quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:14 schreef pullup het volgende:
Niet gevonden maar kreeg deze![]()
[ afbeelding ]
Ben je mooi klaar meequote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:14 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kun je waarschijnlijk wel bij de AH krijgenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:16 schreef Prisha het volgende:
Die lijkt me wel lekker, misschien haal ik die Karmeliet nog.
quote:
Macht kein flaus ausquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:14 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel maar even vals... de inhoud klopt niet
Als ik weer zin heb dan haal ik hem denk ik. Beschrijving klinkt goed. En pullup is blij.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kun je waarschijnlijk wel bij de AH krijgen
Ja bij die van mij wel, niet eens duur en mijn nieuwe favo biertjequote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kun je waarschijnlijk wel bij de AH krijgen
een Kquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind het ook gewoon een gaaf woord:
Karmaliet
echtquote:
Het was voorbestemdquote:
Jaaa, ik had ook vlees met een k...quote:
Jemigquote:
Kunst.. is geen vleesch Omaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaaa, ik had ook vlees met een k...
Ja, die eigenheimer vindt de andere lekkerder....quote:
kutquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaaa, ik had ook vlees met een k...
En terecht!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die eigenheimer vindt de andere lekkerder....
hmm meestal zijn we het eensquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunst.. is geen vleesch Oma
Op een schaal van Jopen, hoe vind ie deze?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
silverquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En terecht!
High Five to the Grey Fox.
Klinkt als een of ander oeroud gesteente.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind het ook gewoon een gaaf woord:
Karmaliet
Jij snapt!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een of ander oeroud gesteente.
ik brouw ookquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:22 schreef Fogel het volgende:
Karemeliet is een van mijn favoriete tripels.
Is ook de basis qua smaak van mijn eigen tripel, heb er een beetje rook bij aan toegevoegd en brouw het met "heilig water" uit een bron die hier niet zo ver vandaan is bij een pelgrimsroute. Mensen lieten daar na het water te drinken hun krukken enzo staan en liepen verder. Perfecte basis dus voor bier
silver is sexy...grey not so muchquote:
Ik krijg steeds meer zin jouw brouwsels te proevenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:22 schreef Fogel het volgende:
Karemeliet is een van mijn favoriete tripels.
Is ook de basis qua smaak van mijn eigen tripel, heb er een beetje rook bij aan toegevoegd en brouw het met "heilig water" uit een bron die hier niet zo ver vandaan is bij een pelgrimsroute. Mensen lieten daar na het water te drinken hun krukken enzo staan en liepen verder. Perfecte basis dus voor bier
En jij zit nu zonder bier.quote:
Dan zou deze winnen. Hij was geen fan van de Jopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op een schaal van Jopen, hoe vind ie deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |