SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Drie! 1, 2, 3! Pak een kaart! En daar staat op....quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:06 schreef Molo het volgende:
Mijn eerste CD ooit was van Ome Henk, nadat ik het op plaat had beluisterd bij mijn neef
Heerlijk man, die humor, zo mooi, zeker als je dan met een collega zit en er iets uit flapt en dan volzinnen terug krijgt![]()
![]()
Oh prachtig, zulke acties joh, dat is toch goudquote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de middelbare hadden we een leraar die een groot Ome Henk fan was. We hadden eigenlijk "tekenen" maar nee, we gingen ipv krabbelen op papier gewoon naar een CD van Ome Henk luisteren
Is ze al beetje verder aan het kijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft nog een 'baan' voor zolang het duurt
Hij fietst nu weer hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
shit take wat is er met je paddestoel UI gebeurd
champignons zijn altijd goedquote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nu nog trek in champignons? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nu nog trek in champignons? [ afbeelding ]
Jeps. om 0900quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:01 schreef mschol het volgende:
[..]
bankzaken vandaag dat je er zo vroeg uit bent?
Ja druk dagje voor de boeg en ik moet voor maandagochtend een levensloop inleveren over mijn ouders dus ik ben al driftig aan het uittypen.quote:
Misschien zien we nu die „komiek“ voorlopig niet op TV, dan heeft het toch nog nut gehadquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had ie niet ongelijk maar daar was dit niet het platform voor. De politici komen voor een dabat en hun partijprogramma's uitleggen. Kan me niet voorstellen dat als een 'roast' aangekondigd wordt er een politicus aanschuift.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:08 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi en breekbaar hoor om de verhalen uit je dementerende vader te trekken, ook welmaar vooral vol ontzag voor die oude gek
![]()
Ik was zeventien en mocht voor het eerst alleen een avondje op stap, ik kreeg 5 pond mee van mijn vader die bromde dat ik het niet moest wagen om dat hele kapitaal zomaar op te maken.
Hij waarschuwde me dat hij om 07:00 uur de volgende ochtend aan mijn mond zou komen ruiken of ik niet dronken was geworden, met donkere blik zei hij dat hij me zou vermoorden als ik slechte dingen zou flikken bij een meisje, nooit helemaal begrepen wat hij nu precies bedoelde want hij zei vervolgens wel "Go get'em lassies"
We gingen naar Mannister, die hadden een grote schuur achter de boerderij waar het iedere zaterdag dansen was en zowat de enige plek waar leven was op zaterdagavond, daar stond ik ineens zenuwachtig te staren naar het mooiste meest uitdagende meisje op de dansvloer.
In mijn veel te grote geleende pak, dat pak rook ook nog eens helemaal naar Kenny de buurjongen, probeerde ik uit te rekenen hoeveel bier ik zou kunnen kopen voor mijn 5 pond om genoeg lef te verzamelen om haar aan te spreken.
Jammer genoeg bleek echter al snel dat ze mijn vriend Joe leuker vond en binnen een paar tellen had hij ze naar ons toe gewenkt en gelokt, tot mijn verbazing en schrik stelde ze zich voor als Henrieeeejettaaah in het Duits, een beetje verslagen droop ik af want ze leken elkaar wel erg leuk te vinden die twee, Joe was ook een knappe jongen met zijn ravenzwarte dikke haar, brutaaltje ook.
De volgende dag zag ik echter meteen aan Joe zijn uitgestreken gezicht dat het niets geworden was met de mooie knappe Duitse en hij schoot in de lach, ze is Nederlands hoor, jij boerenpummel...
Mag naar de burgemeester van deze stad en onze vorst, die gaan een videoboodschapje voor ze inspreken, vrees dat ze het wel enigszins gaan kuisenquote:
Je ziet er ook zo verwilderd uit?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Dit ben ik nu
https://9gag.com/gag/a4EQ2Nv
jaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet er ook zo verwilderd uit?
* doet keten omquote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag naar de burgemeester van deze stad en onze vorst, die gaan een videoboodschapje voor ze inspreken, vrees dat ze het wel enigszins gaan kuisen
Moet je wel je vachtje platlikken om je weer toonbaar te maken voor de klanten van Satanisch en Softijsquote:
al spek op?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Dit ben ik nu
https://9gag.com/gag/a4EQ2Nv
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel je vachtje platlikken om je weer toonbaar te maken voor de klanten van Satanisch en Softijs
Zoiets geloof ik, dat weet ik zelfs niet eens helemaal maar ik had een draft ingezonden naar de burgemeester hier en die schakelde de Rijksvoorlichtingsdienst op eigen houtje erbij, wel lullig want die mensjes haten dit soort aandacht maar goed, per videoboodschap dus het lijkt me dat ze dat wel overlevenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* doet keten om
O wacht
Zijn ze 60 jaar getrouwd? Daar kwamen pre-corona burgemeesters voor op bezoek
Hij is nog steeds stapelverliefd op die knappe uitdagende vrouw van weleer, vroeger waren de mensen uit iets ander hout gesneden denk ik wel eens.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets geloof ik, dat weet ik zelfs niet eens helemaal maar ik had een draft ingezonden naar de burgemeester hier en die schakelde de Rijksvoorlichtingsdienst op eigen houtje erbij, wel lullig want die mensjes haten dit soort aandacht maar goed, per videoboodschap dus het lijkt me dat ze dat wel overleven
zo dik. Met voorhoofdvet?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij lijkt sprekend op een collega van me
Ja, bedrijf heeft geprobeerd haar te helpen met afvallen. Allerlei cursussen voor haar betaald. Maar dan ging ze naar de kantine en kwam ze met twee borden nasi terugquote:
ja eigenlijk is het wel sneuquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bedrijf heeft geprobeerd haar te helpen met afvallen. Allerlei cursussen voor haar betaald. Maar dan ging ze naar de kantine en kwam ze met twee borden nasi terug
Neefjes of nichtjes die jouw huis gebruiken om een beetje te flikflooien als jij er niet bent?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
Of je vind gummibeertjes achter je bank, heb die serieus nog nooit op hier
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag het hopen voor ze.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neefjes of nichtjes die jouw huis gebruiken om een beetje te flikflooien als jij er niet bent?
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bedrijf heeft geprobeerd haar te helpen met afvallen. Allerlei cursussen voor haar betaald. Maar dan ging ze naar de kantine en kwam ze met twee borden nasi terug
Ze is wel heel ongelukkig en eenzaam. Maar ik weet niet of ze dat al was voordat ze zo uitzinnig dik werd. Ons kantoor is zowat naast de metro, maar ze neemt elke dag een taxi naar het station omdat ze dat stukje niet kan lopenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vast veel verdriet om weg te moeten eten
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
'BORSATO: ’Ik haat mezelf om de schuld en de schaamte’'
Wees gerust, Marco. Wij haten je ook. Om je KUTMUZIEK!
Mijn werkgever heeft ook wel eens een poging gedaan om iemand te helpen met het veranderen van levensstijl, dat is niet eenvoudig.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is wel heel ongelukkig en eenzaam. Maar ik weet niet of ze dat al was voordat ze zo uitzinnig dik werd. Ons kantoor is zowat naast de metro, maar ze neemt elke dag een taxi naar het station omdat ze dat stukje niet kan lopen
Half simpel Nederland neuken en als het vaste vrouwtje zegt genoeg is genoeg naar mammie rennen om te huilen, moet wel een Italiaan zijn, of een Fokker.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja ze werkt nog.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is wel heel ongelukkig en eenzaam. Maar ik weet niet of ze dat al was voordat ze zo uitzinnig dik werd. Ons kantoor is zowat naast de metro, maar ze neemt elke dag een taxi naar het station omdat ze dat stukje niet kan lopen
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ruud de Wild zei laatst dat Iris Hond een dom wijf was die voor iedereen de benen opent.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half simpel Nederland neuken en als het vaste vrouwtje zegt genoeg is genoeg naar mammie rennen om te huilen, moet wel een Italiaan zijn, of een Fokker.
Dat is een vaginale zwevert ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ruud de Wild zei laatst dat Iris Hond een dom wijf was die voor iedereen de benen opent.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft ook wel eens een poging gedaan om iemand te helpen met het veranderen van levensstijl, dat is niet eenvoudig.
Bij hem moesten de armleuningen van de bureaustoel afgehaald worden.
dus ze is het stereotype fokkerquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Toen ik er net werkte, poogde ik af en toe een praatje met haar te maken. Maar ze zwelgde in zelfmedelijden. Mondde altijd weer uit in gejammer.
Dus maar snel mee gestopt
Nu moet je wel even voorzichtig zijn wie je als verdachte wil aanwijzenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is ze wel eens van ons.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu moet je wel even voorzichtig zijn wie je als verdachte wil aanwijzen
Als zij jouw klavieren wil beroeren zeg je ook geen nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ruud de Wild zei laatst dat Iris Hond een dom wijf was die voor iedereen de benen opent.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal er even goed over nadenken.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij werkt een vrouw met zulke grote borsten dat ze haar toetsenbord er soms oplegt omdat ze vermoeide uitgestrekte kipfiletarmen krijgt anders, moet me altijd inhouden met commentaarquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Toen ik er net werkte, poogde ik af en toe een praatje met haar te maken. Maar ze zwelgde in zelfmedelijden. Mondde altijd weer uit in gejammer.
Dus maar snel mee gestopt
DMquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal er even goed over nadenken.
Ehmquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij werkt een vrouw met zulke grote borsten dat ze haar toetsenbord er soms oplegt omdat ze vermoeide uitgestrekte kipfiletarmen krijgt anders, moet me altijd inhouden met commentaar
Nou ja, eigenlijk denk ik dat ik toontje zo zou herkennen. Ik denk dat ze zelfs typt met een nasaal, zeurderig stemmetje.quote:
Dit klinkt niet praktisch.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij werkt een vrouw met zulke grote borsten dat ze haar toetsenbord er soms oplegt omdat ze vermoeide uitgestrekte kipfiletarmen krijgt anders, moet me altijd inhouden met commentaar
Zo ken ik een kerel en die heet Eland met zijn achternaam en die klinkt ook echt als een eland, overal een extra irritante nasale n achteraan.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk denk ik dat ik toontje zo zou herkennen. Ik denk dat ze zelfs typt met een nasaal, zeurderig stemmetje.
dat zegt ie waarschijnlijk ook alleen maar omdat ie er zelf niet overheen mochtquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je er nu een quiz van maken zodat we allemaal mogen raden en jij niet alles over je heenkrijgt?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk denk ik dat ik toontje zo zou herkennen. Ik denk dat ze zelfs typt met een nasaal, zeurderig stemmetje.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ken ik een kerel en die heet Eland met zijn achternaam en die klinkt ook echt als een eland, overal een extra irritante nasale n achteraan.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ken ik een kerel en die heet Eland met zijn achternaam en die klinkt ook echt als een eland, overal een extra irritante nasale n achteraan.
Wel een goed ideequote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er nu een quiz van maken zodat we allemaal mogen raden en jij niet alles over je heenkrijgt?
Ik koop om die reden altijd van hetzelfde merk. Anker.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, het oplaadkabeltje voor mijn ipad dat ik bij bol.com heb gekocht, heeft het precies vijf weken gedaan
Uitbeelden. Of een rebus van maken.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er nu een quiz van maken zodat we allemaal mogen raden en jij niet alles over je heenkrijgt?
Waar koop je die?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik koop om die reden altijd van hetzelfde merk. Anker.
Maar er voor vanavond een spelshow van met prijzenquote:
Paintquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitbeelden. Of een rebus van maken.
Dat je überhaupt nog bij Bol besteld, ik laat ze links liggenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, het oplaadkabeltje voor mijn ipad dat ik bij bol.com heb gekocht, heeft het precies vijf weken gedaan
Amazon. Iets duurder, maar ook te krijgen in ongeveer iedere lengte. Even kijken welke ik heb.quote:
Jij koopt zeker bij ballon.fr?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog bij Bol besteld, ik laat ze links liggen
Tegenwoordig is het echt ellende met al die externe winkels. Amazon heeft dat ook, maar die hebben ze wat beter onder controle.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog bij Bol besteld, ik laat ze links liggen
Ik neem die laders altijd per 20 mee van mijn werkquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het echt ellende met al die externe winkels. Amazon heeft dat ook, maar die hebben ze wat beter onder controle.
Werk je bij allekabels.nl?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem die laders altijd per 20 mee van mijn werk
Ik ook al ja, ben er nog zuinig op ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel een berg HDMI kabels hier liggen die ik ooit van mijn werk meegenomen heb
steldquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.amazon.nl/Ank(...)f=sr_1_2?__mk_nl_NL=ÅMÅ´ÕŅ&crid=25ELLLYT7EONN&dchild=1&keywords=anker+lightning+cable&qid=1615621930&sprefix=anker%2Caps%2C288&sr=8-2
Paaseitjes scoren.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb voor vandaag eigenlijk helemaal geen plannen.
Nee je bent toch ook geen terrorist.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb voor vandaag eigenlijk helemaal geen plannen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je bent toch ook geen terrorist.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij koopt zeker bij ballon.fr?
/meldmisdaadanoniemquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem die laders altijd per 20 mee van mijn werk
Ow dus ik ben terroristquote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je bent toch ook geen terrorist.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Afspraak gemaakt bij de masseur voor volgende week
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Bal is vandaag aan het worstelen met bankkopers?
Hoop het nietquote:
Gefeliciteerd Gerriequote:
chinees bestellen op kosten van de baasquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Tot 1900 afspraken staan. K werk tot 1700
gewoon beetje opletten waar je besteld op bol imho..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het echt ellende met al die externe winkels. Amazon heeft dat ook, maar die hebben ze wat beter onder controle.
Overuren dubbel betaald?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerdquote:
Gewoon om 1700 de deur dicht doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:28 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn huis waait bijna weg volgens mij, wat een wind.
Wel ietsjes ouder, dacht ik. 38 of 39quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
Maar hoe oud is kersenlippen geworden? 23?
De bank sluiten heet dat in haar gevalquote:
Hier valt het wel mee. Vanochtend ging het wel even hardquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:28 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn huis waait bijna weg volgens mij, wat een wind.
Het gaat hier hele ochtend al te keer.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee. Vanochtend ging het wel even hard
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat hier hele ochtend al te keer.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:07 schreef gianni61 het volgende:
het woeide best aardig tijdens mijn wandelrondje
ik was al blij dat ik de fiets thuis had gelatenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
k
[..]woei bijna weg met mn winkelwagen
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
Dat er nog maar vele Gerrie's mogen volgen
hmm..quote:
Ow je bent weer een jaar OUDERquote:
ik ben op tijd weer binnen, de regen komt nu weer horizontaal langsquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
helemaal geen zin om te gaan lopen vandaag.
Je moet er dan ook geen verplichting van makenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
helemaal geen zin om te gaan lopen vandaag.
hou die regen daar maar, hier is het lekker droogquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben op tijd weer binnen, de regen komt nu weer horizontaal langs
nu ook weer zonquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
hou die regen daar maar, hier is het lekker droog
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:48 schreef Gruj0 het volgende:
Gefeliciteerd @:CherryLips
Sterkte met werk @:Bitterbal
@:De rest
Ik durf geen ja te zeggen, maar ben toch benieuwdquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik eens een echte US post maken?
Ja ok zo kan het ook, even typen, brbquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik durf geen ja te zeggen, maar ben toch benieuwd
Ik voorspel:quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even de US bingokaart erbij pakken.
Ik moet nog een sterrenkok. Volgens mij win ik dan de doedelzak met US-tartanquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even de US bingokaart erbij pakken.
een foto van een velgquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voorspel:
Porsche
Willeke alberti
Seks met garnalen
Veel drank
Nichtje
De ambassadeursdochter slaan we over vandaag.
Wat win ik?
O, wie dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben er wel eindelijk achter wie de Mustang gedoneerd heeft
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin om ook maar iets te doen vandaag
als je nog een climax wil weet ik nog wel wat sitesquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin om ook maar iets te doen vandaag
We hebben hier wel genoeg aan één Schot lijkt mequote:
Ik ga alquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier wel genoeg aan één Schot lijkt me
schot, onderdeks, dekquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier wel genoeg aan één Schot lijkt me
Dis gonna be gudquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:12 schreef jerney het volgende:
Oh man US is al tien minuten driftig aan het typen
Zelfs "er komt weer een lulverhaal aan" is weer gelogenquote:
Je doet je best om hem wel te laten posten nu?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:16 schreef Modus het volgende:
Ah mister next level aandachtshoer weer on full steam.
Nopesquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs "er komt weer een lulverhaal aan" is weer gelogen
Ik zal me inhouden lieve Modus, deze is te erg.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:16 schreef Modus het volgende:
Ah mister next level aandachtshoer weer on full steam.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden lieve Modus, deze is te erg.
Vals alarm mensen
in jail?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vals alarm mensen
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voorspel:
Porsche
Willeke alberti
Seks met garnalen
Veel drank
Nichtje
De ambassadeursdochter slaan we over vandaag.
Wat win ik?
Krakkemikkig logeerbed van een vriend maandagnacht, lekker spannend dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was wel benieuwd waar de rugpijn vandaan kwam bij US en of hij een nachtje in de cel doorgebracht had.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:12 schreef jerney het volgende:
Oh man US is al tien minuten driftig aan het typen
Lekker. Fapje gezet ook?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:22 schreef Karzai het volgende:
ik heb de hele ochtend zitten geilen op stacey dooly, die zat bij saturday kitchen vandaag
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vals alarm mensen
Rood haarquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:23 schreef Karzai het volgende:
Haar mooie rode haar kwam nu tot haar kont en ze had stiletto hakken aan
dat is wel erg undergroundquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Gister confetti en glitters gegeten dus net een feestje in de pot.
Ik wil deze niet inkoppenquote:
Wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
gadver wat is die milka cheesecake goor zeg
Met dit hebben we geen Stacey Dooley meer nodigquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
US durfde zijn verhaal niet te posten, hij heeft wat foto's doorgestuurd en gevraagd of ik het even voor hem wilde posten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend al kilo’s vlees gehaald en ongerubt voor een long&slow op de nieuwe Kamado. (Hipster)
Maar wel weer voor, ding onder de overkapping, muziekje erbij biertje zo..
Muziekje voor derbijquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend al kilo’s vlees gehaald en ongerubt voor een long&slow op de nieuwe Kamado. (Hipster)
Maar wel weer voor, ding onder de overkapping, muziekje erbij biertje zo..
Dus nu heb je zestien lekkere kaasjes, stukjes rode bloedkoe, wat gekruide halve kiep, islamitische worstenbroodjes en wat ragout om te drinken?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop dat mijn dakpannen allemaal op zijn plek blijven liggen.
Wel weer thuis nu. Boodschappen gedaan terwijl ik honger had.
Dacht even dat je mij gequote hadquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus nu heb je zestien lekkere kaasjes, stukjes rode bloedkoe, wat gekruide halve kiep, islamitische worstenbroodjes en wat ragout om te drinken?
Ben je dan de kaas, de dode koe, het dode vogeltje wat niet kan vliegen of het religieus correcte worstenbroodje?quote:
Je verwart mequote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dan de kaas, de dode koe, het dode vogeltje wat niet kan vliegen of het religieus correcte worstenbroodje?
Klopt wel ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Je verwart me
Neig naar dood vogeltje
Scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus nu heb je zestien lekkere kaasjes, stukjes rode bloedkoe, wat gekruide halve kiep, islamitische worstenbroodjes en wat ragout om te drinken?
wat heeft die gedaan?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt iedereen te haten op Van RossemAlsof hij het probleem is.
Maarten van Rossem is hoe Etto over een paar jaar gaat zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt iedereen te haten op Van RossemAlsof hij het probleem is.
Of andersom.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maarten van Rossem is hoe Etto over een paar jaar gaat zijn.
Zou er nou echt he-le-maal niemand zijn bij NOS/RIVM die onderhand snapt dat dat cijfer an sich eik geen reet zegt t.o.v. de situatie waar we in zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |