quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik zag de nanny. Die bedoel je vast niet, want gewoon leuk meisje.quote:
jandino?quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ik val er net in maar is Collin ook een BN-er? Hij komt me zo bekend voor
Nee, die wanhopige homeopathe.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wie? Die moeilijk deed om de rekening?
Lekker naar Thailand geweest, dat zijn andere “vakanties....”quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Joeri is van al die vakantie snel oud geworden.
Visvakantie in Thailand.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker naar Thailand geweest, dat zijn andere “vakanties....”
Is echt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Dat lange zwarte haar van Vera Louiseis dat echt? Vraagje voor de kenners.
Echt haar, met een verfje schat ik zo inquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Dat lange zwarte haar van Vera Louiseis dat echt? Vraagje voor de kenners.
Is iig een vrij beroepquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Jurk staat haar goed voor zover ik kan zien. Een nagelsalon is iets voor ongeschoolden dacht ik altijd.
Ze is gestopt met haar opleiding, dus in zekere zin klopt dat beeld nog steeds.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Jurk staat haar goed voor zover ik kan zien. Een nagelsalon is iets voor ongeschoolden dacht ik altijd.
Alles wbt schoonheid meestal.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, toch Havo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:57 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ze is gestopt met haar opleiding, dus in zekere zin klopt dat beeld nog steeds.
Wie niet?quote:
Eentje, Jillquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Zou Cas al veel vriendinnen hebben gehad?
Hij zei intimiteit lijkt me leuk... en corrigeerde dat heel snel naar 'is leuk'quote:
Nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
All you can eat als favoriet, barbaren.
Rendangquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:05 schreef Bluedisplay het volgende:
Hij is Indonesisch, dus hij kan lekker koken
Serieus?quote:
Nee, en klaarblijkelijk mijn omgeving ook niet anders was ik er vast eens geweest. Altijd gewone restaurants.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Serieus?
![]()
Mij helaas niet gelukt
Kiss?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Zat zij vroeger niet in een 80’s rockband?
Geen mening over het leeftijdsverschil?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Deze blonde jongen heeft echt een hele sympathieke lieve blik.
Meisje past er wel goed bij.
Oh ik heb geen leeftijden gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Geen mening over het leeftijdsverschil?
Of keek ik verkeerd
Ik heb ondertussen ook mijn omgeving zo geselecteerd dat all you can eat niet meer voorkomt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, en klaarblijkelijk mijn omgeving ook niet anders was ik er vast eens geweest. Altijd gewone restaurants.
Bestaat er ook een Italiaanse variant?
Jamaiquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
hoe heet die meid die zo'n zangshow won ook alweer?
Hind?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
hoe heet die meid die zo'n zangshow won ook alweer?
Nee gewoon Ke$ha.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Zat zij vroeger niet in een 80’s rockband?
En die donkere griet lijkt of brandy of monica. Jeweetwel van deze:quote:
Ah dat dacht ik al. Italiaans is natuurlijk geweldig.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook mijn omgeving zo geselecteerd dat all you can eat niet meer voorkomt.
Italiaans eten is te goed voor dat concept. Net als echt Indisch eten, niet de 'chinees' die zo bekend is in NL.
betekendquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Annabel moet eens keren wat vrouw-zijn betekend.
Hij is wat onhandig, maar niet zielig gelukkig.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:13 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind hem wel schattig, die wiskundige
Voor iemand die kansen moet inschattenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij is wat onhandig, maar niet zielig gelukkig.
Dat. Jammer. Dacht dat ze heel leuk was.quote:
Ik ook, goeden kont ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:15 schreef Revanches het volgende:
Ik vind de donkere dame dus heel charmant
Niks lusten en alleen maar half prefab food waarderen is wel echt een afknapperquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al. Italiaans is natuurlijk geweldig.
Ik gruwel van Chinees. Lekker alles restjes en goedkope meuk in een pan.
Lastige mensen op veel vlakken, dat is altijd waardeloosquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niks lusten en alleen maar half prefab food waarderen is wel echt een afknapper
Ja, die bestaat in is overal te vinden hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, en klaarblijkelijk mijn omgeving ook niet anders was ik er vast eens geweest. Altijd gewone restaurants.
Bestaat er ook een Italiaanse variant?
Stuifzand?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Zo, 'de liefde is net als in de duinen, altijd in verandering'.
Ik schrok van de leeftijd van die vent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |