Volgensquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:40 schreef DKUp het volgende:
..Hoewel Linda eigenlijk niet meer kan huilen door alle cosmetische ingrepen
Echt een uitspraak van een boswachterquote:Op zaterdag 13 maart 2021 04:12 schreef de_boswachter het volgende:
omdst hij zijn zaad in een jong hertje wou duwen ten tijde van z'n huwelijk
Nou, in dat geval heb ik wel medelijden met zijn gezin. Niet met de veroorzaker van alle ellende. Berouw komt na de zonde huh. Maar dat oeroude Hollandsche spreekwoorde kende Marco waarschijnlijk toen nog niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 04:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag de trailer van dat kutprogramma. Die Marco zo super emotioneel. Alsof wij medelijden met hem en z'n gezin moeten hebben omdst hij zijn zaad in een jong hertje wou duwen ten tijde van z'n huwelijkOuwe geilneef.
Marco is meer van de minder vaak gehoorde spreekwoorden zoals 'Vrouwen kunnen een orgasme faken, mannen een hele relatie'quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, in dat geval heb ik wel medelijden met zijn gezin. Niet met de veroorzaker van alle ellende. Berouw komt na de zonde huh. Maar dat oeroude Hollandsche spreekwoorde kende Marco waarschijnlijk toen nog niet.
waarom praat jij zo over Marco Borsato?quote:Op zondag 14 maart 2021 05:02 schreef Haradutas88 het volgende:
Als je zo dood bent van binnen dan moet je misschien gaan denken aan vrijwillige euthanasie.
Alles oké met je?quote:Op zondag 14 maart 2021 05:02 schreef Haradutas88 het volgende:
Als je het interview hebt gekeken en niet meegevoeld hebt met Marco, dan ben je echt verrot van binnen en moet je je jezelf afvragen of het wel zinvol is dat je leeft. Als je zo dood bent van binnen dan moet je misschien gaan denken aan vrijwillige euthanasie.
quote:Op zondag 14 maart 2021 05:02 schreef Haradutas88 het volgende:
Als je het interview hebt gekeken en niet meegevoeld hebt met Marco, dan ben je echt verrot van binnen en moet je je jezelf afvragen of het wel zinvol is dat je leeft. Als je zo dood bent van binnen dan moet je misschien gaan denken aan vrijwillige euthanasie.
Ik belijd momenteel het borsatanisme na deze aflevering.quote:Op zondag 14 maart 2021 05:02 schreef Haradutas88 het volgende:
Ik ben er nog.quote:Op zondag 14 maart 2021 05:02 schreef Haradutas88 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |