Had je ook al gehoord over die chips die ze in de coronavaccins stoppen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk meer door Big Brother.
Naar mijn mening hebben de meeste mensen geprobeerd Nick, Michel en Jill te nomineren.
BB heeft Nick gered en Zoey neergezet.
Geloof ik.
BB zijn gedachtegang: Het grote plan. >>>>Nick moet in de finale. Met Jill. En met 1 of 2 twee Belgische dames. Naomi en Lies vermoed ik.
wat voor vreselijks heeft Jill gedaan dan, dat dat exposed moet worden?quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben heel benieuwd wat ze gaan doen in de gameroom. Zouden ze uitspraken van kijkers te zien krijgen of van bewoners.
Zouden Jill en Zoey exposed worden?
komt allen stront uitquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoop dat Zoey dan boekje open doet over BB en het programma helemaal kapotmaakt
Idem voor Nickquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joh, Michel is een en al bezig met nomineren. Was t tot deze week niet viabondjes met "gezag" bijna afdwingen, dan is het nu wel met mopperen dat t uit zijn handen ligt en zich er druk over maken.
Ik ben er blij mee dat de kijkers hem iig even "op zijn nummer hebben gezet" door hem te nomineren.
Nu nog eruit. Maar of dat lukt weet ik niet.
Mijn mening t.o.v. Michel was in t begin best hoog, maar werd lager en lager door zijn dominante gedrag. Met als dieptepunt hoe hij "tekeer" ging tegen Naomi en Julie hoe ze moesten stemmen.
Michel denkt een goede leider te zijn, maar dat is hij niet. Hij is een dictator vermomd als "democratie" die t alleen goed wil doen voor hemzelf en de zijnen, als de zijnen maar naar hem luisteren en alels op zijn manier gaat. De spellen spelen, het nomineren, alles.
Goede keuze, en ondertussen vergeet iedereen om op Zoey te stemmenquote:
en geen een belg die nog naar dit programma kijkt, dus vaarwel Zoey dat is dus al beslistquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede keuze, en ondertussen vergeet iedereen om op Zoey te stemmenZoey
Nou hier giert het door het huis. vlak bij Schiphol.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
het waait helemaal niet, zo overdreven weer
Nee hoor zeker geen complot deze keer...quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk meer door Big Brother.
Naar mijn mening hebben de meeste mensen geprobeerd Nick, Michel en Jill te nomineren.
BB heeft Nick gered en Zoey neergezet.
Geloof ik.
BB zijn gedachtegang: Het grote plan. >>>>Nick moet in de finale. Met Jill. En met 1 of 2 twee Belgische dames. Naomi en Lies vermoed ik.
Denk eerder dat de nominatie plannen van Michel voor enige opschudding zal zorgen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
wat voor vreselijks heeft Jill gedaan dan, dat dat exposed moet worden?
Jill niets maar zoey heeft natuurlijk wel samen met thomas overlegd en jill volgdequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
wat voor vreselijks heeft Jill gedaan dan, dat dat exposed moet worden?
Dat denk ik dus ook. Heeft zichzelf gekelderd.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoey heeft het aan haar zelf te danken door haar zich zo af te zonderen. Had Zoey mentaliteit van Jowi dan zat ze al met 1 been in de finale.
Logischquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michel mag van mij winnen, gewoon omdat hij marinier is geweest
Is geen kwestie van vergeten hoor, gewoon weinig mensen die haar waarderenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede keuze, en ondertussen vergeet iedereen om op Zoey te stemmenZoey
ga je lkkrquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoop dat Jill wordt gepest als ze uit BB gaat
Andre voor president..quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Weet nu weer aan wie Nick me soms aan doet denken.
[ afbeelding ]
Gestreden voor vlag en vaderland!quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michel mag van mij winnen, gewoon omdat hij marinier is geweest
Pottenbakken zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:19 schreef Ireth het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze vandaag weer voor handenarbeid-opdracht gaan krijgen als de genomineerden in de gameroom zitten.
Een winnaarstrofee pottenbakken of zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |