Zo doe ik het ook, alleen niet met mijn hoofd erin.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:10 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik wil geen belgenmoppen vertellen hoor maar wtf?![]()
[ afbeelding ]
Matt gelooft ook alles wat ze hem wijsmakenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:15 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Dat weet ik niet het was in ieder geval niet ten gunste van Jill want zij had er dan met Zoey op gekomen.
De casper methodequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, alleen niet met mijn hoofd erin.....
Ik ga het morgen proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick is vandaag jarig dus is de grote Nick Show vandaagquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Fasil het volgende:
Krijg hier al uren dezelfde bewoners op het scherm
Zie Zoey en Liese totaal niet
Jill en Michel bijna niet
Jill was net effe gaan slapenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Fasil het volgende:
Zoey is daar veel harder in.....hij kan niet zo goed tegen een nare sfeer en denk doe ik het nou zo fout en hoe zien ze me nu en hoe denken de bewoners er over.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:26 schreef puzziepie het volgende:
Michel voelt zich niet fijn, vind ik wel sneu voor hem
zenuwen voor vanavond hahaquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:26 schreef puzziepie het volgende:
Michel voelt zich niet fijn, vind ik wel sneu voor hem
vroeg zich net nog af of het niet te dik wasquote:
Met dat racisme snap ook niet trouwens. Ik zie geen racist in Nickquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey is daar veel harder in.....hij kan niet zo goed tegen een nare sfeer en denk doe ik het nou zo fout en hoe zien ze me nu en hoe denken de bewoners er over.
Moet zeker in het gat van zijn kies passen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vroeg zich net nog af of het niet te dik was
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vroeg zich net nog af of het niet te dik was
quote:
ja surinaamse mensen doen dat ook vaak dik dat het toch een dingentje is voor bepaalde culturenquote:
Niet allemaalquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:32 schreef M.Ritcher het volgende:
Surinamers wassen altijd de kip voor het bereiden.
Die gaat nog een zware avond tegemoet hoop ikquote:
Ach ja ... Zoey mag het er niet met anderen over hebben terwijl Michel steen en been klaagt bij heel zijn clubje met de woorden "Moet ze het er weer over hebben!" ...er is er maar 1 die het steeds weer aanhaalt en dat Is toch Michel zelf ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:32 schreef puzziepie het volgende:
Een warm nest van K5 en hoe durfde Zoey dat te weigeren![]()
![]()
Mijn hemel wat ziek
ja ik weet dat Surinaamse mensen het wel doen altijdquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Daar heb ik nog nooit over gehoord.
Ja daarom erger ik me kapot aan die twee, ze kijken niet naar wat ze zelf allemaal doen. Agossie die kroepoek is een klap in hun gezicht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Ach ja ... Zoey mag het er niet met anderen over hebben terwijl Michel steen en been klaagt bij heel zijn clubje met de woorden "Moet ze het er weer over hebben!" ...er is er maar 1 die het steeds weer aanhaalt en dat Is toch Michel zelf ...
Doe maar wel. Altijd wel iemand die de memo gemist heeft.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Moet er nog een waarschuwing komen voor de spoilers straks?
Hij snapt et echt nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:37 schreef snetje het volgende:
Michel: Als ik bot over kom zeg het dan even tegen mij ...
Dat is precies wat Zoey deeeeeeeheeeeeeeeed!!! ... zucht ...
Zoey, Liese en Jill hebben lang geslapen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:24 schreef Fasil het volgende:
Apart nemen....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:37 schreef snetje het volgende:
Michel: Als ik bot over kom zeg het dan even tegen mij ...
Dat is precies wat Zoey deeeeeeeheeeeeeeeed!!! ... zucht ...
nee ik ga wel weer hoorquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Moet er nog een waarschuwing komen voor de spoilers straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |