Ja dat welquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:57 schreef Jockari het volgende:
Naomi blijft wel mijn guilty pleasure ;-)
Wie zeggen niks tegen wie?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zeggen ze nou helemaal niks tegen haar
En het is gek dat Matt vraagt of Jill over hem droomt..Neem me niet kwalijk zeg..Hij heeft het wel hoog in de bol..quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week had ze al tegen hem gezegd dat hij met iedereen mee praat.
Dat was omdat Jill vertelde ik heb over jullie gedroomd en toen vroeg hij ook over mij. Zei ze eerst nee en gelijk daarna ja hoor ook. Hij wilde toen weten wat ze had gedroomd over hem maar dat wist ze niet meer. Alleen nog van Juliequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
En het is gek dat Matt vraagt of Jill over hem droomt..Neem me niet kwalijk zeg..Hij heeft het wel hoog in de bol..
Er stonden fans van Jill buiten te schreeuwen maar zij sliep en kwam later naar buiten volgens mij vertelde niemand het tegen haarquote:
Jawel hoor, Matt zei het gelijk. En nu hebben ze het er nog steeds over in de badkamer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er stonden fans van Jill buiten te schreeuwen maar zij sliep en kwam later naar buiten volgens mij vertelde niemand het tegen haar
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:56 schreef engine het volgende:
Naomi is na 2 maanden nog altijd verbaasd dat camera's kunnen bewegen
ik denk dat dat verboden is. Ze mogen ook niets oprapen wat over het hek wordt gegooid. Zal wel een stevige sanctie op staan of een waarschuwingquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er stonden fans van Jill buiten te schreeuwen maar zij sliep en kwam later naar buiten volgens mij vertelde niemand het tegen haar
Ja al toen ze in de kamer kwam lopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze mogen niet reageren. Matt mag dit wel gewoon aan Jill vertellen en heeft dat ook gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat dat verboden is. Ze mogen ook niets oprapen wat over het hek wordt gegooid. Zal wel een stevige sanctie op staan of een waarschuwing
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond haar een vreemd type (ik wordt chagrijnig als ik mijn Red Bull niet krijg)
En ik vond Daan een dominante en Els een aso type.. Maar dat nominatie gedoe is nu veel erger en irritanter als destijds..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat dat verboden is. Ze mogen ook niets oprapen wat over het hek wordt gegooid. Zal wel een stevige sanctie op staan of een waarschuwing
Nee dat ging anders, Jill zei , zo ik heb net gedroomd joh, over jullie allemaal, en toen vroeg Matt, ook over mij?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
En het is gek dat Matt vraagt of Jill over hem droomt..Neem me niet kwalijk zeg..Hij heeft het wel hoog in de bol..
Mwoah , in dit geval denk ik dat hij haar beter met rust kan latenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee dat ging anders, Jill zei , zo ik heb net gedroomd joh, over jullie allemaal, en toen vroeg Matt, ook over mij?
dus heel normale vraag na zo'n opmerking toch?
Stevige sanctie ??? ... BB2021... ik denk het niet . Is eerder zalvend dan straffend. Nog geen enkele sanctie gezien buiten Mike toen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, maar hij is haar niet direct gaan halen, zodat Jill het kon horenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen niet reageren. Matt mag dit wel gewoon aan Jill vertellen en heeft dat ook gedaan.
Nee, anders zou ze niet zeggen over jullie allemaalquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee dat ging anders, Jill zei , zo ik heb net gedroomd joh, over jullie allemaal, en toen vroeg Matt, ook over mij?
Ja, haha dat zou ik ook hebben gevraagd wrsch..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is ook veel beter iddquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mwoah , in dit geval denk ik dat hij haar beter met rust kan laten
Matt is helemaal niet zo een aardige jongen. Hij stond op punt om Jill keihard te naaien. Het is dat de nominaties niet door gingen maar anders had hij gewoon met Nick meegegaan zonder iets tegen Jill te zeggen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:05 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, maar hij is haar niet direct gaan halen, zodat Jill het kon horen
Zegt steunt Jill
Matt is een aardige jongen, maar...
Ja dat viel mij van de week ook op dat hij niets tegen Jill vertelde dat ze haar en Zoey op de bank wilde.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:07 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt is helemaal niet zo een aardige jongen. Hij stond op punt om Jill keihard te naaien. Het is dat de nominaties niet door gingen maar anders had hij gewoon met Nick meegegaan zonder iets tegen Jill te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |