Bij voorkeur puur en in ieder geval geen vulling, nootjes of whatsoever erin. Uiteraardquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit welke chocolade? Neem aan dat jij puur had
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gedaan, maar hij heeft liever bier.![]()
Jullie krijgen allemaal de groetjes en hij (we) hopen op een meet
Die heeft een grappige nekquote:
MadMasterquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en las, dat iemand contact heeft met L2B... toevallig had ik het van de week met opa nog over hem. Met zijn eitjes![]()
Fijn dat het goed gaat.
Soms vind ik het zo mooi hoe Fok bezorgt kan zijn...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en las, dat iemand contact heeft met L2B... toevallig had ik het van de week met opa nog over hem. Met zijn eitjes![]()
Fijn dat het goed gaat.
Tja, behelpenquote:
Doet ie niet aan tussenbiertjes stiekem?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier wordt de klok verzet naar kwart over 9... Bedoelt hij daar wat mee
Vaak wel, maar nu niet...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Doet ie niet aan tussenbiertjes stiekem?
Ja die zit nu weer huilend in een hoekje danquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms vind ik het zo mooi hoe Fok bezorgt kan zijn...
En soms bekruipt het me omdat ik bang ben dat we weleens iemand over het hoofd zien...
Net een puur eitje gepakt. Het bier smaakt nu wat zuurder.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer er voor de grap eens 1 bij je bier, is echt smakelijk hoor.
Geen idee, ik haal alleen grote repenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, behelpen
Ik zal een stukje puur halen
Zijn die er nog in mini-verpakking, of zit je gelijk aan een reep vast?
Ik roep dan altijd dat niemand mij zietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms vind ik het zo mooi hoe Fok bezorgt kan zijn...
En soms bekruipt het me omdat ik bang ben dat we weleens iemand over het hoofd zien...
Maar, braaf 1 of 2 blokjes per keer toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal alleen grote repen
Dank voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net een puur eitje gepakt. Het bier smaakt nu wat zuurder.
Maar het is geen vieze combi toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
quote:
Nu een melk proberen! En dan een witte, en dan...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
2 lukt meestal welquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, braaf 1 of 2 blokjes per keer toch?
Wha.. ik weet dat ik er tegen geprotesteerd heb... maar vorig weekend liep het zo.. en had ik bier en chocolade...quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit op de laptop van opa en daar heb ik geen gyazo op, anders had ik even een screenshot gemaakt... onder in beeld staan allemaal foto's... die tweede (foto 126) lijkt wel een grote kut
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nu een melk proberen! En dan een witte, en dan...
HaHAHAAH Hardop !quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit op de laptop van opa en daar heb ik geen gyazo op, anders had ik even een screenshot gemaakt... onder in beeld staan allemaal foto's... die tweede (foto 126) lijkt wel een grote kut
Opa kan het allemaal uitleggenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zal eens even op zoek gaan danquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Oehhhhhh knoert hard ff.quote:
Kun je die ff quoten ?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie onderaan ook een foto van Deisyy in haar dirndl.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je die ff quoten ?
Asking for a friend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |