SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is dermate waardeloos weer dat ik mijn geld terug wil.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je een voucher gaat krijgen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je een voucher gaat krijgen.
Ga je ook voor low&slow?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar eens wat hamburgers gaan maken
Morgenvroeg spare-ribs marineren en hopen dat ze nog wat beter gaan worden in vergelijking met de vorige keer.
Ribs zijn binnen 3-4 uur wel goed. Als het weer zo blijft gaan ze wel in de oven, mijn BBQ die doet het vast niet zo goed met deze temperatuurverschillen en wind.quote:
De nieuwe Kamado heeft helemaal geen last van wind. Das wel ideaal met die dingen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ribs zijn binnen 3-4 uur wel goed. Als het weer zo blijft gaan ze wel in de oven, mijn BBQ die doet het vast niet zo goed met deze temperatuurverschillen en wind.
Wat ben je ook een ongelooflijk mietje hequote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
HET IS KOUD IN DE SCHUUR.
Ben er mee gekapt. Ik wacht even tot het wat warmer is.
Verwachten dat haags ooit geen wijven gedrag meer vertoontquote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ongelooflijk mietje he
Dan moet je harder werkenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
HET IS KOUD IN DE SCHUUR.
Ben er mee gekapt. Ik wacht even tot het wat warmer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |