Geert is altijd wel een komische act, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:32 schreef Gehrman het volgende:
De manier waarop Greet 'allochtonen' zegt
Tijd voor PVV, Forum, SGP, Krol.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, ik vergeet nog even dat er wat partijen zijn die heel Nederland vol bomen willen planten. Nou, het is allemaal wat.
Ik vind de PvdA op het moment nog het minst slechte gevoel geven, maar die partij heeft in de afgelopen 10 jaar ook vrolijk meegedaan aan de afbraak van allerhande relevante sociale zekerheden en zooi als decentralisering. Dus eigenlijk ook gewoon kut.
wat een cucks he, beetje naar de pijpen van Marokko dansenquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:32 schreef Zorro het volgende:
"Marokkanen kunnen hun nationaliteit niet opgeven"
Dus als zij iets vast leggen is het ons probleem? We kunnen ook zeggen "Je kunt geen Nederlander worden met een andere nationaliteit"
Dan is het hun probleem.
In het programma van de PVV niet alleen om de criminelen hoor.quote:
Dat zal een grondwetsaanpassing zijn en bovendien lijkt mij dat voor de geboren Nederlanders met een Marokkaans paspoort mensenrechtentechnisch nogal onhaalbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:32 schreef Zorro het volgende:
"Marokkanen kunnen hun nationaliteit niet opgeven"
Dus als zij iets vast leggen is het ons probleem? We kunnen ook zeggen "Je kunt geen Nederlander worden met een andere nationaliteit"
Dan is het hun probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |