Als ambtenaar krijg je juist jaarlijks automatische salarisverhogingen ongeacht hoe je functioneert obv het periodieken systeemquote:Op zondag 14 maart 2021 13:48 schreef halfway het volgende:
Salarisverhoging is gebruikelijk als je meer presteert, aangezien je een ambtenaar bent ben ik bang dat het er de komende 40 jaar niet inzit.
Daarom lijkt het me sterk dat de overgang naar vast in dezelfde functie aanleiding is voor een salarisverhoging. Dat een leidinggevende dat een keer voor de aardigheid doet/regelt zal vast voorkomen.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:51 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Als ambtenaar krijg je juist jaarlijks automatische salarisverhogingen ongeacht hoe je functioneert obv het periodieken systeem
quote:Op zondag 14 maart 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
Als je ergens makkelijk om salarisverhoging kan vragen dan is het bij wel bij de overheid. Is toch niet hun eigen geld
Hangt er vanaf op welke trede je intreedt. Is die hoger dan je huidige salaris? gefeliciteerd. De komende 6 jaar (afhankelijk van hoeveel tredes je nog moet) krijg jij elk jaar een standaard verhoging.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:45 schreef Barry.B het volgende:
Hello,
Ik werk in Den Haag bij de overheid, en heb enkele weken geleden een vast contact aangeboden gekregen. Deze moet nog ingaan. Nu vroeg ik mij af, is een (kleine) salarisverhoging hierbij gebruikelijk?
Ik heb er eigenlijk helemaal niet aan gedacht, was allang blij met het vaste contract. Ik neem aan dat als er een verhoging bijzat ik dat wel zou hebben gehoord, of had moeten onderhandelen?
Een vriend van mij bij de overheid kreeg trouwens wel één periodiekje erbij, maar kwam er pas achter toen hij zijn salarisstrook zag.
grgr
Dan pak je je contract erbij die je gekregen hebt en lees je wat je salaris wordt....quote:Op zondag 14 maart 2021 13:45 schreef Barry.B het volgende:
en heb enkele weken geleden een vast contact aangeboden gekregen.
Dat geeft alleen geen antwoord op de vraag:quote:Op zondag 14 maart 2021 15:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan pak je je contract erbij die je gekregen hebt en lees je wat je salaris wordt....
Makkelijker kunnen we het niet maken...
quote:Op zondag 14 maart 2021 13:45 schreef Barry.B het volgende:
Nu vroeg ik mij af, is een (kleine) salarisverhoging hierbij gebruikelijk?
Nee hier is een verhoging niet gebruikelijk bij. Ik snap sowieso niet waarom dit gebruikelijk is. Je hebt je jaarlijkse periodiek. Als je meer wil, terwijl je mag blijven, ga je maar elders kijken. De komende jaren zit je prima veilig.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:45 schreef Barry.B het volgende:
Hello,
Ik werk in Den Haag bij de overheid, en heb enkele weken geleden een vast contact aangeboden gekregen. Deze moet nog ingaan. Nu vroeg ik mij af, is een (kleine) salarisverhoging hierbij gebruikelijk?
Ik heb er eigenlijk helemaal niet aan gedacht, was allang blij met het vaste contract. Ik neem aan dat als er een verhoging bijzat ik dat wel zou hebben gehoord, of had moeten onderhandelen?
Een vriend van mij bij de overheid kreeg trouwens wel één periodiekje erbij, maar kwam er pas achter toen hij zijn salarisstrook zag.
grgr
Jawel hoor...quote:Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef baskick het volgende:
[..]
Dat geeft alleen geen antwoord op de vraag:
[..]
Beetje semantisch misschien, maar er is m.i. een verschil tussen gebruikelijk en gegarandeerd.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jawel hoor...
nieuw-huidig is het antwoord.
Als dat 0 is, dan is het dus niet gebruikelijk.
Makkelijker kunnen we het niet maken.
Oh je bedoelt als je er niet op let en klakkeloos tekent en later hier op fok vraagt of het gebruikelijk is? Dan is zelfs een gegarandeerd iets niet gebruikelijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:25 schreef baskick het volgende:
[..]
Beetje semantisch misschien, maar er is m.i. een verschil tussen gebruikelijk en gegarandeerd.
quote:Op zondag 14 maart 2021 13:51 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Als ambtenaar krijg je juist jaarlijks automatische salarisverhogingen ongeacht hoe je functioneert obv het periodieken systeem
Eeeuh nee als je onvoldoende hebt gepresteerd ga je niet omhoog.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
Als je ergens makkelijk om salarisverhoging kan vragen dan is het bij wel bij de overheid. Is toch niet hun eigen geld
Onvoldoende bij de overheid? Dat bestaat niet. Eisen zijn zo laagquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:54 schreef HSG het volgende:
Eeeuh nee als je onvoldoende hebt gepresteerd ga je niet omhoog.
Dat is bij ons toch wel anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Onvoldoende bij de overheid? Dat bestaat niet. Eisen zijn zo laag
Nou bij ons niet! De functioneringsgesprekken zijn doorgaans zeer pittig. En ik maak weken van 50 uur doorgaans. Ik ga zo weer aan de slag.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Je bedoelde, dan gaan ze mij intern herplaatsen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:20 schreef Scheepskok het volgende:
Nee, een periodiekje erbij krijg je per jaar als je niet aan het einde van je schaal zit.
Man wees blij dat je ambtenaar bent!
Je moet het wel heel erg bont maken als je dat kwijt raakt.
Nou eh, behalve in mijn geval, als Wilders minpres wordt, ben ik mijn baan kwijt. (Ik zit in de klimaathoek)
Nee hoor. Ik heb een paar keer meegemaakt dat iemand gewoon werd ontslagen. Twee die een graai in de kas hadden gedaan en een die niet presteerde.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:32 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Je bedoelde, dan gaan ze mij intern herplaatsen?
Lees je eigen bericht waar ik op quote. Tenzij jij een graai in de kas hebt gedaan of stopt met presteren, vraag ik mij af wat dit te maken heeft met mijn reactiequote:Op zondag 21 maart 2021 13:47 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een paar keer meegemaakt dat iemand gewoon werd ontslagen. Twee die een graai in de kas hadden gedaan en een die niet presteerde.
Oh bedoel je dat. Tja, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:08 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Lees je eigen bericht waar ik op quote. Tenzij jij een graai in de kas hebt gedaan of stopt met presteren, vraag ik mij af wat dit te maken heeft met mijn reactieAls Wilders minpres zou zijn geworden, dan was je herplaatst. Niet ontslagen.
Hangt ook ervan af of je bij Gemeente Den Haag of Rijksoverheid in Den Haag werkt...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hoe heette die re-integratiedienst ook al weer voor mensen die na afloop van hun contract mogen ophoepelen? UBR Rijk of zo toch...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |