SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door al die miskramen die het allemaal niet zo erg vinden en die Nederland open willen gooien. Terwijl het juist door dat soort volk langer duurt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 5330 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 619 minder dan gisteren en het aantal is ook lager dan dan het gemiddelde van afgelopen week. Toen werden per dag gemiddeld 4520 mensen positief getest.
Met alle maatregelen nog ruim 5000
Voor een keertje duur doen en bij de supermarkt meenemen dan maarquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind stom dat mijn waxinelichtjes op zijn en dat ik niet even snel de Action in kan ofzo om een zak te halen.
Ja of ik ga even nadenken of ik voor 15 euro iets nodig heb van de Action.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor een keertje duur doen en bij de supermarkt meenemen dan maar
Die zit vast ook bij een Technic set van de Batmobilequote:
ik denk dat het door ons allemaal komtquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door al die miskramen die het allemaal niet zo erg vinden en die Nederland open willen gooien. Terwijl het juist door dat soort volk langer duurt.
Nee ik denk dat het alleen door Lospedozaad en zijn geschifte vriendjes komtquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat het door ons allemaal komt
mschol en Haags kom er maar inquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door al die miskramen die het allemaal niet zo erg vinden en die Nederland open willen gooien. Terwijl het juist door dat soort volk langer duurt.
nou dat wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het alleen door Lospedozaad en zijn geschifte vriendjes komt
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of ik ga even nadenken of ik voor 15 euro iets nodig heb van de Action.
Nou door mij komt het in ieder geval nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat wil ik niet zeggen![]()
Maar ik zit natuurlijk ook gewoon op mijn werk met collega's en nu klanten
nee dat kloptquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou door mij komt het in ieder geval niet![]()
Gewoon aanvullen met chips, chocolade en koekjes?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of ik ga even nadenken of ik voor 15 euro iets nodig heb van de Action.
Kom niet verder dan 7 euro haha. Als ik door de winkel loop kan ik zo mijn bankrekening leeg winkelen daar maar via site is toch anders.quote:
Nee moet ik eens minder doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aanvullen met chips, chocolade en koekjes?
ja, als je daar naar binnen loopt graag je zo voor 50 euro uit de rekkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom niet verder dan 7 euro haha. Als ik door de winkel loop kan ik zo mijn bankrekening leeg winkelen daar maar via site is toch anders.
Ja en door zulke mensen zijn er 5000 besmettingen per dag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Misschien toch maar op afspraak winkelen dan.
Het was wel een man met humor?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:57 schreef bitterbal het volgende:
Saddam hoessein die tekeer gaat tegen de rechter tijdens zijn proces. Rechter driftig met hamer op tafel slaan.
Hoor je saddam zeggen sla maar met die hamer op je eigen hoofd
Ja kut maar moet toch mijn dingen hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en door zulke mensen zijn er 5000 besmettingen per dag.
/s
gerriederriequote:Op woensdag 10 maart 2021 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Ergens heb ik het idee dat dit hier wel in dit topic pasthttps://9gag.com/gag/aO3YmQ6
Misschien wel omdat het gewoon niet zo verstandig is?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:00 schreef Amarantha het volgende:
En ik doe gewoon iets wat mag dus why not.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, ik ben ook gewoon naar Kruidvat geweest vorige week.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben al 2 weken aan het nadenken wat ik allemaal nodig heb zodat ik met 1 bezoekje ook gewoon klaar ben de komende tijd.
Zij stelt een vraagquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
laat haar lekker naar de action gaan joh
Wat nou weer. Alsof het weer nog niet kut genoeg isquote:
Ja dat las ik gisteren maar kan natuurlijk weer veranderd zijn.quote:
NOS site meldt morgenquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat las ik gisteren maar kan natuurlijk weer veranderd zijn.
Ik Ga volgende week ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Misschien toch maar op afspraak winkelen dan.
Dus jij gaat je meest verleidelijke outfit aan doen voor de fotograaf?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Morgen komen ze foto's maken van het balkon voor de website
Gewoon naakt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus jij gaat je meest verleidelijke outfit aan doen voor de fotograaf?
Kun je dan ook lengte en gewicht invullen om te bepalen of je obees bent?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
Deze week komt er een website waarop staat wanneer wie wordt gevaccineerd
Deze week komt er een nieuwe website waarop Nederlanders kunnen opzoeken op welk moment zij aan de beurt zijn om gevaccineerd te worden. Demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid begrijpt dat daar veel vragen en onrust over zijn en daarom is de 'Wanneer ben ik aan de beurt?'-website gemaakt.
Op deze website kunnen mensen hun leeftijd en hun eventuele aandoening invullen. Dan volgt er informatie over wanneer de uitnodiging te verwachten is en ook wie er prikt, de GGD of de huisarts.
Het uitvinden van het vaccinatie-moment kan "best een hele puzzel zijn", zegt minister De Jonge. Hij houdt wel een slag om de arm, want er kan altijd iets gebeuren met de voorraad van de verschillende vaccins.
Komt gewoon niks van terecht net zoals die vorige app omdat we in de zomer door het seizoenseffect alweer een dusdanig laag besmettingsniveau bereiken en het vaccinatieniveau juist dusdanig hoog wordt dat dat hele ding overbodig is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:49 schreef Makrelis het volgende:
Overheid en ICT. Zal wel weer een drama worden.
Ik wil weten welke miep me priktquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
Deze week komt er een website waarop staat wanneer wie wordt gevaccineerd
Deze week komt er een nieuwe website waarop Nederlanders kunnen opzoeken op welk moment zij aan de beurt zijn om gevaccineerd te worden. Demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid begrijpt dat daar veel vragen en onrust over zijn en daarom is de 'Wanneer ben ik aan de beurt?'-website gemaakt.
Op deze website kunnen mensen hun leeftijd en hun eventuele aandoening invullen. Dan volgt er informatie over wanneer de uitnodiging te verwachten is en ook wie er prikt, de GGD of de huisarts.
Het uitvinden van het vaccinatie-moment kan "best een hele puzzel zijn", zegt minister De Jonge. Hij houdt wel een slag om de arm, want er kan altijd iets gebeuren met de voorraad van de verschillende vaccins.
Ik ben niet de enige sloddervos in Foqueville!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Werkdag zit eropNu even het huis schoonmaken voordat Gergi komt, is ook al 2 weken ofzo niet meer gebeurd
Nou normaal ben ik juist heel georganiseerd, maar had het wat drukquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige sloddervos in Foqueville!!
kan mij niet schelen.. ik wil weten wannneer ik weer kan reizenquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weten welke miep me priktDan krijgt ze taart.
Zou Gergi aanraden om even naar de dokter gaan als dat aan blijft houden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Werkdag zit eropNu even het huis schoonmaken voordat Gergi komt, is ook al 2 weken ofzo niet meer gebeurd
die ene waar je laatst was?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, om 2 voor 5 nog even bellen of ik zin heb om volgende week op gesprek te komen![]()
Ja hoordat heb ik wel
quote:
Dan zal er straks wel een lading om je oren vliegen als hij komt huehuehuequote:Op woensdag 10 maart 2021 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga de grap niet makenquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht, nu snap ik 'mquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat houden we zo![]()
Te flauw ditdat
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht, nu snap ik 'm! Ben wat traag vandaag.
Dikke salarisverhoging werkt ook wel, toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van de betere mensen in mijn team vind het lastig om met de verhoogde werkdruk om te gaan. Maar eens zorgen dat ik die ergens in een hoekje neer kan zetten.
Bij dit type mensen nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dikke salarisverhoging werkt ook wel, toch?
Wil jij mijn baas worden?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dit type mensen niet
Die moet je beetje beschermen zodat ze niet in de paniek van de dag meegaan. Hij werkt sowieso ook maar 4 dagen in de week omdat 5 dagen teveel voor hem is.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dit type mensen niet
Die moet je beetje beschermen zodat ze niet in de paniek van de dag meegaan. Hij werkt sowieso ook maar 4 dagen in de week omdat 5 dagen teveel voor hem is.
We gaan gewoon allemaal voor CE werken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik was ook al fan. Met een baas zoals hij zou ik misschien functioneren
Ja. Maar ik slaap slecht de afgelopen tijd.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb ik ook slecht geslapen
Ook al?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar ik slaap slecht de afgelopen tijd.
Denk ook dat je al een lange aaneengesloten periode van het zelfde heb en geen uitstapjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook al?
Ik slaap gelukkig wel goed. Maar echt uitgerust voel ik me niet
Gokje.. jij gaat kaarten kopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik Ga volgende week ook![]()
Alleen niet bij de action.
Ik zal even wat vacatures schrijven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan gewoon allemaal voor CE werken.![]()
Waar moet ik me melden, CE?
nu die pillen opzijn wel. Doet pijn ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je oprispingen 's nachts?
Ja. Te koud dan weer te warm en dat gaat de hele nacht door.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook al?
Ik slaap gelukkig wel goed. Maar echt uitgerust voel ik me niet
Jaaaaaquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog iemand nodig voor een balfunctie?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal even wat vacatures schrijven.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ook dat je al een lange aaneengesloten periode van het zelfde heb en geen uitstapjes.
Wanneer ga je weer naar de dokter?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu die pillen opzijn wel. Doet pijn ook
Ik kan dingen met websitesquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaa
Zijn er nieuwsbrieven die verstuurd moeten worden? Collega’s die creatieve therapie mogen krijgen?
Heb maandag bel afspraak. Maar ja weet niet of ze weer die pillen voorschrijft. Met rennies alleen red ik het nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar de dokter?
O.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik vandaag ook niet op
Ik ben al zolang niet meer geweest. M'n hele Cardboard crack verslaving af moeten kickenquote:
Goed plan, ben benieuwd naar de vacaturesquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, misschien moeten ze toch eens dieper gaan graven. Die pillen lijken me ook niet fijn op de lange termijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb maandag bel afspraak. Maar ja weet niet of ze weer die pillen voorschrijft. Met rennies alleen red ik het niet
hmm al lang?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, misschien moeten ze toch eens dieper gaan graven. Die pillen lijken me ook niet fijn op de lange termijn.
Ik ga morgen ook bellen voor een afspraak. Blijf last houden van wat klieren in mijn hals
Ik ga wel proberen om op tijd naar bed te gaan. Als ik nu ga dutten, slaap ik vannacht weer nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:21 schreef jerney het volgende:
[..]
O.Gewoon lekker een ditje doen zo dan
Of een datje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:21 schreef jerney het volgende:
[..]
O.Gewoon lekker een ditje doen zo dan
quote:
quote:
Ik realiseer me dat de mensen in mijn team ook maar gewoon mensen zijn; kun je ze ook zo behandelenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik was ook al fan. Met een baas zoals hij zou ik misschien functioneren
Mag jij op afspraak komen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruim twee weken
Wordt niet erger, maar ook niet minder.
Ah ja da’s waar. Dat hebben de meeste mensen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen om op tijd naar bed te gaan. Als ik nu ga dutten, slaap ik vannacht weer niet
We hebben de balie weggehaald paar jaar geledenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nog iemand nodig voor een balfunctie?
Dat is een goede kwaliteit voor een managerquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik realiseer me dat de mensen in mijn team ook maar gewoon mensen zijn; kun je ze ook zo behandelen
quote:
Als ik terug kom met een balie?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben de balie weggehaald paar jaar geleden
Ik doe mee! 6k per maand, leasebak, 13e maand, ik begin morgen om 8 uurquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij dus niet?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah ja da’s waar. Dat hebben de meeste mensen.
Toch niet heel gangbaar dat bazen zich beseffen dat niet iedereen zich zomaar aan elke situatie kan aanpassen hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik realiseer me dat de mensen in mijn team ook maar gewoon mensen zijn; kun je ze ook zo behandelen
ja geloof dat bij mij alles via bel of video afspraak gaatquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwacht ik wel. Hij zal me toch even moeten betasten huehue.
Niet dat het dure kostenposten zijn die de winst drukkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een goede interaction designer; kom je alleen niet in mijn team terecht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, ben benieuwd naar de vacatures
Hmm, dat zou ik wel irritant vinden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat bij mij alles via bel of video afspraak gaat
Vind ik nog steeds raar, zo kunnen ze toch ook helemaal niks onderzoeken, bijvoorbeeld op je buik drukken om te zien waar het precies pijn doet of bloed/slijm afnemenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat bij mij alles via bel of video afspraak gaat
Dat vind ik ook goedquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we wat regelen. Zie een soort kraampje voor me waar kinderen limonade verkopen.
Dat je mails krijgt van je manager met "Beste kostenpost" als aanhefquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat het dure kostenposten zijn die de winst drukken
Voor interaction moet je kunnen programmeren toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een goede interaction designer; kom je alleen niet in mijn team terecht.
We hebben best wel wat vacatures uitstaan zie ik.
Zelf geproduceerd zekerquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed![]()
Lekkere glaasjes bittersap
Man man man zulke werkgevers!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Mij werd gisteren verteld ik gewoon over mag werken om mijn ingeleverde vakantie week terug te verdienen. Ze brachten het als een gunst ook
Of 'Beste -0,1% op het netto-resultaat'.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je mails krijgt van je manager met "Beste kostenpost" als aanhef
Echtquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Man man man zulke werkgevers!
Had er ooit eens eentje die aan ons team kwam zeggen dat we mochten zwartwerken van het weekend voor 10 euro per uur
Ik heb hard gelachen.
Ik sla denk ik maar overquote:
Een kissing boothquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we wat regelen. Zie een soort kraampje voor me waar kinderen limonade verkopen.
Wat fijn dat dat mag zegquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Mij werd gisteren verteld ik gewoon over mag werken om mijn ingeleverde vakantie week terug te verdienen. Ze brachten het als een gunst ook
Sta jij er dan achter?quote:
Ja je hebt het hier steeds over bittersap dat uit je maag omhoog komt borrelen en dat wil je nu als hip drankje gaan verkopenquote:
Ja?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt het hier steeds over bittersap dat uit je maag omhoog komt borrelen en dat wil je nu als hip drankje gaan verkopen
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt het hier steeds over bittersap dat uit je maag omhoog komt borrelen en dat wil je nu als hip drankje gaan verkopen
Tong80 doet ook mee?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Kweenie, wat schuift het? Met of zonder tong?
Welnee. Wat plaatjes aan elkaar plakken is voor veel bedrijven al goed genoeg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor interaction moet je kunnen programmeren toch?
Kissing photo booth.quote:
voor 10 euro per uur?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Man man man zulke werkgevers!
Had er ooit eens eentje die aan ons team kwam zeggen dat we mochten zwartwerken van het weekend voor 10 euro per uur
Ik heb hard gelachen.
After Effects, InDesign, Premiere en Audition heb ik mezelf ook aangeleerd, dus dat is geen probleem. Alleen praktische dingen verzinnen in niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Wat plaatjes aan elkaar plakken is voor veel bedrijven al goed genoeg.
Kijk maar eens naar tools als Sketch, Invision, Marvel. Als je beetje gevoel hebt voor "design" is het vrij eenvoudig te leren. Zelf wel eens wat prototypes gemaakt, alleen ik heb als het er echt op aan komt twee linkerhanden op dat vlak (en vooral geen tijd).
Ik denk dat de laatste vijfduizend topics in deze reeks elk beginnen met een auditie van @kwiwiquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
After Effects, InDesign, Premiere en Audition heb ik mezelf ook aangeleerd, dus dat is geen probleem. Alleen praktische dingen verzinnen in niet mijn sterkste kant
Wordt wel een beetje vreemd tentje nu hoor, eerst el bittersap en nu ditquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Zou ik wel gezellig vinden.
ff pissen
Ohhh dat is plezant idd! Ga je ook met elk drankje beter op de foto plakkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kissing photo booth.
De photo booth op de bruiloft van mijn broer was een gouden zet trouwen; heb een grafhekel aan foto's maar met een paar biertjes op was dat toch wel leuk.
Moet ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vreemd tentje nu hoor, eerst el bittersap en nu ditKunnen jullie niet gewoon koffie of sinaasappelsap ofzo doen
Meestal krijg je die - zeker op het begin - gewoon aangeleverd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
After Effects, InDesign, Premiere en Audition heb ik mezelf ook aangeleerd, dus dat is geen probleem. Alleen praktische dingen verzinnen in niet mijn sterkste kant
Jouw belgicismen zijn ambetant damequote:Op woensdag 10 maart 2021 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh dat is plezant idd! Ga je ook met elk drankje beter op de foto plakken
Kom ik wel zeggen wat je moet doen en dan wil ik je ook nog best even koffie brengen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allerlei domme verkleedspullen en gedoe waarmee je die photo booth in kon gaan. Echt zo tegennatuurlijk voor mij. Ergens zit er een sweet spot qua alcohol waar ik heel gezellig ben. Daarvoor en daarna is het gewoon weerquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh dat is plezant idd! Ga je ook met elk drankje beter op de foto plakken
Je verdient wit netto al meer dan dat lijkt mequote:Op woensdag 10 maart 2021 17:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja die dacht dat ik op m’n achterhoofd was gevallen zeker.Mijn collega’s wel overigens.
Prima, vind ik eigenlijk ook comfortabelerquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vreemd tentje nu hoor, eerst el bittersap en nu ditKunnen jullie niet gewoon koffie of sinaasappelsap ofzo doen
Bittersap blijft gewoon op het menu staanquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Prima, vind ik eigenlijk ook comfortabeler
Godmiljaar ik weet niet waar je het over hebt, manneke!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw belgicismen zijn ambetant dame
Ah vandaar die kraan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg alleen wel gierende jeuk van termen als 'customer journey', weet niet of dat een probleem isquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal krijg je die - zeker op het begin - gewoon aangeleverd.
Als je een keer een customer journey voor een website/app gemaakt hebt dan gaat je de volgende ook wel lukken. Na een tijdje kun je me dan vast beter vertellen hoe het zou moeten werken en dan heb je iemand waar je mee kunt werken
Graag gitzwart en zo sterk als mogelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Kom ik wel zeggen wat je moet doen en dan wil ik je ook nog best even koffie brengen.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah vandaar die kraan.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noemen we het gewoon klantenreisquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg alleen wel gierende jeuk van termen als 'customer journey', weet niet of dat een probleem is
Leukquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Voor ik verder ga met zakje 4 eerst eten.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah vandaar die kraan.Die smiley heb ik trouwens gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allerlei domme verkleedspullen en gedoe waarmee je die photo booth in kon gaan. Echt zo tegennatuurlijk voor mij. Ergens zit er een sweet spot qua alcohol waar ik heel gezellig ben. Daarvoor en daarna is het gewoon weer
Vort zo doorgaan, den bende sebiet ribbedebie!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Godmiljaar ik weet niet waar je het over hebt, manneke!
3 van de 18 stappen gehad.quote:
Mijn huidige interaction designer noemt het "artwork" en daar lachen we daar vrolijk om.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg alleen wel gierende jeuk van termen als 'customer journey', weet niet of dat een probleem is
Hele dag op het goede niveau houden en iedereen heeft een leuke dagquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat worden neutjes in de koffie die ik je breng dan.Chagrijnige bazen, bah!
I know, right???quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verdient wit netto al meer dan dat lijkt meWaarom zou je dat OOIT zwart willen vangen. In het weekend ook nog
30 bare minimum. En eten verzorgd.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn huidige interaction designer noemt het "artwork" en daar lachen we daar vrolijk om.
Tijdens het werk wel niet op social media of FOK! natuurlijk. Ik hou het hier in de gaten.
Hahaha ribbedebie moest ik zelfs googlenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vort zo doorgaan, den bende sebiet ribbedebie!
Ik heb ooit als 13/14 jarig ventje wel eens een paar zaterdagmiddagen zwart gewerkt, beetje groen onderhoud bij een bedrijfje. Kreeg ik net een paar tientjes maar op die leeftijd voelde dat als een stapel geldquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verdient wit netto al meer dan dat lijkt meWaarom zou je dat OOIT zwart willen vangen. In het weekend ook nog
30 bare minimum. En eten verzorgd.
Hahahahaa te weinig Suske en Wiske gelezen ja?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha ribbedebie moest ik zelfs googlen
kan ook Frankrijk zijn he.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
En spamtelefoontje uit Amersfoort.
Waarom heb ik nog een telefoon.
Ik ooit bij een bouwbedrijf op zaterdag; wilde ze ook nog dat ik wat apparatuur ging jatten van een ander bedrijf. "Als je dit straks bij ons in de bus gooit krijg je 100 euro"quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ooit als 13/14 jarig ventje wel eens een paar zaterdagmiddagen zwart gewerkt, beetje groen onderhoud bij een bedrijfje. Kreeg ik net een paar tientjes maar op die leeftijd voelde dat als een stapel geld
* jerney verscheurt sollicitatiebriefquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn huidige interaction designer noemt het "artwork" en daar lachen we daar vrolijk om.
Tijdens het werk wel niet op social media of FOK! natuurlijk. Ik hou het hier in de gaten.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele dag op het goede niveau houden en iedereen heeft een leuke dag
Die vragen heb ik nog niet over nagedacht. Zo k ik wel onder druk te staanquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Kweenie, wat schuift het? Met of zonder tong?
Ja die denken even lekker makkelijk te scoren met zo'n jong naīef ventje die dat wel even doet zonder er vragen bij te stellenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ooit bij een bouwbedrijf op zaterdag; wilde ze ook nog dat ik wat apparatuur ging jatten van een ander bedrijf. "Als je dit straks bij ons in de bus gooit krijg je 100 euro"
Nee niet eensquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahahahaa te weinig Suske en Wiske gelezen ja?
Je gaat er heulemaal van stotterenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die vragen heb ik nog niet over nagedacht. Zo k ik wel onder druk te staan
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ooit bij een bouwbedrijf op zaterdag; wilde ze ook nog dat ik wat apparatuur ging jatten van een ander bedrijf. "Als je dit straks bij ons in de bus gooit krijg je 100 euro"
Oh ja even de volgende pengesedler storauksjon checkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg voor een paar essays nakijken ca 36 euro per uur kwam ik vandaag achter. Is gewoon een standaardbedrag van de uni. Was makkelijk geld verdienen wel, mogen ze vaker vragen.
Daarna was het wel klaar daarquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die denken even lekker makkelijk te scoren met zo'n jong naīef ventje die dat wel even doet zonder er vragen bij te stellen
Voor dat geld wil ik ook wel een beetje door essays heen bladerenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg voor een paar essays nakijken ca 36 euro per uur kwam ik vandaag achter. Is gewoon een standaardbedrag van de uni. Was makkelijk geld verdienen wel, mogen ze vaker vragen.
Iedereen een 10!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik ook wel een beetje door essays heen bladeren
Heb ik altijd als mooie vrouwen me wat vragenquote:
Dat was ook een voor de hoofdredenen bij mij om in te gaan op het voorstel mijn contract te ontbinden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna was het wel klaar daar![]()
Heb jarenlang met heel veel plezier ergens anders bijbaan gehad. Sowieso is plezier hebben in mijn werk zo ongeveer belangrijkste.
Nee zin in de piemel van Haags denk ik, jij niet?quote:
Oh dan moeten we hem even roepen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zin in de piemel van Haags denk ik, jij niet?![]()
Puick plan. @Haags!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dan moeten we hem even roepen.
@:haags!!
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZO DAN...
TIJD OM KLAPPEN UIT TE DELEN
Ah daar hebben we onze favoriete TBS-klant weerquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZO DAN...
kom maar opquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZO DAN...
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah daar hebben we onze favoriete TBS-klant weer![]()
Dan komt plotseling de baas van deze tent hiero!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan komt plotseling de baas van deze tent hiero!![]()
EN DAT BEN IK!!!
PVV - PARTIJ VOOR VECHTENquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Etto. Bij welke politieke partij kun je met die agressie van jou terecht?
pvvquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wraps met geroosterde groenten(bloemkool en broccoli), komkommer, tomaat, wortel, saus, vega pulled chicken en vega pulled porkquote:
Thierryvanbelgië.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm Okequote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wraps met geroosterde groenten(bloemkool en broccoli), komkommer, tomaat, wortel, saus, vega pulled chicken en vega pulled pork
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wraps met geroosterde groenten(bloemkool en broccoli), komkommer, tomaat, wortel, saus, vega pulled chicken en vega pulled pork
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Moest er wel de sloppenwijken voor in
Is nieuw in het verhaal assortiment van de AHquote:
Thuis heeft geen dak?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij staan voor het scenario dat we in thuis quarantaine moeten, maar dat komt niet uit want het gaat regenen.
Gaat dit over jezelf of over het algemeen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij staan voor het scenario dat we in thuis quarantaine moeten, maar dat komt niet uit want het gaat regenen.
Ik deed er net met de auto bijna ouderwets even lang over naar huis als pre coronaquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is nieuw in het verhaal assortiment van de AH
Je vrouw het ergens opgelopen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Het regent. Dan kunnen mensen spontaan niet meer rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik deed er net met de auto bijna ouderwets even lang over naar huis als pre corona
Dat zeker ja. Man man manquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het regent. Dan kunnen mensen spontaan niet meer rijden.
Na de zomervakantie normaal gesproken ook niet meer. Ben qua kilometers wel flink teruggegaan sinds ik thuiswerk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het regent. Dan kunnen mensen spontaan niet meer rijden.
Nee de hele halve school is getest of wordt getest. En mijn kind is vanochtend getest omdat iemand in haar klas positief was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vrouw het ergens opgelopen?
Iedereen is thuis aan het werk! Hoe dan!?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik deed er net met de auto bijna ouderwets even lang over naar huis als pre corona
Dan kan het hard gaan inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee de hele halve school is getest of wordt getest. En mijn kind is vanochtend getest omdat iemand in haar klas positief was.
Ja echt hč allemaal zelfrijdende Tesla’s op de weg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is thuis aan het werk! Hoe dan!?
ik nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn er wel gelijk veel.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou 1 of 2 is wel genoeg hoor.quote:
Vandaar ook dequote:Op woensdag 10 maart 2021 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]ja nou het is al een tijdlang duidelijk dat dat zeker niet het geval is.
@DerRabbit gekruisd met een zwijntje?quote:
Ik vind dit een zeer zware belediging richting mijn adresquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:derrabbit gekruisd met een zwijntje?
Misschien wilde je eens een keer wat anders dan muisquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer zware belediging richting mijn adres![]()
![]()
Een lekker exotisch vogeltje of een lekker snerpend hertje zeg ik geen nee tegen, maar een zwijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wilde je eens een keer wat anders dan muis
Ik zei zwijntje. Niet zwijn. Daar zit toch wel een verschil tussenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekker exotisch vogeltje of een lekker snerpend hertje zeg ik geen nee tegen, maar een zwijn![]()
![]()
Ik ben een vrijgevig nijntje, dus jij mag de zwijntjes hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zei zwijntje. Niet zwijn. Daar zit toch wel een verschil tussen
aan het spit?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben een vrijgevig nijntje, dus jij mag de zwijntjes hebben![]()
was rennen en douchenquote:
Zo hoef je ook weer niet te praten over vrouwen met overgewichtquote:
Te ordinair?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo hoef je ook weer niet te praten over vrouwen met overgewicht
Wat lief van jequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben een vrijgevig nijntje, dus jij mag de zwijntjes hebben![]()
Is je huis al schoon?quote:
Iets te weinig zelf respect en disciplinequote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lief van je
[..]
Is je huis al schoon?
Ja etenstijd.quote:
morgenvroeg pas weerquote:
Het is snacktijdquote:
neh, dan ben ik voor niks net gaan rennenquote:
Forum Opties | |