quote:
nieuw slachtoffer ?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick zit in de storm buiten te ontbijten
En daar is stalker Matt weer
Jerrel/Els/Patrick terug dan hebben we weer interessantere kandidaten dan al deze saaie levenloze figuren die er nu nog inzittenquote:
Iedereen mag terug, behalve Jerrelquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jerrel/Els/Patrick terug dan hebben we weer interessantere kandidaten dan al deze saaie levenloze figuren die er nu nog inzitten
En Nick blij .. eindelijk weer iemand die lacht om z'n grapjes.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt heeft zijn pijlen gezet op NickSinds de nominatie is Jill niet meer interessant genoeg .
Ik denk meer door Big Brother.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
ach wie zou er toch uit gaan, natuurlijk Zoey eruit gepest door mensen thuis
en niet zich laten manipuleren met op wie ze stemt. Maar van mij mag ze winnen hoor. .En nog een paar wel.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]ik vind Naomi ook leuk! Ze moet alleen niet hard lachen/gillen/praten
En Nick gebruikt zijn truken van de Mike-periode weer. Wij stemmen niet op jou Matt, etc...quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt heeft zijn pijlen gezet op NickSinds de nominatie is Jill niet meer interessant genoeg .
Als ik Facebook en Twitter zo lees denk ik persoonlijk dat Zoey terecht genomineerd is hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk meer door Big Brother.
Naar mijn mening hebben de meeste mensen geprobeerd Nick, Michel en Jill te nomineren.
BB heeft Nick gered en Zoey neergezet.
Geloof ik.
BB zijn gedachtegang: Het grote plan. >>>>Nick moet in de finale. Met Jill. En met 1 of 2 twee Belgische dames. Naomi en Lies vermoed ik.
Matt is dubbelspionquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, dat denk ik ook ... Nick geeft wel wat irritatie bij mensen, maar lang niet zoveel als Zoey doet als je de berichten lees.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik Facebook en Twitter zo lees denk ik persoonlijk dat Zoey terecht genomineerd is hoor.
hoop dat Zoey dan boekje open doet over BB en het programma helemaal kapotmaaktquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik Facebook en Twitter zo lees denk ik persoonlijk dat Zoey terecht genomineerd is hoor.
Ja... ik denk dat niemand na vandaag nog luistert naar Zoey .. of welke deelnemer dan ook die er nog uit zal gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoop dat Zoey dan boekje open doet over BB en het programma helemaal kapotmaakt
Zoey heeft het aan haar zelf te danken door haar zich zo af te zonderen. Had Zoey mentaliteit van Jowi dan zat ze al met 1 been in de finale.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoop dat Zoey dan boekje open doet over BB en het programma helemaal kapotmaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |