Ja alleen wordt niemand daadwerkelijk veroordeeld. Voordat je in de 12 graad van rechtsgang zit ben je tientallen miljoenen dollars verder.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeker als ze al boetes gekregen hebben zullen ze nu wel oppassen. Het is wel Amerika, waar je voor fraude zo 20 jaar of langer de bak ingaat. En helemaal nu de ogen van de wereld op GME en hen gericht zijn!
Die boetes beschouwen ze als "cost of business", schrikt ze totaal niet af.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeker als ze al boetes gekregen hebben zullen ze nu wel oppassen. Het is wel Amerika, waar je voor fraude zo 20 jaar of langer de bak ingaat. En helemaal nu de ogen van de wereld op GME en hen gericht zijn!
Had de post even gelezen. Wat er staat is dat een groot aantal aandelen in handen is van redditers.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Toevallig vandaag een post van iemand die data uit de Russell2000 gebruikt om ownership en float te berekenen.
https://www.reddit.com/r/(...)s_528_hedgies_r_fuq/
Zo zijn er tig posts op reddit.
Een ander grappig punt is dat Citadel bijvoorbeeld al tientallen boetes heeft gekregen voor vanalles en nogwat, waaronder het liegen mbt self reported nummers. Dus nogmaals, fuck de officiele cijfers, hedgefunds en marketmakers hebben keer op keer aangetoond op geen enkele manier echt betrouwbaar te zijn.
Niet goed gelezen? Het staat letterlijk in die post:quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:17 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Had de post even gelezen. Wat er staat is dat een groot aantal aandelen in handen is van redditers.
Dat zegt an sich nog weinig als je de hoeveelheid shorts niet kent. En die noemt hij niet.
Op finviz staat dat short float 20% is. Dan is er geen short squeeze omdat de redditers niet de meer dan 80% bezitten.
En dit is dus volgens officiële cijfers terwijl er grote vermoedens zijn (laat ik het even downplayen, op reddit spreekt men over aangetoond) dat deze officiële cijfers 'under-reported' zijn.quote:So with the institutional numbers and the Issuer stated numbers I came to the conclusion that:
194,521,496 - 73,436,000 = 121,085,496 or 121 MILLION SHARES NAKED
Daar had ik inderdaad over heen gelezen. In eerste instantie dacht ik alleen dat de schrijver aantoonde dat er meer aandelen zijn dan gedacht. En dat leek me niet zo interessant.quote:Op zondag 30 mei 2021 01:16 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Niet goed gelezen? Het staat letterlijk in die post:
[..]
En dit is dus volgens officiële cijfers terwijl er grote vermoedens zijn (laat ik het even downplayen, op reddit spreekt men over aangetoond) dat deze officiële cijfers 'under-reported' zijn.
Volgens officiële cijfers zijn de hedge funds dus al de lul.
Zolang je de kosten betaald en je aan de margin verplichtingen voldoet is er geen specifieke termijn voor het coveren.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:21 schreef MisChrartin het volgende:
Het tweede wat je dan moet weten, wanneer ze moeten coveren. Is het 1 dag, (3juni zag ik) dan zijn ze idd de sjaak.
Dit.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zolang je de kosten betaald en je aan de margin verplichtingen voldoet is er geen specifieke termijn voor het coveren.
Alle informatie is makkelijk voor handen om nou precies uit te zoeken wat er gaande is met gme. Tis een kleine moeite.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:34 schreef LXIV het volgende:
Toegegeven dat de koers van GME zich langer staande houdt dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Het is m.i. nog steeds een accident waiting to happen, maar dat het na februari nog boven de 100 zou komen... Niet gezien.
blijkt maar weer dat zo'n aandeel shorten ook geen gratis geld is.
Lekker!quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat ik daar nou ook een aantal van in mn portfolio hebben
Dat lukt welquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:06 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Lekker!
Maar zie nu maar eens 💎🤲 te houden...
Dat verband zie ik dan weer niet echt. 1% plus of min bij die grote fondsen is al de complete marketcap van al die memestocks. Als er een fonds een short positie van een miljard moet coveren door Apple, Amazon, Microsoft e.d te verkopen merkt de koers daarvan daar weinig van imho, die zijn daar veel te groot voor.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:39 schreef Refragmental het volgende:
Nog mooier om te zien hoe Apple, Amazon, Microsoft, en Tesla aan het zakken zijn.
Komt uiteraard door de zeer krachtige en machtige retailinvestors die bezig zijn met hun ponzi scheme en heeft niks te maken met risicomijdende hedgefunds die short zijn op de memestocks en long op de bovengenoemde stocks.
Lekkerquote:
Je moet ook gewoon refrag zijn tips volgen en gewone aandelen bijkopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:46 schreef LXIV het volgende:
Net geprobeerd om een deep in the money naked call te schrijven op GME, maar kreeg van mijn broker de melding dat op dit moment enkel posities gesloten kunnen worden op dit fonds .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |