SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@bitterbalquote:Op zondag 14 maart 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
oeh, eitje met spek deze ochtend maar verorberen
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
oeh, eitje met spek deze ochtend maar verorberen
Jij staat het weer ook aan vandaag Flesquote:Op zondag 14 maart 2021 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wederom 4 minuten en 4 seconden erbij qua zonlicht vandaag![]()
In het zogenaamde Verdrag over de Grondslagen voor het Regelen van Handelingen van Staten bij de Onderzoekingen en het Gebruik van de Wereld met inbegrip van de Maan en andere Hemellichamen beloven de ondertekenende landen om geen kernwapens of andere massavernietigingswapens het heelal in te sturen
Ik ga maar weer wandelen. Het weer staat me aan deze keer.
Balliequote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
Kunnen we niet gewoon ophouden met die klok te kloten
ja maar welke tijd kiezen we danquote:Op zondag 14 maart 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
Kunnen we niet gewoon ophouden met die klok te kloten
Maakt me geen zak uit. Als er maar gestopt wordt met dat verschuiven. Het voegt echt niks meer toe tegenwoordigquote:
oke dan kiezen we de zomertijdquote:Op zondag 14 maart 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maakt me geen zak uit. Als er maar gestopt wordt met dat verschuiven. Het voegt echt niks meer toe tegenwoordig
Prima. Regel jij het even met Markquote:
Hij heeft wel een klein punt. Zomertijd in de winter zorgt dat het al om 1600 donker isquote:
Das de winter toch alquote:Op zondag 14 maart 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de winter pas om half 10 ‘s morgens licht lijkt me vrij deprimerend
Ja maar om het dan extra deprimerend te maken....quote:
kan niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar om het dan extra deprimerend te maken....
Dan heeft kwiwi nog minder daglicht in haar vaste ritme.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar om het dan extra deprimerend te maken....
Ik denk niet dat dat is hoe het werktquote:Op zondag 14 maart 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet.
Zomer is leuk dus die kunnen we beter nog leuker maken
Kwiwi gaat gewoon in het donker levenquote:Op zondag 14 maart 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heeft kwiwi nog minder daglicht in haar vaste ritme.
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heeft kwiwi nog minder daglicht in haar vaste ritme.
niet voor niks dat daar veel meer alcoholisten en zelfdodingen zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe mensen in de meer noordelijke landen dat doen, soms maar 4u daglicht op een dagLijkt me best deprimerend.
Zag een keer een docu dat ze daar veel lachtherapie krijgen omdat mensen idd wat somber zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe mensen in de meer noordelijke landen dat doen, soms maar 4u daglicht op een dagLijkt me best deprimerend.
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is ook best bijzonder hoe gevoelig sommige mensen zijn als hun bioritme aangepast wordt.
Interessant.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)e-tijd-24365687.html
Qua bioritme zitten we sowieso niet helemaal in de goede tijdzone.
In de praktijk gaan we toch nooit die tijd aannemen omdat we geen tijdsverschil mer Duitsland willen.
jullie gaan wss gewoon steeds een half uur verschillen van de restquote:Op zondag 14 maart 2021 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessant.
Overigens vraag ik me af wat Zwitserland gaat doen, want ik lees dat alle EU lidstaten een keuze tussen zomer-en wintertijd moeten maken? Gaan wij wel nog steeds wisselen?
Eigen schuld, had je maar geen kinderen moeten makenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het vooral vervelend voor m'n kind dat een uur later of vroeger naar bed moet waardoor hij of te moe is en vervelend wordt of niet kan slapen
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar geen kinderen moeten maken
het gaat om de reis, niet om de bestemmingquote:Op zondag 14 maart 2021 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar geen kinderen moeten maken
Hej, jij wilde je voortplanten. Dit hoort dr bij.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het vooral vervelend voor m'n kind dat een uur later of vroeger naar bed moet waardoor hij of te moe is en vervelend wordt of niet kan slapen
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hej, jij wilde je voortplanten. Dit hoort dr bij.
Niemand heeft me verteld dat dat het gevolg van trouwen zou zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hej, jij wilde je voortplanten. Dit hoort dr bij.
Ook niet elke getrouwde vent die je kende?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat dat het gevolg van trouwen zou zijn
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat dat het gevolg van trouwen zou zijn
Wat we veel beter kunnen doen is Zomertijd - Herfsttijd - Wintertijd - Lentetijd en dan telkens een uur opschuivenquote:Op zondag 14 maart 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft wel een klein punt. Zomertijd in de winter zorgt dat het al om 1600 donker is
Neequote:Op zondag 14 maart 2021 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook niet elke getrouwde vent die je kende?
Ja echt hoor.quote:
Gewoon elke dag een paar seconden opschuiven. Alles automatisch. Iedereen een klok van de overheid. Systemen ook zo instellen. Dan gaat het geleidelijkquote:Op zondag 14 maart 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat we veel beter kunnen doen is Zomertijd - Herfsttijd - Wintertijd - Lentetijd en dan telkens een uur opschuiven
en geen seks voor het huwelijk gehad zeker?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Ja echt hoor.
Ging trouwen en hoppa vier maanden later was er een kind
Vier? Was het wel van jou danquote:Op zondag 14 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[Ging trouwen en hoppa vier maanden later was er een kind
Even met mijn vriendin overleggen of dat hier ook een package deal is.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja echt hoor.
Ging trouwen en hoppa vier maanden later was er een kind
[..]
Jawel maar dat heb ik daarna ook gehad en er kwam niet elke keer een kindquote:Op zondag 14 maart 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en geen seks voor het huwelijk gehad zeker?
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even met mijn vriendin overleggen of dat hier ook een package deal is.
Hoi amaramadingdongquote:
Hier is het droogquote:
Komt omdat het weekend is. Dan moet je niet werken. Je kamer weet dat en probeert je dat duidelijk te makenquote:
Straks even kijken of mijn kamertje ook zo lief voor me is.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat het weekend is. Dan moet je niet werken. Je kamer weet dat en probeert je dat duidelijk te maken
En dan gewoon telkens random wat uren opschuiven, dat de lentetijd opeens 3 uur vooruit moet en dan zomer maar een kwartiertje en dan herfst weel 1.56 uur terugquote:Op zondag 14 maart 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat we veel beter kunnen doen is Zomertijd - Herfsttijd - Wintertijd - Lentetijd en dan telkens een uur opschuiven
Gewoon afhankelijk van het weer maken.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon telkens random wat uren opschuiven, dat de lentetijd opeens 3 uur vooruit moet en dan zomer maar een kwartiertje en dan herfst weel 1.56 uur terug
je weet het leuk te brengenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app is het vanaf vrijdag weer droog
Of een soort dagelijkse roulette van maken, elke dag maar afwachten of de klok vooruit of achteruit gaat die dagquote:Op zondag 14 maart 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon afhankelijk van het weer maken.
Wanneer 18 graden terug dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app is het vanaf vrijdag weer droog
Nooit meer, het einde der tijden is aangebroken en het zal elke dag een graden kouder worden.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit meer, het einde der tijden is aangebroken en het zal elke dag een graden kouder worden.
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stop er een vinger in dan voel je 37C huehue.
En dan de kunstmatige airco aan zodat de nachten aangenaam koel zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Een kunstmatige zon dmv spiegels en satellieten zodat het elke dag van precies 7:00 tot 22:00 licht en warm
Is en dan bam pikkedonker.
Brb even van een brug springen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit meer, het einde der tijden is aangebroken en het zal elke dag een graden kouder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |