Heb je The Americans al eens bekeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb weekend jongens.
Tied voor Mocro Maffia. @:zipportal
Is wel heel tof ja 8/10, alle seizoenen staan inmiddels op Prime.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een paar keer een losse aflevering maar niet echt doorgezet. Is het leuk?
Primegoden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel heel tof ja 8/10, alle seizoenen staan inmiddels op Prime.
Wát?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand vindt mij seksistisch omdat ik 'tetteren' tweette over Floor en Eva.
MoribaGODquote:'Ik hou ervan om te schieten, maar ik weet niet hoe ik kapte en met links schoot. Met dank aan God ging de bal erin', zei de belofte.
Link?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is leuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hij is echt ontzettend boos aan het worden.
Oké boomer.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:scrummie hoe gaat het met jouw zoektocht naar een auto?
Ik ga morgen naar een qashqai kijken. De ballen verstand van auto's, maar zag er wel leuk uit.
Nissan, kunnen niet kapot.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga morgen naar een qashqai kijken. De ballen verstand van auto's, maar zag er wel leuk uit.
Ja, zit wat in.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nissan, kunnen niet kapot.
Wel een boomerauto inderdaad.
Niet een lambo aan het uitzoeken zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
dure auto'squote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet een lambo aan het uitzoeken zijn! Check deze fluitketel @:onlogisch @:atypisch
Altijd van die doorgeslagen feministen die daar over tetterenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook nog een man.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd van die doorgeslagen feministen die daar over tetteren
Mooi.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hij is echt ontzettend boos aan het worden.
Jinek ja, uitzending nog niet teruggezien? Baudet had een flinke meltdown.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi.
Welke Eva trouwens? Jimek?
O het komt van een man? In dat geval neem ik het wel serieus en ben je inderdaad een seksist.quote:
Alleen die minuut waarin hij flink wordt aangepakt en vervolgens (terecht) wegloopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jinek ja, uitzending nog niet teruggezien? Baudet had een flinke meltdown.
Als programma ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij af hoe je als cabaretier een item over uitgerekend Baudet zo hard weet te verneuken dat je zelf de publieke opinie tegen je krijgt.
Dan moet je gewoon stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |