Waarom word facebook hier überhaupt besproken. Dit is Fok. Fuck facebookquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Facebook is echt erover in sommige groepen. Daar hou ik me buiten.
Ik heb wel graag een breder referentiekader dan alleen Fok!
Ik wil niet aan tunnelvisie leiden.
BB had nog alle kanten op kunnen gaan.....de populairste bewoner vrij stellen of Julli er eentje vanaf kunnen halen als huismeester....quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:06 schreef Paul het volgende:
Is er een kans dat iemand anders dan Zoey naar huis gaat vanavond?denk het niet
Juist! Voor mij is het ook simpel, er moet een Belg uit voor de verhoudingen in het BB-huis. En dat is Zoey.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:06 schreef Paul het volgende:
Er schijnen hele legers anti-Jill-fans te zijn, dus ik sluit nog niets uitquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:06 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:10 schreef Joyce-43 het volgende:
De poll s trouwens niet wie je weg wilt hebben maar wie je wilt houden hoop dat iedereen niet blind stemt van oh ik wil dat die naar huis gaat want dan gaat het fout
Maar die stemmen op Michelquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Er schijnen hele legers anti-Jill-fans te zijn, dus ik sluit nog niets uit
Nee, zijn vriend heet Jeroen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:11 schreef Harry het volgende:
Huh?? Michel zegt daarnet dat hij BB-productie Jeroen kent.....
hij bedoelde zijn vriend jeroenquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:11 schreef Harry het volgende:
Kan je dat even als videotje bewaren, DIT IS FRONTPAGEWAARDIGquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:11 schreef Harry het volgende:
Hier is aan bepaalde mensen ook wel te zien dat ze hun favorieten hebben en daarvoor opkomen. Maar ik heb het idee dat het voor een COS juist kalmer is. Op Twitter en Facebook gaat het daarentegen harder dan hard eraan toe. Mede ook omdat mensen hun eigen bubble creëren, die elkaar harder en harder opstoken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was er vroeger minder gehaat
Of ik trek het me meer aan omdat ik oud(er) ben
Nee. Daarom slaat heel deze stemming ook (weer) nergens op.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:06 schreef Paul het volgende:
Ja die had ik er ook graag opgewild ipv Jill. Hoeft er niet uit van mij maar wel om te laten schrikken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
Jammer dat Nick niet genomineerd is!
Juist!quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die had ik er ook graag opgewild ipv Jill. Hoeft er niet uit van mij maar wel om te laten schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |