SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Bwoah ik heb wel mensen laten smullen met mijn gemarineerde seitan. Dat ze serieus dachten dat ik vlees voor ze had gemaakt en dat ik er zelf op één of andere manier van mee at. 🙄quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende: [..] Op die manier is vegetarisch eten wel het lekkerste, als het niet probeert naar vlees te smaken
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nu in de vorige TT dat Andre en Monique uit elkaar zijn?
wuuuuuuuuuuut
Maar dat seitan is net als falafel zo'n product dat al eeuwenlang wordt gemaakt, niet een of ander hip product door een vega producent die snel geld wil verdienenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Bwoah ik heb wel mensen laten smullen met mijn gemarineerde seitan. Dat ze serieus dachten dat ik vlees voor ze had gemaakt en dat ik er zelf op één of andere manier van mee at. 🙄
Je moet gewoon gewoon weten wat je koopt en hoe je ermee om moet gaan.
Nee, niet echt, maar het is gewoon soms een blokkade in mn hoofd:quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat zal wel. Word je dan ook mega hangry?
Horses for coursesquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig, jij mag de kaart lezen
Dat had ik niet eens gelezenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nu in de vorige TT dat Andre en Monique uit elkaar zijn?
wuuuuuuuuuuut
Sommigen wel, sommigen niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat seitan is net als falafel zo'n product dat al eeuwenlang wordt gemaakt, niet een of ander hip product door een vega producent die snel geld wil verdienen
Hebben we het nu nog over eten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen niet.Er liggen ook wel vieze sponzen in de schappen hoor.
Maar kan je dan niet gewoond even snacken eerst? Of second dinner?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar het is gewoon soms een blokkade in mn hoofd:
als het lekker weer is: zou ik nog snel een uurtje hardlopen? nee, want dan ik pas om 18:45 aan het eten
Als mensen willen reserveren om te eten? kun je om 19:30? uhmm uhm uhm uhm, nee?
Ja en neequote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog over eten?
Die van de jumbo daarentegen is vrij waardeloos.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat eigen vega-merk van AH is best oké, maar uitkijken dus voor de kibbeling.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind spekjes sowieso goor, dus die probeer ik maar niet.
En wat waarschijnlijk ook niet vol zit met teringzooi en andere e-nummers, zoals veel van die vega-producten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat seitan is net als falafel zo'n product dat al eeuwenlang wordt gemaakt, niet een of ander hip product door een vega producent die snel geld wil verdienen
ja, snacken voor het uit eten doe ik dan wel altijdquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar kan je dan niet gewoond even snacken eerst? Of second dinner?
Uit eten om 18:00 is fucking depressing.
Ik ga juist liever later op de avond eten. De hele avond genieten i.p.v. om 20.00 uur alweer buiten staan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar het is gewoon soms een blokkade in mn hoofd:
als het lekker weer is: zou ik nog snel een uurtje hardlopen? nee, want dan ik pas om 18:45 aan het eten
Als mensen willen reserveren om te eten? kun je om 19:30? uhmm uhm uhm uhm, nee?
Wel lekker rustig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar kan je dan niet gewoond even snacken eerst? Of second dinner?
Uit eten om 18:00 is fucking depressing.
Ja hallo, wie eet er nou op een bejaardetijdstip?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die van de jumbo daarentegen is vrij waardeloos.
Beter Vivera.
maar CL, kunnen we he hier even over hebben:
[..]
Ja, maar je kunt ook gewoon eerder eten en de rest vand e avond aan de bar hangenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ga juist liever later op de avond eten. De hele avond genieten i.p.v. om 20.00 uur alweer buiten staan.
kan er niks aan doen, ben vroeg klaar met werk, dus ook vroeg toe aan de avond.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hallo, wie eet er nou op een bejaardetijdstip?
E-nummers zijn niet per definitie slecht. Kan ook gewoon een natuurlijk product zijn. Maar ik ben het er wel mee eens dat het vaak teveel van het goede is wat er in gestopt wordt. Ook vaak veel zout.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat waarschijnlijk ook niet vol zit met teringzooi en andere e-nummers, zoals veel van die vega-producten.
E-nummers zijn inderdaad goedgekeurde hulpstoffen dus niet per definitie slecht. Maar je werkt wel heel veel toevoegingen naar binnen. Naast zout ook veel ongezonde vetten, emulgatoren, etc. Ik vind het prachtig dat de Unilevers van deze wereld weten te profiteren van de opkomende markt voor vegetarische producten. Maar de spullen die uit hun fabrieken komen zijn doorgaans niet al te gezond.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
E-nummers zijn niet per definitie slecht. Kan ook gewoon een natuurlijk product zijn. Maar ik ben het er wel mee eens dat het vaak teveel van het goede is wat er in gestopt wordt. Ook vaak veel zout.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, snacken voor het uit eten doe ik dan wel altijd
En vroeg uiteten heb ik niks op tegen, dat heb ik volgens mij van mn ouders, die wilde op zondag altijd al om 17:00 beginnen
Dat spul is per definitie bewerkt voedsel zo ongeveer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
E-nummers zijn inderdaad goedgekeurde hulpstoffen dus niet per definitie slecht. Maar je werkt wel heel veel toevoegingen naar binnen. Naast zout ook veel ongezonde vetten, emulgatoren, etc. Ik vind het prachtig dat de Unilevers van deze wereld weten te profiteren van de opkomende markt voor vegetarische producten. Maar de spullen die uit hun fabrieken komen zijn doorgaans niet al te gezond.
Ik ben ooit met mijn broer bij La Cubanita in Den Bosch geweest omdat zijn vrouw praktisch niets vreet. De meloen met ham was het beste gerecht op de kaart.quote:
Dit wil ik nuquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is in Italië zo leuk. Als je dan vroeg naar een restaurant gaat, kun je lekker drankjes doen met allerlei lekkere hapjes die op de bar staan
Beetje met je blonde haartjes schudden en allemaal gratis shit krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is in Italië zo leuk. Als je dan vroeg naar een restaurant gaat, kun je lekker drankjes doen met allerlei lekkere hapjes die op de bar staan
Ja, niet zo ongeveer. Het is bewerkt voedsel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat spul is per definitie bewerkt voedsel zo ongeveer.
Da’s wel triestig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn broer bij La Cubanita in Den Bosch geweest omdat zijn vrouw praktisch niets vreet. De meloen met ham was het beste gerecht op de kaart.
Ik vind het niet erg als het niet druk isquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar als het nog zo leeg is in die toko, voelt het voor mij altijd wat awkward.
Al hang het er van af. Ooit waren we de enige twee gasten in een tapas tentje in Zoetermeer, maar de hele familie was overgevlogen en luid aan het zingen en babbelen met gitaren en castagnettenEn ze waren ook sociaal naar ons toe
O, dat is me nooit geluktquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje met je blonde haartjes schudden en allemaal gratis shit krijgen![]()
Er zitten 764 restaurantjes in Den Bosch en je gaat daarheen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn broer bij La Cubanita in Den Bosch geweest omdat zijn vrouw praktisch niets vreet. De meloen met ham was het beste gerecht op de kaart.
Werkt ook met donkere haartjes heurquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toen wel wat jonger en dunner en fruitiger, denk niet dat het me nu nog zou lukken.quote:
ja, dat werkt niet voor iedereenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh goeie tip.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik vrouw was dan pakte ik het toch anders aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelijk die broek/jurk uit zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik vrouw was dan pakte ik het toch anders aan.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie weleens foto's van mezelf terug van vroeger en dan denk ik 'bitch wat liep je te miepen' en 'waarom vonden kerels me toen al niks?'
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als het niet druk is
straks als we ooit weer aan een tafel kunnen zitten en aan een jong meisje met een kladblokje kunnen vertellen wat we willen eten en drinken.
en dat die dingen dan ook gewoon naar je tafel gebracht worden.
Ja dat besefte ik me ook 2 seconden na mijn postquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk ook dat de doorslaggevende redenen (twee) iets lager zitten.
Houden ze in Turkije ook wel van heb ik toen gemerkt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in Spanje ook. Blond is leuk ofzo.
Twee is wel het kernwoord he?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat besefte ik me ook 2 seconden na mijn post
Toen was je nog wel leuk bedoel je of zo?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie weleens foto's van mezelf terug van vroeger en dan denk ik 'bitch wat liep je te miepen' en 'waarom vonden kerels me toen al niks?'
Daphne uit Amsterdam kreeg echt nooit een verkeersboete en die tufte dagelijks zonder helm op haar scootertje met 90 door de stad heen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk die broek/jurk uit zeker?
En zonder jurk?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daphne uit Amsterdam kreeg echt nooit een verkeersboete en die tufte dagelijks zonder helm op haar scootertje dagelijks met 90 door de stad heen.
Hier kan dat nog gewoonquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:02 schreef jerney het volgende:
[..]
JaWaar we al niet nostalgisch van worden tegenwoordig.
Er was niks mis met me. Ik zag er leuk uit. Nu ben ik gewoon bijna 40 en aangekomen, maar toen was ik fruitig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was je nog wel leuk bedoel je of zo?
Vertel dat mijn broer en zijn vrouw. Wat een ellende was dat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten 764 restaurantjes in Den Bosch en je gaat daarheen?
Tegen de tijd dat we weer mogen heb ik nog wel wat tippeltjes voor je.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel dat mijn broer en zijn vrouw. Wat een ellende was dat.
Ja raar is dat he, hoe zoiets kan gaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was niks mis met me. Ik zag er leuk uit. Nu ben ik gewoon bijna 40 en aangekomen, maar toen was ik fruitig.
Met je date natuurlijk! Als die de grens over mag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaloerrrrsssss
Ik wil naar de Roji hier in Antwerpen!!
Geen idee met wie, maar bon
Smaakte je lippen toen naar kersen zo fruitig was je?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was niks mis met me. Ik zag er leuk uit. Nu ben ik gewoon bijna 40 en aangekomen, maar toen was ik fruitig.
Dag na mijn 30ste verjaardag zaten er ook ineens 5 kilo aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja raar is dat he, hoe zoiets kan gaan
Heb je zin om mijn vader te worden?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe het alleen goed bij heel oude vrouwen. Die beginnen spontaan te kirren als ze me zien
Budaddy strikes againquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zin om mijn vader te worden?
* Zet astmatisch stemgeluid opquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zin om mijn vader te worden?
Lekker van die tetten op de knieën hangen die ze even laten zien aan je?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe het alleen goed bij heel oude vrouwen. Die beginnen spontaan te kirren als ze me zien
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker van die tetten op de knieën hangen die ze even laten zien aan je?
Haha niet ook gewoon wel leuk?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet wat me overkwam in Rome. Was het totaal niet gewend dat er steeds gesjanst werd met me. Was met een vriendin met flinke jetsers maar donker haar en ze vonden mij leuker. Werd er echt ongemakkelijk van.
Over 15 jaar kijk ik net zo terug op mezelf zoals ik nu benquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja raar is dat he, hoe zoiets kan gaan
Would cuddle.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Zet astmatisch stemgeluid op
US, I am your father.
Ik zit al sinds 2003 ofzo op FOk dus jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Smaakte je lippen toen naar kersen zo fruitig was je?
dat wil niet zeggen dat er nu iets mis isquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan een oorzaak zijn he🤔quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment wil je gewoon even van je ijsje genieten.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nicequote:Op woensdag 10 maart 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 2003 ofzo op FOk dus ja
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment wil je gewoon even van je ijsje genieten.
Ruim 40 buiten, 5 nog helemaal klaar 10 bijna klaar, 8 een beetje klaar. En voor de BSO heb ik er inmiddels 53 gegotenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:29 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel kabouters heb je nu uitgezet @:liesje ?
Wie weet krijg ik ooit een keer bericht uit Jamaicaquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Karzai het volgende:
Ik had een beter verhaaltje moeten schrijven bij de kabouter er zit nog geen beweging in
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:34 schreef Koen66 het volgende:
wat is de gebruiksaanwijzing van die kabouters?
Die is anders dan wat siswet er mee deed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Schudden voor gebruikquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:34 schreef Koen66 het volgende:
ik snap het verhaal van die kabouters niet zo wat telkens langskomtquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is anders dan wat siswet er mee deed.
Ligt eraan of je op werk zit of nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef Koen66 het volgende:
ik zal maar niet Googlen op Kabouters siswet
Ok, ik verveel me want corona dus ik maak kabouters. Deze kabouters moeten reizen dus ik zet ze ergens neer in de hoop dat andere mensen ze vinden en ook weer ergens neerzetten. Ze hebben allemaal een reisdoel zoals bijvoorbeeld naar zoveel mogelijke kinderboerderijen. Als mensen ze vinden is het leuk als ze er een berichtje bij op de site zetten. Omdat ik het leuk vind en omdat het mij scheelt verhaaltjes te bedenken kunnen mensen die ik graag mag een kabouter adopteren, dan bedenken zij die verhaaltjes en voor de rest gaat het hetzelfde.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap het verhaal van die kabouters niet zo wat telkens langskomt
niet?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet ook niet zo je ijsje eten
Gaat hardquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ruim 40 buiten, 5 nog helemaal klaar 10 bijna klaar, 8 een beetje klaar. En voor de BSO heb ik er inmiddels 53 gegoten
[..]
Wie weet krijg ik ooit een keer bericht uit Jamaica
Ja.quote:
Ik probeerde andere gifjes te vinden maar kon ze mobiel niet vinden.quote:
ja? Dacht jullie ook?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik probeerde andere gifjes te vinden maar kon ze mobiel niet vinden.
En jij eet alles zo toch?
Heb je gezwaaid?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
@:Bal kwam net nog langs je werk fietsen.
Net al stiekem wat zitten etenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Bij deze wil ik graag gebruik maken om lunchgenot voor geopend te verklaren.
ook binnen in een potje?quote:
nog 45 minutenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:46 schreef Haags het volgende:
Bij deze wil ik graag gebruik maken om lunchgenot voor geopend te verklaren.
Wij wonen volgens mij ook echt dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik nog in Laak woonde kwam ik echt heel vaak in de troosteloze megastores, nu al heel lang niet binnen geweest.
Ik heb geen gagreflex dusquote:
Wel apart dat jij bij alle vrouwen in de buurt woont vriendquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Wij wonen volgens mij ook echt dicht bij elkaar.
Yep en Mschol nog tussen ons in.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Wij wonen volgens mij ook echt dicht bij elkaar.
Och, ik heb een bepaalde aantrekkingskracht he.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel apart dat jij bij alle vrouwen in de buurt woont vriend
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en Mschol nog tussen ons in.Maar wel alle drie in dezelfde hoek van Den Haag
Alle vrouwen wonen in Den Haag en alle trekvogels in de rest van het landquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vriendelijk gelachen naar het bord aan de buitenkant.
gaan wij bieren in Utreg als de terrassen open gaan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom ook een keer langs ja, met de auto.
Dat willen er wel meer, maar die willn dan ook naar binnen komen rijdenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom ook een keer langs ja, met de auto.
nou ze wonen er niet allemaal maar lijkt wel alsof er een boel wonen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle vrouwen wonen in Den Haag en alle trekvogels in de rest van het land
zo dik zijn dat je een eigen zwaartekrachtveld hebt zorgt wel voor aantrekking jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Och, ik heb een bepaalde aantrekkingskracht he.
[..]het mooiste hoekje van Den Haag.
leukquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ik verveel me want corona dus ik maak kabouters. Deze kabouters moeten reizen dus ik zet ze ergens neer in de hoop dat andere mensen ze vinden en ook weer ergens neerzetten. Ze hebben allemaal een reisdoel zoals bijvoorbeeld naar zoveel mogelijke kinderboerderijen. Als mensen ze vinden is het leuk als ze er een berichtje bij op de site zetten. Omdat ik het leuk vind en omdat het mij scheelt verhaaltjes te bedenken kunnen mensen die ik graag mag een kabouter adopteren, dan bedenken zij die verhaaltjes en voor de rest gaat het hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ze wonen er niet allemaal maar lijkt wel alsof er een boel wonen.
[..]
zo dik zijn dat je een eigen zwaartekrachtveld hebt zorgt wel voor aantrekking ja
Ja hoor gezellig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
gaan wij bieren in Utreg als de terrassen open gaan?
Ben jij een soort drive in?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat willen er wel meer, maar die willn dan ook naar binnen komen rijden
Neequote:Op woensdag 10 maart 2021 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor gezellig.
[..]
Ben jij een soort drive in?
raambalquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor gezellig.
[..]
Ben jij een soort drive in?
Nou ja mensen die dat doen zullen wel geen berichtje daarvan achterlaten denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk
Nog geen vandalisme gehad (kabouters in de fik of in een sloot gekwakt enzo)
Ik zou er niet te zwaar aan tillen als ik jou was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ze wonen er niet allemaal maar lijkt wel alsof er een boel wonen.
[..]
zo dik zijn dat je een eigen zwaartekrachtveld hebt zorgt wel voor aantrekking ja
Is omdat er in Nederland alleen maar kuttokkies wonenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Ja en toch is die sjofel en slap een van de bestverkopende winkels in nederland
Thijsse is spoorloosquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk
Nog geen vandalisme gehad (kabouters in de fik of in een sloot gekwakt enzo)
nee bedoel van alle sjofels en slap's in nederland is den haag 1 van de best verkopendequote:Op woensdag 10 maart 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is omdat er in Nederland alleen maar kuttokkies wonen
ik heb 2 potjes mee.quote:
is dan ook wel een kuttokkie stadquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel van alle sjofels en slap's in nederland is den haag 1 van de best verkopende
Wat zegt dit over Den Haag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel van alle sjofels en slap's in nederland is den haag 1 van de best verkopende
Haags woont in onze hartjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is altijd jammer, dan zien ze er meteen zo sjofel uit. Ik heb nu één narcisje en twee blauwe druifjes staan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 2 potjes mee.
1 ziet wel leuk uit, bij de ander zijn ze wel een beetje erg lang geworden
oh nou ja, dan omdat er in DEN HAAG alleen maar kuttokkies wonenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dat in de stad van het spreekwoordelijke pluchequote:Op woensdag 10 maart 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat den haag niet voor kwaliteitsbanken gaat
hoor je dat @Haagsquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou ja, dan omdat er in DEN HAAG alleen maar kuttokkies wonen![]()
![]()
blauwe druifje heb ik ook :pquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is altijd jammer, dan zien ze er meteen zo sjofel uit. Ik heb nu één narcisje en twee blauwe druifjes staan.
Waar woonde jij voordat je belg werd?quote:
Nieuwegein, daarvoor in Rotterdamquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar woonde jij voordat je belg werd?
Ik was rotterdammer in Oostende (Mariakerke) voor ruim 4 jaar. Zou best weer terugwillen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:26 schreef jerney het volgende:
En ben nog altijd geen Belgje geworden hee
Ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, kleding gedoneerd, boodschappen gedaan, hardgelopen en nu lunch. Nu al meer gedaan dan gisteren.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ookben aan het opruimen, want moest van Ballie
Oostende ja? Ik vind het daar zo troosteloosquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik was rotterdammer in Oostende (Mariakerke) voor ruim 4 jaar. Zou best weer terugwillen.
Ik ken alleen de ring van Antwerpen, en zo een beetje rond Hoboken, mijn beeld van Antwerpen is misschien wat negatiever dan het daadwerkelijk isquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oostende ja? Ik vind het daar zo troosteloosAntwerpen is veel gezelliger
Maar als het zonnetje schijnt, is het natuurlijk wel weer lekkah!
's-winters wel dooie boel in Oostende. 's-zomers hardstikke leuk. Elk weekend een festival. Van 19e eeuwse botenfestival tot Zandsculpturenfestival, Braderiën, Filmfestival etc.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oostende ja? Ik vind het daar zo troosteloosAntwerpen is veel gezelliger
Maar als het zonnetje schijnt, is het natuurlijk wel weer lekkah!
quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:28 schreef jerney het volgende:
[..]
het moet wel netjes zijn als je daar op bezoek gaatquote:
nee voor ksc cribsquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
het moet wel netjes zijn als je daar op bezoek gaat
Hahahaha ja dat snap ik dan welquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de ring van Antwerpen, en zo een beetje rond Hoboken, mijn beeld van Antwerpen is misschien wat negatiever dan het daadwerkelijk is
Ik wil boven nog aan de gang, maar vanmiddag wil ik daar geen herrie schoppen. Dus ik mag derpen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ok dat zal wel helpen inderdaad! Ik was daar voor het laatst in de winter, denk ik. Dat was echt een beetje zielig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
's-winters wel dooie boel in Oostende. 's-zomers hardstikke leuk. Elk weekend een festival. Van 19e eeuwse botenfestival tot Zandsculpturenfestival, Braderiën, Filmfestival etc.
Vliegende Roombaquote:
Lekker!!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil boven nog aan de gang, maar vanmiddag wil ik daar geen herrie schoppen. Dus ik mag derpen.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Lekker!!!
Ik ga nog even wat afwassen en dingen verbergen in kasten en dan ga ik kliederen
oh ik dacht dat je voor een dinnerdate langs gingquote:
Ik was eens eind augustus in Middelkerke en ben toen ook in Oostende geweest, dat was wel heerlijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ok dat zal wel helpen inderdaad! Ik was daar voor het laatst in de winter, denk ik. Dat was echt een beetje zielig.
dat is wel goede tijdsbestedingquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, ik ga de tafel leegruimen en aan legospookhuis.
Ik vind het een mooie omschrijving.quote:
Waarschijnlijk wel íets gezelligerquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens eind augustus in Middelkerke en ben toen ook in Oostende geweest, dat was wel heerlijk
Koen snapt het nog niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ik verveel me want corona dus ik maak kabouters. Deze kabouters moeten reizen dus ik zet ze ergens neer in de hoop dat andere mensen ze vinden en ook weer ergens neerzetten. Ze hebben allemaal een reisdoel zoals bijvoorbeeld naar zoveel mogelijke kinderboerderijen. Als mensen ze vinden is het leuk als ze er een berichtje bij op de site zetten. Omdat ik het leuk vind en omdat het mij scheelt verhaaltjes te bedenken kunnen mensen die ik graag mag een kabouter adopteren, dan bedenken zij die verhaaltjes en voor de rest gaat het hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie omschrijving.
een afolquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ben jij ook een odol of hoe heet ‘t?
Friendsquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een Friends kijker was, maar die kast bij Monica. Zo zien al de mijne eruit.
Nope.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een Friends kijker was, maar die kast bij Monica. Zo zien al de mijne eruit.
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
een afol
Ik had wel een odol deze ochtend
quote:
Oh bedoelde ze datquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
een afol
Ik had wel een odol deze ochtend
Oh handig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan niet aan mijn berging door alle zooi van de vorige bewoner er nu stort iedereen er gewoon bij
Hoe weet jij datquote:
Is dat een soort Soylent Green voor dyslectici?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets bestellen bij Sostrene Grene maar ze moeten me niet.
Dat is een prullaria winkel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat een soort Soylent Green voor dyslectici?
Luisteren naar balliequote:Op woensdag 10 maart 2021 12:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaquote:
Gewoon zeggen dat er een gaslek is en ergens anders afsprekenquote:
Dan moet ik naar buitenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat er een gaslek is en ergens anders afspreken
quote:
zit jij mij gewoon te bespionerenquote:
Daar is toch steeds alles uitverkocht op de webshop?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets bestellen bij Sostrene Grene maar ze moeten me niet.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Die smiley is toch helemaal nergens voor nodig
Jawel om jouw kontje af te spanken. Met je rare keukenblokquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Die smiley is toch helemaal nergens voor nodig
ik wist niet dat we in kpd zatenquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel om jouw kontje af te spanken. Met je rare keukenblok
Wat heeft dat nou weer met elkaar te makenquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles heeft een keukenblok fetisjquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met elkaar te maken
Huehuequote:Op woensdag 10 maart 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Diep, diep de polisvoorwaarden in.
Ja, kut is dat. Ik ga ook niet voor elk wissewasje vijf euro verzenden betalen, maar je kan ook niet wachten tot er meer leuks komt want dan is het uitverkocht, en op = op lijkt het.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar is toch steeds alles uitverkocht op de webshop?
Heb jij een ernstig gebogen ruggegraat?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft zo'n dude met enorme harige koude handen net bij me gedaan
Nee maar zo voelt het wel nu ineensquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij een ernstig gebogen ruggegraat?
Niksquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met elkaar te maken
Lekkere warme zachte glibberige polisvoorwaardenquote:
quote:
Goed plan voor avondetenquote:
broodje? schoteltje?quote:
Liefst broodje (of 2)quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
broodje? schoteltje?
kapsalonnetje?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit handjevol knikkers en vliegen naar bals open mondje.
Ik vind kapsalon eigenlijk helemaal niet lekker...quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liefst broodje (of 2)
Kapsalon eet ik vaak met kebab (als ik kapsalon eet).
Ik doe altijd met aardappelschijfjes en kebab (i.p.v. patat en shoarma) en tzatzikisaus en dat is wel een erg lekkere kapsalon. Maar eet ik misschien 2x per jaar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind kapsalon eigenlijk helemaal niet lekker...
Dürüm kebab ook niet verkeerdquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
Shoarma in een wrap met geroosterde groenten
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand net op het werk: Ama ik heb echt respect voor wat jij hier doet.Nou zo boeiend is het allemaal ook weer niet.
Ik zie het voor me.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Dacht goed idee die hoezen van de kussens vande bank te wassen.
nou probeer die kussens maar weer terug te krijgen n die hoes
Ik snap de hype ook niet zoquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker die hoezen lekker op 60 graden gewassen en daarna in de droger gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Dacht goed idee die hoezen van de kussens vande bank te wassen.
nou probeer die kussens maar weer terug te krijgen n die hoes
een ovenschotel met aardappelschijfjes en groente is wel lekker, maar warme sla, slappe friet en te veel saus trekt mij nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe altijd met aardappelschijfjes en kebab (i.p.v. patat en shoarma) en tzatzikisaus en dat is wel een erg lekkere kapsalon. Maar eet ik misschien 2x per jaar.
Ik heb het nog nooit op, zal ook niet heel snel gebeuren gok ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kapsalon met calamaris? whut?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet zo
Met calamaris was nog het beste, maar nog steeds niet in de zevende hemel ofzo.
neequote:Op woensdag 10 maart 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker die hoezen lekker op 60 graden gewassen en daarna in de droger gedaan
Vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Keertje met een vriend wat gegeten in Utrecht, een of andere enorme wrap volgepropt met dood beest en groente en saus, en ik was de eerste die hij daar had meegenomen die dat hele ding had opgegeten
Schaamde me dood maar hij leek nog wel onder de indruk/
maar calamaris is toch ook vlees?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasdMaar at toen nog geen vlees en de ander wilde per se die brol.
Zeevlees at ik eerder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart
[..]
maar calamaris is toch ook vlees?
dat zijn de beste wrapsquote:
Een vrouw die kan bunkeren is een droomvrouwquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Keertje met een vriend wat gegeten in Utrecht, een of andere enorme wrap volgepropt met dood beest en groente en saus, en ik was de eerste die hij daar had meegenomen die dat hele ding had opgegeten
Nu heb ik zin in calamarisquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:52 schreef jerney het volgende:
Maar nu heb ik “My octopus teacher” gezien
Turkse pizza?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
We heard you are interested in trading. Of is het andere spamquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Gister spamtelefoontje uit Maastricht, vandaag uit Den Haag, vorige week Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |