Google eens op Martijn Koningsquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:33 schreef Aninda het volgende:
"Dokter Kromzwaard" Martijn de Koning ontvangt hatemail en bedreigingen van FvD-tokkies die hem verwarren met de "comedian" Martijn Koning
[ twitter ]
[ twitter ]
Kan gebeuren, wel netjes dat hij even sorry zegt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:33 schreef Aninda het volgende:
"Dokter Kromzwaard" Martijn de Koning ontvangt hatemail en bedreigingen van FvD-tokkies die hem verwarren met de "comedian" Martijn Koning
[ twitter ]
[ twitter ]
Meeste mannelijke feministen zijn gewoon verkrachters en zedendelinquenten die hopen dat ze met het steunen van feministisch gedachtengoed bij de dames in hun broekje komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wel weer veelzeggend hoor.
Linkse deuger Francisco van Jole randt een jonge dame aan, niet gecancelled.
Linkse deuger Martijn Koning randt een jonge dame aan, niet gecancelled.
Linkse deuger Frans van Drimmelen intimideert vrouwen seksueel, adviseur van Kaag.
Me too is verwerpelijk maar als je tot de goede politieke kaste behoort kom je er gewoon mee weg.
Het is wel de intellectuele elite van Nederland hè, die FvD-achterban?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:33 schreef Aninda het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit dreun je dagelijks een paar keer op om je eigen vrouwenhaat nog enigszins salonfaehig te houden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meeste mannelijke feministen zijn gewoon verkrachters en zedendelinquenten die hopen dat ze met het steunen van feministisch gedachtengoed bij de dames in hun broekje komen.
Gaat het niet goedschiks, dan kwaadschiks.
Kijk gewoon naar de users die met Baudet dwepen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is wel de intellectuele elite van Nederland hè, die FvD-achterban?
Het wordt pas verontrustend als de verhalen van meerdere kanten komen. Nu is het 't verhaal van Koning aan de ene kant en Hadjar aan de andere kant.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:29 schreef Vasilevski het volgende:
Hahaha "Kanker, kanker, kanker... Oh sorry, verkeerde persoon."
Het blijft een beschuldiging net als alle MeToo'tjes, nogal zinloos om wat over te zeggen. Vraag me wel af hoe dat gaat als zo'n jongen gevraagd wordt voor een programma of zo. Want dit soort dingen gonst natuurlijk rond. Er zijn er genoeg die zoiets boven het hoofd hebben hangen die niet meer aan een baan of klus komen.
Verkijk je ook niet op het aantal gluiperds dat bij vrouwen in het gevlei en vooral de weelderige begroeide schaamstreek probeert te komen door zich begripvol, feminien en feministisch op te stellen. Die gaan nog aanrandingsslachtoffers troost bieden om een beurt te krijgen. Maar ja, linkse meisjes worden nou eenmaal niet geil van feministische praatjes dus dan moet je wat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wel weer veelzeggend hoor.
Linkse deuger Francisco van Jole randt een jonge dame aan, niet gecancelled.
Linkse deuger Martijn Koning randt een jonge dame aan, niet gecancelled.
Linkse deuger Frans van Drimmelen intimideert vrouwen seksueel, adviseur van Kaag.
Me too is verwerpelijk maar als je tot de goede politieke kaste behoort kom je er gewoon mee weg.
Waarom zou ik vrouwen haten? Ben geen hommo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit dreun je dagelijks een paar keer op om je eigen vrouwenhaat nog enigszins salonfaehig te houden.
In Nederland hadden we volgens mij metoo-gedoe (dat rijmt) over Job Gosschalk (werkzaamheden opgeschort), Jappe Claes (bij twee werkgevers ontslagen), Karst van der Meulen, Ruut Weissman, Marcus Azzini (ontslagen), Daniele Gatti (ontslagen) en Gijs van Dam.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja ben ik mee eens. Wel opvallend dat rechtse mensen na een me too gecancelled worden en dat je er aan de linkerzijde mee weg lijkt te komen. Je carrière komt niet in gevaar.
Overigens heeft ze wel degelijk geinsinueerd wie het was.
Het zijn in ieder geval mensen met een niet duidelijk links profiel.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
In Nederland hadden we volgens mij metoo-gedoe (dat rijmt) over Job Gosschalk (werkzaamheden opgeschort), Jappe Claes (bij twee werkgevers ontslagen), Karst van der Meulen, Ruut Weissman, Marcus Azzini (ontslagen), Daniele Gatti (ontslagen) en Gijs van Dam.
Nou ken ik de voorkeur van die mannen niet, maar jij stelt dus dat dit (overwegend) rechtse mensen zijn? Of doel je op andere rechtse, Nederlandse mannen, die in metoo-schandalen voorkwamen?
Haha. OK. Er blijft dus niks over van je claim dat rechtse mensen na een metoo-schandaal gecanceld worden. Volgens mij kun je niet één voorbeeld noemen van een rechtse Nederlandse man waarbij dat gebeurd is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval mensen met een niet duidelijk links profiel.
Ik heb helemaal niet geclaimd dat rechtse mensen gecancelled worden na een schandaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Haha. OK. Er blijft dus niks over van je claim dat rechtse mensen na een metoo-schandaal gecanceld worden. Volgens mij kun je niet één voorbeeld noemen van een rechtse Nederlandse man waarbij dat gebeurd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |