Dat vraag ik mij ook wel eens afquote:
er zijn ook zat fans van jill die zoey niet moetenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:48 schreef Stargazing het volgende:
De fans van K5 waren met genoeg om zich te verdelen over zoey en jill, zegt toch ook al veel?
Maar Nick zit niet op de bankquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:48 schreef anine het volgende:
[..]
er zijn ook zat fans van jill die zoey niet moeten
Hij zei dat als er in het huis gestemd was hij er zeker weten op had gestaan.quote:
waarschijnlijk ook omdat beiden dit helemaal niet willenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:49 schreef Krambo het volgende:
Jill snapt het niet, op zich logisch. Ze weet niet, en ze kan niet weten, dat er op social media een strijd gaande is tussen de Michel fans en haar fans.
Ja jammer ... de sliding van Liese ook niet maar misschien morgen? ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Mooiste actie was Zoey die uit bed sprong. Maar was helaas niet goed in beeld.
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja jammer ... de sliding van Liese ook niet maar misschien morgen? ...
[ afbeelding ]
Jill pamperen met nonsenspraat zoals steeds.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wat probeert hij nu dan volgens jou?
Sliding Liese ....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:50 schreef snetje het volgende:
Ja jammer ... de sliding van Liese ook niet maar misschien morgen? ...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:52 schreef Stargazing het volgende:
Wat een twist zou het zijn als niet Nick of Jill maar Naomi met de winst gaat lopen
ja hij wist dat ze voor zoey gingen maar hij verteld der nu ook niet dat nick eerder gezegd heeft dat het geweldig is ook dat jill erop staatquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij zei dat als er in het huis gestemd was hij er zeker weten op had gestaan.
Ik zou het geweldig vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:52 schreef Stargazing het volgende:
Wat een twist zou het zijn als niet Nick of Jill maar Naomi met de winst gaat lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meestal 1x, daarna maakte hij een grapje of begon hij over wat anders en waren Jill haar gedachten er weer af. Matt weet de sfeer nog te drukken op een begrafenis.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:50 schreef Silves het volgende:
heeft Thomas dit ook gedaan???? haar uren ophemelen, Matt en Juul zijn nu de zak, wat een prinses op een erwt zeg.en dat de hele dag door, wil ze over haar eigen praten en van andere gelijk krijgen wat ze wil horen, ojee wie durft haar ook eens de waarheid zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |