Whahhahahahahaa.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:17 schreef caroro het volgende:
Sarah en Powervrouw Mo hebben dezelfde visagist, ene Errol. Dus ze hebben al eerder een kwast gedeeld.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:17 schreef caroro het volgende:
Sarah en Powervrouw Mo hebben dezelfde visagist, ene Errol. Dus ze hebben al eerder een kwast gedeeld.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef praadje het volgende:
[ afbeelding ]
sarahvansoelen
How to make me the happiest person on earth ♥️🥰 the most beautiful roses
Waar staat dat die van andre zijn?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef praadje het volgende:
[ afbeelding ]
sarahvansoelen
How to make me the happiest person on earth ♥️🥰 the most beautiful roses
onzin dusquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet maar iemand vroeg naar de foto met de rozen.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:17 schreef caroro het volgende:
Is dan ook haar vriendin.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:26 schreef Mrmime het volgende:
Sarah Zulu.
Ziet er net zo intelligent uit als die masculiene slissende eend van Lil’kleine.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:22 schreef -river- het volgende:
Het staat al op twitter, van A2 en Soeloe-lip.
https://twitter.com/searc(...)serp%7Ctwgr%5Esearch
https://twitter.com/19baan
Yep, ze is ook dik met die nare Koen Kardashian, allemaal engnekken die met niksdoen hun oppervlakkige leventjes slijten. Gemene deler: Coke, Champagne, fillers, botox en andermans centen verbrassen.quote:
Die heeft hij dus ontmoet bij de opname met lill kleine. En hoppa meteen weg.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die heeft hij dus ontmoet bij de opname met lill kleine. En hoppa meteen weg.
Wanneer waren die opnames dan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die heeft hij dus ontmoet bij de opname met lill kleine. En hoppa meteen weg.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:34 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat dacht ik ook toen ik haar foto zag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Die Sarah is gewoon een jongere versie van Mo.
Wow, ik zoek die Koen even op maar inderdaad; ziet eruit als iemand die best veel drugs gebruikt. Te veel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef caroro het volgende:
[..]
Yep, ze is ook dik met die nare Koen Kardashian, allemaal engnekken die met niksdoen hun oppervlakkige leventjes slijten. Gemene deler: Coke, Champagne, fillers, botox en andermans centen verbrassen.
Leave Rico alonequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Moet er dan niemand denken aan dat gerucht [had een mooie gate kunnen worden, maar alas] dat Rico Verhoeven rozen aan Yolanthe had gestuurd en toen zijn jarenlange relatie klapte,?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |