quote:Op zondag 14 maart 2021 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen als ik dit zie
Linda lijkt steeds meer op een slecht gelukte transgender in de route man naar vrouw
En Marco lijkt steeds meer op zijn uitgebluste vrouwelijke 50+ fans die liggen te masturberen op zijn muziek als Marcel/Jaap/Sjaak naar zijn werk als heftruckchauffeur of naar zijn gepensioneerdenhobby duiventil is vertrokken![]()
![]()
![]()
![]()
Die zie je met deze kop zo aansluiten in de rij bij de Huishoudbeurs toch, paars gewatteerd jasje aan, stevige stappertjes van Geox aan en scoren die koopjes!
Tevens: hoi buurvrouw van de overkant Deisyy!
Hehe idd en linda zal ze wel een podium verschaffenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze lullen al wel net zo disgusting dus ze zullen ook wel singer- songwriter worden.
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:37 schreef Heph844 het volgende:
Lol, al die verontwaardigde reacties hierDie man is jullie geen verantwoording schuldig hoor
Zelfs Leontien plaatste op haar verhaal ik houd van jou.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:31 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Brr, die kinderen zijn blijkbaar al net zo glibberig als hijzelf als dat commercieel gezien goed uitkomt. Elkaar op die manier veren in elkaars reet steken in het openbaar daar krijg ik spontaan kippenvel van.
Motivational speakers/coaches in wordingquote:Op zondag 14 maart 2021 17:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze lullen al wel net zo disgusting dus ze zullen ook wel singer- songwriter worden.
Klopt. Maar ook zn zeikverhalen niet. Kiest hij er zelf voor mag een ieder zijn of haar mening geven.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:37 schreef Heph844 het volgende:
Lol, al die verontwaardigde reacties hierDie man is jullie geen verantwoording schuldig hoor
Man van fan gespotquote:Op zondag 14 maart 2021 17:37 schreef Heph844 het volgende:
Wat deed hij dan primetime op televisie gisteren?quote:Op zondag 14 maart 2021 17:37 schreef Heph844 het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:37 schreef Heph844 het volgende:
Is dit een reactie van jou op de site van RTL Boulevard? Ja hè?quote:Prachtig interview blijft beste zanger voor mij en kippenvel bij zijn nieuwe nummer prachtig kan niet wachten om meer weer te horen en als het weer kan naar concert natuurlijk
Hehe las ff maanquote:
Phehehehequote:Op zondag 14 maart 2021 17:41 schreef Noek het volgende:
[..]Met een kartonnen Marco op de overloop.
Mijn gok: reclameblokken verkopen aan verveelde huisvrouwen die het heel belangrijk vinden of iemand oprecht is in een interviewquote:Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat deed hij dan primetime op televisie gisteren?
Ik dacht zn single verkopen aan zwijmelende huisvrouwenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Mijn gok: reclameblokken verkopen aan verveelde huisvrouwen die het heel belangrijk vinden of iemand oprecht is in een interview
Mijn god, Linda!quote:Op zondag 14 maart 2021 17:32 schreef Noek het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)pecial-marco-borsato
Ben het nu aan het luisteren. Mijn partner trekt het eigenlijk niet meer maar in een goed huwelijk is het geven en nemen immers.![]()
Bij 23:13 hoor je dat die gaat liegen. Heerlijk!
Leontine en heel die familie wist dit toch al tijden en profiteert zich de tering van de gouden kooi waar ze door zijn gekweel in zittenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Leontien het opvat dat haar kinderen trots zijn op dezelfde vent die haar meermaals belazerd heeft.
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Is dit een reactie van jou op de site van RTL Boulevard? Ja hè?
Als dat zo is, wat een ongelooflijk laag zelfbeeld heb je dan. Bij iemand blijven terwijl je weet dat iemand vreemdgaat, alleen maar omdat het luxe leventje zo fijn is.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Leontine en heel die familie wist dit toch al tijden en profiteert zich de tering van de gouden kooi waar ze door zijn gekweel in zitten
Die gaan echt niet ineens afstand nemen
Als je 22 en niet zo heel begaafd bent wil je toch niet dat je financiële banden doorgeknipt worden natuurlijk dus je houdt je mond wel gewoon wil je nog een opstapje in de industrie kunnen gebruiken ook
Die fans van Marco krijgen ook weer kinderen of kleinkinderen die jouw gedrochten van creatieve maaksels kunnen kopen natuurlijk
De foto's doen het geen recht, ik zou even naar bewegende beelden kijken als ik jou was.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:22 schreef Molo het volgende:
Zijn hier pics van?![]()
Die wenkbrauwen van Linda intrigeren me al jaren, fucking freak is het geworden. Was idd gewoon een mooie vrouwen, mwep mwepppp jammer
Ik vind Marco niet lelijk op deze foto.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De foto's doen het geen recht, ik zou even naar bewegende beelden kijken als ik jou was.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |