SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@bitterbalquote:Op zondag 14 maart 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
oeh, eitje met spek deze ochtend maar verorberen
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
oeh, eitje met spek deze ochtend maar verorberen
Jij staat het weer ook aan vandaag Flesquote:Op zondag 14 maart 2021 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wederom 4 minuten en 4 seconden erbij qua zonlicht vandaag![]()
In het zogenaamde Verdrag over de Grondslagen voor het Regelen van Handelingen van Staten bij de Onderzoekingen en het Gebruik van de Wereld met inbegrip van de Maan en andere Hemellichamen beloven de ondertekenende landen om geen kernwapens of andere massavernietigingswapens het heelal in te sturen
Ik ga maar weer wandelen. Het weer staat me aan deze keer.
Balliequote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
Kunnen we niet gewoon ophouden met die klok te kloten
ja maar welke tijd kiezen we danquote:Op zondag 14 maart 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
Kunnen we niet gewoon ophouden met die klok te kloten
Maakt me geen zak uit. Als er maar gestopt wordt met dat verschuiven. Het voegt echt niks meer toe tegenwoordigquote:
oke dan kiezen we de zomertijdquote:Op zondag 14 maart 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maakt me geen zak uit. Als er maar gestopt wordt met dat verschuiven. Het voegt echt niks meer toe tegenwoordig
Prima. Regel jij het even met Markquote:
Hij heeft wel een klein punt. Zomertijd in de winter zorgt dat het al om 1600 donker isquote:
Das de winter toch alquote:Op zondag 14 maart 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de winter pas om half 10 ‘s morgens licht lijkt me vrij deprimerend
Ja maar om het dan extra deprimerend te maken....quote:
kan niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar om het dan extra deprimerend te maken....
Dan heeft kwiwi nog minder daglicht in haar vaste ritme.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar om het dan extra deprimerend te maken....
Ik denk niet dat dat is hoe het werktquote:Op zondag 14 maart 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet.
Zomer is leuk dus die kunnen we beter nog leuker maken
Kwiwi gaat gewoon in het donker levenquote:Op zondag 14 maart 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heeft kwiwi nog minder daglicht in haar vaste ritme.
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heeft kwiwi nog minder daglicht in haar vaste ritme.
niet voor niks dat daar veel meer alcoholisten en zelfdodingen zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe mensen in de meer noordelijke landen dat doen, soms maar 4u daglicht op een dagLijkt me best deprimerend.
Zag een keer een docu dat ze daar veel lachtherapie krijgen omdat mensen idd wat somber zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe mensen in de meer noordelijke landen dat doen, soms maar 4u daglicht op een dagLijkt me best deprimerend.
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is ook best bijzonder hoe gevoelig sommige mensen zijn als hun bioritme aangepast wordt.
Interessant.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)e-tijd-24365687.html
Qua bioritme zitten we sowieso niet helemaal in de goede tijdzone.
In de praktijk gaan we toch nooit die tijd aannemen omdat we geen tijdsverschil mer Duitsland willen.
jullie gaan wss gewoon steeds een half uur verschillen van de restquote:Op zondag 14 maart 2021 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessant.
Overigens vraag ik me af wat Zwitserland gaat doen, want ik lees dat alle EU lidstaten een keuze tussen zomer-en wintertijd moeten maken? Gaan wij wel nog steeds wisselen?
Eigen schuld, had je maar geen kinderen moeten makenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het vooral vervelend voor m'n kind dat een uur later of vroeger naar bed moet waardoor hij of te moe is en vervelend wordt of niet kan slapen
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar geen kinderen moeten maken
het gaat om de reis, niet om de bestemmingquote:Op zondag 14 maart 2021 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar geen kinderen moeten maken
Hej, jij wilde je voortplanten. Dit hoort dr bij.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het vooral vervelend voor m'n kind dat een uur later of vroeger naar bed moet waardoor hij of te moe is en vervelend wordt of niet kan slapen
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hej, jij wilde je voortplanten. Dit hoort dr bij.
Niemand heeft me verteld dat dat het gevolg van trouwen zou zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hej, jij wilde je voortplanten. Dit hoort dr bij.
Ook niet elke getrouwde vent die je kende?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat dat het gevolg van trouwen zou zijn
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat dat het gevolg van trouwen zou zijn
Wat we veel beter kunnen doen is Zomertijd - Herfsttijd - Wintertijd - Lentetijd en dan telkens een uur opschuivenquote:Op zondag 14 maart 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft wel een klein punt. Zomertijd in de winter zorgt dat het al om 1600 donker is
Neequote:Op zondag 14 maart 2021 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook niet elke getrouwde vent die je kende?
Ja echt hoor.quote:
Gewoon elke dag een paar seconden opschuiven. Alles automatisch. Iedereen een klok van de overheid. Systemen ook zo instellen. Dan gaat het geleidelijkquote:Op zondag 14 maart 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat we veel beter kunnen doen is Zomertijd - Herfsttijd - Wintertijd - Lentetijd en dan telkens een uur opschuiven
en geen seks voor het huwelijk gehad zeker?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Ja echt hoor.
Ging trouwen en hoppa vier maanden later was er een kind
Vier? Was het wel van jou danquote:Op zondag 14 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[Ging trouwen en hoppa vier maanden later was er een kind
Even met mijn vriendin overleggen of dat hier ook een package deal is.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja echt hoor.
Ging trouwen en hoppa vier maanden later was er een kind
[..]
Jawel maar dat heb ik daarna ook gehad en er kwam niet elke keer een kindquote:Op zondag 14 maart 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en geen seks voor het huwelijk gehad zeker?
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even met mijn vriendin overleggen of dat hier ook een package deal is.
Hoi amaramadingdongquote:
Hier is het droogquote:
Komt omdat het weekend is. Dan moet je niet werken. Je kamer weet dat en probeert je dat duidelijk te makenquote:
Straks even kijken of mijn kamertje ook zo lief voor me is.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat het weekend is. Dan moet je niet werken. Je kamer weet dat en probeert je dat duidelijk te maken
En dan gewoon telkens random wat uren opschuiven, dat de lentetijd opeens 3 uur vooruit moet en dan zomer maar een kwartiertje en dan herfst weel 1.56 uur terugquote:Op zondag 14 maart 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat we veel beter kunnen doen is Zomertijd - Herfsttijd - Wintertijd - Lentetijd en dan telkens een uur opschuiven
Gewoon afhankelijk van het weer maken.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon telkens random wat uren opschuiven, dat de lentetijd opeens 3 uur vooruit moet en dan zomer maar een kwartiertje en dan herfst weel 1.56 uur terug
je weet het leuk te brengenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app is het vanaf vrijdag weer droog
Of een soort dagelijkse roulette van maken, elke dag maar afwachten of de klok vooruit of achteruit gaat die dagquote:Op zondag 14 maart 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon afhankelijk van het weer maken.
Wanneer 18 graden terug dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app is het vanaf vrijdag weer droog
Nooit meer, het einde der tijden is aangebroken en het zal elke dag een graden kouder worden.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit meer, het einde der tijden is aangebroken en het zal elke dag een graden kouder worden.
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stop er een vinger in dan voel je 37C huehue.
En dan de kunstmatige airco aan zodat de nachten aangenaam koel zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Een kunstmatige zon dmv spiegels en satellieten zodat het elke dag van precies 7:00 tot 22:00 licht en warm
Is en dan bam pikkedonker.
Brb even van een brug springen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit meer, het einde der tijden is aangebroken en het zal elke dag een graden kouder worden.
Mijn computerkamer warmt pas op als het buiten warm is of als ik mijn verwarming teringhoog zet.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koffie gehaald en lekker broodje gehad![]()
Werkkamer is ook weer opgewarmd.
Mijn huis viert binnenkort zijn 100ste verjaardag, qua isolatie is het niet helemaal optimaal ook.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn computerkamer warmt pas op als het buiten warm is of als ik mijn verwarming teringhoog zet.
Oh dat is wel oud, mijn huisje is nu bijna 50 jaar oud.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn huis heeft binnenkort zijn 100ste verjaardag, qua isolatie is het niet helemaal optimaal ook.
Hee Ama. Had jij het laatst over een aanbieding chocolade paaseitjes? M'n snoepbak is bijna leeg. ff bijvullen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn computerkamer warmt pas op als het buiten warm is of als ik mijn verwarming teringhoog zet.
Arbeiderswoning. Past wel goed aangezien ik vandaag ook weer aan het werk benquote:Op zondag 14 maart 2021 10:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel oud, mijn huisje is nu bijna 50 jaar oud.
Hmm?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hee Ama. Had jij het laatst over een aanbieding chocolade paaseitjes? M'n snoepbak is bijna leeg. ff bijvullen.
ik ben over 6 jaar 100 jaar oudquote:Op zondag 14 maart 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Arbeiderswoning. Past wel goed aangezien ik vandaag ook weer aan het werk ben
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar eten is wel mijn favoriete onderwerp dus kan wel haha.
zou je niet zeggenquote:
ik stap nu in de autoquote:Op zondag 14 maart 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ik sta vanmiddag voor het eerst helemaal alleen
We denken aan je.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Boodschappen te doenquote:
Das best oud bosquote:Op zondag 14 maart 2021 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mijn Corona vaccinatie kaart ben ik bijna 1823 jaar![]()
Neem ook even shampoo en drinken mee voor mij.quote:
wat, je werkt vandaag?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
drinken is een redelijk ruim begrip.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neem ook even shampoo en drinken mee voor mij.Huismerk is prima.
werken is een groot woord, ze is aanwezig bij haar "werkgevert"quote:
als ze in DH staat kom ik wel even langa, heeft ze wel wat te werkenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
werken is een groot woord, ze is aanwezig bij haar "werkgevert"
Ik ben een cola (zero) junkie.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drinken is een redelijk ruim begrip.
Shampoo trouwens ook voor vrouwen..
Pepsi max beste maar denkt mijn bankrekening anders over helaas haha.quote:
Heb je iets van een schema aan mensen die langskomt? Want moet toch sowieso op reservering?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je iets van een schema aan mensen die langskomt? Want moet toch sowieso op reservering?
Dan weet je in ieder geval wat komen gaat
12:15: meneer Janssen - uitschelden personeel omdat bank niet door deur past
12:30: mevrouw Klaasen - uitzoeken nieuwe bank
12:45: meneer Janssen - dreigen met geweld omdat bank niet door de deur past
13:00: familie Gerritsen - uitje voor de kinderen, springen op nieuwe bank
13:15 - 17:00: FOK! SC komt buurtenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je iets van een schema aan mensen die langskomt? Want moet toch sowieso op reservering?
Dan weet je in ieder geval wat komen gaat
12:15: meneer Janssen - uitschelden personeel omdat bank niet door deur past
12:30: mevrouw Klaasen - uitzoeken nieuwe bank
12:45: meneer Janssen - dreigen met geweld omdat bank niet door de deur past
13:00: familie Gerritsen - uitje voor de kinderen, springen op nieuwe bank
Ik werkte vrijdag bij mijn vriendin en dan heb ik uitzicht op een winkelstraat; had niet het idee dat andere winkels ook heel strikt daarop controleren. Die kijken of het niet iets te druk is en dan mag je gewoon binnen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja er staan idd afspraken in, maar mensen lopen gewoon naar binnen om te klagen heb ik gemerkten we zijn niet heel moeilijk om mensen toch naar binnen te laten ook als ze geen afspraak hebben.
Dat is hier in het dorp (en waarschijnlijk door heel het land in kleine plaatsen) al zo sinds de lockdown van de winkels. Of dat ze met een beetje lekker weer gewoon alles buiten zetten en vanuit daar verkopen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werkte vrijdag bij mijn vriendin en dan heb ik uitzicht op een winkelstraat; had niet het idee dat andere winkels ook heel strikt daarop controleren. Die kijken of het niet iets te druk is en dan mag je gewoon binnen.
Gister was het ondanks het weer ook best druk in het centrum leek het, of het was even een momentopname. Of doordat Tsjerry er was.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werkte vrijdag bij mijn vriendin en dan heb ik uitzicht op een winkelstraat; had niet het idee dat andere winkels ook heel strikt daarop controleren. Die kijken of het niet iets te druk is en dan mag je gewoon binnen.
nee denk dat de meeste wel smokkelenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je klinkt verbaasdquote:Op zondag 14 maart 2021 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt alsof ze je goed hebben voorbereid
heb je die ene lamp al die je hebt gekocht?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hopelijk geen boze klanten vandaag.
Nee zou gisteren krijgen maar is verzet naar dinsdag.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die ene lamp al die je hebt gekocht?
ah oke. Ben benieuwdquote:Op zondag 14 maart 2021 10:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zou gisteren krijgen maar is verzet naar dinsdag.
Die indruk had ik gisteren in Dordrecht ook. Bij één winkeltje hing dat zelfs letterlijk op de deur: “Kom gerust binnen!”quote:Op zondag 14 maart 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je chickie?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
Ik heb last van m'n nek. Wie komt me masseren?
Er zijn ongeveer 0 winkels waar ik op dit moment iets nodig heb; dus ben al tijden niet meer in de binnenstad geweest.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die indruk had ik gisteren in Dordrecht ook. Bij één winkeltje hing dat zelfs letterlijk op de deur: “Kom gerust binnen!”
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Komt met grote plaksnor op bedelen om een kredietje.
Welke van de vier?quote:
'Zeg jongedame, heb jij voor mij een kredietje'quote:Op zondag 14 maart 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Komt met grote plaksnor op bedelen om een kredietje.
' meneer wilt u wel een mondkapje op doen'quote:Op zondag 14 maart 2021 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Zeg jongedame, heb jij voor mij een kredietje'
[ afbeelding ]
ja doekoesquote:Op zondag 14 maart 2021 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
verbaasd dat je nog bij Snikkel & Smegma werkt ja..
Thanksquote:Op zondag 14 maart 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
iedereen gefeliciteerd met Bokito, hij is 25 geworden
https://nos.nl/artikel/23(...)ijdorp-is-jarig.html
Man man manquote:Op zondag 14 maart 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke van de vier?![]()
Die zijn allemaal niet hier.
'Luister wijffie, dat kappie steek je maar ergens op een plek waar de zon niet schijnt'quote:Op zondag 14 maart 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' meneer wilt u wel een mondkapje op doen'
mja dat soort mensen hebben we wel in de winkelquote:Op zondag 14 maart 2021 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Luister wijffie, dat kappie steek je maar ergens op een plek waar de zon niet schijnt'
[ afbeelding ]
Favoriete chips tochquote:
Het soort publiek dat je winkel aan trekt zegt ook wel wat over je winkel natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2021 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat soort mensen hebben we wel in de winkel
mijn collegas hebben bv de mondkap zo op de kin hangen, dus bij binnenkomst zien klanten dat en die vragen dan gelijk of die af mag. Ja hoor zeggen ze danquote:Op zondag 14 maart 2021 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het soort publiek dat je winkel aan trekt zegt ook wel wat over je winkel natuurlijk
Deze truc doen maar dan met mondkapje.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Luister wijffie, dat kappie steek je maar ergens op een plek waar de zon niet schijnt'
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze truc doen maar dan met mondkapje.
[ afbeelding ]
Gewoon even een BOA binnen laten lopen; kun je daarna de zaak sluiten.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn collegas hebben bv de mondkap zo op de kin hangen, dus bij binnenkomst zien klanten dat en die vragen dan gelijk of die af mag. Ja hoor zeggen ze dan
Toch tijd voor een livestreamquote:Op zondag 14 maart 2021 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat soort mensen hebben we wel in de winkel
Dat schiet lekker op inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn collegas hebben bv de mondkap zo op de kin hangen, dus bij binnenkomst zien klanten dat en die vragen dan gelijk of die af mag. Ja hoor zeggen ze dan
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op inderdaad.
Ik had het van de week bij de garage dat ze vroegen of ik 'm af wilde zetten. Anders konden ze niet zien of de juiste persoon de auto ook weer kwam halen.
De binnenstad is mijn achtertuin dus daar doe ik mijn wandelingenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 0 winkels waar ik op dit moment iets nodig heb; dus ben al tijden niet meer in de binnenstad geweest.
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Anderhalf uur lang ook; alweer te lang geleden.
Meer dan 1 happy end.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voldoende tijd voor een happy end.
Toen ik mij auto gister ging ophalen was ik in werkkleding en minus 5kg corona haar. Moest niks gecheckt wordenquote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
Alsof iemand die rammelbak van mij wil meenemen
of gewoon iedereen even corona geven..quote:Op zondag 14 maart 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even een BOA binnen laten lopen; kun je daarna de zaak sluiten.
Pff. Wanneer gezondleef dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 11:14 schreef Amarantha het volgende:
Ben op dit moment verslaafd aan koekjes. @:fok-it
op zoveel plekken doet personeel maar wat met een mondkapje. Bij mij ook hoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders hadden laatst ergens eten besteld bij een restaurant; de mensen die op kwamen halen hadden netjes mondkapje op. Het personeel daar niet.
Die hebben het weekend daarna een boete gekregen omdat personeel daar vrolijk zonder mondkapje rondliep. Dan ben je toch dief van je eigen portemonnee.
Boksquote:Op zondag 14 maart 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liever te dik in de kist dan een lekker hapje gemist
Deze vrouw snaptquote:Op zondag 14 maart 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon iedereen even corona geven..
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij die viruswappies als jou collegas snap ik dat, die wil je graag confronteren dat het niet zomaar een griepje is..quote:Op zondag 14 maart 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
ik neem het zelf ook niet zo nauw. Bij klanten die in de buurt komen heb ik er een op maar bij collega's ook niet.
Als ik aan het werk ben draag ik geen mondkapje.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
bij die viruswappies als jou collegas snap ik dat, die wil je graag confronteren dat het niet zomaar een griepje is..
ik draag op werk de hele tijd, tenzij lunch (duh) een masker..
collega's trouwens ook
Oh, even kijken dat. Zal wel wat beschaafder zijn. Trouwens Mark Rutte en Sigrid Kaag tot nu toe het beste debat vind ik. Die laten elkaar tenminste uitpraten.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond het jeugdjournaal debat op TV. Dat is sowieso het beste verkiezingsdebat.
Die van vorige keer was wel leuk. Stuk meer menselijkheid als je iets aan kinderen uit moet leggen ook. Tussendoor een keer een quiz en elkaar complimenten maken.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh, even kijken dat. Zal wel wat beschaafder zijn. Trouwens Mark Rutte en Sigrid Kaag tot nu toe het beste debat vind ik. Die laten elkaar tenminste uitpraten.
wij lopen veel en vaak, afzetten bij werkplek is gewoon onzinnig bij onsquote:Op zondag 14 maart 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben draag ik geen mondkapje.beetje onzin om thuis achter m'n laptop zo'n ding op te hebben
Op locatie moet die op als je rondloopt maar niet als je op je werk plek zit
lekker toneelstukjes opvoerenquote:Op zondag 14 maart 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van vorige keer was wel leuk. Stuk meer menselijkheid als je iets aan kinderen uit moet leggen ook. Tussendoor een keer een quiz en elkaar complimenten maken.
Denk dat je hier meer uit kunt halen dan een gemiddeld debat op RTL4 waar mensen elkaar inderdaad niet uit laten praten en elkaars plannen toch niet accepteren.
Is ook zoquote:Op zondag 14 maart 2021 11:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Het lijkt soms alsof je elke dag wel iets aan werk doet.
gister was wel bizar iddquote:Op zondag 14 maart 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste hagelbui geweest, nu weer stralend zonnetje. Weer zo'n dag als gisteren??
Cavia-dag tussendoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja er is natuurlijk ook niet zoveel anders nu, maar toch. Ff afstand nemen af en toe?
Good girl.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog gezogen vanmorgen. Zondag zuigzag.
me tooquote:Op zondag 14 maart 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
@Budapestenaarquote:Op zondag 14 maart 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik heb het ww net veranderdquote:U heeft meerdere malen geprobeerd in te loggen met onjuiste gegevens. Uw account is tijdelijk niet toegankelijk.
It's a signquote:Op zondag 14 maart 2021 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het ww net veranderdWaarom doet ie het nu dan al niet
een sign dat de capslock aan staat of de numlock uit?quote:
De browser heeft het gewoon onthoudenquote:Op zondag 14 maart 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een sign dat de capslock aan staat of de numlock uit?
Hoe laat is normaal het zuigen?quote:Op zondag 14 maart 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Hallo Vlees.quote:
zou misschien eens goed voor hem zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 12:41 schreef Gruj0 het volgende:
Heeft Etto al "op de plaats rust", of is die arme man inmiddels verwikkeld in een bootcamp?
quote:Op zondag 14 maart 2021 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo Vlees.
Als je spreekt, spreek dan met 2 woorden.
Smak niet en spreek niet met volle mond.
Rust is een illusie.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:41 schreef Gruj0 het volgende:
Heeft Etto al "op de plaats rust", of is die arme man inmiddels verwikkeld in een bootcamp?
Ik dacht dat vriendschap een illusie was?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 14 maart 2021 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is jouw lijfmuziek natuurlijk
heb altijd wel een beetje leedvermaak om de comments
Ik gooi deze klassieker er even inquote:Op zondag 14 maart 2021 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2021 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gooi deze klassieker er even in
quote:Op zondag 14 maart 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Word weer doorgepland na 1700
Stonden blijkbaar ook al mensen om haf 11 voor de deur voor afspraak. We gingen 12 open
Dus zij dachten om half 11 een afspraak te hebben?quote:Op zondag 14 maart 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Stonden blijkbaar ook al mensen om haf 11 voor de deur voor afspraak. We gingen 12 open
Echt hoor. Vanavond nog verder gaan zoeken naar andere baan.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Zomertijd/wintertijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus zij dachten om half 11 een afspraak te hebben?
Ja echt voor schut. Collega met sleutel kwam ook nog eens te laat. Dus k met de afspraken van 12 uur voor de deur wachtenquote:Op zondag 14 maart 2021 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zomertijd/wintertijd.
De bezoekers van S&S lopen vooruit op ons.
Fun fact, hier was ik bij.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgende week heb jij de sleutel: ballie is altijd op tijdquote:Op zondag 14 maart 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt voor schut. Collega met sleutel kwam ook nog eens te laat. Dus k met de afspraken van 12 uur voor de deur wachten
De domheid blijft me verbazen.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:EttovanBelgie kom gezellig hier posten in plaats van de FvD-topics. Daar gaan we mensen toch niet overtuigen.
BALLEBALLLLLLLLLLLL SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 14 maart 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt voor schut. Collega met sleutel kwam ook nog eens te laat. Dus k met de afspraken van 12 uur voor de deur wachten
Als ik me op Fok ergens continue erger dan ben ik er pleite hoorquote:
Blijven maar weinig plekken om te posten.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me op Fok ergens continue erger dan ben ik er pleite hoor
Ik heb best een rechtse voorkeur en daar schaam ik me ook niet voor. Maar Baudet is compleet van het padjequote:Op zondag 14 maart 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijven maar weinig plekken om te posten.
Gelukkig ben jij Koen66 en niet KoenvoorDemocratie
Een jongen die ik ken beweert van Aziatisch eten te houden maar kent dumplings niet.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb best een rechtse voorkeur en daar schaam ik me ook niet voor. Maar Baudet is compleet van het padje
Toen ik naar 538 luisterde was hij op bezoek en beweerde hij dat de IC's nooit vol hebben gezeten. Ik heb uit frustratie de radio maar uitgedaan.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb best een rechtse voorkeur en daar schaam ik me ook niet voor. Maar Baudet is compleet van het padje
Whehehehequote:Op zondag 14 maart 2021 13:31 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Toen ik naar 538 luisterde was hij op bezoek en beweerde hij dat de IC's nooit vol hebben gezeten. Ik heb uit frustratie de radio maar uitgedaan.
strikt genomen heeft hij wellicht gelijk (ik heb nooit gehoord dat ze echt vol vol zaten, wel dat het kantje boord was)quote:Op zondag 14 maart 2021 13:31 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Toen ik naar 538 luisterde was hij op bezoek en beweerde hij dat de IC's nooit vol hebben gezeten. Ik heb uit frustratie de radio maar uitgedaan.
Ik heb met veel verbazing gekeken hoe hij uit ging leggen dat hij geen tweet geplaatst had tijdens de bestorming van het Capitool waarbij hij Trump geweldig vond. Geef dan gewoon toe dat die tweet geplaats is en met de ontwikkelingen die er geweest zijn het niet gepast was.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:31 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2021 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja er zijn 4 hoeken ook nog eens.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur natuurlijk![]()
Ik scoor vooral op progressief vs. Conservatief.
Eigenlijk zou je het ook per onderwerp moeten bekijken hoe partijen ergens instaan. Maar dat is teveel moeite voor de gemiddelde kiezer.quote:
Misschien blijven mensen weg door corona?quote:Op zondag 14 maart 2021 13:35 schreef G-Pier het volgende:
Denken jullie dat de opkomsten groter zullen zijn dan voorgaande keren?
met die extra dagen verwacht ik wel dat de opkomst hoger is ja..quote:Op zondag 14 maart 2021 13:35 schreef G-Pier het volgende:
Denken jullie dat de opkomsten groter zullen zijn dan voorgaande keren?
Kan nu ook per post toch?quote:Op zondag 14 maart 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel regen voorspeld. Dan blijven sommige mensen ook liever thuis.
Geen gezeik, iedereen rijkquote:Op zondag 14 maart 2021 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
Verwacht dat forum wel hoog zal scoren met hun Nederland weer open campagne.
En dat er van het "Nederland weer open" helemaal niets terecht komt en we dan wel vier jaar aan FvD vast zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
Verwacht dat forum wel hoog zal scoren met hun Nederland weer open campagne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |