Zoeyquote:
Er zijn nog veel mensen die dat doenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij een beetje bloederig is wel anders niet.
Agossie zoey heeft wel veel macht over hun dan. Maar zelf laten ze ook anderen slecht voelen met het gekonkel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:41 schreef engine het volgende:
Nick: "ze laat ons wel kei slecht voelen"
Michel: "ja en al heel lang he"
Ik wou wat zeggen, maar michel ratelt maar door.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Michel, je laat andere mensen niet uitpraten en blijft maar ratelen dat is het grote probleem... snap je?
dat racisme gedoe klopte ook niet wat Zoey vertelde.. daar was ik het wel degelijk met Nick eensquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Nick jij bent de allergrootste fantast en leugenaar die daar rondloopt. Hij was aangedaan over het racisme gedoe. Dat vind ik dan wel weer zielig.
Michel heeft een druiperquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:42 schreef engine het volgende:
"de oprechtheid druipt van ons gezicht af"
Michel
Ja he, ik blijf ook zeker wachten als hun er op zitten om hun reactie te kunnen zien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel is van nominatiegesprekken overgestapt naar verontwaardigingsgesprekken
Dit is écht ergquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:42 schreef engine het volgende:
"de oprechtheid druipt van ons gezicht af"
Michel
Kijk en dit is nu precies waarom ik ze niet zo fijn vind Totaal geen zelfreflectie hebben ze.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:42 schreef Harry het volgende:
Michel tegen Nick: de oprechtheid druipt van onze gezichten af hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |