quote:
Niet Neeskens, de speler in kwestie speelde overigens pas een aantal jaren na zijn finaledoelpunt in de eredivisie.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou dat "gewoon" Neeskens zijn geweest?
Een Tsjech ? Masopust misschien ? Kan we een oud fragment herinneren dat-ie in Sport in Beeld in Nederland op tv was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Niet Neeskens, de speler in kwestie speelde overigens pas een aantal jaren na zijn finaledoelpunt in de eredivisie.
Ook geen Nordahl trouwens.
Ook geen Tsjech(oslowaak).quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een Tsjech ? Masopust misschien ? Kan we een oud fragment herinneren dat-ie in Sport in Beeld in Nederland op tv was.
Nee, je zoekt het nu wel in het goede land.quote:
Nee, Götze had een voorganger...quote:
WK-54 dus. Helmud Rahn ? Gokje op één van de twee clubs uit Enschede.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, je zoekt het nu wel in het goede land.
Helmut Rahn inderdaad. Speelde nog een aantal seizoenen voor sc Enschede, ik vond het wel een leuk 'onbekend' feitje uit de eredivisiegeschiedenis.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-54 dus. Helmud Rahn ? Gokje op één van de twee clubs uit Enschede.
Laatst een column over zijn naamgenoot geplaatst op de FP.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Helmut Rahn inderdaad. Speelde nog een aantal seizoenen voor sc Enschede, ik vond het wel een leuk 'onbekend' feitje uit de eredivisiegeschiedenis.
Leuk feitje inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Helmut Rahn inderdaad. Speelde nog een aantal seizoenen voor sc Enschede, ik vond het wel een leuk 'onbekend' feitje uit de eredivisiegeschiedenis.
DWS, De Volewijckers en Blauw witquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:05 schreef tong80 het volgende:
Uit welke drie clubs ontstond FC Amsterdam?
Wel degelijkquote:
In elk geval Steaua Boekarest.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:22 schreef -XOR- het volgende:
Wat zijn de enige twee clubs uit Oost-Europa die ooit de Europa Cup 1 wonnen?
Steaua Boekarest en ?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:22 schreef -XOR- het volgende:
Wat zijn de enige twee clubs uit Oost-Europa die ooit de Europa Cup 1 wonnen?
EC-2 Met Blochin.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
In elk geval Steaua Boekarest.
Dinamo Kiev?
Ik wist wel dat ze wat gewonnen haddenquote:
Rode Ster klopt. Dom van me.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze wat gewonnen hadden![]()
Rode Ster dan misschien. Vaag herrinner ik me dat, dus het zal niet in de jaren 60 geweest zijn of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |