Jawel!!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik heb de Instagram van z’n nieuwe lover.. mag ik hier niet neerzetten zeker?
Welke Sarah.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:28 schreef AgnesGru het volgende:
Die Sarah plaatste twee weken geleden op Insta:
Happiest girl in the world ✨
ja hoor! spoiler maarquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Blijkbaar is Antwee dus met ene Sara(h), heeft haar 100 rozen gestuurd.quote:
Is prive staat er.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Blijkbaar is Antwee dus met ene Sara(h), heeft haar 100 rozen gestuurd.
Zie roddelloog insta.
https://www.instagram.com(...)XzUu6xkkjJKKRwbOJM0/
Van mij welquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is op slot ....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Blijkbaar is Antwee dus met ene Sara(h), heeft haar 100 rozen gestuurd.
Zie roddelloog insta.
https://www.instagram.com(...)XzUu6xkkjJKKRwbOJM0/
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:34 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ah dus toch die lip, ze is bevriend met die lip van die kleine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Is op slot ....
Screenshotje maken dan maar
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:34 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Wil.je een screenshot maken aub? Mag ook in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil hij via haar aan haar moeder zien te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:36 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vraag me af, als ik de foto’s op haar insta zie, gaat hij er niet met haar moeder vandoor op de korte termijn?
Oh is dat zo? Zij is vriendinnen met Jamie?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Tja, bevriend met die lip Jamie Vaes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |