Misschien wel geweldige aanvallers, maar geen geweldige spitsen. Eigenlijk is alleen Gakpo, voor z'n blessure althans, een redelijke zekerheid op een goal 1 v 1 met de keeper.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat al die geweldige aanvallers van ons helemaal geen geweldige aanvallers zijn.
Dat zeg ik, er is wel wat voor te zeggen dat het doelpunt wordt afgekeurd.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:11 schreef XL het volgende:
[..]
Was buitenspel toch? Keeper was niet bij de laatste veldspeler, daardoor maar 1 (Karlsson) voor de bal.
Dit lijkt me een prima analyse. Nu ook Malen weer eens recht op de keeper. Dat zijn gewoon geen killers bij PSV voorin.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien wel geweldige aanvallers, maar geen geweldige spitsen. Eigenlijk is alleen Gakpo, voor z'n blessure althans, een redelijke zekerheid op een goal 1 v 1 met de keeper.
Precies. En dan bij de eerste de beste tegenactie loop je schade op als je zelf je kansen niet afmaakt.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een prima analyse. Nu ook Malen weer eens recht op de keeper. Dat zijn gewoon geen killers bij PSV voorin.
Teruggespoeld. Na paar seconde hangen ging Malen ook vasthouden. Kun je geven, hoeft niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:19 schreef XL het volgende:
Had graag in de herhaling gezien hoe lang die verdediger daar aan Malen hing op de achterlijn...
Denk dat iedereen die met enige regelmaat naar PSV kijkt wel door heeft dat Malen geen spits is. Hele goede voetballer, maar die moet gewoon uit de spits, dit slaat nergens meer op. Het zou me serieus verbazen als er een spits in de eredivisie rondloopt die minder effectief is voor de goal.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. En dan bij de eerste de beste tegenactie loop je schade op als je zelf je kansen niet afmaakt.
Malen is geen spits.
Inderdaad. Het is een prima speler maar geen spits. Precies het geval met Boscagli die in het midden thuis hoort en niet als cv.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die met enige regelmaat naar PSV kijkt wel door heeft dat Malen geen spits is. Hele goede voetballer, maar die moet gewoon uit de spits, dit slaat nergens meer op. Het zou me serieus verbazen als er een spits in de eredivisie rondloopt die minder effectief is voor de goal.
En op de flank is het ook maar matig want die geeft geen bal af.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een prima speler maar geen spits.
Denk persoonlijk dat die het aanvallend gezien het beste is achter de spits. Zoals een Muller bij Bayern, maar ik denk dat Malen daar niet het loopvermogen etc. voor heeft.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En op de flank is het ook maar matig want die geeft geen bal af.
Het is een stofzuiger en die tikkies breed daar creëer je niets mee. Prima naast een Boscagli maar naast een Rosario valt het allemaal tegen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:34 schreef PSVCL het volgende:
De Boer: Sangare pover in de passing
Heb op hem gelet en hij had maar 1 keer balverlies..
Kijken ze zelf wel naar de wedstrijd??
Met Mandueke op de bank. En Ihattaren. Tsja, Schmidt houdt van harde werkers in zijn as.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:32 schreef RipCity het volgende:
Vertessen erinNu gaan we de oorlog wel winnen.
Madueke is nog niet fit voor een halve pot denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Met Mandueke op de bank. En Ihattaren. Tsja, Schmidt houdt van harde werkers in zijn as.
Verschil is wel dat Muller een killer is daar zal Malen echt nog beter in moeten worden.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk persoonlijk dat die het aanvallend gezien het beste is achter de spits. Zoals een Muller bij Bayern, maar ik denk dat Malen daar niet het loopvermogen etc. voor heeft.
We hebben momenteel weinig aan Zahavi omdat iedere aanvallende speler in dit PSV vooral voor zichzelf lijkt te spelen, en nog nooit van een pass gehoord heeft. Vertessen had een paar minuten geleden ook Zahavi aan kunnen spelen in de loop maar schiet zelf een pisballetje op de keeper, lekker handig allemaal.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:50 schreef RipCity het volgende:
Ook echt bijna geen kans creeeren/ Alleen op basis van snelheid af en toe een beetje eruit maar dan slap schotje.
Wat een dramatisch seizoen zeg.
Zo'n slappe hap. Geen enkele fysiek aanwezig. Maar vooral gebrek aan goede voorzetten van zijkant breekt ons op al een half jaar. Laatste goede voorzet dumfries en Max kan ik me al niet meer heugen. Zo heb je ook 0.0 aan Zahavi.
Rosario probeerde het net wel. Maar die gaf een raket over de achterlijn in plaats van een steekpass op gevoel.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We hebben momenteel weinig aan Zahavi omdat iedere aanvallende speler in dit PSV vooral voor zichzelf lijkt te spelen, en nog nooit van een pass gehoord heeft. Vertessen had een paar minuten geleden ook Zahavi aan kunnen spelen in de loop maar schiet zelf een pisballetje op de keeper, lekker handig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |