dat is elke wedstrijd van ons zoquote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef tompsv18 het volgende:
Tief toch op, godverdomme 2 kansen en liggen er allebei in.
Yep, PSV goed samengevat.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat. Een. Gekut.
100 kansen nodig om zelf een doelpunt te maken.
Elk schot op eigen goal is direct een tegengoal.
Ah, de klassieke 'Dit ligt aan Schmidt'-take van het weekend is ook weer bij gekomen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat Schmidt maar lang jullie trainer mag blijven, met een verdedigend blok dat niet kan voetballen en twee backs die als buitenspelers fungeren
Het is niet bepaald een tactisch genie he, meer een one-trick-ponyquote:Op zondag 21 maart 2021 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, de klassieke 'Dit ligt aan Schmidt'-take van het weekend is ook weer bij gekomen.
Gelukkig veranderen sommige dingen nooit in deze wereld
Raar dat er naar de trainer en zijn rare tactiek/opstelling wordt gewezen joh.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, de klassieke 'Dit ligt aan Schmidt'-take van het weekend is ook weer bij gekomen.
Zie jij iets ontstaan bij PSV dat je denkt ‘dat gaat straks nog leuk worden’? Het is vooral heel slecht.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom voorheen werkzaam in Chinaquote:Op zondag 21 maart 2021 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een tactisch genie he, meer een one-trick-pony
Nee, maar of dit allemaal met de trainer te maken heeft is maar de vraag. Bekijk de statistieken maar eens. Tja als alle kansen blijft missen dan verlies je iedere wedstijd.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie jij iets ontstaan bij PSV dat je denkt ‘dat gaat straks nog leuk worden’? Het is vooral heel slecht.
Heeft Schmidt ooit een keer iets tactisch omgezet waardoor PSV een wedstrijd heeft omgebogen? Als je tegen PSV speelt is het eigenlijk vrij simpel je laat ze even uitrazen en countert zo na een goaltje of 2. Dat mag je Schmidt toch wel aanrekenen?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen hebben het maar druk met de anti-Schmidt trein blijkbaar.
Ik zou vooral kijken naar de aanvallers die hun kansen niet afmaken, aangezien we in zo goed als iedere wedstrijd waarin we punten hebben laten liggen meer kansen hebben gecreerd dan de tegenstander en beter speelden. Maar dat gedeelte zal dan wel niet op conto van Schmidt komen.
Er is genoeg aan te merken op Schmidt, waardoor je zou kunnen beargumenteren dat hij ontslagen zou moeten worden, maar het puntverlies van de laatste 2 maanden oid is niet enkel hem aan te rekenen imo. Ik denk niet dat Malen van het niveau Lewandowski gaat worden als Pep voor de groep komt te staan. Jullie wel?
Het aantal gemiste kansen ook vaak door egoïsme spreekt boekdelen. Maak je die dan word het een heel andere verhaal. Dat is bizar. Uiteraard heeft een tegenstander ook aktijd kansen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft Schmidt ooit een keer iets tactisch omgezet waardoor PSV een wedstrijd heeft omgebogen? Als je tegen PSV speelt is het eigenlijk vrij simpel je laat ze even uitrazen en countert zo na een goaltje of 2. Dat mag je Schmidt toch wel aanrekenen?
Maar dat bedoel ik, PSV creert de kansen, speelt vaak beter, waarom moet je dan iets tactisch omzetten? Gaan de kansen er wel ineens in als er 4-2-3-1 gespeeld gaat worden ipv 4-2-2-2? De kans is er al, wat wil nog meer?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft Schmidt ooit een keer iets tactisch omgezet waardoor PSV een wedstrijd heeft omgebogen? Als je tegen PSV speelt is het eigenlijk vrij simpel je laat ze even uitrazen en countert zo na een goaltje of 2. Dat mag je Schmidt toch wel aanrekenen?
Inderdaad, als je tegen Den Haag 35 kansen hebt en die mist dan houd het doodeenvoudig op.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, PSV creert de kansen, speelt vaak beter, waarom moet je dan iets tactisch omzetten? Gaan de kansen er wel ineens in als er 4-2-3-1 gespeeld gaat worden ipv 4-2-2-2? De kans is er al, wat wil nog meer?
Ja meer kansen creeren, dat begrijp ik, maar tegen ADO hadden we 35 schoten ofzo.
Ik ben het er mee eens dat Schmidt niet de beste trainer is, maar dan had die ook niet in Nederland gecoached. Net zo'n dood doener als 'Als Malen alle kansen zou afmaken, had die bij Real gespeeld'
Maar als je moeite hebt met scoren dan zorg je in ieder geval er toch voor dat het verdedigend goed staat? Ik snap ook wel dat Schmidt ze er zelf niet in kan schieten maar de organisatie is er ook gewoon totaal niet dan kun je beter verder kijken want ik zie jullie geen 2de worden op deze manier.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, PSV creert de kansen, speelt vaak beter, waarom moet je dan iets tactisch omzetten? Gaan de kansen er wel ineens in als er 4-2-3-1 gespeeld gaat worden ipv 4-2-2-2? De kans is er al, wat wil nog meer?
Ja meer kansen creeren, dat begrijp ik, maar tegen ADO hadden we 35 schoten ofzo.
Ik ben het er mee eens dat Schmidt niet de beste trainer is, maar dan had die ook niet in Nederland gecoached. Net zo'n dood doener als 'Als Malen alle kansen zou afmaken, had die bij Real gespeeld'
Eens, maar ik denk dat de beste verdedigers opgesteld worden op het moment. Het enige dat je Schmidt aan zou kunnen rekenen is dat hij Dumfries en Max niet met superlijm vast zet op de eigen helft, maar als je dat doet verlies je ook weer veel aanvallend vermogen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar als je moeite hebt met scoren dan zorg je in ieder geval er toch voor dat het verdedigend goed staat? Ik snap ook wel dat Schmidt ze er zelf niet in kan schieten maar de organisatie is er ook gewoon totaal niet dan kun je beter verder kijken want ik zie jullie geen 2de worden op deze manier.
En die gaan er dan ook allemaal in.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:13 schreef Cherni het volgende:
Uiteraard heeft een tegenstander ook aktijd kansen.
Een tegenstander krijgt ook altijd kansen. Dat er nog een goede cv ontbreekt is waar. Maar het aantal gemiste kansen is de nekslag. Tja en Rosario. Dat die een basisplaats heeft heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar als je moeite hebt met scoren dan zorg je in ieder geval er toch voor dat het verdedigend goed staat? Ik snap ook wel dat Schmidt ze er zelf niet in kan schieten maar de organisatie is er ook gewoon totaal niet dan kun je beter verder kijken want ik zie jullie geen 2de worden op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |