Dit dusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze TT kennen we
YES! 9 punten voorsprong voor Ajax zondagavond
aangezien we tegen de amateurs van Feyenoord spelen durf ik dit wel aanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:57 schreef GGMM het volgende:
Dan ook niet huilen als je zondag wordt uitgelachen.
Het zijn nog altijd dezelfde amateurs als op 31 januari.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
aangezien we tegen de amateurs van Feyenoord spelen durf ik dit wel aan
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:57 schreef GGMM het volgende:
Raar dat alle PSVers zo arrogant zijn (zie TT)
Toen hadden 'we' met 0-6 moeten winnen. Maar prima, we gaan het zien.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd dezelfde amateurs als op 31 januari.
En maar klagen over arrogantie van ajax. En dan zie je die psv topics van psvvelquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:57 schreef GGMM het volgende:
Raar dat alle PSVers zo arrogant zijn (zie TT)
Is alweer een tijdje terug dat PSV van Feyenoord gewonnen heeft en sowieso een topwedstrijdquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
Je speelt thuis tegen een ploeg die 3 posities lager staat. Als je zegt dat je daarvan gaat winnen ben je arrogant?
Er wordt hier met nieuws gestrooid.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje terug dat PSV van Feyenoord gewonnen heeft en sowieso een topwedstrijd
ik ga er lekker voor zitten, zo'n topwedstrijd die er niet toe doetquote:Op zondag 14 maart 2021 10:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er wordt hier met nieuws gestrooid.
Dat zal bij beide clubs als een mokerslag aankomen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga er lekker voor zitten, zo'n topwedstrijd die er niet toe doet
Resultaten uit het verleden zeggen natuurlijk niet zo veel. Je kunt refereren aan de wedstrijd van eind januari, maar dan nog zit je met vorm en fitheid van spelers.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje terug dat PSV van Feyenoord gewonnen heeft en sowieso een topwedstrijd
ik denk het ook wel, voorin is PSV ook een klasse beter alleen als je ziet dat zelfs tegen ploegen als Fortuna en ADO kansen weggegeven worden dan zou ik als PSVer pas rustig achterover leunen bij de 3-0quote:Op zondag 14 maart 2021 10:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zeggen natuurlijk niet zo veel. Je kunt refereren aan de wedstrijd van eind januari, maar dan nog zit je met vorm en fitheid van spelers.
Ik blijf erbij dat PSV favoriet is vandaag, zeker als je de selecties naast elkaar legt en het feit dat PSV zich nu volledig op de competitie kan focussen.
Zo is de heenwedstrijd immers ook verloren door PSV met de eerste 3 kansen die er voor Feyenoord gelijk invlogen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het ook wel, voorin is PSV ook een klasse beter alleen als je ziet dat zelfs tegen ploegen als Fortuna en ADO kansen weggegeven worden dan zou ik als PSVer pas rustig achterover leunen bij de 3-0
Met deze verdediging is het zelfs tegen een degradatiekandidaat nooit rustig achterover leunen. Ik ben er dan ook niet gerust op tegen Feyenoord, maar zie PSV wel winnen vandaag.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het ook wel, voorin is PSV ook een klasse beter alleen als je ziet dat zelfs tegen ploegen als Fortuna en ADO kansen weggegeven worden dan zou ik als PSVer pas rustig achterover leunen bij de 3-0
Ik verwacht niet veel van Gakpo, die mist wedstrijdritme en zal niet starten verwacht ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar vanmiddag. Feyenoord ligt ons net als Heerenveen totaal niet. Al 14 toppers geen zege. Wordt echt weer eens tijd. Wel fijn dat je nu voorin met Gakpo en Madueke weer wat meer keuze hebt, dat zijn toch hele belangrijke spelers.
Mvogo, Dumfries, Teze, Viergever, Max, Sangare, Boscagli, Gotze, Madueke, Malen, Zahavi wat mij betreft.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van Gakpo, die mist wedstrijdritme en zal niet starten verwacht ik.
Ik zou er wat mee gaan doen met deze uitspraak.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:30 schreef damsco het volgende:
Ik ga even een gewaagde uitspraak doen: ik denk ook niet dat PSV wint van Feyenoord, mits Feyenoord PSV in bedwang kan houden of zelfs meer doelpunten weet te maken, tenzij PSV wel meer doelpunten weet te maken, dan zie ik PSV wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |