Maar waarom dan anderhalf uur?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:55 schreef Slobeend het volgende:
Anderhalfuur naar Freek gekeken, niet gelachen.
johquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:55 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs had weer een 'en de goal' in de aanbieding.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
De één kijkt naar Marco Borsato en de ander naar Freek.
Ben ik toch blij dat ik voor Sparta-RKC heb gekozen en Evert ten Napel nog 'de dekselse Beugelsdijk' heb horen zeggen.
Ik ben na een kwartier afgehaakt. Niet te doenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:55 schreef Slobeend het volgende:
Het was best een vermakelijk avondje Eredivisie ja.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik toch blij dat ik voor Sparta-RKC heb gekozen en Evert ten Napel nog 'de dekselse Beugelsdijk' heb horen zeggen.
Dit is een vorm van SM.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:55 schreef Slobeend het volgende:
Over het interview met Marco Borsato kan ik niets anders dan een aanbeveling maken, heerlijk foute televisie. Je krijgt voorzichtig de indruk dat Marco Borsato enorm fan is van Marco Borsato. Op een gegeven moment ging het over zijn kinderen, die heel boos op hem zijn omdat het een ordinaire patjepeeër blijkt te zijn. Maar, zo gaf hij aan, hun band is wel al die tijd heel hecht gebleven. Hoe komt dat dan? Door de opvoeding die hij ze gegeven heeft.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen wordt ook leuk. Alleen jammer dat Utrecht-Vitesse niet om kwart over 12 is.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het was best een vermakelijk avondje Eredivisie ja.
Je kon je vanavond ook nog kwellen met Getafe - Atleticoquote:Op zondag 14 maart 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, het is nog net een paar weken te vroeg om ook uit te kijken naar zo'n degradatiepotje.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen wordt ook leuk. Alleen jammer dat Utrecht-Vitesse niet om kwart over 12 is.
Ik vrees enorm voor de magie van dequote:Op zondag 14 maart 2021 00:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het is nog net een paar weken te vroeg om ook uit te kijken naar zo'n degradatiepotje.
Dat laat ik graag aan @El-Stinho over.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kon je vanavond ook nog kwellen met Getafe - Atletico
Dat is sowieso nogal onthoofd nu er twee ploegen direct promoveren en degraderen.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vrees enorm voor de magie van deplay-offs
zonder fans.
Apathie.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar waarom dan anderhalf uur?
Dat weet ik niet echt. Eerst beleven, dan zien we wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is sowieso nogal onthoofd nu er twee ploegen direct promoveren en degraderen.
Krijgen we 7 teams uit de JPL en de nummer 16 in een knockt-out?quote:Op zondag 14 maart 2021 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt. Eerst beleven, dan zien we wel.
Wel lullig dat de top 8 in de KKD al bijna soort van vaststaat met 9 punten voorsprong op de nummer 9.
8 tegen 3quote:Op zondag 14 maart 2021 00:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Krijgen we 7 teams uit de JPL en de nummer 16 in een knockt-out?
6, die spelen een eerste ronde en dan blijven er 3+1 over in de halve finale.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Krijgen we 7 teams uit de JPL en de nummer 16 in een knockt-out?
7 tegen 4 dan.quote:
Mijn tenen kunnen niet verder krommen.quote:
Zou erg leuk zijn als de PVV over links gaat en alles waar ze met links overeen komen uit gaan voerenquote:
Waarom is de PVV in godsnaam rood op dit kaartje?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zeeland, Limburg en Groningen maar afsteken en aan België of Duitsland geven.
Misschien doet Maurice mee aan de PVV is links illusiequote:Op zondag 14 maart 2021 11:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom is de PVV in godsnaam rood op dit kaartje?
Ajaxquote:
Eerst het mijnenveld in Zwolle maar overleven.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week thuis tegen ADO (lol), ik hoop dat ze er dan wat zin in hebben.
Hattrick Hallerquote:Op zondag 14 maart 2021 11:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst het mijnenveld in Zwolle maar overleven.
https://www.destentor.nl/(...)orige-eeuw~a48d3bca/quote:Op zondag 14 maart 2021 11:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst het mijnenveld in Zwolle maar overleven.
PSV en topduels is wel een erg leuke rubriek aan het worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV en topduels is wel een erg leuke rubriek aan het worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reeksen zijn er om er doorbroken te worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)orige-eeuw~a48d3bca/
Daar winnen we altijd.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV en topduels is wel een erg leuke rubriek aan het worden.Dan wordt het 1-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel artistiek.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Jongens hoe fotogeniek is mijn cavia?
[ afbeelding ]
Ja, niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Jongens hoe fotogeniek is mijn cavia?
[ afbeelding ]
Daar zou je wat mee moeten doen, met die gave.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Lakshmi bij Kiespijn was weer leuk @:koffieplanter
Ik keek het nu voor de eerste keer, andere afleveringen waren dus ook de moeite waard?quote:Op zondag 14 maart 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Vermakelijke verkiezingsquiz met Diederik Ebbinge.
Maar hij wil er niet op stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mart kwam uit bij de PvdD, fenomeen.
Ik heb vanavond nog niet gezien, maar ik vond iedere aflevering tot nu toe leukquote:Op zondag 14 maart 2021 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik keek het nu voor de eerste keer, andere afleveringen waren dus ook de moeite waard?
Jawel maar ik vond deze wel veruit de leukste.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik keek het nu voor de eerste keer, andere afleveringen waren dus ook de moeite waard?
Maar dat zijn adviezen gebaseerd op onderzoek dat op dat moment bekend is. Als Denemarken/Noorwegen iets ontdekt denken te hebben en dat recent openbaar maken, natuurlijk ga je dat in ieder geval meenemen in de afweging om wel of niet door te gaan met vaccineren met AZ.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
EMA zegt niks aan de hand. CBG zegt niks aan de hand
Maar omdat andere landen het doen doen we het ook haha
Wat zijn we vooruitstrevend
Da's wel waar, het zal nu weinig impact hebben op de totale vaccinatie, maar als zulke dingen vaker gaan gebeuren zal dat niet heel positief zijn voor de vacinatiebereidheidquote:Op zondag 14 maart 2021 23:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dat zijn adviezen gebaseerd op onderzoek dat op dat moment bekend is. Als Denemarken/Noorwegen iets ontdekt denken te hebben en dat recent openbaar maken, natuurlijk ga je dat in ieder geval meenemen in de afweging om wel of niet door te gaan met vaccineren met AZ.
Het CBG zegt nu dan ook: pauzeren.
Het maakt voor het grote plaatje sowieso niet uit, die vaccins gaan nergens heen en die 100.000 prikken haal je zo weer in als je na 2 weken de boel weer op start.
De vaccinatiebereidheid hangt samen met de wil en het vermogen van mensen om niet achter mesjogge volksmenners aan te lopen en dat ziet er dus niet best uit. Maarja, je kunt ook niet zomaar een risicootje nemen, hoewel dat natuurlijk wel had gekund. Uiteindelijk is er namelijk niets aan de hand en gaan we over twee weken weer doorprikken, maar je kan het er niet op gokken.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's wel waar, het zal nu weinig impact hebben op de totale vaccinatie, maar als zulke dingen vaker gaan gebeuren zal dat niet heel positief zijn voor de vacinatiebereidheid
Die was vroeger in SPT ook altijd ziedend.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Da_Sandman is wel een van mijn favoriete rubrieken in COR, altijd zo woest.
@Da_Sandmanquote:Op zondag 14 maart 2021 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha durf je me nou gewoon niet te @'en?quote:Op zondag 14 maart 2021 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Hee ouwe reus hoe is het jongenquote:Op maandag 15 maart 2021 00:11 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Da_Sandman is wel een van mijn favoriete rubrieken in COR, altijd zo woest.
De enige met minstens zo'n grote ravage op het Binnenhof is Paul van Meenen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:16 schreef Mani89 het volgende:
De haarlijn van Ron is ook redelijk ziek.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet meer.quote:
We gaan allemaal dood van alle vaccins dus, het was leuk jullie gekend te hebben R.I.P.quote:
Ga jij hele kandidatenlijsten af om haarlijnen te raten? Wouter Koolmees is ook ernstig George Costanza tier.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige met minstens zo'n grote ravage op het Binnenhof is Paul van Meenen.
Die staat terecht voor oorlogsmisdaden.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | RADIO 1 00.02-01.00 uur NOOIT MEER SLAPEN Diederik Ebbinge is schrijver,acteur en regisseur.Hij begon zijn carrière als onderdeel van theatergezelschap De Vliegende Panters,later was hij als acteur te zien in verschillende films en televisieprogramma's. Het bekendst werd hij met zijn rol als basisschooldirecteur Anton in De Luizenmoeder,waarvoor hij met Ilse Warringa het scenario schreef. Na het succes van de satirische show Promenade,was hij onlangs te zien als presentator van televisiequiz Kiespijn, waarin hij de verkiezingen behandelde. |
quote:Normaal heeft Brenda (44) niet zoveel met het CDA, maar bij deze verkiezingen is het anders. Ze stemt om de nummer 2 van de lijst, Pieter Omtzigt. “Omdat hij vier jaar geleden een nepgetuige liet spreken op een bijeenkomst van MH17-slachtoffers.”
Brenda noemt het heel goed dat Omtzigt twijfel heeft gezaaid bij het officiële verhaal over MH17. “Hij deed dat eerder in de zaak-Demmink. Heel mooi hoe hij bleef hameren om die man te vervolgen vanwege pedofilie, ook al was er geen bewijs. Ook vind ik het dapper hoe hij pleitte voor hardere fraudebestrijding door de Belastingdienst na de Bulgarenfraude.”
Brenda besluit: “Omtzigt is gewoon precies waar ik voor sta: wantrouwen in elkaar. Wantrouwen in Nederland.”
De Speld is abuis, volgens de echte wappies was hij juist niet doortastend genoeg op MH17/Demminkquote:
Dat heb ik een week geleden ook gedaan, nu word ik 24/7 geterroriseerd met hun bannersquote:Op maandag 15 maart 2021 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest opzoeken wat BBB was.
Kaag loopt zes zetels in op Rutte. Verkiezingen komen net een weekje te vroeg helaas.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen er wat mij betreft net niet 1 krijgen, maar wel zo dat hun stemmen dus verloren gaan. Zelfde voor 50plus graag.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Als je denkt dat rechts (inclusief D66 uiteraard) niet nog groter kon worden...quote:Op maandag 15 maart 2021 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Communicerende vaten. FvD, PVV, CDA, VVD -> ze hebben allemaal matige periodes achter de rug, nu de VVD wat klappen krijgt zal een deel wel weer naar het CDA gaan.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom blijft het CDA eigenlijk zo stabiel ondanks de broddelwerken van Flopke?
Links is idioot klein als je D66 niet meetelt.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je denkt dat rechts (inclusief D66 uiteraard) niet nog groter kon worden...
Ik denk niet dat de gemiddelde PVV-stemmer dat denkt.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennelijk vindt overgrote deel van Nederland dat het wel goed gaat
Het is ook waar je PVV toe rekent. Op migratie zijn ze extreem rechts maar op andere gebieden vrij linksquote:Op maandag 15 maart 2021 16:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Links is idioot klein als je D66 niet meetelt.
en FvD stemmers en JA21 stemmers. Maar goed, Als je verandering wil dan is dit hopeloos. Ik hoop stiekem ergens dat de peilingen er volledig naast zittenquote:Op maandag 15 maart 2021 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde PVV-stemmer dat denkt.
Heeft een enorm zelfversterkend effect inderdaad. Helemaal als de campagne zo vlak is. Zijn ook nauwelijks interessante dingen gebeurd in de debatten. Je kan er de opmars van Kaag aan toewijzen, maar daar houdt het ook wel op.quote:
Wat peilingen vooral doen is het effect meten van peilingen. Dat is nog het meest mensonterend als je een grote tweestrijd hebt, waarbij mensen op partij a gaan stemmen om te voorkomen dat partij b de grootste wordt. Idealiter zou je die ongein een maand à twee weken voor verkiezingen afschaffen, maar de media is zo hitsig op die dingen dat ik niet het idee heb dat het nut zou hebben. Bovendien, dan raken wequote:Op maandag 15 maart 2021 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft een enorm zelfversterkend effect inderdaad. Helemaal als de campagne zo vlak is. Zijn ook nauwelijks interessante dingen gebeurd in de debatten. Je kan er de opmars van Kaag aan toewijzen, maar daar houdt het ook wel op.
Echte kiezers weten dat die hele partij wordt gerund door OmzichtGod.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom blijft het CDA eigenlijk zo stabiel ondanks de broddelwerken van Flopke?
Bij het NRC schrijven ze ook bewust niet artikelen op basis van peilingen. Tenzij er wat vanuit de Peilingwijzer ( https://peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html ) af te leiden is. Meer diepgravende peilingen over specifieke onderwerpen zijn zinniger dan zetelpeilingen in ieder geval.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat peilingen vooral doen is het effect meten van peilingen. Dat is nog het meest mensonterend als je een grote tweestrijd hebt, waarbij mensen op partij a gaan stemmen om te voorkomen dat partij b de grootste wordt. Idealiter zou je die ongein een maand à twee weken voor verkiezingen afschaffen, maar de media is zo hitsig op die dingen dat ik niet het idee heb dat het nut zou hebben. Bovendien, dan raken we [ afbeelding ] Gijs Rademaker [ afbeelding ] kwijt.
Nee, helemaal niet. Op enkele punten misschien.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook waar je PVV toe rekent. Op migratie zijn ze extreem rechts maar op andere gebieden vrij links
En als ze al ooit een links standpunt hebben stemmen ze in de praktijk toch met de VVD mee.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:31 schreef Slobeend het volgende:
PVV vrij links. Ik ga even in een hoekje huilen.
Remkes maakt een merkwaardige tweede politieke jeugd door. Hij staat in ieder geval achter zijn eigen rapport, daar zouden de VVD'ers eens wat conclusies uit moeten trekken...quote:Op maandag 15 maart 2021 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Kan 'ie meteen het stikstofrapport in het gezicht van Rutte wurmen.
Lolquote:Op maandag 15 maart 2021 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
De inleiding van deze debatten, ook. Kill me met je peilingen.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] Gijs Rademaker. [ afbeelding ]
De Rutte II-kaart is wel eentje van 0,95 expected goal (wel terecht verder).quote:
Omdat het de nummers 1 en 2 in de peilingen zijn waarschijnlijk.. maar daar zouden ze best van mogen afwijken ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:35 schreef noodgang het volgende:
Waarom kiest 1 vandaag ook al voor Wilders VS Rutte?
Ja, peilingen op een moment genomen ergens voor de verkiezingsstrijd losbarste ook zeker. Maar inderdaad, dat hele 'we zijn neutraal dus we roosteren al 10 jaar lang Rutte vs Wilders in' van de publieke omroep mag wel eens veranderenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat het de nummers 1 en 2 in de peilingen zijn waarschijnlijk.. maar daar zouden ze best van mogen afwijken ja.
Vraag me vooral af wat ze op die NPO-redacties denken: "Rutte v Wilders is altijd jijbakken waarvan de laatste toch nooit compromissen kan sluiten. LATEN WE NOG MEER DEBAT TUSSEN DIE TWEE DOEN". Je kunt een hele bingokaart maken en toch binnen vijftig minuten prijs hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, peilingen op een moment genomen ergens voor de verkiezingsstrijd losbarste ook zeker. Maar inderdaad, dat hele 'we zijn neutraal dus we roosteren al 10 jaar lang Rutte vs Wilders in' van de publieke omroep mag wel eens veranderen
#OPHEF.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vraag me vooral af wat ze op die NPO-redacties denken: "Rutte v Wilders is altijd jijbakken waarvan de laatste toch nooit compromissen kan sluiten. LATEN WE NOG MEER DEBAT TUSSEN DIE TWEE DOEN". Je kunt een hele bingokaart maken en toch binnen vijftig minuten prijs hebben.
Zweeft dat ook richting Baudet of Wilders?quote:Op maandag 15 maart 2021 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik laat ook wel eens een tegengeluid horen.
Als ik toevallig bij ze in de buurt ben zou dat zomaar kunnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zweeft dat ook richting Baudet of Wilders?
Kunnen we deze mensen geen dagelijkse column geven? Elke dag een andere wappie?quote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Mieke van Nistelrooij (62), Baarn
Zweefde: tussen SP, PvdD, PVV & FvD
Nu: PVV, FvD & niet stemmen
‘Het is mij een raadsel op wie ik nog zou stemmen en waarom. Ongelooflijk dat de VVD er zo goed voorstaat in de peilingen. Die partij heeft totaal geen oog voor wat de mensen bezighoudt. Ze hebben gebruikgemaakt van de angst voor corona om bezopen maatregelen in te voeren. Ik denk dat het virus in een laboratorium gecreëerd is. En ja, ik hoor dus inderdaad bij die 11 procent van de samenleving die een wappie wordt genoemd. Maar beter kun je mij een snappie noemen. Ik snap en zie wat er op het moment gaande is: ons democratisch stelsel wordt ondermijnd. Achter het beleid van onze regering schuilt een internationaal plan van superrijken die hun macht willen vergroten. De geheime agenda’s komen in deze tijd langzaamaan bovendrijven. Voor mij zijn de politiek, grote mediabedrijven, het financiële systeem en de wetenschap ongeloofwaardig geworden. Misschien dat ik niet ga stemmen. Ik wil soeverein zijn en ik vind het politieke systeem op dit moment niet democratisch. Maar ik zweef toch ook nog richting Baudet of Wilders, omdat zij een echt tegengeluid laten horen.’
Leuke rubriek.
Snappiequote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
‘Het is mij een raadsel op wie ik nog zou stemmen en waarom. Ongelooflijk dat de VVD er zo goed voorstaat in de peilingen. Die partij heeft totaal geen oog voor wat de mensen bezighoudt. Ze hebben gebruikgemaakt van de angst voor corona om bezopen maatregelen in te voeren. Ik denk dat het virus in een laboratorium gecreëerd is. En ja, ik hoor dus inderdaad bij die 11 procent van de samenleving die een wappie wordt genoemd. Maar beter kun je mij een snappie noemen. Ik snap en zie wat er op het moment gaande is: ons democratisch stelsel wordt ondermijnd. Achter het beleid van onze regering schuilt een internationaal plan van superrijken die hun macht willen vergroten. De geheime agenda’s komen in deze tijd langzaamaan bovendrijven. Voor mij zijn de politiek, grote mediabedrijven, het financiële systeem en de wetenschap ongeloofwaardig geworden. Misschien dat ik niet ga stemmen. Ik wil soeverein zijn en ik vind het politieke systeem op dit moment niet democratisch. Maar ik zweef toch ook nog richting Baudet of Wilders, omdat zij een echt tegengeluid laten horen.’
Leuke rubriek.
Schuld van de PvdA en links dat ze deze kiezers in de steek laten en zich bezig houden met mumbojumbo zoals gelijke kansen en natuur.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat het virus in een laboratorium gecreëerd is. En ja, ik hoor dus inderdaad bij die 11 procent van de samenleving die een wappie wordt genoemd. Maar beter kun je mij een snappie noemen. Ik snap en zie wat er op het moment gaande is: ons democratisch stelsel wordt ondermijnd. Achter het beleid van onze regering schuilt een internationaal plan van superrijken die hun macht willen vergroten. De geheime agenda’s komen in deze tijd langzaamaan bovendrijven. Voor mij zijn de politiek, grote mediabedrijven, het financiële systeem en de wetenschap ongeloofwaardig geworden.
Maar de SP doet dat toch precies wel? Waarom stijgen die dan niet?quote:Op maandag 15 maart 2021 20:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Schuld van de PvdA en links dat ze deze kiezers in de steek laten en zich bezig houden met mumbojumbo zoals gelijke kansen en natuur.
Ja nee sarcasme Bob. Al die 'links is niet links meer'-verhalen zijn gebaseerd op dit idee, dat ze daardoor deze mensen niet meer bereiken.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar de SP doet dat toch precies wel? Waarom stijgen die dan niet?
Het is hopeloos.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek.
Nu is mijn oma al wat ouder en werkt niet alles meer maar ze begreep er voordat ik het uitgelegd heb ook totaal niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat briefstemmen gaat ook weer lekker, maar niet heus. Supergaaf land.
Hebben ze dit nou helemaal niet getest of waren dat allemaal hoogopgeleide mensen van 30?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat briefstemmen gaat ook weer lekker, maar niet heus. Supergaaf land.
De enige die ze nog kent is Rutte? Of vroeg ze om speciaal op Docters van Leeuwen te gaan stemmen? Of is ze meer type Maxime Verhagen?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu is mijn oma al wat ouder en werkt niet alles meer maar ze begreep er voordat ik het uitgelegd heb ook totaal niet.
Waar twijfel je nu over? Je WLR-vriendjes kunnen je vast uit de brand helpen.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb denk ik inmiddels 5 partijen overwogen, waarvan 3 serieusIk ga alleen niet zo'n lang verhaal typen.
Er gaat gewoon bijna een zetel aan stemmen verloren, echt lachwekkend. Maanden van bedenktijd, maanden van voorbereidingstijd en dit is wat eruit komt rollen. Gigantisch broddelwerk van Ollongren.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu is mijn oma al wat ouder en werkt niet alles meer maar ze begreep er voordat ik het uitgelegd heb ook totaal niet.
Beppe stemt altijd op 'die rooien'. Gewoon netjes vakje 1.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De enige die ze nog kent is Rutte? Of vroeg ze om speciaal op Docters van Leeuwen te gaan stemmen? Of is ze meer type Maxime Verhagen?
Wie er fatsoenlijk economisch links beleid uit gaat voeren, zonder allerlei poeha. Maar ik ben er nu uitquote:Op maandag 15 maart 2021 21:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waar twijfel je nu over? Je WLR-vriendjes kunnen je vast uit de brand helpen.
Ze hebben het wel getest en toen bleek dat 80% het verkeerd deed ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben ze dit nou helemaal niet getest of waren dat allemaal hoogopgeleide mensen van 30?
Wat amateuristisch weer
Niemand want je moet een coalitie vormen met kutpartijen.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie er fatsoenlijk economisch links beleid uit gaat voeren, zonder allerlei poeha. Maar ik ben er nu uit
Moeten we stemrecht geven aan mensen die geen instructies kunnen lezen?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er gaat gewoon bijna een zetel aan stemmen verloren, echt lachwekkend. Maanden van bedenktijd, maanden van voorbereidingstijd en dit is wat eruit komt rollen. Gigantisch broddelwerk van Ollongren.
Lol. Welk percentage was dan wel genoeg geweest dit niet door te laten gaan? 90%?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben het wel getest en toen bleek dat 80% het verkeerd deed ofzo.
Dat was blijkbaar geen reden om er iets aan te veranderen.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Niemand want je moet een coalitie vormen met kutpartijen.
Zo'n systeem moet je ontwerpen op zo'n manier dat het vanzelf goed gaat en er zo min mogelijk ruimte is om dingen op een andere (verkeerde) manier of volgorde in te vullen. Het is heel moeilijk om iets simpels te maken.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Moeten we stemrecht geven aan mensen die geen instructies kunnen lezen?
Volgens mij kon dat toen al niet meer omdat alles al klaar was.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het nog maar 8%. Is er toch iets veranderd.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een aantal FvD vrijwilligers die bejaarden helpen met stemmen?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nu is het nog maar 8%. Is er toch iets veranderd.
Oh de Iraakse minister van informatie is er ook weer.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nu is het nog maar 8%. Is er toch iets veranderd.
Echt een fascinerende rubriek.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh de Iraakse minister van informatie is er ook weer.
De fanfare..quote:Op maandag 15 maart 2021 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, gewogen en te licht bevonden. Helaas pindakaas.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Moeten we stemrecht geven aan mensen die geen instructies kunnen lezen?
Niet hun hele leven lang terroriseren?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewogen en te licht bevonden. Helaas pindakaas.
Ze doen niet meer mee.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet hun hele leven lang terroriseren?
Vergeet zonder te dollen wel oprecht niet dat er veel analfabeten in dit land zijn.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Nee maar echt, het houdt ergens op. Als je niet de geestelijke capaciteiten bezit om een geldige stem uit te brengen dan mogen we die kiezers met een gerust hart afschrijven. Doei.
Wat deden die de vorige verkiezingen dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vergeet zonder te dollen wel oprecht niet dat er veel analfabeten in dit land zijn.
Een kwart van onze 15-jarigen is laaggeletterd en mag op zeker bij de verkiezingen van 2023 stemmen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat deden die de vorige verkiezingen dan?
Ben je het nou eens met mijn ongenuanceerde standpunt of niet?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een kwart van onze 15-jarigen is laaggeletterd en mag op zeker bij de verkiezingen van 2023 stemmen.
Het onbekende percentage dat niet laaggeletterd is, daarover ben ik het met je eens.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je het nou eens met mijn ongenuanceerde standpunt of niet?
Ik ben niet geletterd genoeg om je punt te begrijpen dus we zijn bij deze uitgepraat, ik discussier alleen met gelijkgestemden.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het onbekende percentage dat niet laaggeletterd is, daarover ben ik het met je eens.
Niemand trapt nog in je grollen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je het nou eens met mijn ongenuanceerde standpunt of niet?
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niemand trapt nog in je grollen.
Goed ben ik er nooit in geweest, jij daarentegen bent als een MH17 ter aarde gestort.quote:
Die 80% lijkt me eerder onjuist dan die 8%, wat jij?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik probeer hier oprecht een serieus punt aan te snijden, maar blijkbaar is het te laat om mezelf te rebranden tot serieuze discussiepartner. Niet dat ik echt serieus wil discussieren, maar mijn punt was oprecht edoch ietwat scherp aangezet.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goed ben ik er nooit in geweest, jij daarentegen bent als een MH17 ter aarde gestort.
Linksom of rechtsom kom je toch weer op Omzicht uit. Er is geen ontkomen aan. Stem voor Het Mens, niet voor een partij, heb je toch niks aan.quote:
Raul Rico gaat bij de opleidingsploeg van Baggerijn fietsen, laat dat een troost zijn.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer hier oprecht een serieus punt aan te snijden, maar blijkbaar is het te laat om mezelf te rebranden tot serieuze discussiepartner. Niet dat ik oprecht serieus wil discussieren, maar mijn punt was oprecht edoch ietwat scherp aangezet.
Wat is Poeha?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie er fatsoenlijk economisch links beleid uit gaat voeren, zonder allerlei poeha. Maar ik ben er nu uit
De tijd van onbezorgdheid is voorbij?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer hier oprecht een serieus punt aan te snijden, maar blijkbaar is het te laat om mezelf te rebranden tot serieuze discussiepartner. Niet dat ik echt serieus wil discussieren, maar mijn punt was oprecht edoch ietwat scherp aangezet.
Op je hoogtepunt stoppen is een kunst.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goed ben ik er nooit in geweest, jij daarentegen bent als een MH17 ter aarde gestort.
Misschien wil die andere Raul wel personal coach worden. Ik zie een soort Riccardo Ricco/Luca Benedetti relatie voor me.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Raul Rico gaat bij de opleidingsploeg van Baggerijn fietsen, laat dat een troost zijn.
Mani piekte een jaar of acht geleden en nu maakt hij, as we speak, faam op NPO1.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op je hoogtepunt stoppen is een kunst.
Corona is een stevige griep, maar bij een stevige kou moet je een jas aan.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutger is meer voor rede vatbaar dan Sjerry. Ik vind dit zo leuk
Ik heb tegenwoordig gewoon minder tijd nu om mijn online persona te ontwikkelen. Buiten dat ben je op den duur een soort GTST, alle verhaallijnen zijn tot in den treuren herhaald dus houdt het een keer op. Op een dag besef je dat je Ludo en Janine bent geworden en is het tijd om jezelf af te schminken.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani piekte een jaar of acht geleden en nu maakt hij, as we speak, faam op NPO1.
Ik zit te schaterlachen. Dit is geweldige tvquote:Op maandag 15 maart 2021 22:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Corona is een stevige griep, maar bij een stevige kou moet je een jas aan.
31 is wel vroeg voor een midlife crisis.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig gewoon minder tijd nu om mijn online persona te ontwikkelen. Buiten dat ben je op den duur een soort GTST, alle verhaallijnen zijn tot in den treuren herhaald dus houdt het een keer op. Op een dag besef je dat je Ludo en Janine bent geworden en is het tijd om jezelf af te schminken.
PERSOONLIJKE ONTWIKKELINGquote:Op maandag 15 maart 2021 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
31 is wel vroeg voor een midlife crisis.
Je cadeautje is allang besteld.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Overigens ben ik 23 maart jarig, meld ik alvast. Dus ik verwacht felicitaties van jullie allemaal. Daarvoor krijgen jullie een persoonlijke like terug.
Moet jij wetenquote:Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Overigens ben ik 23 maart jarig, meld ik alvast. Dus ik verwacht felicitaties van jullie allemaal. Daarvoor krijgen jullie een persoonlijke like terug.
Dit is fake news.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Of je krijgt een gepersonificeerd bericht van mij, zoals @:maxi-mus die dit jaar pakweg 99% van mijn posts een like heeft gegeven. Alvast bedankt.
Ernstig gelachen. Maar als je een caviasnack door de brievenbus wil flikkeren is dat altijd welkom.quote:
Oreo spektakelstuk?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kan je hem gelijk ten huwelijk vragenquote:Op maandag 15 maart 2021 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Of je krijgt een gepersonificeerd bericht van mij, zoals @:maxi-mus die dit jaar pakweg 99% van mijn posts een like heeft gegeven. Alvast bedankt.
Met deze geforceerde persoonlijkheidsstoornis weet ik niet of ik dat überhaupt opbrengen kan. Ik wil mijn oude Mani terug.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben even uitgebakken. Maar ik ga het vieren met een dame en liters drank.quote:
Oei oei kom je nu voorkruipen?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben de 22e aan de beurt. Lekker hoor.
De 23e mogen de sekswerkers nog niks doen hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben even uitgebakken. Maar ik ga het vieren met een dame en liters drank.
Maxi liket mij alleen als hij geen zin heeft om er op in te gaan. Best wel vaak dus, maar wel minder dan 99%quote:Op maandag 15 maart 2021 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Dan moet ik eerst weer meer gaan drinken.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met deze geforceerde persoonlijkheidsstoornis weet ik niet of ik dat überhaupt opbrengen kan. Ik wil mijn oude Mani terug.
Je krijgt van het kabinet waarschijnlijk een strengere lockdown cadeau!quote:Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Rutten kan de tering krijgen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 23e mogen de sekswerkers nog niks doen hoor.
Zie artikel "De VI-stemwijzer: wat wil Den Haag doen voor het voetbal?" op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)bal/share/fdab273852quote:Op maandag 15 maart 2021 22:26 schreef Steven184 het volgende:
Is er trouwens nog een politieke partij die iets positiefs over sport te zeggen had? #dtv
Mani is in staat om een Knuffelsessie met Willem Engel te bestellen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt van het kabinet waarschijnlijk een strengere lockdown cadeau!
Kan dat? Nóg strenger?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt van het kabinet waarschijnlijk een strengere lockdown cadeau!
Voetjebal is geen sport.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie artikel "De VI-stemwijzer: wat wil Den Haag doen voor het voetbal?" op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)bal/share/fdab273852
Partij van de dieren wilde niet eens reageren.
Meestal is het meer dat ik (in het algemeen) geen spitsvondige reactie weet te verzinnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maxi liket mij alleen als hij geen zin heeft om er op in te gaan. Best wel vaak dus, maar wel minder dan 99%
A zeggen is B zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die muur stort in elkaar met een paar muisklikken.
Logisch, want voetbal is geen sport. Bindend stemadvies, @AllesKaputtquote:Op maandag 15 maart 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie artikel "De VI-stemwijzer: wat wil Den Haag doen voor het voetbal?" op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)bal/share/fdab273852
Deze opmerking is net zo voorspelbaar als Greet vs Mark dus ik heb meteen mijn antwoord klaar: als je de moeite neemt om het artikel te lezen en niet alleen de kop zie je dat het niet enkel over voetbal gaat.quote:
En toch is voetjebal geen sport.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze opmerking is net zo voorspelbaar als Greet vs Mark dus ik heb meteen mijn antwoord klaar: als je de moeite neemt om het artikel te lezen en niet alleen de kop zie je dat het niet enkel over voetbal gaat.
Is het scrollen over nieuwssites dan wel dragelijk, eigenlijk?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En toch is voetjebal geen sport.
Ik kan hier niks mee, net als 'the other side' die wielrennen geen sport vindt.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En toch is voetjebal geen sport.
quote:Op maandag 15 maart 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De PVV snapt het.quote:Het enige partijprogramma waarin – op 52 pagina’s – met geen letter wordt gerept over voetbal, sport of verenigingen.
Zelfs voor voetbal is dit uitermate teleurstellendquote:Op maandag 15 maart 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat hebben die mensen weer veel gemist de afgelopen tijd.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niks mee, net als 'the other side' die wielrennen geen sport vindt.
De leegheid van die levens.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat hebben die mensen weer veel gemist de afgelopen tijd.
Ik houd het meestal bij good old Teletekst, en alles boven pagina 799 heb ik geblokt in mijn router.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het scrollen over nieuwssites dan wel dragelijk, eigenlijk?
Ik weet niet of dat mag van Danny.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne podcaststemquote:Op maandag 15 maart 2021 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De zeer sympathieke Lamyae bij Op1.
Netjes dat je dat luktquote:Op maandag 15 maart 2021 22:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik houd het meestal bij good old Teletekst, en alles boven pagina 799 heb ik geblokt in mijn router.
Woensdag even vissen naar een retweetje of bedankje van Kaag, dan.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Politici die het voetvolk die op hunnie heeft gestemd gaat bedanken of retweeten vind ik niet zo'n leuke rubriek.
Kunnen we het tenminste eens zijn dat autootje rijden geen sport is?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niks mee, net als 'the other side' die wielrennen geen sport vindt.
Je hebt meer kans bij Benthe Becker, Dilan met de moeilijke naam of Femke Merel.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woensdag even vissen naar een retweetje of bedankje van Kaag, dan.
Met je voet een gaspedaal indrukken is inderdaad geen sport. Erg vervelend dat die onzin bijna weer begint, er is bijna geen ontkomen aan.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen we het tenminste eens zijn dat autootje rijden geen sport is?
Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen we het tenminste eens zijn dat autootje rijden geen sport is?
We mogen het wielrennen dankbaar zijn dat het veel te veel varianten heeft, anders was het in no-time vermatheuiseerd.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met je voet een gaspedaal indrukken is inderdaad geen sport. Erg vervelend dat die onzin bijna weer begint, er is bijna geen ontkomen aan.
Heb jij gisteren überhaupt gekeken?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We mogen het wielrennen dankbaar zijn dat het veel te veel varianten heeft, anders was het in no-time vermatheuiseerd.
Gisteren was ik op bezoek bij mijn jarige Oma, daarna keek ik Ajax.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij gisteren überhaupt gekeken?
quote:Op maandag 15 maart 2021 22:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat mag van Danny.Dat wordt een slachtpartij van oudtestamentische proporties. Pieter gaat hoogstpersoonlijk de tollenaars uit de tempel sodomieteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egoïstische bejaardenquote:Op maandag 15 maart 2021 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maarten gelooft er beetje te veel in
Als hij op de baan gaat rijden haalt hij ook met één been Olympisch goud op het omnium. Al die kleine versnellinkjes en korte fases van herstel liggen hem perfect.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We mogen het wielrennen dankbaar zijn dat het veel te veel varianten heeft, anders was het in no-time vermatheuiseerd.
Kan dit? @showtimerquote:Op maandag 15 maart 2021 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren was ik op bezoek bij mijn jarige Oma, daarna keek ik Ajax.
Wellicht heeft Pieter dan nog iets van inspiratie aan het verhaal van Gideon of natuurlijk David toen ie tegen Goliath moest vechten.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat wordt een slachtpartij van oudtestamentische proporties. Pieter gaat hoogstpersoonlijk de tollenaars uit de tempel sodomieteren.
Ja, waarom zou hij slechter zijn dan Van t Schip?quote:Op maandag 15 maart 2021 22:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als hij op de baan gaat rijden haalt hij ook met één been Olympisch goud op het omnium. Al die kleine versnellinkjes en korte fases van herstel liggen hem perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |