SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Drie! 1, 2, 3! Pak een kaart! En daar staat op....quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:06 schreef Molo het volgende:
Mijn eerste CD ooit was van Ome Henk, nadat ik het op plaat had beluisterd bij mijn neef
Heerlijk man, die humor, zo mooi, zeker als je dan met een collega zit en er iets uit flapt en dan volzinnen terug krijgt![]()
![]()
Oh prachtig, zulke acties joh, dat is toch goudquote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de middelbare hadden we een leraar die een groot Ome Henk fan was. We hadden eigenlijk "tekenen" maar nee, we gingen ipv krabbelen op papier gewoon naar een CD van Ome Henk luisteren
Is ze al beetje verder aan het kijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft nog een 'baan' voor zolang het duurt
Hij fietst nu weer hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
shit take wat is er met je paddestoel UI gebeurd
champignons zijn altijd goedquote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nu nog trek in champignons? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |