Haarlem is sowieso heel erg de moeite waard, heeft een hele leuke binnenstad met leuke hofjes enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Ik ben ook naar Enschede gereden naar Grolsch. Ook niet naast de deur.
En heb je al geproefd?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:45 schreef D. het volgende:
Die 2e was trouwens een paar weken gelden in de aanbieding bij de AH, had toen al 4 flesjes meegenomen
ben niet zo'n stadsmens.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haarlem is sowieso heel erg de moeite waard, heeft een hele leuke binnenstad met leuke hofjes enzo.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:
Ik moet over op wat pittiger muziek denk ik. Anders soes ik weg.
Oja, chocoladequote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:47 schreef shiitake het volgende:
Ik heb wel 2 paaseitjes op. Zou dat helpen?
Beterquote:
Toen ik een jaar of 20 was speelde ik het altijd in de pauze op mijn werk, maar ik zou het nu echt niet meer weten. Ik kan beter pesten of ezelenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt, bij troef is ie veel waard.
Maar het onthouden welke kaarten gespeeld zijn en welke er nog zijn.
Ik probeer nu om in elk geval de troef te onthouden maar raak steeds de tel kwijt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zitten jullie nu aan de teint Meaddow?
Die had je voor bij je bier moeten bewarenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:47 schreef shiitake het volgende:
Ik heb wel 2 paaseitjes op. Zou dat helpen?
Ik kan nu Toepen en Klaverjassen (Amsterdams variant). Vind ik al heel watquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 20 was speelde ik het altijd in de pauze op mijn werk, maar ik zou het nu echt niet meer weten. Ik kan beter pesten of ezelen
Ah! Dat in mijn inbrengquote:
Ik heb nog een hele schaal, maar die heb ik ver weg gezet nu.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had je voor bij je bier moeten bewaren
Hij is toch best goed en inderdaad een echt winterbiertjequote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah! Dat in mijn inbreng![]()
Ik zei al laatste tegen iemand.. dat is wel een winter biertje .. maar... te happen
Ik heb je liever als fotograafquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |