoudender daarin geworden. Ook best opmerkelijk dat Jorgensen helemaal niet meer in de plannen voorkomt, speelde tegen Ajax en Vitesse toch prima wedstrijden. Ik ben wel benieuwd wat daar op de achtergrond allemaal speelt.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon Fer voor Sinisterra erin kunnen brengen, dan heb je een extra middenvelder. En dan daarna Teixeira of Jørgensen voor Kökcü.
PSV staat dan ook 2e en Feyenoord 5e.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft de afgelopen seizoenen 17 miljoen uitgegeven tegen PSV 44 miljoen
Begrijp dan ook niet dat je Wehrmann verhuurt. Die was niet echt goed genoeg maar nog wel een redelijke invaller als je niks beters hebt.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon Fer voor Sinisterra erin kunnen brengen, dan heb je een extra middenvelder. En dan daarna Teixeira of Jørgensen voor Kökcü.
Kloptquote:Op zondag 14 maart 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV staat dan ook 2e en Feyenoord 5e.
Eens. Echt genant als we Vitesse voor ons moeten dulden. Daar mag je je best voor schamen.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp dan ook niet dat je Wehrmann verhuurt. Die was niet echt goed genoeg maar nog wel een redelijke invaller als je niks beters hebt.
Langzamerhand toch maar flink rekening houden dat we play-offs moeten gaan spelen eind dit jaar. Zou wel dieptriest zijn eigenlijk, de selectie is niet even qua kwaliteit maar met jongens als Senesi, Berghuis, Sini, Bijlow, Toorn die dit jaar in uitstekende vorm verkeert en Geert mag dit echt niet gebeuren. Zeker als je bedenkt wat voor salarissen Feyenoord uitdraait in vergelijking tot de rest van de competitie.
Het financiële verschil tussen PSV en Feyenoord is kleiner dan tussen Feyenoord en AZ/Vitesse. Ik vind dat PSV beroerd presteert dit seizoen overigens, als we een beetje oké jaar hadden gedraaid hadden we zo boven ze kunnen eindigen (laat staan AZ die twee waardeloze reeksen hebben gehad) maar de vergelijking met ons gaat nu niet op.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Maar staat niet echt in verhouding met het financiële plaatje, qua inkomende en uitgaande transfers in elk geval.
8 punten voor en wel overwinteren in Europa (maar toch achter Ajax staan) lijkt mij eigenlijk prima in verhouding.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Maar staat niet echt in verhouding met het financiële plaatje, qua inkomende en uitgaande transfers in elk geval.
Viel er vandaag er anders niet aan af te zien. In het thuisduel ook niet trouwens.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8 punten voor en wel overwinteren in Europa (maar toch achter Ajax staan) lijkt mij eigenlijk prima in verhouding.
Gelukkig wordt men wel steeds kritischer naar Dickie, nu het ook niet draait nu we een voornamelijk fitte ploeg hebben. Alhoewel het ook wel weer zo is dat we niet hoog kunnen spelen met onze huidige opties op CVM en RCV, dus weet niet zeker of een aanvallende speelstijl had gewerkt, maar dit is ook niks.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Echt genant als we Vitesse voor ons moeten dulden. Daar mag je je best voor schamen.
Maar Dick haalt er het maximale uit.
Een seizoen is gelukkig langer dan 2 duels, het verschil tussen Ajax en PSV was er in de onderlinge duels ook niet vanaf te zien.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel er vandaag er anders niet aan af te zien. In het thuisduel ook niet trouwens.
Het is meer dat Feyenoord op de meest infantiele en onnodige momenten overal punten laat liggen dat dat gat zo onnodig groot is.
Qua begroting ja maar ik postte puur op basis wat er onderling uitgegeven was aan spelers. Dan zou je toch verwachten dat de kwaliteit daar veel groter is, terwijl het onderling eigenlijk gelijkwaardige teams zijn als je vandaag ook weer zit te kijken.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het financiële verschil tussen PSV en Feyenoord is kleiner dan tussen Feyenoord en AZ/Vitesse. Ik vind dat PSV beroerd presteert dit seizoen overigens, als we een beetje oké jaar hadden gedraaid hadden we zo boven ze kunnen eindigen (laat staan AZ die twee waardeloze reeksen hebben gehad) maar de vergelijking met ons gaat nu niet op.
Met de verhouding in de stand is weinig mis. Gezien het spelersmateriaal kan ik het zelfs verkroppen dat we achter AZ staan.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8 punten voor en wel overwinteren in Europa (maar toch achter Ajax staan) lijkt mij eigenlijk prima in verhouding.
Het overkomt Feyenoord wel heel vaak hoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een seizoen is gelukkig langer dan 2 duels, het verschil tussen Ajax en PSV was er in de onderlinge duels ook niet vanaf te zien.
Dat heeft PSV ook gehad.
Zou dat toeval zijn?quote:Op zondag 14 maart 2021 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het overkomt Feyenoord wel heel vaak hoor.
Nee klopt wel, PSV heeft een bredere selectie maar echt beter zijn ze niet, maar goed vorig seizoen waren we weer duidelijk sterker dan PSV vond ik, dus niet gek dat dat met al hun aankopen weer rechtgetrokken is. Ze kopen wel echt veel dure rotzooi in daar, ze hebben mazzel dat Feyenoord en AZ beiden niet optimaal presteren dit jaar want met een beetje pech hadden ze nu rond plek 4 gestaan en dan was het financieel nijpend geworden daar denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua begroting ja maar ik postte puur op basis wat er onderling uitgegeven was aan spelers. Dan zou je toch verwachten dat de kwaliteit daar veel groter is, terwijl het onderling eigenlijk gelijkwaardige teams zijn als je vandaag ook weer zit te kijken.
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt een verklaring voor eigenlijk.
Nou dat dus.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee klopt wel, PSV heeft een bredere selectie maar echt beter zijn ze niet, maar goed vorig seizoen waren we weer duidelijk sterker dan PSV vond ik, dus niet gek dat dat met al hun aankopen weer rechtgetrokken is. Ze kopen wel echt veel dure rotzooi in daar, ze hebben mazzel dat Feyenoord en AZ beiden niet optimaal presteren dit jaar want met een beetje pech hadden ze nu rond plek 4 gestaan en dan was het financieel nijpend geworden daar denk ik.
Dit dus. En dan voornamelijk scorend vermogen.quote:
Mwah, met ongeveer diezelfde jongens zet je vorig seizoen een mooie zegereeks neer, er zit duidelijk meer in. Aan de andere kant speelden toen Fer en Kökcü goed en die twee zijn nu al een heel seizoen niet fit of in belabberde vorm. Komt nog bij dat Sini de eerste seizoenshelft ontbrak wat volgens mij een heel groot verschil heeft gemaakt. Komt nog bij die plotse vormdip van Spajic sinds begin januari. Aan de andere kant ook wel weer gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord dat allemaal niet kan opvangen natuurlijk, maar er zat wel meer in.quote:
Het is meer dat Ajax het beter doet dan vorig seizoen, PSV had dit seizoen na 25 wedstrijden maar 2 punten minder dan Ajax vorig seizoenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de verhouding in de stand is weinig mis. Gezien het spelersmateriaal kan ik het zelfs verkroppen dat we achter AZ staan.
Alleen draaien PSV en AZ ook een matig jaar met vrij veel onnodig puntenverlies.
Nou slecht doen we het zeker, maar ik denk wel dat er meer in zit. Tegen AZ was die eerste helft heel goed maar verlies je toch (verdiend) door Fer en Botteghin eigenlijk die niet mee konden in onze verrassend frisse speelstijl, tegen Ajax en nu tegen PSV is het gewoon matige afronding, dat kan gebeuren ja maar is wel zonde want dat probleem keert vaker terug dit seizoen. Aan de ene kant pech want anders raak je niet zo vaak de paal en lat, aan de andere kant ook wel echt slordigheid vaak, sommige spelers schieten echt te gehaast vaak heb ik het idee.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Tegen Ajax hoewel ze een offday hadden zie je gewoon het enorme verschil in kwaliteit en zelfs tegen AZ, tegen PSV ben je eigenlijk gewoon twee keer minstens gelijkwaardig. Terwijl we een fractie hebben uitgegeven aan spelers en je drie spelers uit eigen jeugd in de basis hebt staan. Dan doe je het ook weer niet zo heel slecht toch?
Die extreme wisselvalligheid kun je waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk toe dichten aan kwaliteit maar bij ons is het te extreem.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou slecht doen we het zeker, maar ik denk wel dat er meer in zit. Tegen AZ was die eerste helft heel goed maar verlies je toch (verdiend) door Fer en Botteghin eigenlijk die niet mee konden in onze verrassend frisse speelstijl, tegen Ajax en nu tegen PSV is het gewoon matige afronding, dat kan gebeuren ja maar is wel zonde want dat probleem keert vaker terug dit seizoen. Aan de ene kant pech want anders raak je niet zo vaak de paal en lat, aan de andere kant ook wel echt slordigheid vaak, sommige spelers schieten echt te gehaast vaak heb ik het idee.
Vorig jaar was Ajax toch ook beroerd bezigquote:Op zondag 14 maart 2021 22:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer dat Ajax het beter doet dan vorig seizoen, PSV had dit seizoen na 25 wedstrijden maar 2 punten minder dan Ajax vorig seizoen
Valt mij wel op dat we vaak 15 a 20 minuten hebben waarin we ineens heel goed spelen en de ene naar de andere kans krijgen (soms ook met veel goals) en verder een heel matige wedstrijd spelen.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die extreme wisselvalligheid kun je waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk toe dichten aan kwaliteit maar bij ons is het te extreem.
Regelmatig twee totaal verschillende helften, bijvoorbeeld tegen Willem II, Ajax, Twente of wat te denken van het debacle in de beker. Vandaag was het eerste kwartier ook weer totaal niet representatief voor de rest van de wedstrijd. Slaat soms helemaal nergens op waar we naar kijken.
vandaag was het de 0-1 die de omslag inluidt dat is op zich niet zo heel vreemd, PSV was de bovenliggende partij tot dat doelpunt.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die extreme wisselvalligheid kun je waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk toe dichten aan kwaliteit maar bij ons is het te extreem.
Regelmatig twee totaal verschillende helften, bijvoorbeeld tegen Willem II, Ajax, Twente of wat te denken van het debacle in de beker. Vandaag was het eerste kwartier ook weer totaal niet representatief voor de rest van de wedstrijd. Slaat soms helemaal nergens op waar we naar kijken.
Ook in de Kuip was PSV beter, maar zij hebben tegen ons wat wij tegen jullie hebben. Kunnen die wedstrijden beter schriftelijk afdoen.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag was het de 0-1 die de omslag inluidt dat is op zich niet zo heel vreemd, PSV was de bovenliggende partij tot dat doelpunt.
na die 0-1 had Feyenoord het gewoon af moeten maken voor rust maar daar waren we het vanmiddag al over eensquote:Op maandag 15 maart 2021 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook in de Kuip was PSV beter, maar zij hebben tegen ons wat wij tegen jullie hebben. Kunnen die wedstrijden beter schriftelijk afdoen.
In de Kuip heeft PSV alleen amper een kans gehad. Deze wedstrijd kregen ze er wel wat meer, maar wij ook.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook in de Kuip was PSV beter, maar zij hebben tegen ons wat wij tegen jullie hebben. Kunnen die wedstrijden beter schriftelijk afdoen.
Eens, maar in beide wedstrijden hadden we eigenlijk ook niet echt kunnen klagen als PSV wel had gewonnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:01 schreef fetX het volgende:
[..]
In de Kuip heeft PSV alleen amper een kans gehad. Deze wedstrijd kregen ze er wel wat meer, maar wij ook.
Klopt, maar goed Fey en spitsen/scoren...quote:Op maandag 15 maart 2021 00:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
na die 0-1 had Feyenoord het gewoon af moeten maken voor rust maar daar waren we het vanmiddag al over eens
Heerlijke aanval inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Zie zojuist een herhaling van die 0-1 maar nondeju dat is echt een fijne goal he (en dan doel ik niet alleen op het schot).
Ik ga nu klinken als PSVEL, maar die van hun was ook wel lekker.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Zie zojuist een herhaling van die 0-1 maar nondeju dat is echt een fijne goal he (en dan doel ik niet alleen op het schot).
De eerste helft was gewoon heerlijk om naar te kijken. Daarom extra zonde dat dat niveau niet kon worden doorgetrokken en Advocaat niet wilde ingrijpenquote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga nu klinken als PSVEL, maar die van hun was ook wel lekker.
Klopt, Kokcu, Sini, Malacia, Berghuis en zelfs Toornstra zaten er helemaal doorheen. Ik snap dat hij verdedigers niet durft te wisselen, maar aanvallend hadden we die extra lucht ook kunnen gebruiken. Dan neem je ook wat druk weg van de verdediging.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerste helft was gewoon heerlijk om naar te kijken. Daarom extra zonde dat dat niveau niet kon worden doorgetrokken en Advocaat niet wilde ingrijpen
Als opa Botje daar niet zo achterlijk stapt kan hij die (uitstekende) bal nooit geven.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga nu klinken als PSVEL, maar die van hun was ook wel lekker.
Ik had het idee dat ze doordat ze met 3 centraal stonden plots dachten eerder te kunnen instappen. 'als ik 'm mis, lost die ander het wel op'. Senesi was trouwens in de opbouw niet erg sterk gister.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa Botje daar niet zo achterlijk stapt kan hij die (uitstekende) bal nooit geven.
Misschien wil Frons hem wel bij het grote oranje hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert niet geselecteerd voor het EK van Jong Oranje
Daar is Karsdorp vooralsnog niet eens welkomquote:Op maandag 15 maart 2021 10:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien wil Frons hem wel bij het grote oranje hebben.
Dat zou je denken maar zo'n omslag kan bij ons dit seizoen eigenlijk op elk moment in een wedstrijd ontstaan ongeacht de stand.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag was het de 0-1 die de omslag inluidt dat is op zich niet zo heel vreemd, PSV was de bovenliggende partij tot dat doelpunt.
hij was ook maar een klein beetje te laat en dan z'n arm nog opstekenquote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa Botje daar niet zo achterlijk stapt kan hij die (uitstekende) bal nooit geven.
Op rechts zal hij wel bij één van de Ajax jonkies uitkomen.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar is Karsdorp vooralsnog niet eens welkom
Het is wel vermoeiend ja, naast Bijlow en Berghuis zie ik Geert als de enige speler bij Feyenoord die mogelijk toekomst heeft in Oranje.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op rechts zal hij wel bij één van de Ajax jonkies uitkomen.![]()
Dan gaat heel PSV ook weer los, omdat strijder Dumbfries er niet staat.
Het is wel vreemd dat Geertruida niet eens voor jong Oranje wordt opgeroepen toch? Is een van de betere rechtsbacks van de Eredivisie, zeker de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op rechts zal hij wel bij één van de Ajax jonkies uitkomen.![]()
Dan gaat heel PSV ook weer los, omdat strijder Dumbfries er niet staat.
Misschien speelt het mee, dat hij bij ons ook een poosje heeft gebankt voor Nieuwkoop?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat Geertruida niet eens voor jong Oranje wordt opgeroepen toch? Is een van de betere rechtsbacks van de Eredivisie, zeker de tweede seizoenshelft.
In de toekomst misschien Malacia ook wel. Die moet alleen nog leren doseren.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend ja, naast Bijlow en Berghuis zie ik Geert als de enige speler bij Feyenoord die mogelijk toekomst heeft in Oranje.
Dat vond ik ook al zo’n rare move. Buiten vermoeidheid kan ik dat niet verklaren. Hij speelde gisteren ook weer prima.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien speelt het mee, dat hij bij ons ook een poosje heeft gebankt voor Nieuwkoop?
Vaak neemt de bondscoach ook even contact op met de clubtrainer en neemt die informatie mee in zijn selectie.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al zo’n rare move. Buiten vermoeidheid kan ik dat niet verklaren. Hij speelde gisteren ook weer prima.
Hij heeft ook wel veel concurrentie natuurlijk, die Zeefuik vond ik vorig jaar wel goed (geen idee hoe hij het nu doet) en kiezen voor Timber is ook niet zo extreem vreemd.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien speelt het mee, dat hij bij ons ook een poosje heeft gebankt voor Nieuwkoop?
Timber vindt hij ook eerder een optie om CV te zetten denk ik, kan hij wat meer kanten mee op (ik weet dat Geertruida dat ook kan maar die heeft daar zelden gestaan in Feyenoord 1 althans) Zeefuik heeft niet zo gek veel gespeeld dit seizoen als ik het even bekijk. Ekkelenkamp begrijp ik ook niets van maar dat is wel typisch zo'n voetballertje die lekker luistert naar de trainer waar Looi op geilt. Waarschijnlijk geen zin in gezeik met Ihattaren.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel veel concurrentie natuurlijk, die Zeefuik vond ik vorig jaar wel goed (geen idee hoe hij het nu doet) en kiezen voor Timber is ook niet zo extreem vreemd.
Geen Ihattaren vind ik dan iets vreemder helemaal als je zo'n Ekkelenkamp meeneemt, maar het moet natuurlijk wel allemaal volgens de Van der Looi doctrine.
niet goed voor het GROEPSPROCESquote:Op maandag 15 maart 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timber vindt hij ook eerder een optie om CV te zetten denk ik, kan hij wat meer kanten mee op (ik weet dat Geertruida dat ook kan maar die heeft daar zelden gestaan in Feyenoord 1 althans) Zeefuik heeft niet zo gek veel gespeeld dit seizoen als ik het even bekijk. Ekkelenkamp begrijp ik ook niets van maar dat is wel typisch zo'n voetballertje die lekker luistert naar de trainer waar Looi op geilt. Waarschijnlijk geen zin in gezeik met Ihattaren.
Niet gek dat de middenvelders moe worden als ze met z'n tweeën een groot deel van het veld moeten bestrijken. Dat kon je vanaf het begin invullen.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, Kokcu, Sini, Malacia, Berghuis en zelfs Toornstra zaten er helemaal doorheen. Ik snap dat hij verdedigers niet durft te wisselen, maar aanvallend hadden we die extra lucht ook kunnen gebruiken. Dan neem je ook wat druk weg van de verdediging.
Timber is toch een centrale verdediger en die Rensch voor rechts? Ik ben niet zo goed op de hoogte qua Ajaxbacks.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel veel concurrentie natuurlijk, die Zeefuik vond ik vorig jaar wel goed (geen idee hoe hij het nu doet) en kiezen voor Timber is ook niet zo extreem vreemd.
Geen Ihattaren vind ik dan iets vreemder helemaal als je zo'n Ekkelenkamp meeneemt, maar het moet natuurlijk wel allemaal volgens de Van der Looi doctrine.
Timber speelt ook wel als back. Rensch is afgevallen maar die staat meestal op RB ja. (al speelt hij bij Jong soms ook wel op 6 of als cv)quote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Timber is toch een centrale verdediger en die Rensch voor rechts? Ik ben niet zo goed op de hoogte qua Ajaxbacks.
Kreeg een 5,5 van Krabbyquote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
Vond Kokcu het eerste uur wel echt weer goed spelen, daarna was het wel op ja.
Erg benieuwd waar zijn ontwikkeling zit bij een andere trainer/speelwijze.
Blijkbaar worden die cijfertjes ook voor 50% bepaald door zo'n statistiekenbureatje. Dat hoorde ik in die podcast vorige week.quote:
Ik was allang blij dat hij koos voor 5-2-3 variant en niet voor de 5-3-2, maar dan wel vreemd dat je niet ingrijpt om verse krachten te brengen. Je zag inderdaad bij te veel spelers dan het na 60-70 minuten op was. Wat ook niet erg is.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet gek dat de middenvelders moe worden als ze met z'n tweeën een groot deel van het veld moeten bestrijken. Dat kon je vanaf het begin invullen.
Ah zou kunnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar worden die cijfertjes ook voor 50% bepaald door zo'n statistiekenbureatje. Dat hoorde ik in die podcast vorige week.
Dickie noemde het zelf weer 3-4-3.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat hij koos voor 5-2-3 variant en niet voor de 5-3-2, maar dan wel vreemd dat je niet ingrijpt om verse krachten te brengen. Je zag inderdaad bij te veel spelers dan het na 60-70 minuten op was. Wat ook niet erg is.
Zal je zien dat de Geert straks voor Curaçao gaat kiezen...quote:Op maandag 15 maart 2021 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer voor Geert is het wel, als ie zich zo door blijft ontwikkelen kan hij over één a twee seizoenen nog best wel eens een klapper maken.
ja ik zeg ook niet dat hij 532 had moeten kiezen, maar je moet dan richting het eind wel je middenveld versterken. Als we achter hadden gestaan had ie er een verdediger uit kunnen halen, maar nu was het logisch geweest om Sinisterra (die toch al op was) te wisselen voor Fer.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat hij koos voor 5-2-3 variant en niet voor de 5-3-2, maar dan wel vreemd dat je niet ingrijpt om verse krachten te brengen. Je zag inderdaad bij te veel spelers dan het na 60-70 minuten op was. Wat ook niet erg is.
Sini speelde gisteren echt een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Er was al geen grip meer voorin vóór die wissel.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook wel een beetje bizar inderdaad om Sini (die ook op was) wel te wisselen voor Haps waardoor we de hele grip voorin verloren, terwijl Kökcü dan niet gewisseld werd inderdaad.
We mogen trouwens wel blij zijn dat Sini terug is, dat maakt hoe dan ook een groot verschil voor ons spel. Hopelijk start hij volgend seizoen echt helemaal fit zodat hij volle wedstrijden kan blijven spelen, we zijn aardig afhankelijk van die jongen eigenlijk, zelfs als ie niet zo goed speelt.
Ik word doodmoe van die Haps wisselquote:Op maandag 15 maart 2021 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook wel een beetje bizar inderdaad om Sini (die ook op was) wel te wisselen voor Haps waardoor we de hele grip voorin verloren, terwijl Kökcü dan niet gewisseld werd inderdaad.
We mogen trouwens wel blij zijn dat Sini terug is, dat maakt hoe dan ook een groot verschil voor ons spel. Hopelijk start hij volgend seizoen echt helemaal fit zodat hij volle wedstrijden kan blijven spelen, we zijn aardig afhankelijk van die jongen eigenlijk, zelfs als ie niet zo goed speelt.
Eens. Hoewel ik zelf nog ook nog voor een aanvallende optie had gekozen. Bijvoorbeeld door Texeira, Bozenik of zelfs Jorgensen nog te brengen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
ja ik zeg ook niet dat hij 532 had moeten kiezen, maar je moet dan richting het eind wel je middenveld versterken. Als we achter hadden gestaan had ie er een verdediger uit kunnen halen, maar nu was het logisch geweest om Sinisterra (die toch al op was) te wisselen voor Fer.
Verschrikkelijk slecht ook weer niet maar hij was wel matig ja, maar zelfs dan loopt het gewoon veel beter. Linssen als linksbuiten was echt verschrikkelijk wat dat betreft (en Haps in beroerde vorm op linksbuiten is het ook niet).quote:Op maandag 15 maart 2021 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sini speelde gisteren echt een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Er was al geen grip meer voorin vóór die wissel.
Maar ja, ik ben ook blij dat ie terug is want hij kan erg goed zijn.
Of desnoods voor Texeira.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
ja ik zeg ook niet dat hij 532 had moeten kiezen, maar je moet dan richting het eind wel je middenveld versterken. Als we achter hadden gestaan had ie er een verdediger uit kunnen halen, maar nu was het logisch geweest om Sinisterra (die toch al op was) te wisselen voor Fer.
Haps op linksbuiten is echt een verschrikkingquote:Op maandag 15 maart 2021 11:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van die Haps wissel
die gozer is helemaal geen linksbuiten en al helemaal geen speler die het in de laatste minuten nog effe gaat doen voor je
al is er ook weinig anders qua keuze
Prima, dat is ook zijn niveau.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal je zien dat de Geert straks voor Curaçao gaat kiezen...
Heeft dat te maken met Feyenoord in het algemeen?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond ze ook wat vaak wegglijden gisteren, volgens mij Marsman alleen al 3x, dan Senesi, Sinisterra, Linssen, Toornstra en de Geert nog een paar keer.
tijd voor kunstgras, daar heb je dat wat minderquote:Op maandag 15 maart 2021 11:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond ze ook wat vaak wegglijden gisteren, volgens mij Marsman alleen al 3x, dan Senesi, Sinisterra, Linssen, Toornstra en de Geert nog een paar keer.
Gewoon een kutveld, dat zei die Schmidt ook in iets andere bewoording.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:51 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij heeft PSV normaal gesproken een erg goede grasmat en ik moet toegeven dat het mij niet is opgevallen dat de PSV-ers er zelf veel last van hadden. Dus kan inderdaad aan Fey zelf hebben gelegen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met Feyenoord in het algemeen?
Hehe, op mijn niveau is kunstgras een zegen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor kunstgras, daar heb je dat wat minder
blijven ook je kruisbanden op het veld liggen, maar dan heb je ook wat
Als je zo blijft stoken in het Feyenoord-topic geef ik je geen bieradvies meer hoor Vjenne4045quote:
Het beste bieradvies: Switch naar rum.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zo blijft stoken in het Feyenoord-topic geef ik je geen bieradvies meer hoor Vjenne4045
Dick wilde diepgang houden, ik weet in hoeverre je dat met die anderen was gelukt, Bozenik misschien, die andere twee sowieso niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik zelf nog ook nog voor een aanvallende optie had gekozen. Bijvoorbeeld door Texeira, Bozenik of zelfs Jorgensen nog te brengen.
Haps als linksbuiten is een experiment dat al een maand of 3 geleden is mislukt..
Bozenik zeker ja, die blijft voorin hangen.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick wilde diepgang houden, ik weet in hoeverre je dat met die anderen was gelukt, Bozenik misschien, die andere twee sowieso niet.
Die van Malacia op Linssen was óók heerlijk (en moet Linssen echt afmaken).quote:Op maandag 15 maart 2021 11:46 schreef DonRaja het volgende:
Die voorzet van de Geert op Sini trouwens...![]()
![]()
Alleen deed ie dat dus juist niet toen hij mocht invallen tegen Heerenveen laatst.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bozenik zeker ja, die blijft voorin hangen.
Toen viel Bozenik niet in, neem aan dat je een andere wedstrijd bedoelt (AZ ofzo)quote:Op maandag 15 maart 2021 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen deed ie dat dus juist niet toen hij mocht invallen tegen Heerenveen laatst.
Ah Groningen was het. Noordelijk gezeik in elk geval.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen viel Bozenik niet in, neem aan dat je een andere wedstrijd bedoelt (AZ ofzo)
Ja, die ookquote:Op maandag 15 maart 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die van Malacia op Linssen was óók heerlijk (en moet Linssen echt afmaken).
O ja zou kunnen, ben eigenlijk die wedstrijd bij Groningen alweer grotendeels vergetenquote:Op maandag 15 maart 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah Groningen was het. Noordelijk gezeik in elk geval.
Diepgang is wel iets anders dan voorin blijven hangen. Geen idee hoe snel Bozenik is eigenlijk maar wat dat betreft was de keuze voor Haps ergens ook wel logisch.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bozenik zeker ja, die blijft voorin hangen.
Haps heeft alleen fatsoenlijke diepgang als linksback. Als linksbuiten snapt ie het hele spel niet meer en loopt ie alleen maar in de wegquote:Op maandag 15 maart 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Diepgang is wel iets anders dan voorin blijven hangen. Geen idee hoe snel Bozenik is eigenlijk maar wat dat betreft was de keuze voor Haps ergens ook wel logisch.
Kokcu speelt de laatste wedstrijden sowieso wel goed eigenlijk. Kan best een mooi seizoen voor hem worden onder Slot.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
Vond Kokcu het eerste uur wel echt weer goed spelen, daarna was het wel op ja.
Erg benieuwd waar zijn ontwikkeling zit bij een andere trainer/speelwijze.
Tijd voor een zegereeks. Jammer van die hinderlijke Oranje onderbreking.quote:27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
Aan de andere kant ook wel blij dat het zo'n extreem kleurloos baggerseizoen is nu je toch geen potjes mocht bezoeken. Al moet je nog wel echt Europees voetbal halen natuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor een zegereeks. Jammer van die hinderlijke Oranje onderbreking.
En daarna nog 3 potjes, Ajax thuis, Heracles uit en RKC thuis. En dan zit het er godzijdank op.
Zoals het er nu uitziet (en zeker als PSV komend weekend weer punten verspeelt) is Ajax al kampioen als ze naar de Kuip komen. Zou erg goed uitkomen.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daarna nog 3 potjes, Ajax thuis, Heracles uit en RKC thuis. En dan zit het er godzijdank op.
Deze moeten we allemaal pakken. Eigenlijk alleen Ajax thuis zou nog puntverlies op mogen leveren. Zou me echt schamen als we onder Vitesse eindigen.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, daarna nog twee of vier potjesquote:Op maandag 15 maart 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze moeten we allemaal pakken. Eigenlijk alleen Ajax thuis zou nog puntverlies op mogen leveren. Zou me echt schamen als we onder Vitesse eindigen.
Opdonderen met je playoffs.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, daarna nog twee of vier potjes
Dat sloeg ook nergens op juist in die belangrijke wedstrijden, al loopt Nieuwkoop z'n contract af dus misschien willen ze hem nog even evalueren/perspectief bieden.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vitesse heeft 3 potjes waar ik ze punten zie verspelen: Ajax, Twente en Feyenoord. Gaat spannend worden.quote:
Ja, en dan verspelen ze juist punten tegen de tegenstanders waar je het niet van verwacht.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Vitesse heeft 3 potjes waar ik ze punten zie verspelen: Ajax, Twente en Feyenoord. Gaat spannend worden.
Tactisch gezien snap ik dat, maar uiteindelijk moet je wel voor kwaliteit kiezen. Haps is alleen snel en mist verder alle aanvallende kwaliteiten. Dan had ik toch andere keuzes gemaakt.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick wilde diepgang houden, ik weet in hoeverre je dat met die anderen was gelukt, Bozenik misschien, die andere twee sowieso niet.
ik had sowieso wel meer gewisseld dan 1 speler in zo'n slijtageslagquote:Op maandag 15 maart 2021 12:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tactisch gezien snap ik dat, maar uiteindelijk moet je wel voor kwaliteit kiezen. Haps is alleen snel en mist verder alle aanvallende kwaliteiten. Dan had ik toch andere keuzes gemaakt.
Gewoon BaldéGod voor de leeuwen gooienquote:Op maandag 15 maart 2021 12:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tactisch gezien snap ik dat, maar uiteindelijk moet je wel voor kwaliteit kiezen. Haps is alleen snel en mist verder alle aanvallende kwaliteiten. Dan had ik toch andere keuzes gemaakt.
Ik was gewoon voor een extra middenvelder of Jorgensen gegaan. Linssen leek nog wel wat in de tank te hebben en is een prima counterspelerquote:Op maandag 15 maart 2021 12:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je zet wel erg veel druk op hem zo, Baldé is nog lang niet op het niveau van een middelmatige reservespeler met een cultstatus die per ongeluk een Europese finale heeft gespeeld.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon BaldéGod voor de leeuwen gooienDie lacht blijkbaar heel veel, nieuwe Gyan dit dat.
Hij had gisteren blijkbaar de jas van Conteh aan (viel FeyenoordTM op) dus ik vraag me af of ze niet gewoon de verkeerde snelle nergert mee hebben genomen in de bus.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zet wel erg veel druk op hem zo, Baldé is nog lang niet op het niveau van een middelmatige reservespeler met een cultstatus die per ongeluk een Europese finale heeft gespeeld.
Dit inderdaad, er waren betere opties te bedenken dan Haps op linksbuiten.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was gewoon voor een extra middenvelder of Jorgensen gegaan. Linssen leek nog wel wat in de tank te hebben en is een prima counterspeler
In zijn verdediging; zoiets zeiden we ook van Sinisterra na zijn eerste jaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorige week geblesseerd geraakt.
Echt een topaankoop is dat geweest.
Als bier er tussen in komt te staan dan gaat mij het allemaal wat te ver. Mijn welgemeende excuses.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je zo blijft stoken in het Feyenoord-topic geef ik je geen bieradvies meer hoor Vjenne4045
Zeker, al speelde die bij Jong nog wel z'n wedstrijden deze jongen speelt door dat de competitie stil lag gewoon niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In zijn verdediging; zoiets zeiden we ook van Sinisterra na zijn eerste jaar.
Toch raar dat spelers van AZ zich dan zo goed ontwikkelen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als bier er tussen in komt te staan dan gaat mij het allemaal wat te ver. Mijn welgemeende excuses.
Maar laten we wel even rust aan doen met Geertruida. Leuke speler hoor daar niet van, maar ik moet het echt nog maar zien. Tot nu toe 'mag' je nog steeds bij Feyenoord, daar is bijvoorbeeld geen druk voor prijzen die er bij PSV en Ajax bijvoorbeeld wel is.
is dat zo? Die zijn ook pas weer opgefleurd toen het moeten eraf was.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch raar dat spelers van AZ zich dan zo goed ontwikkelen.
Er kan geen druk zijn als je eigenlijk nooit wat wint.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Die zijn ook pas weer opgefleurd toen het moeten eraf was.
Geen druk bij Feyenoord? Er is altijd druk bij Feyenoord. Het enige jaar dat dit niet zo was, was het jaar na het kampioenschap. Toen was iedereen blij met alles en zaten we in een flower power, iedereen is lief jaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als bier er tussen in komt te staan dan gaat mij het allemaal wat te ver. Mijn welgemeende excuses.
Maar laten we wel even rust aan doen met Geertruida. Leuke speler hoor daar niet van, maar ik moet het echt nog maar zien. Tot nu toe 'mag' je nog steeds bij Feyenoord, daar is bijvoorbeeld geen druk voor prijzen die er bij PSV en Ajax bijvoorbeeld wel is.
Welk moeten? AZ moet nog steeds Europees voetbal halen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Die zijn ook pas weer opgefleurd toen het moeten eraf was.
Behalve na het drama tegen Excelsior toen is nog even een poging gedaan her en der wat stedelijke vernieuwing toe te passen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen druk bij Feyenoord? Er is altijd druk bij Feyenoord. Het enige jaar dat dit niet zo was, was het jaar na het kampioenschap. Toen was iedereen blij met alles en zaten we in een flower power, iedereen is lief jaar.
Ja, maar officieel was dat nog voor het kampioenschap he.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve na het drama tegen Excelsior toen is nog even een poging gedaan her en der wat stedelijke vernieuwing toe te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
hoe bedoel je dat, AZ dacht dat ze kampioen waren en dat zouden dit seizoen wel even laten zien, niet dus en nu ze kansloos zijn voor de prijzen gaat het weer wat beter dan kan je dus niet zo goed tegen de druk van het moeten winnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Er kan geen druk zijn als je eigenlijk nooit wat wint.
En ja kop hem maar binnen.
Hij zei dat de druk om te presteren bij Feyenoord minder is omdat het allemaal vrijblijvend is dat is natuurlijk niet waar. Bij AZ zijn ze eigenlijk altijd kansloos voor de prijzen, als ze daar een beker winnen gaat het dak af, hier klaagt men dan over het zoveelste tussenjaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat, AZ dacht dat ze kampioen waren en dat zouden dit seizoen wel even laten zien, niet dus en nu ze kansloos zijn voor de prijzen gaat het weer wat beter dan kan je dus niet zo goed tegen de druk van het moeten winnen.
Feyenoord is wat anders dan AZ, bij Feyenoord heb je wel die "topclub" druk al dan niet terecht, voor AZ is dat nieuw.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei dat de druk om te presteren bij Feyenoord minder is omdat het allemaal vrijblijvend is dat is natuurlijk niet waar. Bij AZ zijn ze eigenlijk altijd kansloos voor de prijzen, als ze daar een beker winnen gaat het dak af, hier klaagt men dan over het zoveelste tussenjaar.
Of die druk reëel is is een tweede maar men verwacht op voorhand altijd een hoop.
Maar ze leveren wel hele goede spelers af (AZ) dus of je die druk wel of niet hebt is kennelijk niet zo relevant in het beoordelen van kwaliteit van individuele spelers. Weerstand en druk zou je eigenlijk alleen maar sterker moeten maken al werkt dat helaas bij de meeste spelers niet zo.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord is wat anders dan AZ, bij Feyenoord heb je wel die "topclub" druk al dan niet terecht, voor AZ is dat nieuw.
Welke goeie spelers leveren ze dan af?quote:Op maandag 15 maart 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze leveren wel hele goede spelers af (AZ) dus of je die druk wel of niet hebt is kennelijk niet zo relevant in het beoordelen van kwaliteit van individuele spelers. Weerstand en druk zou je eigenlijk alleen maar sterker moeten maken al werkt dat helaas bij de meeste spelers niet zo.
Dat heeft vooral te maken met het onrealistische verwachtingspatroon.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen druk bij Feyenoord? Er is altijd druk bij Feyenoord. Het enige jaar dat dit niet zo was, was het jaar na het kampioenschap. Toen was iedereen blij met alles en zaten we in een flower power, iedereen is lief jaar.
Dat is dan niet zo. Welke spelers breken nou echt door vanaf AZ? Als ze de stap niet maken naar Ajax of PSV leert de geschiedenis dat het verdomd lastig voor ze. Niet dat het een garantie is om eerst een tussenstap te maken, maar het helpt zeker wel.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze leveren wel hele goede spelers af (AZ) dus of je die druk wel of niet hebt is kennelijk niet zo relevant in het beoordelen van kwaliteit van individuele spelers. Weerstand en druk zou je eigenlijk alleen maar sterker moeten maken al werkt dat helaas bij de meeste spelers niet zo.
Gasten als Jahanbakhsh, Janssen en Weghorst. Of die kwalitatief goed zijn valt over te twisten maar in elk geval goed voor de portemonnee van de club. Het weerhoudt een buitenlandse club er niet van er behoorlijk voor te betalen ondanks dat het zogenaamd vrijblijvend is wat ze op het veld laten zien.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke goeie spelers leveren ze dan af?
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gasten als Jahanbakhsh, Janssen en Weghorst. Of die kwalitatief goed zijn valt over te twisten maar in elk geval goed voor de portemonnee van de club. Het weerhoudt een buitenlandse club er niet van er behoorlijk voor te betalen ondanks dat het zogenaamd vrijblijvend is wat ze op het veld laten zien.
Bij PSV zijn er ook zat die het niet redden daarna, Ajax is een ander verhaal maar dat is zelf inmiddels ook al een paar jaar Europese subtop dus die kloof is sowieso al kleiner.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken met het onrealistische verwachtingspatroon.
[..]
Dat is dan niet zo. Welke spelers breken nou echt door vanaf AZ? Als ze de stap niet maken naar Ajax of PSV leert de geschiedenis dat het verdomd lastig voor ze. Niet dat het een garantie is om eerst een tussenstap te maken, maar het helpt zeker wel.
Oké. Toch denk ik dat de druk bij Ajax en PSV veel hoger ligt. Jij kwam vervolgens met AZ, in die vergelijking.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV zijn er ook zat die het niet redden daarna, Ajax is een ander verhaal maar dat is zelf inmiddels ook al een paar jaar Europese subtop dus die kloof is sowieso al kleiner.
Oneens.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké. Toch denk ik dat de druk bij Ajax en PSV veel hoger ligt. Jij kwam vervolgens met AZ, in die vergelijking.
Bij Feyenoord ligt de druk misschien hoger dan bij AZ, maar dat komt in mijn optiek door de onrealistische
verwachting van de supporters.
Daar had je in 2018 al afscheid van moeten nemen maar die zal er volgend seizoen wel nog steeds rondlopen onder het mom van ga zonder geld maar iemand vinden die beter is dan deze ERVAREN ROTquote:Op maandag 15 maart 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oneens.
Onrealistisch of niet die druk is er dus gewoon, dan kan je maar beter in een goed voetballende ploeg terecht komen.
Je zal als zo'n Senesi elke week naast Botteghin moeten spelen. Dan kun je je eigenlijk hoe klein ook geen inschattingsfout permitteren gedurende de wedstrijd .
Grote kans ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je in 2018 al afscheid van moeten nemen maar die zal er volgend seizoen wel nog steeds rondlopen onder het mom van ga zonder geld maar iemand vinden die beter is dan deze ERVAREN ROT
Pure aids
Ging toch alleen over gisteren? Was inderdaad een wat minder potje.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef fetX het volgende:
Las hier trouwens iemand die zei dat Sini nog niet echt goed was. Qua spel is daar wel wat voor te zeggen, maar hij heeft toch al 3 goals en 3 assists in 13 competitiewedstrijden (waarvan de meeste wedstrijden niet volledig gespeeld, 727 minuten).
Als dat over mij gaat; ik doelde enkel en alleen op gister waar ik hem echt heel droevig vond spelen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef fetX het volgende:
Las hier trouwens iemand die zei dat Sini nog niet echt goed was. Qua spel is daar wel wat voor te zeggen, maar hij heeft toch al 3 goals en 3 assists in 13 competitiewedstrijden (waarvan de meeste wedstrijden niet volledig gespeeld, 727 minuten).
Mjah, bij Sinisterra dacht ik eigenlijk dat hij er gewoon helemaal niks van kon maar die jongen had vooral aanpassingsproblemen, die Conteh kan volgens mij prima voetballen alleen is hij permanent geblesseerd, dat was hij al toen hij in Duitsland bij Groenlinks speelde. Denk niet dat dat nog goed gaat komen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In zijn verdediging; zoiets zeiden we ook van Sinisterra na zijn eerste jaar.
In 2018 hadden vooral Scharie en Beekie eruit gedonderd moeten worden.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je in 2018 al afscheid van moeten nemen maar die zal er volgend seizoen wel nog steeds rondlopen onder het mom van ga zonder geld maar iemand vinden die beter is dan deze ERVAREN ROT
Pure aids
Het was de SP overigens, niet Groenlinks.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, bij Sinisterra dacht ik eigenlijk dat hij er gewoon helemaal niks van kon maar die jongen had vooral aanpassingsproblemen, die Conteh kan volgens mij prima voetballen alleen is hij permanent geblesseerd, dat was hij al toen hij in Duitsland bij Groenlinks speelde. Denk niet dat dat nog goed gaat komen.
eens, die enorme kans die hij had moet op z'n minst op goal geschoten worden, zoveel tijd en ruimtequote:Op maandag 15 maart 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat over mij gaat; ik doelde enkel en alleen op gister waar ik hem echt heel droevig vond spelen.
Yep. En ondanks dat het natuurlijk een speler is met veel risico in z'n spel vond ik 'm opvallend veel balverlies hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, die enorme kans die hij had moet op z'n minst op goal geschoten worden, zoveel tijd en ruimte
We hadden toen een hele hoop spelers die keihard gepiekt hadden en nooit meer dat niveau zouden/zullen halen:quote:Op maandag 15 maart 2021 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 2018 hadden vooral Scharie en Beekie eruit gedonderd moeten worden.
Botje deed het goed vorig seizoen toen Dickie kwam maar nu is het wel echt klaar, je kan hem echt alleen nog maar gebruiken als je met 5 verdedigers speelt en een voorsprong wil verdedigen. Het is ook jammer van die bizarre vormdip van Spajic anders had je hem niet meer nodig gehad. Denk dat dit wel het laatste seizoen is voor Bot bij ons, heb geen flauw idee wat Slot er mee moet.
Je vergeet Jurk (alhoewel die het halfjaar erna nog wel heel goed was).quote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden toen een hele hoop spelers die keihard gepiekt hadden en nooit meer dat niveau zouden/zullen halen:
Jones
Nelom
Scharie
Botteghin
Kongolo
Van Beek
El Ahmadi
Elia
Kuyt
En dan nog een bende klungels zoals Bassie, Kramer en Vejinovic.
Hoe zijn wij in godsnaam kampioen geworden dat jaar...
Inderdaad, hoe kan ik die nou vergetenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vergeet Jurk (alhoewel die het halfjaar erna nog wel heel goed was).
Die ploeg stond trouwens gewoon heel goed, en in de Eredivisie hoef je echt geen flitsend elftal te hebben om 80 punten te halen.
En de backs.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kan ik die nou vergeten![]()
We wonnen het toen vooral op het middenveld met KEA, Toornstra en Vilhena.
Ze hadden allemaal hun bijdrage, maar voor mijn gevoel de middenvelders nog het meest.quote:
Karsdorp en Kongolo hadden een belangrijk aandeel in de aanval én moesten met hun snelheid die slakken VDH en Botje compenseren. Dat moet je niet onderschattenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal hun bijdrage, maar voor mijn gevoel de middenvelders nog het meest.
Ja, je hebt altijd wel eens zo'n jaartje dat ook de wedstrijden die moeizaam zijn net goed vallen. En als je dan niet zo'n denderend elftal hebt, maar door de goede resultaat wel een hoop zelfvertrouwen tankt, dan kan je zomaar een heerlijk jaartje hebben. En dan had Ajax ook nog eens een heel lang en zwaar Europees jaar, meen ik me te herinneren, met de finale Europa League. Tja, die komen dan uiteindelijk net een puntje te kort in de competitie. Dat was een enorm prettig jaar voor Feyenoord. Het stond goed allemaal.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden toen een hele hoop spelers die keihard gepiekt hadden en nooit meer dat niveau zouden/zullen halen:
Jones
Nelom
Scharie
Botteghin
Kongolo
Van Beek
El Ahmadi
Elia
Kuyt
En dan nog een bende klungels zoals Bassie, Kramer en Vejinovic.
Hoe zijn wij in godsnaam kampioen geworden dat jaar...
Nu denk ik niet dat de daar in de Premier League nog heel snel aan beginnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gasten als Jahanbakhsh, Janssen en Weghorst. Of die kwalitatief goed zijn valt over te twisten maar in elk geval goed voor de portemonnee van de club. Het weerhoudt een buitenlandse club er niet van er behoorlijk voor te betalen ondanks dat het zogenaamd vrijblijvend is wat ze op het veld laten zien.
Ik zie die Jankbak nog wel bij ons terechtkomen volgend seizoen, de Berghuisweg.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu denk ik niet dat de daar in de Premier League nog heel snel aan beginnen.
Die zit nu toch bij PEC op de bank ofzo?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie die Jankbak nog wel bij ons terechtkomen volgend seizoen, de Berghuisweg.
Nee dat is een andere Iraniër...quote:Op maandag 15 maart 2021 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zit nu toch bij PEC op de bank ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |