Welke drie bewoners zou jij ruilen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:52 schreef Ebinas het volgende:
Gelukkig wel veel afwisseling in streams.
Leuk om naar te kijken
Ik heb ze uit gezet, lopen de hele tijd vastquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:52 schreef Ebinas het volgende:
Gelukkig wel veel afwisseling in streams.
Leuk om naar te kijken
Na uitzendingquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe laat gaan ze horen over het stemgedoei?
Hij wil dat badje voor geen goud missen.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Matt aan het afkicken van het stalken van Jill. Zie hem de laatste dagen niet zo vaak meer in haar buurt.
ik ga er even heenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke drie bewoners zou jij ruilen?
BB / Ex bewoners ruilen voor nieuwe bewoners, wie zou je kiezen?
Ook dat nog, alweerquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze uit gezet, lopen de hele tijd vast
En ongeveer ander half uur later de bewonersquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal wel rond 21:15 hier bekend zijn.
ff beetje liggenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:53 schreef zodeju het volgende:
Ik mis drie man liggen die al op bed.....
Tot die tijd dus saaie streams.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ongeveer ander half uur later de bewoners
Neither do me...quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tot die tijd dus saaie streams.
Jammer dat ik het wss niet live kan zien hoe ze reageren.
Voor Zoey is het geen verrassing dat ze op bed ligt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:53 schreef zodeju het volgende:
Ik mis drie man liggen die al op bed.....
Nou eigenlijk wel....die was de laatste twee dagen weer aardig aanwezig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Voor Zoey is het geen verrassing dat ze op bed ligt.
Ah ik ben niet de enige die niet meer kijkt omdat de streams vastlopenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fijne avond Cos![]()
streams blijven steeds vastlopen
gebeurt geen hol daar
tataa
Ik geef het ook alweer op.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die niet meer kijkt omdat de streams vastlopen
Nathalie was de ergste speler die ik gezien heb in het huis.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:19 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
onzin, allerlei beschuldigingen bleken gewoon niet juist, hij riep maar wat.
Die zaaide altijd tweestrijd tussen andere bewoners.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:25 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nathalie was de ergste speler die ik gezien heb in het huis.
Ze gebruikte alles om toch maar de anderen genomineerd te krijgen en zichzelf geliefd te maken.
Heb er helemaal geen last van.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die niet meer kijkt omdat de streams vastlopen
Nick was eerder met Theoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |