SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is dermate waardeloos weer dat ik mijn geld terug wil.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je een voucher gaat krijgen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je een voucher gaat krijgen.
Ga je ook voor low&slow?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar eens wat hamburgers gaan maken
Morgenvroeg spare-ribs marineren en hopen dat ze nog wat beter gaan worden in vergelijking met de vorige keer.
Ribs zijn binnen 3-4 uur wel goed. Als het weer zo blijft gaan ze wel in de oven, mijn BBQ die doet het vast niet zo goed met deze temperatuurverschillen en wind.quote:
De nieuwe Kamado heeft helemaal geen last van wind. Das wel ideaal met die dingen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ribs zijn binnen 3-4 uur wel goed. Als het weer zo blijft gaan ze wel in de oven, mijn BBQ die doet het vast niet zo goed met deze temperatuurverschillen en wind.
Wat ben je ook een ongelooflijk mietje hequote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
HET IS KOUD IN DE SCHUUR.
Ben er mee gekapt. Ik wacht even tot het wat warmer is.
Verwachten dat haags ooit geen wijven gedrag meer vertoontquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ongelooflijk mietje he
Dan moet je harder werkenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
Hard werken? Ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, alsof jij daar iets van weet, hard werken. Lol.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geld verschuiven is geen werken.
Gaat anders een hoop tijd inzitten.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geld verschuiven is geen werken.
Poehee.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat anders een hoop tijd inzitten.
quote:
Het is hier afwisselend even een paar minuten zonnig en dan weer een kwartier guur en storm en veel regen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik had een dag zoals gister verwacht, maar vanmiddag nog heerlijk twee uur kunnen buitenrijden met een zonnetje
Ik was iets vergeten bij de supermarkt dus nog even snel naar de versmarkt gelopen. Lukte precies tussen 2 buien in weerquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier afwisselend even een paar minuten zonnig en dan weer een kwartier guur en storm en veel regen.
Dat is minder ja. Misschien dat ik gister het meeste al heb gehad. #stortregen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier afwisselend even een paar minuten zonnig en dan weer een kwartier guur en storm en veel regen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
Hebben ze de brankweer al gebeldquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We krijgen een video doorgestuurd van de burgermeester hier. Er is een brandhaard en ze vind: “de situatie fnuikend, zeer fnuikend”.
Ik denk dat die burgemeester nodig eens in haar discrepantie gefnuikt moet wordenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We krijgen een video doorgestuurd van de burgermeester hier. Er is een brandhaard en ze vind: “de situatie fnuikend, zeer fnuikend”.
dorp al afgesloten door het leger?, niemand er in of eruit..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze bedoelt jouw bedrijf.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Pff moet ik het later alsnog opruimen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon naar buiten gooien toch
Ik heb gewoon uit de bak gegeten waar het in kwam. Hoef alleen bestek af te wassen.quote:
Kapsalon ftwquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uit de bak gegeten waar het in kwam. Hoef alleen bestek af te wassen.
Niet als je het bij de buren gooit. Dan is het hun probleemquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff moet ik het later alsnog opruimen.
Ik had pasta over van gisteren.quote:
EN als ze gaan janken stuur je gewoon Etto erop af. Die heeft wel zin om ze te klappen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als je het bij de buren gooit. Dan is het hun probleem
Inderdaad. Die Belg komt ze wel even bonken gevenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN als ze gaan janken stuur je gewoon Etto erop af. Die heeft wel zin om ze te klappen.
Je bedoelt de WC pot?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uit de bak gegeten waar het in kwam. Hoef alleen bestek af te wassen.
Iemand riep mij?quote:
Serieus? Wie weet posten ze wel in dit topic.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn overburen zitten ook lekker op hun werkkamer op FOK! zo te zien. Goede invulling van de zaterdagavond.
Zo maar eens mijn hamburgers maken
Haha, zo te zien niet. Denk dat ze aan het werk zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Serieus? Wie weet posten ze wel in dit topic.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn overburen zitten ook lekker op hun werkkamer op FOK! zo te zien. Goede invulling van de zaterdagavond.
Zo maar eens mijn hamburgers maken
lopen nog steeds freaks rond hoor, hoef je je foto niet voor te posten.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen mijn foto nog op het fotoboek stond, werd ik ooit (echt ergens in 2006) tijdens het stappen door een wildvreemde aangesproken. Hey jij bent Bos81,,toch?? ik ehhh ja..
Ja, maar wie zegt dat ik nu thuis ben??quote:
Ik heb geen bekenden die op FOK! zitten. Dat weet ik natuurlijk niet zeker.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haha, zo te zien niet. Denk dat ze aan het werk zijn.
Heb wel eens wat bekenden gehad die op FOK! zaten; maar die posten volgens mij niet meer. Of hebben ook een andere username gevonden.
Wow raar zeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen mijn foto nog op het fotoboek stond, werd ik ooit (echt ergens in 2006) tijdens het stappen door een wildvreemde aangesproken. Hey jij bent Bos81,,toch?? ik ehhh ja..
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat ik nu thuis ben??
Ik zat. Maar dat zijn mensen die ik via Fok kenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb geen bekenden die op FOK! zitten. Dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Heb ooit iets verkocht via FOK!; bleek iemand te zijn die op mijn middelbare school zat.quote:
want?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmmnou. Die roadtrip door Overijssel gaat hem niet echt worden denk ik
vermoeiend, morgen zetten we het weekend voort :pquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe was het weekend bij Spek&Salami?
Maandag ook nog..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vermoeiend, morgen zetten we het weekend voort :p
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een bank?
Is het een balie?
Nee, het is superrrrrrballie!!!
en overuren krijg je zeker niet betaald?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ook volgens rooster tot 1700 maar dat hebben we vandaag ook niet gered :p
Nou ja het wordt toch een relatief prijzig feestje. Dat eigenlijk niet echt ergens over gaat.quote:
Gewoon zeggen dat je om 17.30 ergens hebt afgesproken en niet langer kunt blijvenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ook volgens rooster tot 1700 maar dat hebben we vandaag ook niet gered :p
en op de fiets roodtrippen?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het wordt toch een relatief prijzig feestje. Dat eigenlijk niet echt ergens over gaat.
nee zeggen ze moet je op een andere dag maar later komen maar ja das ook lastigquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en overuren krijg je zeker niet betaald?
Hij moet ook nog ergens overnachten en etenquote:
schimmig & schandaligquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeggen ze moet je op een andere dag maar later komen maar ja das ook lastig
op de fiets kan je best een tent en kookstel meenemenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moet ook nog ergens overnachten en eten
Nja daar heb ik eigenlijk de fiets niet voor. Of het wordt wel heel erg dichtbij huis blijven. Dan kan ik net zo goed ook thuis slapen. En dan is het hele idee weg.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeggen ze moet je op een andere dag maar later komen maar ja das ook lastig
Krijg ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en overuren krijg je zeker niet betaald?
Dat kan ook, maar dan is het wel geregeld/geregistreerd.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Krijg ik ook niet hoor.
Tijd voor Tijd is het bij ons..
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Ja dat weten we niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:32 schreef Modus het volgende:
Ik kan me eik niet voorstellen dat Bal nu niks anders gehad zou hebben als ze toch nee tegen deze toko had gezegd.
vanavond lego masters kijken?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Spookhuis is bijna af.
Zere vingers.
Nah, dat interesseert me dan weer niks.quote:
Wel weer een travelsnackquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die dingen die ik op een roadtrip door Overijssel zou willen zien kunnen eigenlijk wel op 1 dag gewoon. Als je vroeg genoeg de auto bij de verhuur ophaalt. Er is toch niks open van winkels of horeca![]()
Je rijdt naar Giethoorn, je stapt uit, okee leuk Giethoorn huisjes water bootjes, je stapt in, je rijdt weer door, Holterberg leukleuk, half november al geweest, je rijdt naar Twente, okee zoutwinning, wil je wel meer van weten maar ja museum dicht. Je rijdt maar weer naar huis, auto inleveren, kapsalon bestellen. Roadtrip.![]()
Gaat nergens over dit
Ik vond er vorig seizoen ook niks aan, maar er komt ook niet veel beters opquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat interesseert me dan weer niks.
30 foto's van 30 verschillende bordjes "Corona we zijn dicht".quote:
Leuk voor laterquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
30 foto's van 30 verschillende bordjes "Corona we zijn dicht".
Zou het doen voor de kapsalon.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die dingen die ik op een roadtrip door Overijssel zou willen zien kunnen eigenlijk wel op 1 dag gewoon. Als je vroeg genoeg de auto bij de verhuur ophaalt. Er is toch niks open van winkels of horeca![]()
Je rijdt naar Giethoorn, je stapt uit, okee leuk Giethoorn huisjes water bootjes, je stapt in, je rijdt weer door, Holterberg leukleuk, half november al geweest, je rijdt naar Twente, okee zoutwinning, wil je wel meer van weten maar ja museum dicht. Je rijdt maar weer naar huis, auto inleveren, kapsalon bestellen. Roadtrip.![]()
Gaat nergens over dit
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets waar je met meerdere mensen in een ruimte samen bent en een leuke tijd hebt.
Vaag conceptquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets waar je met meerdere mensen in een ruimte samen bent en een leuke tijd hebt.
Zegt me niksquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kan ik mij feestjes niet herinneren hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ow lekker is datquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Vriend ligt al te slapen dus dan ga ik jullie maar weer lastigvallen.
Dat is nog van voor die tijd. Zijn denk ik wel schilderijen en muurschilderingen van gemaakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft citizen wel fotos van dit fenomeen?
oh. Is de Nachtwacht toevallig zon 'feestje' ?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nog van voor die tijd. Zijn denk ik wel schilderijen en muurschilderingen van gemaakt.
Zoiets. Er is ook nog een bekend schilderij van een etentje met 12 vrienden volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. Is de Nachtwacht toevallig zon 'feestje' ?
joh. Wat grappigquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets. Er is ook nog een bekend schilderij van een etentje met 12 vrienden volgens mij.
Beetje man heeft nooit hoofdpijn tenzij voor 11:00 en 3 kratten bier op.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na vet erge hoofdpijn enz dus ik begrijp het wel.
Mijn opa zei dat ook. Kwamen er mensen samen, in 1 ruimte zonder beeldschermen, en dan gingen ze lachen, drinken en lol maken.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft citizen wel fotos van dit fenomeen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger kon dat nog gewoon.
ken het echt helemaal nietquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn opa zei dat ook. Kwamen er mensen samen, in 1 ruimte zonder beeldschermen, en dan gingen ze lachen, drinken en lol maken.
Heel vreemd.
Als je het zo bekijkt was dit een best homo-erotische gebeurtenis.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger kon dat nog gewoon.
Vriendenweekend.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt was dit een best homo-erotische gebeurtenis.
Ik heb de DaVinci Code gelezen en links van Jezus zit Maria Magdalena.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt was dit een best homo-erotische gebeurtenis.
Oude of de remake?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Thomas Crown Affair op TV. Klassieker![]()
Entrapment is natuurlijk wel beter.
Niet alleen op je zolderkamer zittenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo dicht allemaal bij elkaar aan 1 tafel
Allemaal een sneltest gehadquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat ze allemaal aan dezelfde kant van de tafel zitten, as je gewoon normaal gaat zit kun je een veel kleinere tafel neerzettenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze Netflix keken. Beetje chillen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat ze allemaal aan dezelfde kant van de tafel zitten, as je gewoon normaal gaat zit kun je een veel kleinere tafel neerzetten
Tegenwoordig (nou ja vorig jaar, zelfs dit kan niet meer nu) ziet het er zo uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Dat soort feestjes zijn niets voor mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig (nou ja vorig jaar, zelfs dit kan niet meer nu) ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig (nou ja vorig jaar, zelfs dit kan niet meer nu) ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
Nee op deze manier hoeft het voor mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort feestjes zijn niets voor mij.
vannochtend treintje afgemaaktquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Spookhuis is bijna af.
Zere vingers.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probeer het nog een uurtje te redden. :p
jawel maar dit hou ik ook niet lang volquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ben je niet enorm vroeg wakker dan..
snap ik wel beetje..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dit hou ik ook niet lang vol
Zo onder de veren, morgen nieuwe dagquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een baaldag zeg, ik verveel me echt kapot nu
Flamingo-veren?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo onder de veren, morgen nieuwe dag
Veel boeiender wordt het niet meer ben ik bangquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo onder de veren, morgen nieuwe dag
Paddenstoelen kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Een baaldag door het weer?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hej manks.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
had je nog maar een Porschequote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroeg naar bed?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga bij de brievenbus zitten wachtenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
jij durftquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was vier minuten te laat binnen
Tot nu toe ben ik vaker te laat dan op tijd binnen geweest steeds.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel beetje ordinair.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
etto heeft altijd zin in ettolientje
Hey Budda!!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie hier best veel politie rondcirkelen in de binnenstadquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik vaker te laat dan op tijd binnen geweest steeds.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
etto heeft altijd zin in ettolientje
Hier valt het echt reuze mee. Als je in je eentje met de auto naar huis toe gaat pakken ze ook niet meteen iedereen eruit. Gisteren ook niemand gezien.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier best veel politie rondcirkelen in de binnenstad
daar ging mn drinkenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die van Etto is in opperste staat van paraatheid.
Et tu, ballie?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow, bal... is deze dolk in mijn rug van u?
Ik live life on the edge.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Gr, gr, je blauwe vrienden.
Staven huehue.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is meten met twee maatstaven confrere
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow, bal... is deze dolk in mijn rug van u?
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gelukkig woon je niet in de buurt van Etto. Die heeft een ander avondgeval van kracht.
Ja super eigenlijk. Maar natuurlijk veel te veel.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was je vlees van de Kamado.
Wow, nicequote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:25 schreef Fogel het volgende:
Hier krijgen we een herinnering om groente te eten ofzo
[ afbeelding ]
;Wquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek ook mijn bed op en mijn vriend. 🥰
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:25 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Die sliep al 2 uur toch. Bluf als je vanaf 2 meter bovenop hem springt.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
_quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:25 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
geniet er vanquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Nee man, ik kruip er gewoon zachtjes naast.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die sliep al 2 uur toch. Bluf als je vanaf 2 meter bovenop hem springt.
[ afbeelding ]
*drukt op rapporteer knopquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
ik las tsjernobylquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik was om 1 voor 9 binnen. Anders was ik nog even gestopt om een foto te maken van die poster van tsjierry met een hitlersnor.
Moet alleen de lift nog.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje hoe is 't met je spookhuis?
Daar moet je dan zo lang mogelijk van genieten.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen laatste dagje als dertiger...
quote:Op zondag 14 maart 2021 00:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zit overal en nergens.Maar ik ben inderdaad niet heel druk aan het posten nu.
ik was er eigenlijk nauwelijks vandaag... ehhh gisterenquote:Op zondag 14 maart 2021 00:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zit overal en nergens.Maar ik ben inderdaad niet heel druk aan het posten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |