SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Drie! 1, 2, 3! Pak een kaart! En daar staat op....quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:06 schreef Molo het volgende:
Mijn eerste CD ooit was van Ome Henk, nadat ik het op plaat had beluisterd bij mijn neef
Heerlijk man, die humor, zo mooi, zeker als je dan met een collega zit en er iets uit flapt en dan volzinnen terug krijgt![]()
![]()
Oh prachtig, zulke acties joh, dat is toch goudquote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de middelbare hadden we een leraar die een groot Ome Henk fan was. We hadden eigenlijk "tekenen" maar nee, we gingen ipv krabbelen op papier gewoon naar een CD van Ome Henk luisteren
Is ze al beetje verder aan het kijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft nog een 'baan' voor zolang het duurt
Hij fietst nu weer hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
shit take wat is er met je paddestoel UI gebeurd
champignons zijn altijd goedquote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nu nog trek in champignons? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nu nog trek in champignons? [ afbeelding ]
Jeps. om 0900quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:01 schreef mschol het volgende:
[..]
bankzaken vandaag dat je er zo vroeg uit bent?
Ja druk dagje voor de boeg en ik moet voor maandagochtend een levensloop inleveren over mijn ouders dus ik ben al driftig aan het uittypen.quote:
Misschien zien we nu die „komiek“ voorlopig niet op TV, dan heeft het toch nog nut gehadquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had ie niet ongelijk maar daar was dit niet het platform voor. De politici komen voor een dabat en hun partijprogramma's uitleggen. Kan me niet voorstellen dat als een 'roast' aangekondigd wordt er een politicus aanschuift.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:08 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi en breekbaar hoor om de verhalen uit je dementerende vader te trekken, ook welmaar vooral vol ontzag voor die oude gek
![]()
Ik was zeventien en mocht voor het eerst alleen een avondje op stap, ik kreeg 5 pond mee van mijn vader die bromde dat ik het niet moest wagen om dat hele kapitaal zomaar op te maken.
Hij waarschuwde me dat hij om 07:00 uur de volgende ochtend aan mijn mond zou komen ruiken of ik niet dronken was geworden, met donkere blik zei hij dat hij me zou vermoorden als ik slechte dingen zou flikken bij een meisje, nooit helemaal begrepen wat hij nu precies bedoelde want hij zei vervolgens wel "Go get'em lassies"
We gingen naar Mannister, die hadden een grote schuur achter de boerderij waar het iedere zaterdag dansen was en zowat de enige plek waar leven was op zaterdagavond, daar stond ik ineens zenuwachtig te staren naar het mooiste meest uitdagende meisje op de dansvloer.
In mijn veel te grote geleende pak, dat pak rook ook nog eens helemaal naar Kenny de buurjongen, probeerde ik uit te rekenen hoeveel bier ik zou kunnen kopen voor mijn 5 pond om genoeg lef te verzamelen om haar aan te spreken.
Jammer genoeg bleek echter al snel dat ze mijn vriend Joe leuker vond en binnen een paar tellen had hij ze naar ons toe gewenkt en gelokt, tot mijn verbazing en schrik stelde ze zich voor als Henrieeeejettaaah in het Duits, een beetje verslagen droop ik af want ze leken elkaar wel erg leuk te vinden die twee, Joe was ook een knappe jongen met zijn ravenzwarte dikke haar, brutaaltje ook.
De volgende dag zag ik echter meteen aan Joe zijn uitgestreken gezicht dat het niets geworden was met de mooie knappe Duitse en hij schoot in de lach, ze is Nederlands hoor, jij boerenpummel...
Mag naar de burgemeester van deze stad en onze vorst, die gaan een videoboodschapje voor ze inspreken, vrees dat ze het wel enigszins gaan kuisenquote:
Je ziet er ook zo verwilderd uit?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Dit ben ik nu
https://9gag.com/gag/a4EQ2Nv
jaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet er ook zo verwilderd uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |