SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou je denken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
wou je zeggen dat het hele moordlustige een act is
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Van bal de schipper naar ball the ripper![]()
Aahquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)530987308_037e910426
kijk hoe gaaf dan
een week winter gehad, toen 4 dagen zomer en nu weer 8 maanden herft. Kloteregeringquote:
Allemaal schuld van Rutte!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een week winter gehad, toen 4 dagen zomer en nu weer 8 maanden herft. Kloteregering
Niet eens de Rabobank??quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een week winter gehad, toen 4 dagen zomer en nu weer 8 maanden herft. Kloteregering
Oh okee. Gemistquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Ook als je je teen stoot tegen de deur ofzo.
Die oude visserswinkel van een paar jaar geleden DIE was vetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)530987308_037e910426
kijk hoe gaaf dan
OKeequote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt van dit stripje Bos![]()
[ afbeelding ]
Ja mwah, morgen even naar de gamma wat houten balken en planken halen. Ga een mooie stelling bouwen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags lukt het een beetje met je schuur?
SM stelling in je tuin bouwen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mwah, morgen even naar de gamma wat houten balken en planken halen. Ga een mooie stelling bouwen.
jammer.quote:
Nee, gewoon zorgen dat de ruimte optimaal benut wordt zodat ik meer kwijt kan.quote:
Minder rotzooi hebben helpt ookquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, gewoon zorgen dat de ruimte optimaal benut wordt zodat ik meer kwijt kan.
Gewoon je chick de schuld geven. Vrouwen kopen nou eenmaal de meest onzinnige zooi. Geen nuttige dingen.quote:
Valt wel mee opzich. Ze heeft alleen debiel veel schoenen. Oh en kleding. En sieraden en make up en ja wat niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon je chick de schuld geven. Vrouwen kopen nou eenmaal de meest onzinnige zooi. Geen nuttige dingen.
ja maar dat heeft ze allemaal nodig voor haar onlyfans.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee opzich. Ze heeft alleen debiel veel schoenen. Oh en kleding. En sieraden en make up en ja wat niet eigenlijk.
geen punten voor actief ommetje?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou flikker ook maar lekker op met die hoerige klote ommetje app ook. Ding is buggy as hell.
Ik had haar niet moeten laten shoppen op mijn kosten bij hunkemoller inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar dat heeft ze allemaal nodig voor haar onlyfans.
Ommetje app?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou flikker ook maar lekker op met die hoerige klote ommetje app ook. Ding is buggy as hell.
Dat heeft zich ook wel terugbetaald in een avondje streamenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had haar niet moeten laten shoppen op mijn kosten bij hunkemoller inderdaad.
Hoe kut vind je je huidige baan?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Net door een klant een baan aangeboden.. eigenlijk niet helemaal wat ik wil, maar betaalt wel goed. Luxe probleem
dat was gisteren iddquote:
ja is van de hersenstichting, zet je aan en dan verdien je punten met wandelenquote:
Ja kutquote:
Ja dat is wel naar inderdaad. Ik miste elke keer de punten voor actief ommetje, dus heb de gps maar op altijd aan gezet en zelfs dan doet die het niet altijd.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was gisteren iddMaar daar was nog mee te leven. Nou heb ik gisteren alleen maar 3 punten gekregen "voor het volhouden van de dagelijkse reeks" dus ik denk dat is goed, gisteren was dag 24 en vandaag zou ik een medal krijgen voor 25 dagen op rij, maar nu blijkt dat mijn huidige reeks 1 is. Kan dus godvervloekte tering hoere weer helemaal opnieuw beginnen
En die 2 punten voor delen van d link krijg ik ook nooit.
Oh op zich een leuk idee, maar wel irritant als het niet werkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja is van de hersenstichting, zet je aan en dan verdien je punten met wandelen
ja dat is een beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh op zich een leuk idee, maar wel irritant als het niet werkt.
ook zoiets ja, na 5 ommetjes begon hij te sputteren over achtergrondlocatie, maar goed als ik na afloop kijk bij "bekijk je ommetje" heeft ie wel gewoon de route geregistreerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is wel naar inderdaad. Ik miste elke keer de punten voor actief ommetje, dus heb de gps maar op altijd aan gezet en zelfs dan doet die het niet altijd.
Zo haal ik de nummer 2 in het team niet in
Ja dat is uitermate slecht voor mijn hersenen kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh op zich een leuk idee, maar wel irritant als het niet werkt.
Rustig fles, zometeen krijg je een hartaanval van iets dat gezond zou moeten zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was gisteren iddMaar daar was nog mee te leven. Nou heb ik gisteren alleen maar 3 punten gekregen "voor het volhouden van de dagelijkse reeks" dus ik denk dat is goed, gisteren was dag 24 en vandaag zou ik een medal krijgen voor 25 dagen op rij, maar nu blijkt dat mijn huidige reeks 1 is. Kan dus godvervloekte tering hoere weer helemaal opnieuw beginnen
En die 2 punten voor delen van d link krijg ik ook nooit.
@EttovanBelgiequote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is uitermate slecht voor mijn hersenen kan ik je vertellen![]()
TIJD VOOR KLAPPEN EN ROSSEN
quote:De een krult hem liever links, de ander graag rechts. Fanten hebben een voorkeurskant als het om slurfgebruik gaat, net zoals mensen en veel andere dieren dat met hun handen of poten hebben. Vijf weetjes over de Fantenslurf.
Dat zagen biologen van onder meer de Freie Universität Berlin (Duitsland) toen ze het slurfgebruik van 41 in het wild levende Aziatische Fanten bestudeerden.
Als de dieren bijvoorbeeld gras met hun slurf lostrokken, krulde de ene Fant zijn slurf meestal links om het gras, de ander rechtsom. Vooral bij kleine bewegingen hadden ze een voorkeurskant. Bij bewegingen die minder fijne motoriek vereisten, zoals eten met de slurf in hun bek stoppen, bleken ze geen voorkeur te hebben. De zenuwen en spieren aan de voorkeurskant van de slurf worden meer gebruikt en zijn waarschijnlijk beter ontwikkeld dan die aan de andere kant. Bij mensen is zo’n negentig procent rechtshandig. Bij olifanten is de slurfvoorkeur fiftyfifty.
Oke Haags Fantquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik draag mijn enorme slurf altijd links.
De grap die je wist dat zou komenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik draag mijn enorme slurf altijd links.
Achterdeur een goede nieuwe weet ik veel hoeveel puntssluiting, voor wat gedateerderquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:ltvdk wat voor sloten heb jij op je deur?
Hij is wel net zo dikquote:
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-naquote:
Lekker in m'n verjaardagsweekendquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-na
Ben jij ook al jarigquote:
Stiekeme tweelingbroer.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij ook al jarigBossie ook al (maandag toch?)
Je moet niet alles geloven wat die tientonner zegt.quote:
denk dat jullie beide een tientonner zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat die tientonner zegt.
Ik ben een magere junk.
Twee jaar pas?? Veel langer toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:56 schreef CherryLips het volgende:
O ja die aanslag in Utrecht is twee jaar geleden.
Ik las magere jurkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat die tientonner zegt.
Ik ben een magere junk.
NOU DAT WEERquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Nederland krijgt fors minder AstraZeneca-vaccins, onduidelijk wat dit voor de planning betekent
De komende zeven weken levert AstraZeneca aan Nederland 450.000 doses minder van zijn coronavaccin, zegt het ministerie van Volksgezondheid. In plaats van de verwachte 1,7 miljoen zijn het er 1,25 miljoen. Ook later in het tweede kwartaal kan AstraZeneca minder leveren: in totaal zouden er in de eerste helft van het jaar totaal 5,5 miljoen doses komen, dat worden er nu 4 miljoen.
Het ministerie laat het RIVM nog onderzoeken wat dat voor de vaccinatieplanning betekent. De duizenden afspraken op korte termijn lijken geen gevaar te lopen: het RIVM heeft een kleine "veiligheidsvoorraad" aangehouden die nu volledig wordt ingezet. Mogelijk kunnen ook de leveringen van Pfizer en Janssen nog worden ingezet, zegt een woordvoerder.
Ja maar weet niet of die productie al klaar is?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU DAT WEER
KUT AZ STEEK JE VACCINS IN JE REET
Janssen is net goedgekeurd en daar heb je er maar 1 van nodig. Daaag sukkels
Kan me niet eens meer herinneren wat dat was.. Die in de tram?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:56 schreef CherryLips het volgende:
O ja die aanslag in Utrecht is twee jaar geleden.
yes met die gestoorde turkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me niet eens meer herinneren wat dat was.. Die in de tram?
Erdo?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Oh lekker jongens, weekend. En volgende week maar 3 dagen werken.
Ja, en die sturen we naar de USA om te verpakken etc toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU DAT WEER
KUT AZ STEEK JE VACCINS IN JE REET
Janssen is net goedgekeurd en daar heb je er maar 1 van nodig. Daaag sukkels
Maakt niet eens uit tochquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
Ja maar weet niet of die productie al klaar is?
EN dan gaat trump zeggen "Die houden we hier" toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, en die sturen we naar de USA om te verpakken etc toch?
Trumpquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan gaat trump zeggen "Die houden we hier" toch?
Vast welquote:
/carequote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Nederland krijgt fors minder AstraZeneca-vaccins, onduidelijk wat dit voor de planning betekent
De komende zeven weken levert AstraZeneca aan Nederland 450.000 doses minder van zijn coronavaccin, zegt het ministerie van Volksgezondheid. In plaats van de verwachte 1,7 miljoen zijn het er 1,25 miljoen. Ook later in het tweede kwartaal kan AstraZeneca minder leveren: in totaal zouden er in de eerste helft van het jaar totaal 5,5 miljoen doses komen, dat worden er nu 4 miljoen.
Het ministerie laat het RIVM nog onderzoeken wat dat voor de vaccinatieplanning betekent. De duizenden afspraken op korte termijn lijken geen gevaar te lopen: het RIVM heeft een kleine "veiligheidsvoorraad" aangehouden die nu volledig wordt ingezet. Mogelijk kunnen ook de leveringen van Pfizer en Janssen nog worden ingezet, zegt een woordvoerder.
Nee hij heeft zijn prikkie al gehadquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor jou mag de samenleving op slot blijven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |